Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Kerkstraat 10 5611 GJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Perfecte steak in Eindhoven

In het bruisende hart van Eindhoven ligt Smeagol. Anders dan de naam of locatie doet vermoeden kun je hier terecht voor een heerlijke steak, met vlees van Zuid-Amerikaanse bodem. Al het vlees komt van de Argentijnse pampa's, verwacht dus de allerbeste kwaliteit en smaak!

Meer informatie over restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mayoquin .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten. Personeelis altijd vriendelijk. Als het druk is merk je wel dat het langzamer gaat. Maar niet zo dat we ons daar aan storen.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De naam van het restaurant doet niet vermoeden dat het een alcoholvrij beleid hanteert. Ook de website maakte dit niet aan ons duidelijk.
Het eten was goed, doch duurder dan vergelijkbare steakhouses.
De inrichting van het restaurant nodigt niet uit om lang te blijven zitten. We waren dan ook binnen een uur weer buiten
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten! Vlees is perfect! Komen zeker nog een x terug. Bedankt!
Abdel K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, Valentijnsdag geslaagd. Goede service, eigenaar is top. Bedankt voor de leuke avond, groeten, Abdel Karim
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk rib eye steak zo mals en sappige perfect klaar gemaakt en mijn vriendin had ooshaas die was ook top en perfect klaar gemaakt
Tarik T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben lekker en goed gegeten. Sfeer was top en de bediening was vriendelijk. Moesten alleen iets lang wachten op het eten, maar je krijgt dan uiteindelijk wel kwaliteit.
jimmy C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten maar de grote eters kunnen best een voorgerecht en nagerecht bij bestellen
Karim E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten de ossenhaas is echt een aanrader en zal zeker binnenkort weer terug gaan al kost het me weer ander half uur rijden
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
ik had de Ossenhaas besteld, en die was zeer lekker. Alleen jammer dat het bolletje aardappel puree dat er bij lag koud was. De frieten waren een beetje te kort gebakken, waardoor ze wel gaar waren, maar zeer slap.
Dat waren de enige minpuntjes. Verder was het eten erg lekker.
Berk A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer. het eten werd snel geserveerd. Er loopt voldoende personeel rond. Het personeel geeft goed advies over de menukaart.
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel, zakelijke kille aankleding, niet gezellig.Gerechten zijn prima, ik mistte standaard wat groenten bij mijn steak, bleek achteraf dat je dat los bij moest bestellen, we zijn hier niet op gewezen door het personeel. Open, schone keuken waarin met plezier gewerkt wordt door de koks. Al met al een restaurant waar je met vrienden heen gaat maar niet voor een date. Gerechten kwamen erg snel na het bestellen, er wordt geen alcohol geserveerd.
Rana A.
Geweldig!
We zijn niet bekend in Eindhoven en kwamen bij dit restaurant uit via Iens.
Het eten was heel lekker, de bediening vlot en de eigenaar zeer betrokken.
Dit restaurant is echt een aanrader, ook vanwege de centrale ligging.
Rana A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Geweldig! We zijn niet bekend in Eindhoven en zijn via Iens bij dit restaurant uitgekomen.
Het eten was heerlijk, de bediening vlot en de eigenaar zeer betrokken.
Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden die een dagje Eindhoven doet. Het ligt namelijk ook nog eens midden in het centrum!
brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We waren hier voor het eerst omdat we naar een grill restaurant wilde gaan. We hadden 2 voorgerechtjes besteld en die waren erg lekker. 1 burger die werd ook erg gewaardeerd en verder een steak en ik de zalm. Er zat een bolletje aardappelpurree bij terwijl het geserveerd werd met frietjes, dit was een beetje opvulling voor het grote bord waar alleen het vlees op lag wrslk. De salade moet je apart bestellen anders heb je niets van groenten. Verder wordt er geen drank geschonken. Het is een oke restaurant.
Marleen- .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel, je hoeft niet lang op je eten te wachten. Wel klein restaurant waardoor weinig ruimte, verder top!!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke ossenhaas en zalige frietjes! Er wordt geen alcohol geschonken en geen varkensvlees geserveerd.
Ook de toetjes zijn aan te bevelen
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de familie met zijn zessen lekker gegeten voor de 17e verjaardag van mijn zoon. Op de bovenverdieping aan een wat krappe tafel, maar met een prima bediening, een uitgebreide kaart en lekker eten. Aangename verrassing !
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
lekker gegeaten
Mayoquin .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor de 5e keer hier gegeten. Eten was weer super. Wel jammrndatvde burger vh kindermenu beetje droog was. Mijn zoontje houdt ook van een sappige burger. Bediening was vandaag beetje rommlig maar wel zeer vriendelijk.
denv22 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Afgelopen week hier gegeten. Wij werden getrokken door de heerlijke geur voor de deur. Super ontvangen door het personeel en heerlijk gegeten. Het vlees was uitmuntend eveneens de zalm.