Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Kerkstraat 10 5611 GJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Perfecte steak in Eindhoven

In het bruisende hart van Eindhoven ligt Smeagol. Anders dan de naam of locatie doet vermoeden kun je hier terecht voor een heerlijke steak, met vlees van Zuid-Amerikaanse bodem. Al het vlees komt van de Argentijnse pampa's, verwacht dus de allerbeste kwaliteit en smaak!

Meer informatie over restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

sebastian D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Smeagol verkoopt geen alcoholische dranken. Een lekker biertje of wijntje bij je steak is er dus niet bij. Op zich geen halszaak, maar ik had dat graag vooraf geweten. Je verwacht het nl. niet. Verder lijkt het niet helemaal goed te gaan met de afzuiging in het restaurant. Ik begrijp dat een restaurant met een open keuken / grill niet geur vrij is, maar compleet uitgerookt een restaurant verlaten (we zaten boven) is weer het andere uiterste. Dat is een aandachtspuntje.
malou D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke bediening, goede porties en prijs kwaliteit verhouding!
Haliema J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten!

Wat ik wel mis is een beetje groenten naast de aardappel puree wat je bij je biefstuk krijgt .
Deze kan je ook los bestellen, maar ook al is het een broccoli roosje met wat champignon of wortel, ik noem maar wat.
Je krijgt ruim voldoende en daarom is een hele schaal meestal te veel voor mij dan..

maar verder PERFECT!! :-)
We gaan snel weer terug.
De dames van de bediening zijn zeer vriendelijk en attent !
Dank jullie wel ;-)
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Het eten was super, maar de bediening was super slecht. Personeel was niet vriendelijk. Elke gang ging er iets verkeerd of iets vergeten.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het is wel (te) snel bedienen, Op doordeweekse dagen ja, maar in het weekend ga je uit! Waar kan ik lezen dat ze alleen alcoholvrij schenken? We hebben een prima steak gegeten!
Ahlam D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Kei lekker gegeten! Spare ribs en steak prima!
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Beetje raar dat er geen alcohol geschonken wordt en dit nergens duidelijk wordt weergegeven. Navraag naar de reden levert ook geen echt duidelijk verhaal op. Eten was prima, maar als je een dergelijke keuze maakt gebruik het dan als USP of wees duidelijk.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
De ontvangst was goed, het vlees lekker, maar de puree die op de borden lag was binnen in nog koud.
Jasmina B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Top restaurant. Lekker eten, vriendelijk personeel. En een baas om u tegen te zeggen.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
- Spareribs waren koud van binnen
- Kip was koud van binnen
- Alle soorten steaks waren voorzien van een dikke vetrand die eraf gesneden moest worden, terwijl de prijs op grond van gewicht was. Bij een biefstuk/steak hoort m.i. geen dikke vetrand.
- Er was eigenlijk niks Argentijns aan, gewoon ongekruide biefstuk en entrecote, klodder aardappelpuree en frietjes. Jammer, ik heb in andere restaurants echt veel betere Argentijnse gerechten gegeten met kruiden en marinade.

Helaas een flinke teleurstelling, dit restaurant. Zou het ook niet aanraden. Dit kun je zelf ook gewoon koken met vlees van supermarkt...
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
het voorgerecht was best ok, maar de spareribs als hoofdgerecht waren meer vet dan vlees. Niet voor herhaling vatbaar naar mijn idee
Kenneth A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel gezellig tafelen met lekker eten! Korte wachttijden, kindvriendelijk, ... een must voor steakliefhebbers! Misschien toch overwegen om alcoholische dranken op de kaart te brengen, zou leuk zijn om te kunnen aperitieven met de empanados of de lookbroodjes
Fadhil S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Top!
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk vlees en vriendelijke bediening maar dat was het ook. Erg prijzig omdat je alles wat je buiten je gerecht wilt bestellen extra moet betalen. De saus bij het vlees was ronduit vies. Uit een pakje van Knorr smaakt het nog beter. En als je geen alcohol schenkt moet je dat beter communiceren. En de naam kun je beter veranderen want er is niks Argentijns aan.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Goede service met een glimlach!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was heerlijk! Ik had bij de online reservering aangegeven dat ik te maken had met een gluten, lactose en ei allergie. Dit moest ik bij het restaurant steeds opnieuw vermelden en kreeg regelmatig brood en lactose bevattend eten geserveerd, waar ik verder geen grote problemen van gemaakt heb, maar hier zouden ze wel wat alerter in mogen zijn. Wat ik wel fijn vond is dat ze later bij het hoofdgerecht nog een speciale pittige tomatensaus gemaakt hadden nadat ik weer iets op m'n bord kreeg wat ik niet mocht. Voorgerecht scampi's met "brood". Hoofdgerecht tonijnsteak met groentes en aardappelpurree (melk door de purree) en als nagerecht wilden we alleen een schaaltje fruit. En natuurlijk hadden ze deze overgoten met siroop en slagroom. Bij iedere bestelling vermeld dat ik allergieën had maar dit scheen niet goed door te komen bij de kok. Dus ik hoop dat ze hier in het vervolg beter op zullen letten. De smaak van het eten was in ieder geval overheerlijk!
Etibar B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Alweer! Wij komen hier vaker, en het eten is altijd heerlijk. In een woord: super! Zeker een aanrader.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk stuk mals vlees. Lekker zonder saus genomen om maximale smaak te proeven.
Lysette K.
Bediening uitstekend
Eten snel gebracht
Heerlijk gegeten
Geslaagde avond
Ahmed E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening.