Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Kerkstraat 10 5611 GJ Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Perfecte steak in Eindhoven

In het bruisende hart van Eindhoven ligt Smeagol. Anders dan de naam of locatie doet vermoeden kun je hier terecht voor een heerlijke steak, met vlees van Zuid-Amerikaanse bodem. Al het vlees komt van de Argentijnse pampa's, verwacht dus de allerbeste kwaliteit en smaak!

Meer informatie over restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kenneth A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel gezellig tafelen met lekker eten! Korte wachttijden, kindvriendelijk, ... een must voor steakliefhebbers! Misschien toch overwegen om alcoholische dranken op de kaart te brengen, zou leuk zijn om te kunnen aperitieven met de empanados of de lookbroodjes
Fadhil S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Top!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Goede service met een glimlach!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was heerlijk! Ik had bij de online reservering aangegeven dat ik te maken had met een gluten, lactose en ei allergie. Dit moest ik bij het restaurant steeds opnieuw vermelden en kreeg regelmatig brood en lactose bevattend eten geserveerd, waar ik verder geen grote problemen van gemaakt heb, maar hier zouden ze wel wat alerter in mogen zijn. Wat ik wel fijn vond is dat ze later bij het hoofdgerecht nog een speciale pittige tomatensaus gemaakt hadden nadat ik weer iets op m'n bord kreeg wat ik niet mocht. Voorgerecht scampi's met "brood". Hoofdgerecht tonijnsteak met groentes en aardappelpurree (melk door de purree) en als nagerecht wilden we alleen een schaaltje fruit. En natuurlijk hadden ze deze overgoten met siroop en slagroom. Bij iedere bestelling vermeld dat ik allergieën had maar dit scheen niet goed door te komen bij de kok. Dus ik hoop dat ze hier in het vervolg beter op zullen letten. De smaak van het eten was in ieder geval overheerlijk!
Etibar B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Alweer! Wij komen hier vaker, en het eten is altijd heerlijk. In een woord: super! Zeker een aanrader.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk stuk mals vlees. Lekker zonder saus genomen om maximale smaak te proeven.
Lysette K.
Bediening uitstekend
Eten snel gebracht
Heerlijk gegeten
Geslaagde avond
Ahmed E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
Boubker C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten was zoals gewoonlijk heerlijk, alleen het is wel jammer dat het een beertje benauwd was. Voor de rest heerlijk gegeten.
Mayoquin .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Altijd heerlijk eten. Personeelis altijd vriendelijk. Als het druk is merk je wel dat het langzamer gaat. Maar niet zo dat we ons daar aan storen.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
De naam van het restaurant doet niet vermoeden dat het een alcoholvrij beleid hanteert. Ook de website maakte dit niet aan ons duidelijk.
Het eten was goed, doch duurder dan vergelijkbare steakhouses.
De inrichting van het restaurant nodigt niet uit om lang te blijven zitten. We waren dan ook binnen een uur weer buiten
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lekker gegeten! Vlees is perfect! Komen zeker nog een x terug. Bedankt!
Abdel K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, Valentijnsdag geslaagd. Goede service, eigenaar is top. Bedankt voor de leuke avond, groeten, Abdel Karim
Kees J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk rib eye steak zo mals en sappige perfect klaar gemaakt en mijn vriendin had ooshaas die was ook top en perfect klaar gemaakt
Tarik T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben lekker en goed gegeten. Sfeer was top en de bediening was vriendelijk. Moesten alleen iets lang wachten op het eten, maar je krijgt dan uiteindelijk wel kwaliteit.
jimmy C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heel erg lekker gegeten maar de grote eters kunnen best een voorgerecht en nagerecht bij bestellen
Karim E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten de ossenhaas is echt een aanrader en zal zeker binnenkort weer terug gaan al kost het me weer ander half uur rijden
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
ik had de Ossenhaas besteld, en die was zeer lekker. Alleen jammer dat het bolletje aardappel puree dat er bij lag koud was. De frieten waren een beetje te kort gebakken, waardoor ze wel gaar waren, maar zeer slap.
Dat waren de enige minpuntjes. Verder was het eten erg lekker.
Berk A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer. het eten werd snel geserveerd. Er loopt voldoende personeel rond. Het personeel geeft goed advies over de menukaart.
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel, zakelijke kille aankleding, niet gezellig.Gerechten zijn prima, ik mistte standaard wat groenten bij mijn steak, bleek achteraf dat je dat los bij moest bestellen, we zijn hier niet op gewezen door het personeel. Open, schone keuken waarin met plezier gewerkt wordt door de koks. Al met al een restaurant waar je met vrienden heen gaat maar niet voor een date. Gerechten kwamen erg snel na het bestellen, er wordt geen alcohol geserveerd.