Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Kerkstraat 10 5611 GJ Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Perfecte steak in Eindhoven

In het bruisende hart van Eindhoven ligt Smeagol. Anders dan de naam of locatie doet vermoeden kun je hier terecht voor een heerlijke steak, met vlees van Zuid-Amerikaanse bodem. Al het vlees komt van de Argentijnse pampa's, verwacht dus de allerbeste kwaliteit en smaak!

Meer informatie over restaurant Smeagol Argentijns Grill Restaurant

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Berk A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk eten, vriendelijk personeel, leuke sfeer. het eten werd snel geserveerd. Er loopt voldoende personeel rond. Het personeel geeft goed advies over de menukaart.
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel, zakelijke kille aankleding, niet gezellig.Gerechten zijn prima, ik mistte standaard wat groenten bij mijn steak, bleek achteraf dat je dat los bij moest bestellen, we zijn hier niet op gewezen door het personeel. Open, schone keuken waarin met plezier gewerkt wordt door de koks. Al met al een restaurant waar je met vrienden heen gaat maar niet voor een date. Gerechten kwamen erg snel na het bestellen, er wordt geen alcohol geserveerd.
Rana A.
Geweldig!
We zijn niet bekend in Eindhoven en kwamen bij dit restaurant uit via Iens.
Het eten was heel lekker, de bediening vlot en de eigenaar zeer betrokken.
Dit restaurant is echt een aanrader, ook vanwege de centrale ligging.
Rana A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Geweldig! We zijn niet bekend in Eindhoven en zijn via Iens bij dit restaurant uitgekomen.
Het eten was heerlijk, de bediening vlot en de eigenaar zeer betrokken.
Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden die een dagje Eindhoven doet. Het ligt namelijk ook nog eens midden in het centrum!
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We waren hier voor het eerst omdat we naar een grill restaurant wilde gaan. We hadden 2 voorgerechtjes besteld en die waren erg lekker. 1 burger die werd ook erg gewaardeerd en verder een steak en ik de zalm. Er zat een bolletje aardappelpurree bij terwijl het geserveerd werd met frietjes, dit was een beetje opvulling voor het grote bord waar alleen het vlees op lag wrslk. De salade moet je apart bestellen anders heb je niets van groenten. Verder wordt er geen drank geschonken. Het is een oke restaurant.
Marleen- .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel, je hoeft niet lang op je eten te wachten. Wel klein restaurant waardoor weinig ruimte, verder top!!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijke ossenhaas en zalige frietjes! Er wordt geen alcohol geschonken en geen varkensvlees geserveerd.
Ook de toetjes zijn aan te bevelen
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Met de familie met zijn zessen lekker gegeten voor de 17e verjaardag van mijn zoon. Op de bovenverdieping aan een wat krappe tafel, maar met een prima bediening, een uitgebreide kaart en lekker eten. Aangename verrassing !
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
lekker gegeaten
Mayoquin .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Voor de 5e keer hier gegeten. Eten was weer super. Wel jammrndatvde burger vh kindermenu beetje droog was. Mijn zoontje houdt ook van een sappige burger. Bediening was vandaag beetje rommlig maar wel zeer vriendelijk.
Denv22 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Afgelopen week hier gegeten. Wij werden getrokken door de heerlijke geur voor de deur. Super ontvangen door het personeel en heerlijk gegeten. Het vlees was uitmuntend eveneens de zalm.
Joosten90 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Het eten stond na bestelling te snel op tafel (binnen 10 minuten), daar had wel iets meer tijd tussen mogen zitten. Bovendien wo re de er geen alcohol geserveerd, prima, maar geef dit dan ook aan. Het staat nergen vermeld op de deur/menu. Prijs/Kwaliteit verhouding van het eten is verder prima.
Gtbglastechniek .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten!! Ik onze optiek een van de beste steak restaurants in Eindhoven. Ruime keuze. Alcohol vrij. Gezellig en sfeervol, goede snelle en correcte bediening en zeer betaalbare kaart. Van ons krijgen jullie een dikke vette welverdiende 10!
Dudok12 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Voor mensen die van goed bereid vlees houden (biefstuk!) is dit een prima zaak. Het vlees was echt goed. Als wijnliefhebber mis ik dan wel synergie die je krijgt met goed vlees en mooie wijn, want Smeagol serveert geen alcohol. Voor het eten heb ik een 7 gegeven, want alleen het vlees is erg goed. De sausen smaken helaas naar pakje en garnituur is wat fantasieloos. Als de leiding van deze zaak iets met dit commentaar zou doen, kom ik zeker terug. Nu adviseer ik deze zaak alleen aan voor hard-core biefstukfans.
Ayse_erkocak .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hebben heel goed gegeten. Service was prima. het enige nadeel was dat we redelijk ver onze auto konden parkeren. Ik zou er zo weer naar toe gaan. :)
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Als je op google zoekt naar het beste steakrestaurant van Eindhoven kom je bij Smeagol terecht. Wij met 3 personen gereserveerd en van te voren de menukaart goed doorgenomen want er staan zoveel fantastische gerechten op. Wij willen starten met een cocktail om in de stemming te komen. Wij krijgen de mededeling dat er geen cocktails zijn. Wij vragen vervolgens welke bieren ze op de tap hebben. Het antwoord was ontluisterend. Wij schenken geen alcohol was het antwoord. Grapje toch? Als ik er later over na denk met een spa-tje rood vraag ik me af waarom nergens staat dat ze geen alcohol schenken. Niet op hun website, niet op het bord buiten, nergens. Als je dan principieel tegen het gebruik van alcohol bent; laat dat dan duidelijk weten. Dan kan de gast zelf de keuze maken. Het eten was er binnen 10 minuten en de smaak was ervan af. We wilde een avondje uit. We waren thuis; op tijd voor het 20:00 nieuws.
Naira V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten was heerlijk, de Maxima favorita genomen. Ossenhaas met gamba''s, een goede combinatie. Het vlees was goed mals. De bediening was super, erg vriendelijk en ze namen alle tijd voor elke tafel. Het decor is strak stijlvol ingericht.
Paulkoenis .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Een leuk restaurant in het centrum van Eindhoven. Vriendelijk personeel. Eten voldoende en erg goed van smaak. Aanrader als je van steaks houd
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Lekker gegeten bij dit Argentijnse (?) restaurant. Inderdaad heerlijke steaks. Bediening oogde in het begin rommelig, maar bleek later op de avond een geoliede machine. Interieur mag voor een restaurant wat aantrekkelijker, erg vol met tafels en soms wat snackbar gehalte. Wel erg vreemd dat er geen alcohol geschonken mag worden (dit mag wel duidelijker vermeld worden!)
Theflying .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Erg leuk restaurant waar heel veel keuze is. De steaks zijn perfect bereidt en van zeer goede kwaliteit. De service was goed en snel. Het was die dag wel rustig dus ik weet niet hoe de service is als het drukker is. Ik ga hier nog zeker terug.