Small Talk

• Amex , Mastercard , Visa card
7,1
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
aan een gewoon ontbijtje kun je ook heel veel goed doen, echt versgeperste jus, een heerlijk broodje ham(supervers), prima koffie en fijne bediening; zo wil ik elke dag wel beginnen. Voor de lunch nog even binnengewipt voor een broodje met garnalenkroketjes, heerlijk.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Ze bestaan nog, de restaurants waar het enige broodje zonder vlees een stokbroodje met kaas is met niet eens boter onder de kaas. De hap salade had zo weinig saus dat hij te droog was om helemaal op te eten. Het eiwit op de uitsmijter was nog niet helemaal witgebakken.
De bediening daarentegen was alleraardigst en ja, we hadden even moeten melden dat er geen boter op het brood zat.
Het leuke aan deze tent is wel dat alle trends aan hen voorbij is gegaan.
Levenagenieter .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Super. Ouderwets gezellig. Hele lieve gastvrije bediening. Regelmatig gaan wij hier even langs na een concert of als we even naar het museum zijn geweest. De keep koffie is lekker pittig en de gerechten zijn gewoon goed. Echt waar voor je geld.
Stengo .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gister gegeten .alleraardigste ontvangst , vriendelijk correct . Het eten de ober gevraagd naar een klein voorgerecht en hij stelde een klein vis plateau voor met 2 .Precies goed en let wel zondag ook nog vrij vers. daarna gebakken tong 24,95 en mijn vrouw kabeljauw 18.50 beide heel lekker en inderdaad heel Hollands net als het decor ,maar wat is daar mis mee? blij dat ik het af toe nog tegenkom ! de service was trouwens uitstekend en vriendelijk!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
De tijd is in de jaren 80 stil blijven staan. Niet alleen bij het decor maar ook bij het eten. Broodje warm vlees bestaat uit een zacht bolletje met warme fricandeau en een potje met hierin satésaus. Met een rammelende maag weg gegaan.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Lekker gegeten, maar niet bijzonder - gewone doorsnee Hollands/Franse keuken met vriendelijke maar wat lompe bediening. De aankleding is eenvoudig, maar het uitzicht maakt wat goed, wij zaten in de serre en die is nogal gehorig.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Leuke spontane ontvangst in dit echte bruine eetcafé. Het was om 17.30 uur al heel erg druk. Prima tafeltje in de caféruimte vlak bij de serre. Het eten kwam ongelooflijk snel. Ik had een filetsteak met pepersaus voor 17,50 en mijn man de mixed grill vis van 12,95. Wat sla erbij en een aardige portie patat met echte mayonaise. De bananensplit toe stelde niet veel voor maar mijn man vond het lekker en daar gaat het toch om. Zelf had ik een Dom koffie (stond niet op de lijst) met een bonbon.
Snel en goed gegeten voor een leuke prijs in een gezellige "Amsterdamse tent".
BrigitC .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voor een snelle hap, was dit terecht een snelle hap. Binnen 10 minuten stond het eten op tafel. Echter, de bediening verzuimde te vragen hoe de biefstuk gebakken moest zijn. Daardoor een ongewenste doorbakken biefstuk, die echter wel bij klagen snel werd vervangen door een prima 'medium rare" biefstuk. De kabeljauw smaakte droog, de broccoli leek wel van de dag ervoor net als de salade. Eenmaal buiten was het antwoord op onze vraag of we lekker gegeten hadden: "nee"!
Jammer, want met een beetje meer aandacht was er meer van te maken geweest.
Net als de lokatie, jammer want het is een toplokatie, met een frisse wind door het interieur was er van dit restaurant ook meer van te maken geweest.
Timhuybregts .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
vanavond zijn wij terecht gekomen bij het gezellige en knusse restaurant Small Talk. De gastheer (Mark) verwelkomde ons vrolijk en gaf ons een leuk tafeltje in de serre. Mark adviseerde "in de menu keuze" van mijn vrouw rekening te houden met de hoeveelheid van haar keuze. Dit kwam super eerlijk op ons over en zo hebben wij dat ook ervaren! Omdat mijn vouw een beetje verkouden is vroeg ik Mark of het mogelijk is om een "grok" (grootmoeders drankje) te maken.......geen probleem meneer! Restaurant Small Talk is een super gezellig en zeker gastvrij etablissement en voor iedereen een aanrader! Wij komen zeker nog eens terug!
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Gisterenavond hier neergestreken voor een kleine hap, en dat werden uiteindelijk twee salades met kip. Eerlijkheidshalve miste ik hierin wat verrassing. Mandje brood, half eitje, blaadjes sla, plakje komkommer; tamelijk standaard. Voor een 'maaltijdsalade' ook wat aan de weinige kant. Typische Amsterdammers in de bediening, leuk. De buitenkant van het pand ziet er uitnodigend en indrukwekkend uit, maar van binnen lijkt e.e.a. wat verouderd. Al met al een sfeervolle zaak, maar ik weet niet direct of ik weer terug zou komen.
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Wat een ontzettend vriendelijke, leuke v aardige meneer in de bediening, zonder opdringerig te zijn. Fantastisch! Heerlijk gegeten en lekkere wijntjes gedronken. Het was al laat toen we binnen kwamen, maar dat was geen enkel probleem. We zaten in de serre en hebben genoten van alle mensen die voorbij liepen. Zeker een aanrader wanneer je houdt van een gezellige hap zonder gedoe.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Prima gegeten, ruime porties, supermalse steak in pepersaus en lekkere huiswijn. Ten onrechte slechte recensies! Natuurlijk ook toeristen, maar allerhartelijkste authentiek Amsterdamse bediening met oog voor de gasten. Het is beneden wat vol, maar als je een goed bord warm eten wilt, kun je hier gerust binnenlopen, wij komen zeker terug!
Riet B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Ik heb hier gegeten voor afgaand aan het concert in het concertgebouw. Er waren , bleek later, 2 ruimtes ik stapte naar binnen in het eetcafé gedeelte, piepklein, niet bijster gezellig. Het is een beetje onoverzichtelijk dat er een restaurant is, een eetcafé en een catering, allemaal met een aparte ingang. Ik was alleen en nam een simpel menu, gegrilde zalmspiesjes met groente, salade en frietjes. De zalm was prima, er waren vers gekookte lekkere worteltjes, beetje rauwkost en redelijk goede frietjes met goede mayonaise. Geen culinaire hoogstandjes maar heel redelijk voor de prijs.
De bediening was nogal ongeïnteresseerd en ik kreeg de verkeerde rekening toen ik wilde betalen. De wijn was prima. Al met al toch helemaal niet verkeerd voor een snelle hap.
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Verrassend! Op een dergelijke (top)locatie verwacht je alles, maar niet dit. Het eten is gewoon goed. Niets bijzonders, maar gezien de prijs prima. Salade is misschien zonder veel fantasie in elkaar geflanst, maar wel gewoon goed van smaak. Maar dan de service. Alleen maar mannen, maar met oog voor service en liefde voor het vak. Ze hebben er gewoon Amsterdamse lol in. Attent, adequaat en met gevoel. Qua interieur is het inderdaad wat krap en bedaagd, maar ach... het heeft zo z'n charmes.
Otto G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Van Goghsalade genomen, is met een enorm partij plakjes kip. Ongeïnteresseerd op 'bedje' van kant-en-klare rauwkost. Opmaak kan origineler. Andere klanten kregen mooie servetten, wij vork en mes in verplakt servetje. Waarschijnlijk omdat het al tijden zo lag, alleen scheuren om je mes te kunnen loskrijgen. Interieur versleten, vieze barkrukken. Niet een plek om aan te raden.
Omtzigt .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Zaterdag 13-10-1012 hier gegeten. Mijn algemene oordeel is zeer positief. Ondanks de dubbel A locatie (Van Gogh museum, Stedelijk museum en Concertgebouw) is de prijs-kwaliteit verhouding zeer goed.
Eten: Zelf heb ik genoten van een tournedos operasaus. Voor een prijsje van 16 euro heb je een prima gebakken stukje kwaliteitsvlees. Saus zeer goed op smaak met daarbij een goede hoeveelheid aardappels/patatten, wat salade en groenten. De salade en groenten zijn wat primitief, maar met zo een heerlijk stukje vlees is dat voor lief te nemen.
Bediening: De bediening is een uniek en zeer geslaagd concept. De bediening bestaat uit allemaal heren van tussen de 40 en 60 jaar. Het zijn echte vakmensen en weten elke gast goed naar waarde in te schatten. Achter de bar staat een jonge student die zich moedig staande houdt tussen alle ervaren rotten. De jonge en energieke uitstraling zorgt voor een lossere en positieve sfeer bij de gehele bediening.
Decor: Over het decor is mijn mening verdeeld. De eerste indruk bij Small Talk is een aangenaam en warm restaurant. Het is een klein restaurant waardoor er een gezellige en persoonlijke sfeer heerst. Echter zijn de tafels erg klein en staan ze dicht op elkaar. Ook zou een nieuw laagje verf op de muren en het houtwerk geen kwaad kunnen. Wel is door goed gebruik van spiegels en een lichte serre extra ruimte gecreëerd.
Daarom is op basis van goed eten, een uitmuntende bediening en een prima decor mijn eindoordeel over restaurant Small Talk zeer goed. Voor lekker eten met een leuke ervaring zou ik Small Talk zeker aanraden.