Small Asia

Nieuwe Binnenweg 61B 3014 GD Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Small Asia

Ontdek klein Azië in Rotterdam

Maak een waar ontdekkingsreis door klein Azië in het luxe cafetaria Small Asia. Fijn gelegen in het centrum van Rotterdam biedt Small Asia een variatie van Aziatische gerechten, hapjes en dranken aan! Denk hierbij aan verse loempia’s, satés, rijstgerechten en uiteraard ook spekkoek. Naast de lekkere hapjes serveert Small Asia ook vele varianten van koffie!

Meer informatie over restaurant Small Asia

Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:00

Smulpaling .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Small Asia, is een lief klein Aziatisch zaakje aan de nieuwe Binnenweg. Combinatie tussen verschillende Aziatische stijlen waardoor het verassings menu een aangename verassing van smaken is. Eenvoud, simpel maar goed op smaak. De personal touch van de bediening maakt het dat je je welkom voelt. De polaroid foto geeft een leuke extra touch !
S Z.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij komen graag bij Small Asia en genieten van ieder bezoek. De bediening is zeer vriendelijk. Als je in deze zaak gaat lunchen, dan is het fijn om hier de tijd voor te nemen. De kaart is zeer uitgebreid en biedt de mogelijkheid om verschillende gangen te bestellen. Er heerst altijd een rustige sfeer. Wij komen hier graan en blijven dat ook zeker doen
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
We hebben erg lekker gegeten; mooie gerechtjes met veel smaak.
Leuk dat er ook bijpassende biertjes zijn.
En goeie koffie na.
We komen hier zeker nog een keer. Er is nog zo veel dat we willen proeven.
Sfeer is relaxed.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Uitstekend gegeten voor een zeer redelijke prijs. Vooraf misosoep, vegetarisch sushi, champignon en courgettes in teraiaki saus. Hoofdgerecht vegetarisch kerrie schotel en Japanse kip sate. Zeer vriendelijke jonge dame in de bediening en moeder die lekker kookt.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Leuk redelijk nieuw Aziatisch restaurant aan de Nieuwe Binnenweg, frisse, moderne inrichting met aan de muur foto's van de gasten die er ooit gegeten hebben: leuk idee. Vriendelijke en attente bediening. Wij aten hier nav een Groupondeal een Aziatische proeverij. Vooraf een schaaltje met gefrituurde hapjes, als hoofdgerecht een prima bereide en lekker malse rendang, een sambal ei wat best langer in de saus had mogen trekken, een wat taai kipsateetje (varkenssaté was wel ok), sayur lodeh wat meer op een Indiase curry dan op een Indionesische soep leek, het kipgerecht had veel teveel sereh bij zich, de gebakken tahoe was aan de taaie kant. Dit alles op een groot bord met een flinke bol witte rijst in het midden. We hoorden geregeld de ping van een magnetron, mogelijk werden een aantal gerechten opgewarmd in de magnetron, wat de taaiheid kan verklaren. Op zich allemaal niet slecht maar wij hebben genoemde gerechten wel beter gegeten.
Als drankje namen wij Agar Campur en Pink Lotus: lekker fris en zoet. Op verzoek werden gratis 2 glaasjes water geserveerd: nette service. Voor ons een eenmalig bezoek, wel leuk eens te proberen als je toch in de buurt bent.
André D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Net gegeten bij Small Asia. Verdient een groter publiek...authentieke gerechten, moeder in de keuken, vers en perfect van smaak. Rendang was top, de ayam trassi heel bijzonder. Super vriendelijk familiebedrijf. En dan ook nog de heerlijke zelfgebakken koekjes en taarten als desert. Hopelijk wordt Small Asia een blijvertje.
Romy R.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
We hebben hier gegeten met een Grouponvoucher voor een Aziatische proeverij. Vooraf kregen we wat gefrituurde hapjes. Vervolgens witte rijst met saté (babi of ayam), Thaise kipreepjes, Indonesische rundvleesstoof, pittige tahoe, soyor lodeh en wat garnituren. Elk van de gerechten was heel smaakvol en niet olieïg o.i.d. De bediening was heel vriendelijk. De inrichting is mooi. Het kleine restaurant is wel iets stil qua ambiance, maar we komen hier graag nog eens terug.

Ze hebben geen drankvergunning, maar wel een grote keuze aan zelfgemaakte alcoholvrije drankjes. Leuk is ook dat je (uiteraard na toestemming) op een polaroidfoto in de zaak komt te hangen.
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Wij wilden graag Indonesisch eten en ik had nog een bon van Groupon liggen, een proeverij. Het eten was boven verwachting, echt lekker van smaak.
Dochter bediende ons, maar heeft het heel druk zo te zien. Moet alles tegelijk doen. De sate babi was heel goed van smaak ook de pindasaus. De rest van de gerchten waren ook erg lekker. Leuke zaak, leuke bediening, komen hier zeker terug. Ook om af te halen een goed restaurant. Een aanrader dus. Selamat Makan!
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
We hadden zin in Indonesisch en door de recensies lieten we ons hier naar toe leiden. Verwacht echter geen keuze in rijsttafels oid, simpele recht-toe recht-aan gerechten. Vrolijke bediening (dochter denken wij) maar duidelijk onervaren en vergeetachtig. De prijs-kwaliteit is goed en het decor goedbedoelt plastic-fantastic. Geen alcoholvergunning en daarom maar een ice-tea genomen. Grappig tentje met lekker eten maar wellicht beter voor afhaal.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Wat hebben we hier heerlijk gegeten, authentiek indonesisch. Wij kozen de proeverij via groupon. Op tafel kregen we wat verse kroepoek en konden we onder het genot van ons drankje (frisdrank) genieten van de leuke inrichting. Aan de wand leuke foto's van bezoekers, vooraf kregen we eerst 3 kleine hapjes, ik weet niet meer precies wat het allemaal was, maar het was lekker en vers. Toen kwam ons hoofdgerecht, we hoefden er niet lang op te wachten, het was rustig in de zaak. Een groot bord met in het midden witte rijst en eromheen allerlei +/- 7 verschillende gerechtjes. Zo was er een stokje sate, heerlijke rendang, tempeh en nog meer lekkers. Goed gekruid en super vers. Wat ook fijn is dat je zo de keuken in kunt kijken. We hebben er een nieuw heerlijk adresje bij in Rotterdam ontzettend gastvrij wij komen hier zeker nog eens
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Vanavond hier gegeten met drie personen. De sfeer is heel ontspannen en het eten is erg vers en smaakvol. De bediening is heel erg vriendelijk en ontspannen. Geen alcohol, maar een kopje jasmijnthee is een zeer prettige combinatie bij een Indonesische gerecht.
Marcel En Liezel R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Charmant klein familie-restaurant. Met liefde gemaakt eten. Supervriendelijke, lieve, klantgerichte en behulpzame bediening.
TroostM .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Een verrassend adres in Rotterdam! Een kleinschalig en intiem restaurant met een afwisselende kaart voor zowel lunch als diner. En niet onbelangrijk, een dikke portemonnee heb je niet nodig. Attente bediening met een lach, voortreffelijke eigengemaakte Ice Tea en een smaakvolle saté. Kortom blijf niet hangen in hartje Rotterdam, maar loop eens een minuutje of 10 door (Nieuwe Binnenweg). Het is de moeite waard.
Winny A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Ik vind saté uit restaurants zelden lekker, maar bij small asia was het echt verrassend heerlijk! De huisgemaakte pindasaus was ook erg lekker. We hebben lekker in het zonnetje zitten smullen! En de prijs/kwaliteit verhouding is goed, erg goedkoop voor een heerlijke hap. Toen wij gingen afrekenen zagen we dat het decor ook erg leuk is. Kortom, een echte aanrader.
Kaixiang Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Afgelopen zondag hier geweest voor een klein hapje. Erg lekkere sate!
Is volgens mij pas geopend, decor ziet er erg fris en nieuw uit. Een echte aanwinst voor de Nieuwe Binnenweg. Vond de Oreo IJskoffie erg lekker!