Smakelijk

Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

Duur
Paulien Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Vanavond hier gegetenl,gastvrij ont vangen.Als voorgerecht een salade van spinazie en mesclun met gorgonzola ineen woord heerlijk alles vers met zelfgemaakte vijgenchutney erbij maakte het helemaal af.Een aanrader.Geen hoofdgerecht genomen maar een overheerlijk dessert het chocoladetaartjegevuld met witte chocolade geserveerd met een amandellikeur.Bedankt voor de vriendelijke bediening en de kookkunsten uit de keuken.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Als voorgerecht hadden we gamba's uit de oven met knoflook, prei en rode peper en pittige bospeensoep met sinaasappel, chorizo en koriander. Zowel de gamba's als de soep smaakten prima. Als hoofdgerecht hadden we zalm gerold in Serranoham. De zalm was te lang gebakken en daardoor wat aan de droge kant. De prijzen van de gerechten zijn aan de hoge kant. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening was vlot.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Leuk restaurant en erg lekker gegeten. bediening was allemaal erg vriendelijk. kwamen bij iedereen netjes informeren of alles naar wens was en maakten een gezellig praatje. spareribs, sate en toetje was allemaal erg lekker. niks op aan te merken
JannekeGr .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Voor de eerste keer hier geweest en het was geweldig! Het 'metertje aan warme en koude voorgerechten' is echt heerlijk. Ook voor onze 3 kleine kinderen die erbij waren hadden ze alles: zowel gepast eten als persoonlijke aandacht, speelgoed en een mooie tuin achter. We gaan hier vaker komen.
Jaap1969 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
na een dagje strand konden wij makkelijk langs komen om er te eten, eerst buiten geborreld en daarna binnen kunnen eten, het eten was heerlijk en in goede porties.
de ambiance is geweldig en zeker als de molen klaar is, en daarnaast aardig en vriendelijke bediening.
Arjo F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Hebben 10 juni ons 25 jarig huwlijks feest bij Smakelijk gevierd , was gewoon Top !!
Anita en crew bedankt voor een onvergetelijke avond.

Arjo en Sonja
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
we hebben hier met een groep a la carte gegeten. goed brood wat geserveerd werd. de voorgerechten duurde wel wat lang, maar we zaten gezellig en de drank vloeide rijkelijk. rest van het diner was prima en karaf kraanwater was geen probleem. volgens iens 92%duurzaam, maar daar was niets van terug te zien. wel een geslaagde avond.
Kastanje .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Voor de Kerst met 6 personen gegeten. In één woord geweldig. Vooraf hadden we voor ons allen een meter Smakelijk. Een voorgerecht bestaande uit warme en koude gerechtjes zowel vlees, vis en vegetarische hapjes. FANTASTISCH!!! Hoofdgerechten (zowel vis als vlees) waren allemaal zeer smaakvol met lekkere wokgroenten en volgens ons zelfgemaakte frieten. De wijn was lekker en de dames van de bediening hebben er duidelijk plezier in. Graag tot een volgende keer!!
050172 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We eten hier vaker ( met verjaardagen van "opa"). Altijd vriendelijk geholpen, gastvrij, eten is nog nooit tegen gevallen!
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Restaurant Smakelijk oogt modern en sfeervol. We nemen met 4 personen plaats aan een gezellige ronde tafel en onze gastvrouw neemt ons mee in de keuzes van de avond. We starten met een grote variëteit aan proeverijen, de zgn. '1 meter Smakelijk'. Mooi opgemaakt en de vele verschillende hapjes zijn rijk van smaak. De hoofdgerechten bevallen net zo goed. Spareribs die van het bot glijden, malse saté en prima vis. De fles huiswijn is keurig geprijsd en doet niet onder voor soms veel duurdere flessen. De bediening is vriendelijk, alert en denkt graag mee zonder opdringerig te zijn. Mooie prijs/(ambachtelijke)kwaliteit, we komen graag weer eens terug!
Culi-ed .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Tijdens onze wandeling aangetrokken door dit restaurant door de heerlijke geur uit de keuken. Heel gastvrij ontvangen door de gastvrouw die er alles aan deed om je een avondje uit te gunnen. Leuke kaart met goede wijnen. Wij hebben gekozen voor een verrassingsmenu. Deze was heel leuk en goed bereid, dus zeker aan te raden. Maar de kaart was zeer gevarieerd en betaalbaar. De kok kwam ook af en toe aan tafel. Aanrader!
E_ .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Modern ingericht restaurant met een leuke sfeer. Alleen zijn we blijkbaar net op de verkeerde dag gekomen.
Het eten was wel goed, maar niet superbijzonder. Niets te merken van het duurzame karakter wat hier wordt genoemd en hierover staat niets op de kaart, noch vertelt de bediening er over.
Wel duidelijk zelfgemaakte patat bij de gerechten en die smaakte ook prima. Er werd bijverteld dat er kon worden bijgevuld als het te weinig was (portie was overigens precies goed).

Dan de service. Het personeel had blijkbaar een nogal interessante gast in het restaurant, want beide dames van de bediening bleven maar om die tafel staan kletsen. Op een gegeven moment ook met een van de koks erbij.
Hierdoor viel het niet op dat wij al klaar waren met eten en dessert wilden bestellen. Toen we dit eindelijk mochten doen ging onze serveerster naar de bovenverdieping van het restaurant en hebben we haar al ruim 20 minuten niet meer gezien. Na 10 minuten de aandacht van de andere serveerster proberen te krijgen (die te druk met kletsen met de andere gasten was) zijn we maar opgestapt, want 30 minuten wachten op een bolletje ijs ging ons wat ver.
De kok protesteerde dat hij pas 10 minuten bezig was (en zo goed als klaar), dus blijkbaar had onze serveerster het niet optijd doorgegeven. Gelukkig werd er verder niet moeilijk gedaan en konden we gewoon afrekenen en hoefden het niet gekregen dessert ook niet te betalen.

Al met al toch niet een heel leuke ervaring, omdat er gewoon veel te weinig aandacht was voor wat er naast die interessante gasten gebeurde.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Vrijdagavond een high-beer gedaan met 5 meiden! In 1 woord fantastisch was het.
We kregen 5 verschillende soorten bier met daarbij een gerecht,en dit smaakte echt heerlijk bij
elkaar,nou vinden wij als echte bierdrinkers het snel lekker maar de combinatie was echt goed.
De bediening was ook echt super,ze hadden alle tijd voor ons en alles werd zo leuk uitgelegd.
Vriendelijk en een goede sfeer!!
Wij gaan zeker een keer terug komen,de kaart zag er ook goed uit en betaalbaar.
Nog bedankt voor de super heerlijke avond!
O,ja nog de complimenten voor de koks!!
Groetjes de meiden uit Akersloot.
Femmex .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
'De Bikkerij' , nu beter bekend als ´Smakelijk` is een knus restaurant met een sfeervolle ambiance.
Van buitenaf niet makkelijk herkenbaar als restaurant en er is niet te zien dat er zo´n groot terrein (molen, terras, speelplaats, parkeergelegenheid) achter dit restaurant schuilt.
Wellicht verstandig voor klandizie om dit beter aan te geven.
Bij binnenkomst netjes verwelkomt en begeleid naar tafel. Een droge witte wijn besteld, geen wijnkaart gevraagd dus een huiswijn die prima qua smaak was met een niet al te complexe afdronk.
Als voorgerecht een simpel brood met smeersels besteld. Een boterbrood achtige structuur, qua smaak wat vlak en kan verser. Als hoofdgerecht de spare ribs, omschreven in de menu kaart als ... glijd zo van het bot af...en daar is geen woord van gelogen. Heerlijk mals vlees van goede kwaliteit en fijn is dat je handen schoon blijven bij het eten van deze ribben. Misschien had de marinade wat meer doorgetrokken kunnen worden, zodat de smaak niet op het vlees blijft liggen als ik dat als een kritiekpunt zou moeten geven. Maar als het vlees van zo'n kwaliteit is en op deze manier is bereid is dat helemaal niet storend.
Knoflooksaus erbij, lekkere verse grove patat en een kleine salade met weinig poespas.
750 gram voor de grotere eter perfect maar voor mij wat aan de forse kant.
Beiden voldoende gegeten maar toch nog in voor een klein dessert waarbij ik puur trek had in een limoncello en mijn partner om een simpel bolletje chocolade ijs vroeg.
Ijs vol van smaak met stukjes chocola en de presentatie van 1 bolletje was ook goed om te zien. Leuk om het op te vrolijken met in gesmolten chocolade vruchten en een blaadje munt.
Aan het eind nog een bakje koffie en de avond was voor ons geslaagd.
Zoals ik eerder aan gaf voor herhaling vatbaar en aangezien ik door de heerlijke spare ribs nu nieuwsgierig ben naar de andere gerechten van de kaart zal ik dit leuke restaurant zeker een 2e keer bezoeken. Eigenaresse heeft grootste plannen met de rest van het terrein en vertelde daar enthousiast over. Jammer dat wij de molen niet van binnen hebben kunnen zien maar hopelijk komt dat een volgende keer.
VeroonPaul .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Een uitstekende plek om zowel de middag als de avond te vertoeven. In de molen drink je koffie met iets erbij, op het terras je aperitief en 's avonds hebben wij genoten van een gevulde varkenshaas en een botervis. Boerenbrood met 4 soorten sauzen en daarnaast heerlijke verse frieten en groente.
De sfeer is rustig en ontspannen en de bediening is hoffelijk en professioneel.
LevUlr .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
We hebben daar uitstekend gegeten tijdens een party die we daar gaven, tijdens de gangen gepaste wachttijden en heel vriendelijke personeel. We zouden het zeker bij anderen aanbevelen om daar een feest te geven.
BlanNL .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Geweldig terras met alle ruimte voor de kids om te spelen. Prachtig uitzicht op een molen die bij het restaurant hoort. Geen poespas, maar leuke vlotte bediening en prima gerechten. Heerlijk gezeten hier. We komen terug!