Over het restaurant Smakelijk eten en drinken

Eet en drink smakelijk

Restaurant Smakelijk eten en drinken doet haar naam eer aan. Het Vlaardingens restaurant zet vlees op nummer één. De klassieke gerechten worden naar een hoger niveau getild door verfijnde kookkunsten en een strakke bordopmaak.

Meer informatie over restaurant Smakelijk eten en drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 00:00
Zondag Gesloten

9,1
Gastvrij1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wij eten hier ongeveer 2x per maand en zijn altijd meer dan tevreden. Dagverse producten en lekkere huiswijn.Met moederdag voor het laatst gegeten en weer niet teleurgesteld.
huisgerookte zalm en sushi van kreeft, tongschar met artisjok en heerlijke Livarfilet als hoofdgerecht, geen dessert dit keer want het was meer dan genoeg,Wel afgesloten met koffie en huisgemaakte boterkoek.
Wij kijken al uit naar de volgende keer!
Max99 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Afgelopen vrijdag een heerlijke avond uit bij Smakelijk. Een gezellig en sfeervol ingericht restaurant op een van de mooiste plekken van Vlaardingen. Voor de keuken alle lof! We kozen voor het verwen menu van de Chef en dat bleek een perfecte keuze. Alle gerechten waren van uitstekende kwaliteit. Dit restaurant maakt zijn " ambachtelijke kwaliteit" meer dan waar! En de tussengerechtjes waren een heerlijke verrassing, met name het fantastische pré-dessert! Bij elke gang een goed combinerende en voortreffelijke wijn. De zeer attente en vriendelijke bediening maakte voor ons dit heerlijk avondje uit compleet. Kortom: een aanrader voor iedereen die een gezellig en heerlijk avondje uit wil. Wij komen hier zeker terug!
anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Het blijkt maar weer eens dat de indruk die een restaurant bij je achterlaat staat of valt met de bediening.
We hadden al een paar zaterdagen geprobeerd te reserveren en toen dat tenslotte lukte waren onze verwachtingen hooggestemd.
Maar wat een deceptie!We zaten nog niet of er werd ons gevraagd wat WE wilden drinken.Er werd ons bij het brood ham aangeboden,later bleek dat we daarvoor moesten betalen en dat werd niet vermeld.We werden benaderd alsof we al jaren kwamen en de dikste vrienden van de bediening waren.Over de -niet erg uitgebreide-wijnkaart kon geen adequate informatie gegeven worden.JAMMER want het eten was lekker!Al werden we niet erg vrolijk van de kreet "dopgroentjes"op de kaart.
Je eet er op een prima plek,de keuken is goed nu de bediening nog!
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Een plezierig en ruim opgezet restaurant in een voormalige jeneverstokerij. Heerlijke gerechten, attente bediening en de prijskwaliteitsverhouding was subliem.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Heerlijk gegeten bij 'Smakelijk'. Bij binnenkomst even moeten wachten tot we geholpen werden en de periode tussen binnenkomst en het bestellen van drankjes, krijgen van de menukaart, etc. had iets vlotter gemogen. Restaurant ruim ingericht zodat je rustig kan praten. Mooi menu met leuke amuses tussendoor. Gerechten met veel zorg en oog voor detail klaar- en opgemaakt. Twee kleine minpuntjes: geen water op tafel en zelf moeten vragen of we nog iets te drinken konden bestellen. Voor de rest was alles perfect. Al met al een mooi restaurant met mooie gerechten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening, we komen zeker terug!
johannab .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Zaterdag 19 januari gegeten, een groot succes, het eten was echt heerlijk. We hadden het 4-gangen menu, vakkundig bereid, smakelijk ogend opgemaakt, uitgebalanceerd menu. De bediening was hartelijk, vanaf het moment van binnenkomst tot en met het vertrek. In augustus voor het laatst geweest, we werden onmiddellijk herkend, zelfs waar we de vorige keer zaten! Lekkere huiswijn. Het restaurant zat bomvol, maar ze konden het prima aan.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
zaterdag 5 januari gegeten bij Smakelijk, Markt 21 Vlaardingen.
Smakelijk ligt aan een sfeervol plein. De zaak (heel vroeger een distilleerderij) maakt een stoere indruk. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en vakkundig.
Het eten is voortreffelijk, elke gang wordt opgediend op telkens een bijpassend bord, hierdoor komen de gerechten nog mooier uit. Een in alle opzichten fantastische avond.
Zeker voor herhaling vatbaar. Connie14
pamilies .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Ik ben hier wezen eten met mijn zoon, dochter en schoondochter. Bij binnenkomst viel ons als eerste de warme, natuurlijke inrichting op. We werden super vriendelijk ontvangen door het personeel die onze jassen aannam. Nadat ons de tafel werd gewezen hebben we eerst heerlijk genoten van brood van het huis, op verzoek serveerden ze ook iberico ham, maar die hadden wij afgeslagen ivm geloof. We hadden gekozen voor een 4-gangen verrassing diner via groupon. Als eerst kregen we een amuse van geitenkaas met een zoetje van appelmouse, heerlijk! Daarna huisgerookte zalm met gamba, zeewier en vismayo. Vervolgens het tussengerecht, Scholfilet met tomaten tappenade en een aardappelcreme gegarneerd met citroenjus, verrukkuluk!! Als hoofdgerecht eendeborstfilet op een bedje met jus en spruiten, gegarneerd met een blokje aardappel (ben de naam vergeten). Het nagerecht bestond uit verschillende soorten zoals sponscake, stukje hangop die smaakte naar vanilleroom, luchtig vanille.. overgoten met caramel. Al met al een zéér geslaagde avond met een uitstekende service. Een aanrader voor iedereen die culinair wil eten voor een gangbare prijs. ik kom zeer zeker terug!
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Ik ben hier met mijn partner gaan eten. Toen we binnenkwamen viel ons de warme ambiance gelijk op. We werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Nadat ons de tafel werd gewezen hebben we eerst heerlijk genoten van brood van het huis en een goede iberico ham. We hadden gekozen voor een 4-gangen verrassing diner erna. Als eerst kregen we een amuse van geitenkaas, overheerlijk. En dan te bedenken dat we niet van geitenkaas houden. Vervolgens huisgerookte zalm met wakame en rucolacreme; een grote verbetering van sushi. Vervolgens het tussengerecht, Schol gebakken met broodkruim met een wortel crème erbij, echt genieten! Als hoofdgerecht biefstuk van het haas met gebakken champignons en aardappelpuree met kalf jus. Bij ieder gerecht heeft de ober zeer goed passende wijnen aangeboden. Nagerechten waren ook onovertroffen. Al met al een zeer geslaagde avond en komen we zeker hier een keer terug. Een aanrader voor iedereen die wat verfijnder wil eten.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Vriendelijke ontvangst in een modern, sfeervol restaurant. Jonge attente bediening. Ruime tafel en een comfortabele zit.
Heerlijke gerechten, met tussendoor verrassende amuses.
De kok maakt er iets moois van
Hier komen we zeker nog eens terug.
Dan wel graag gratis een kan water op tafel.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Ons favoriete plekje voor een mooie en culinaire avond. Elke gerecht wordt als een schilderij op het bord geserveerd en je proeft dat er met verse producten en passie wordt gewerkt. Ook de wijnen worden er bij elk gerecht zeer goed bij gekozen. Bij elke gang wordt er verteld wat de keuken heeft bereid, wat een zekere betrokkenheid van het personeel met zich mee brengt. Deze avond waren in het bijzonder heerlijke gerechten bereid met verse zalm in het voorgerecht en malse diamanthaas in het hoofdgetecht. Prijs- kwaliteit fantastisch! Een aanwinst voor Vlaardingen en een aanrader!
Emil V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Een mooie ruime gelegenheid modern ingericht maar toch in de stijl van het oude pand. parkeer gelegenheid op 2 minuten loop afstand. De bediening is zeer attent en vriendelijk, het eten is van hoge kwaliteit en zeer betaalbaar. Kortom voor ons een geslaagde avond, omdat het ook lekker weer was konden vooraf op het terras genieten van een glas wijn en een amuse. Hier ben je gast en krijg je lekker eten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
op dinsdag gegeten tijdens de beiaard weken. We konden alleen een menuutje eten die overigens heerlijk was! Hadden niet gereserveerd maar plek genoeg. Werden keurig bediend door de serveerster, ook vertelde ze wat het menu inhield voordat we aan tafel gingen. Keus is altijd leuk, die was er niet. waarschijnlijk omdat het restaurant normaal op dinsdag dicht is.