Smakelijk eten en drinken

Markt 23 3131 CR Vlaardingen Nederland Kaart

Over het restaurant Smakelijk eten en drinken

Eet en drink smakelijk

Restaurant Smakelijk eten en drinken doet haar naam eer aan. Het Vlaardingens restaurant zet vlees op nummer één. De klassieke gerechten worden naar een hoger niveau getild door verfijnde kookkunsten en een strakke bordopmaak.

Meer informatie over restaurant Smakelijk eten en drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 00:00
Zondag Gesloten

9,3
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Voor het eerst bij eet smakelijk geweest en samen met mijn vrouw het gouden pollepel menu gekozen. Het was voor ons een grote verrassing wat betreft de smaak en presentatie. Beslist een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Smakelijk is een gezellig en knus restaurant. De keuze viel op het 5-gangen verrassingsmenu en is een echte aanrader! Ieder gerecht was een feestje en met veel zorg bereid. De geadviseerde wijnen waren een schot in de roos.
Er staat hier een professional achter de kachel met liefde voor zijn vak. De bediening was bijzonder vriendelijk en het tempo tussen de gerechten was uitstekend.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Van het weekend weer zalig gegeten bij smakelijk. We hadden een 4 gangen verrassingsmenu met een heerlijke fles wijn. Genoten van ieder gerecht. Voor iedereen die nog twijfelt: hier moet je een keer gegeten hebben. Een absolute aanwinst voor Vlaardingen is dit restaurant!
Ani M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Vandaag werden mijn man ik door vrienden verrast met een etentje bij Smakelijk. Het verrassingsmenu werd kunstig voorgeschoteld, behalve dat, het was nog Smakelijk ook. Ik kreeg ook waar ik om vroeg, thee met vers geschaafde gember. Dit is nog niet eerder aangeboden, na vanavond wel. De bediening was uitstekend, kreeg uitleg bij elke gang. Het restaurant bevindt zich naast het stadhuis op een mooi plein.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Niesha D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Heerlijk gegeten, de vis was precies goed gegaard! De zalm als voorgerecht was verrukkelijk (aanrader)

Het eten liet alleen best lang op zich wachten, dit maakten ze goed door tussendoor amuses te serveren.
De service was ook goed, bij elk gerecht volgt een toelichting.
Het decor was oké, naar mijn mening een beetje standaard.
Trudie P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Heerlijk gegeten!
We hadden een 4-gangensurprisemenu en alles smaakte voortreffelijk.
Als voorgerecht gemarineerde zalm, daarna gebakken kabeljauw met bloemkoolpuree, tournedos met sukade en een kaasplankje.
Zelfs met de dieetwensen was rekening gehouden.
Het enige "minpuntje" was dat we het recept niet meekregen van de kabeljauw.
Bedankt voor uw mooie recensie en fijn dat u helemaal tevreden was.
De chef stuurt u alsnog graag het recept van de kabeljauw ;-)
Ons mailadres: info@smakelijketenendrinken.com
Paul200 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Gisteren hier het viergangen-menu van Groupon gegeten. Een prima ervaring Het menu bestond o.a. uit tartaar van zalm, tournedos en als dessert de koek lemoncurd. Alles even lekker
Daarbij de bijzonder vriendelijke bediening, en leuke locatie. Kortom zonder meer voor herhaling vatbaar.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Een heerlijk 3 gangen diner gegeten met een groot gezelschap (22 pers.) in de stadskelder van het restaurant. Alle gerechten waren erg lekker, smaakvol en mooi geserveerd op de borden. Het toetje was zalig, een parfait van ijzerkoekjes, hoe Vlaardings wil je het hebben, zeker voor onze gasten van buiten Vlaardigen een verrassing. De bediening was perfect, vriendelijk, niet opdringerig maar altijd aanwezig op de achtergrond. In het gezelschap was iemand met dieetwensen en daar is bijzonder goed rekening meegehouden. Het toiletgebeuren is op de begane grond, dat is fijn als je slecht ter been bent. Kortom, een aanrader. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Jackie B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Voor de tweede keer hier gegeten en het was helemaal prima. De ontvangst was uitermate vriendelijk (een verademing voor iemand die de Amsterdamse bediening gewend is). We hadden een vier-gangen diner voor de hele tafel. Vooraf carpaccio van tonijn; op zich niet heel spannend, maar goed gedresseerd zodat het een goed gerechtje werd. Als tussengerecht wat gebakken coquilles op bloemkoolpuree. Ook geen heel spannende combi, maar uitermate goed uitgevoerd, dus niks te klagen. Als hoofdgerecht hadden we de tournedos met truffeljus die wederom perfect was klaargemaakt. Al met al een zeer geslaagde avond en we komen graag terug!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2013
Wat een topzaak! Geweldig verrassingsmenu gegeten met bijpassende wijnen. Gerechten zijn goed op smaak en er wordt een perfecte wijn bij geserveerd. Helemaal compleet van aperitief tot kaasplankje! Personeel is zeer attent en heeft passie voor de zaak, het eten en de wijnen. Een absolute aanrader!
Kirsy V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Hier met een groupon gegeten. Heerlijk eten (hert - garnalen pasta - runderhaas met truffeljus, pompoen, bospaddenstoelen en rösti - ontlede lemon curd pie), zeer vriendelijke bediening, mooi ingericht. Echt een aanrader! Hier gaan we zeker snel weer naartoe.
35173 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
In één woord: TOP!! Voortreffelijk gegeten! De pasta met buikspek was om je bord bij af te likken en het toetje 'key lime pie' was goddelijk! Een aanrader!
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Afgelopen weekend een besloten feest bij Smakelijk mogen bijwonen. Juist door de prima bediening besloten om een recensie te schrijven. Ik kan mij dus ook niet vinden in de zure reactie van Proever84079. Prima sfeer, vlotte bediening, alert en pro-actief. Het eten was formidabel! Walking Dinner bestaande uit zo'n 12-gangen, geserveerd terwijl de gasten zich met elkaar uitstekend vermaakten. Zowel bediening als keuken-personeel serveerde de gerechtjes uit en legden keer-op-keer uit wat er geserveerd werd. Wilde je het nogmaals horen dan vertelden ze dat met dezelfde glimlach nogmaals. Een greep uit de gerechtjes: carpaccio, huisgerookte zalm tartaar, risotto met paddenstoelen, gambas's met chutney etc. Een aanrader!
anneke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Het blijkt maar weer eens dat de indruk die een restaurant bij je achterlaat staat of valt met de bediening.
We hadden al een paar zaterdagen geprobeerd te reserveren en toen dat tenslotte lukte waren onze verwachtingen hooggestemd.
Maar wat een deceptie!We zaten nog niet of er werd ons gevraagd wat WE wilden drinken.Er werd ons bij het brood ham aangeboden,later bleek dat we daarvoor moesten betalen en dat werd niet vermeld.We werden benaderd alsof we al jaren kwamen en de dikste vrienden van de bediening waren.Over de -niet erg uitgebreide-wijnkaart kon geen adequate informatie gegeven worden.JAMMER want het eten was lekker!Al werden we niet erg vrolijk van de kreet "dopgroentjes"op de kaart.
Je eet er op een prima plek,de keuken is goed nu de bediening nog!
Leon W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Een plezierig en ruim opgezet restaurant in een voormalige jeneverstokerij. Heerlijke gerechten, attente bediening en de prijskwaliteitsverhouding was subliem.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Heerlijk gegeten bij 'Smakelijk'. Bij binnenkomst even moeten wachten tot we geholpen werden en de periode tussen binnenkomst en het bestellen van drankjes, krijgen van de menukaart, etc. had iets vlotter gemogen. Restaurant ruim ingericht zodat je rustig kan praten. Mooi menu met leuke amuses tussendoor. Gerechten met veel zorg en oog voor detail klaar- en opgemaakt. Twee kleine minpuntjes: geen water op tafel en zelf moeten vragen of we nog iets te drinken konden bestellen. Voor de rest was alles perfect. Al met al een mooi restaurant met mooie gerechten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening, we komen zeker terug!
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
zaterdag 5 januari gegeten bij Smakelijk, Markt 21 Vlaardingen.
Smakelijk ligt aan een sfeervol plein. De zaak (heel vroeger een distilleerderij) maakt een stoere indruk. Het personeel is buitengewoon vriendelijk en vakkundig.
Het eten is voortreffelijk, elke gang wordt opgediend op telkens een bijpassend bord, hierdoor komen de gerechten nog mooier uit. Een in alle opzichten fantastische avond.
Zeker voor herhaling vatbaar. Connie14
Dieneke S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Ik ben hier met mijn partner gaan eten. Toen we binnenkwamen viel ons de warme ambiance gelijk op. We werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Nadat ons de tafel werd gewezen hebben we eerst heerlijk genoten van brood van het huis en een goede iberico ham. We hadden gekozen voor een 4-gangen verrassing diner erna. Als eerst kregen we een amuse van geitenkaas, overheerlijk. En dan te bedenken dat we niet van geitenkaas houden. Vervolgens huisgerookte zalm met wakame en rucolacreme; een grote verbetering van sushi. Vervolgens het tussengerecht, Schol gebakken met broodkruim met een wortel crème erbij, echt genieten! Als hoofdgerecht biefstuk van het haas met gebakken champignons en aardappelpuree met kalf jus. Bij ieder gerecht heeft de ober zeer goed passende wijnen aangeboden. Nagerechten waren ook onovertroffen. Al met al een zeer geslaagde avond en komen we zeker hier een keer terug. Een aanrader voor iedereen die wat verfijnder wil eten.
B.J. D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Vriendelijke ontvangst in een modern, sfeervol restaurant. Jonge attente bediening. Ruime tafel en een comfortabele zit.
Heerlijke gerechten, met tussendoor verrassende amuses.
De kok maakt er iets moois van
Hier komen we zeker nog eens terug.
Dan wel graag gratis een kan water op tafel.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Ons favoriete plekje voor een mooie en culinaire avond. Elke gerecht wordt als een schilderij op het bord geserveerd en je proeft dat er met verse producten en passie wordt gewerkt. Ook de wijnen worden er bij elk gerecht zeer goed bij gekozen. Bij elke gang wordt er verteld wat de keuken heeft bereid, wat een zekere betrokkenheid van het personeel met zich mee brengt. Deze avond waren in het bijzonder heerlijke gerechten bereid met verse zalm in het voorgerecht en malse diamanthaas in het hoofdgetecht. Prijs- kwaliteit fantastisch! Een aanwinst voor Vlaardingen en een aanrader!