Over het restaurant Smakelijk eten en drinken

Eet en drink smakelijk

Restaurant Smakelijk eten en drinken doet haar naam eer aan. Het Vlaardingens restaurant zet vlees op nummer één. De klassieke gerechten worden naar een hoger niveau getild door verfijnde kookkunsten en een strakke bordopmaak.

Meer informatie over restaurant Smakelijk eten en drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 00:00
Zondag Gesloten

9,1
cecile72 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij zijn er gisteren (3-12-2015) geweest om mijn verjaardag te vieren.
We hadden gekozen voor 6-gangen verrassings diner.
Nou wat hebben we voortreffelijk genoten!!!
Het was subliem!!! Zo goed op elkaar afgestemd,zo keurig bediend,zo netjes,zo ontzettend vriendelijk...
Ik voelde mij echt een queen daar en heb in tijden niet zo goed en rustig gesmuld als bij jullie!!
Ik beveel het iedereen aan!!
Bij uit eten = dit ECHT uit eten met passie!
Top!!!!!
Bedankt voor de Super avond!
Chris01 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren met drie personen genoten van een vier gangen Gouden Pollepel menu en voor mijn vrouw een vegetarisch vier gangen menu. Allemaal uitstekend gegeten. Stuk voor stuk prachtige gerechten. Enthousiaste sommelier, die met verstand van zaken, een bijpassend wijnarrangement heeft verzorgd. Kortom: helemaal prima de luxe. Bedankt, en wij komen zeker nog eens terug!
tinekevandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wij waren met ons gezin (kinderen en kleinkinderen) vrijdag j.l. bij jullie voor de viering van een verjaardag.Uitstekende gastheren en dames, zeer vriendelijke bediening en wij hebben heerlijk gegeten.
Iedereen was enthousiast en we komen zeker weer terug.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op zaterdagavond 29 augustus 2015 met zijn vieren fantastisch gegeten. We kozen een vier gangen verrassingsmenu. Elk gerechtje was zonder uitzonderinging heerlijk van smaak en prachtig opgemaakt in een juiste hoeveelheid. De gerechten zijn creatief met bijzondere combinaties. De witte en rode huiswijn is prima. De bediening is vriendelijk en deskundig. Elk gerechtje wordt op prettige wijze uitgelegd. Lastig om wat van de inrichting te zeggen. Niet onze smaak maar ook niet echt slecht. Wat wel slecht was is de akoestiek. Wij zaten op het vehoogde deel en op het lagere deel vierde een groep van een man of 25 een feestje. Wij konden elkaar met veel moeite verstaan. De vriendelijke ober gaf ons snel een tafel zo ver mogelijk van de groep af. Dat was beter maar nog steeds hinderlijk. Het was overigens een keurige groep oudere mensen maar met erg veel enthousiastme maar dat gaf toch veel overlast.
Reecar19 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten is geweldig de bediening is top class. De inrichting is goed en netjes als je ooit in Rotterdam bent mag een bezoek aan dit restaurant niet ontbreken. Ben in 10 dagen vier keer geweest en het eten en de bediening is elke keer van top kwaliteit.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
De prijs kwaliteit verhouding is hier erg goed. De gerechten zijn geen culinaire verrassingen, maar goed klaargemaakt en smakelijk. Ik vond het best veel vlees bij het hoofdgerecht, en een schaaltje patat is eigenlijk overbodig. Het toetje was mij te machtig en kon er na 2 best grote gangen niet meer bij. Maar goed, dat is niet echt een probleem te noemen natuurlijk.
Mariksie .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
sfeervol restaurant, bediening was erg aardig en proffesioneel. Ze wisten precies wat ze uitserveerden. Wij waren met vijf mensen en zaten aan een leuke (helaas wat wiebelende tafel) op een verhoging. Met zijn allen het verrassingsmenu gekozen en daar zeker geen spijt van gehad, heerlijk gegeten.
De verwachting die wij hadden door de AD test klopte absoluut en was eigenlijk nog beter.
Een echte aanrader!
job B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Leuke tent aan een prachtig plein in Vlaardingen. Zeer vriendelijke bediening. Wijn is erg aantrekkelijk geprijsd. Bresaola als voorgerecht was goed, het sousvide gegaarde lam botermals en dessert met sorbet en rabarbergelei was heerlijk en passend bij het seizoen. Ik snap dat ze de gouden pollepel van het AD hebben gewonnen. Het enige minpunt was het hoofdgerecht, omdat dit aan de taaie kant was. Verder een aanwinst voor Vlaardingen.
Smullers4 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Plezierige ontvangst. Zeer goede en deskundige bediening.
Mooie gerechten. Top!
Sfeervol ingericht. Prima verhouding prijs/kwaliteit .
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Met een groep van 10 een wat te kleine tafel gekregen in het midden, het zit dan wat benauwend. Als deze tafel ook nog eens instabiel is ( zakte aan 1 kant weg) dat zit je wat ongemakkelijk. Over het eten kan ik kort zijn dit is gewoon goed.
De huiswijn (wit) was niet lekker, rood ging stukken beter.
De service is prima, ook de jonge generatie en de stagiair deed zijn best.
Hoog beoordeeld via De Pollepel maar eerlijk gezegd had ik, samen met mijn partner, er toch meer van verwacht. Wel 1 van de beste restaurants van Vlaardingen dat dan weer wel maar dat is aan de andere kant ook wel weer snel :-)
ccr13 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
We zaten met een clubje van 16 in een apart zaaltje. Het speciale drie-gangen menu moest passen binnen het gebruikelijke budget. De zalmtartaar was prima en de daarna geserveerde "Joden of diamanthaas" vergezeld van enige doperwten en een streep aardappelpuree was eveneens niet om te klagen. Jammer eigenlijk van de compenserende frites waarbij de mayonaise ook nog eens in een bakje bovenop de schaaltjes frites stonden. Het dessert was weer een prima notentaartje.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
We waren met 8 personen en kregen een prima tafel op het verhoogde deel van het restaurant. De inrichting is knus en gezellig. We startten met een aperitief en een amuse. Omdat we met meer dan 4 personen waren, hadden we geen keus: het verrassingsmenu. Alleen het aantal gangen mochten we kiezen. Dat werden er vier.

Vrijwel ons gehele gezelschap wilde, ondanks het verrassingsaspect, wel graag de carpaccio als voorgerecht, de coquilles als tussengerecht en de US Black Angus als hoofdgerecht. Het dessert bleef dan de verrassing. Dat werd erg flexibel opgelost, zodat iedereen kreeg wat hij wilde.

Over de carpaccio had ik al het nodige op internet gelezen. Die wilde ik zeker proeven en daar kreeg ik geen spijt van, erg lekker. Mijn lekkerste ooit at ik bij De Engel en dat bleef zo. Ook de rest van de gerechten waren prima. Erg leuk dat er voor het dessert nog een heerlijk pre dessert werd geserveerd.

Een adres op zeker nog eens te gaan eten.
mangiare85 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Eten was geweldig, bediening attent,vlot en verstaan het vak als geen ander. Wijnen sloten mooi aan op de gerechten. Gerechten zelf:op smaak en goed bereid.Een pareltje in het hart van Vlaardingen!
eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Prima gegeten. Ik kreeg zalm. Was prima gegaard. Alles smaakte lekker. Gezellig restaurant inrichting is niet helemaal mijn smaak. Maar erg leuk om er te eten.
fdebruijne .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Knus restaurant, met goede bediening. Het restaurant ligt in de oude kern van Vlaardingen. Wij bestelden een driegangenmenu, en konden daarbij aangeven wat we echt niet wilden eten. Het eten werd zeer verzorgd opgediend. Wijn werd goed bijgeschonken. Let er wel op dat je per fles vraagt. Anders krijg je ieder glas apart afgerekend.
assieossie .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Op n gewone dinsdagavond hier gegeten ,alle tafeltjes waren bezet .
We hadden gekozen voor n 4 gangen verrassings menu.
En dat was het ook een verrassing .heeeerlijk was het ,echt een smaaksensaties .
De bediening was uiterst vriendelijk .
Ze wisten ook precies hoe het gerecht bereid was .
Wij komen hier ZEKER terug . Bedankt ......
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gisteren hier toevallig binnengestapt met 3. Omdat 1 vd 3 geen verrassingsmenu wilde week men af van de beleidslijn dat dat alleen maar per tafel kan. Gelukkig maar, want waarom zou dat zo zijn ? We kregen eerst een bordje Serrano- en Ibericoham, met daarna als amuse een komkommersoepje. Een week geleden was dat wat anders zie ik, dit is dus een flinke plus, in veel restaurants is de amuse wekenlang hetzelfde. Daarna een plankje met een diversiteit aan visbereidingen, o.a. tartaar van tonijn en haringkuit. Vervolgens een risotto met wat gebakken grietfilet, een staartstuk van BlackAngus met zuurkool en poffertjes van ui, als verrassing en smakelijk predessert en tenslotte een dessert naar keus, ik nam een kaasplankje met 4 prima stukjes kaas.
Het eten was erg goed, er valt geen kritiek op te bedenken. Ik had wel heel sterk de indruk dat de gerechten ook in iets afwijkende samenstelling zouden worden geserveerd als je gewoon a la carte eet. Dat neemt de kracht van een verrassingsmenu wel een beetje weg.
De bediening was prima, snel attent en deskundig.
De inrichting modern, verzorgd, en comfortabel met de tafels als beduidend minpunt. Ze wiebelden nogal en bleken erg instabiele toen een buurman er op leunde.
Enfin. Restaurant staat wat mij betreft volstrekt terecht op de 26e plek van de IENS topperds.
subRosa .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
We waren uitgenodigd op een personeelsuitje en het eten vond plaats in "Smakelijk". Ik vreesde voor doorgewarmde bakken "buffetvoer", zoals vaak op dit soort uitjes, maar gelukkig pakte het heel anders uit. We kregen een amuse bestaande uit huisgerookte zalm met mierikswortelmayonaise. Dat was vrij eenvoudig van smaak, maar lekker. Al snel volgde het verrukkelijke voorgerecht: een perfecte tartaar van tonijn met een zoet-zoute sesamknabbel erin gestoken en allerlei lekkere groentetjes en sausjes eromheen. Daarna het Hoofdgerecht-met een hoofdletter-: Black Angus beef met allerlei lekkere kleine hapjes erbij. Zo was er een bitterbal met truffel (mmm!), een soort poffer van zoete aardappel(?),een zalfje van pastinaak- ik kon het niet allemaal goed thuisbrengen, maar het was heerlijk.Alles fijntjes en goed op smaak gebracht, het vlees mals en wat ik zelf erg fijn vond: het kerstomaatje dat erbij lag WAS WARM! Wat een goed idee! Niet zo'n rauw knersend tomaatje, maar héél zacht gegaard. Het dessert zag er prachtig uit, maar het koekdeeg om de heerlijke chocoladevulling was heel hard en tegenvallend van smaak. Het bestekje -een lepel en een vork- was niet toereikend om het op te eten. Het ijs was lekkere, maar toch had ik meer verwacht na de twee voorgaande gerechten. Tot slot een fijn kopje sterke koffie met blokje boterkoek. Ik heb de kok een compliment gegeven, hij had zó lekker gekookt!
Stephanie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Het was heerlijk!!! Nog nooit zo lekker carpaccio gegeten!!! Als ik hier onbeperkt carpaccio mag eten (tip;-)), kom ik volgende week weer! Overigens was het hele "Gouden pollepel-menu" heer-lijk!!! Super aardige bediening, fijne sfeer!!!
Tineke C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Een carpaccio van top kwaliteit, Angus beef voor hoofdgerecht die smelt op je tong, een witte chocolade mousse voor dessert en dan waren er ook nog de kleine tussendoortjes die ook allemaal van superieure kwaliteit waren. Alles opgediend op mooi strak wit servies. De inrichting van het restaurant is zeer smaakvol en de bediening is van bijzonder niveau. Uitermate plezierig en professioneel. Wij hebben een geweldige avond gehad. Wij kunnen Smakelijk eten en drinken zeker aanbevelen.