Smakelijk eten en drinken

Markt 23 3131 CR Vlaardingen Nederland Kaart

Over restaurant Smakelijk eten en drinken

Eet en drink smakelijk

Restaurant Smakelijk eten en drinken doet haar naam eer aan. Het Vlaardingens restaurant zet vlees op nummer één. De klassieke gerechten worden naar een hoger niveau getild door verfijnde kookkunsten en een strakke bordopmaak.

Meer informatie over restaurant Smakelijk eten en drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 00:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ewoud B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zonder lang van tevoren bellen was er nu, vanwege het mooie weer, gewoon een tafeltje buiten beschikbaar. Heerlijk eten dus (aan een schuine, wiebelende tafel) en heerlijke bijpassende wijnen. Het 'verrassings' 4 gangen menu begon met een overheerlijke carpaccio, hierna schol en in 'the green egg' gegaarde tournedos. Prima en zeer vriendelijk personeel, wat gelijk voor je klaarstaat (met nieuwe fles water) als je fles van de tafel afglijdt. Uitzicht op het terras is natuurlijk in het oude centrum van Vlaardingen ook prima. Voor de toch wel snel dalende temperatuur (en voor Smakelijk eeen langere klandizie buiten?..schaf gewoon een paar (flame) heaters aan........
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Prima restaurant midden in centrum van Vlaardingen naast het Geuzen monument.
na een vriendelijke ontvangst, jassen werden keurig aangenomen, mochten wij aan een ronde tafel plaats nemen. Het Menu ‘Smakelijk’ is zeker aanbevelenswaardig.
De carpaccio is voortreffelijk en wordt gelukkig niet koud geserveerd!
Black Angus is botermals en goed voorgesneden. Borden worden goed warm uitgeserveerd en mooi opgemaakt. De no nonsense bediening komt relaxed en in control over.
Aardbeien dessert is prima afsluiter. Resumerend voor een leuke gezellige en culinaire avond kun je hier prima terecht. Lekker...

opmerkingen:
Afwerking in interieur kan iets worden aangescherpt.
Dam4 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk gegeten goede porties ,vriendelijke bediening,had alleen niet begrepen dat de ham die vooraf werd geserveerd (a 7.50) niet van het huis was,omdat er alleen gevraagd werd of we ham bij het stokbrood wilden hebben,dit zou ik toch vermelden/zeggen .Verder alles prima.
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Pareltje in Vlaardingen. Heerlijk mals vlees met smeuïge aardappelpuree en een mooi opgemaakt voorgerecht met tonijn en frisse groenten en kruiden. De bediening en ambiance zijn vriendelijk en gezellig. Kritische noot; de ham bij de borrel, duur. Zeker een aanrader
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Voor ons een onbekende plek, mooi gelegen aan de markt, een soort brink met de kerk als middelpunt. Het restaurant is sfeervol ingericht. De bediening was heel attent en vriendelijk. We kozen voor het 4 gangenmenu van de chef. Eerst werden we verrast met een amuse van een smakelijk komkommersoepje, daarna een fantastische malse gerookte zalm, gevolgd door kabeljauw met risotto, en daarna fantastisch vlees van het Wagyu rund. Daarna nog een lekker pre-dessert, gevolgd door een heerlijk dessert. De gerechten werden in het juiste tempo geserveerd. Kortom: een aanrader!
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Afgelopen dinsdagavond weer heerlijk mogen eten in dit restaurant dat afgelopen jaar nog de gouden pollepel won. Wat een feest om hier weer te mogen eten. We begonnen met een schaaltje heerlijke ham. Daarna een amuse. Dat was een heerlijke bouillon, met oosterse smaken en een licht pitje. Als eerste gang kregen wij licht gerookte zalm en coquille met een fantastische mayonaise van langoustine. Vervolgens werden we getrakteerd op een fenomenale risotto met sliptongetjes. Daarna eenwagyusteak Heerlijke met diverse groentes, witte asperge en aardappelpuree. Voor we met het kaasplankje afsloten kregen we nog een pre-dessertje. De wijnen die bij de gerechten werden geschonken sloten naadloos aan. Voor onze dochtertjes (12 en 9 jaar oud) hadden ze een mooi menuutje gemaakt. Zij houden niet van teveel poespas, maar omdat ze gek zijn op garnalen hadden ze daar wat lekkers van gemaakt. Samen met patat en een heerlijk toetje (voor de één een crème brûlée en voor de ander een dame blanche). Ik raad iedereen aan om eens bij smakelijk te eten. Laat je verrassen! Iedere keer weer, ga ik blij verrast naar huis :)
Nlohesc .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Eten is heerlijk klaargemaakt, maar erg kleine porties zodat je wel gedwongen wordt voor 4 gangen te gaan, en dan wordt het duur voor wat ze bieden. Zelfs de apart bestelde salade was niet meer dan een rand 'garnering' op een groot bord.
De 'dame blanche' bleek een reep ijstaart met een kannetje chocola te zijn. Ook wel lekker, maar verkoop dat niet als Dame Blanche, ook al heeft het dezelfde ingredienten.
Bediening was goed, entourage goed maar niets bijzonders
Malory .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wij hebben vorige week met 6 personen bij Smakelijk een 4 gangen chefs menu gegeten. Een tóp avond qua culinaire verwennerij! Er wordt hier gekookt op hoog niveau voor een heel redelijke prijs!
Het geheel werd met een uitstekend wijnarrangement begeleid. De bediening is attent én vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gegeten met 7 personen; 4 gangen verrassingsmenu. Attente bediening (eigenaars?), die helaas niet de hele avond zichtbaar bleven. Mooi ingerichte zaak. Erg kleine tafeltjes voor 2 personen langs de wand. Vooraf werd brood met spaanse ham geadviseerd. Voor 2x 7.50 euro een niet echt royaal portie(olijven)brood voor 7 personen. Amuse smakelijk maar erg eenvoudig: kruidige bouillon in glaasje. Op bord gegaarde zalm als voorgerecht. Mooi gepresenteerd. Tussengerecht heerlijk: gegaard kalfsvlees met aardappelschuim + krokantje. Hoofdgerecht: poulet les landes met o.a. klein schepje zuurkool en pastinaakcreme. Smakelijke combinatie. Pre-dessert vond niemand lekker: soort (dag!)creme met iets krokants onderin. Over het dessert waren de meningen verdeeld. De meeste vonden het tegenvallen: zeer klein reepje canache met o.a een theelepeltje mangocreme. Lauwe koffie. Samenvattend: diner werd ons aangeboden en we hebben een leuke avond gehad; ik zou zelf niet zo snel meer kiezen voor dit restaurant. Te prijzig, te kleine porties, te kleine ruimte. Er is op dit gebied in deze prijsklasse meer/betere keus in de regio.
Joostr1985 R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Ik ben hier nu 4 keer geweest, wat mij een goede indruk geeft van "smakelijk"

Locatie: leuk sfeervol pand met genoeg ruimte tussen de tafels.

Personeel: voornamelijk het parttime personeel is heel vriendelijk. En ze zijn gedegen opgeleid, neemt niet weg dat het allemaal iets losser mag. We zitten niet in een sterren restaurant.

Eten: Hier ben ik tevreden over. Erg goed en hoog op smaak. Maar helaas in de 4 keer 2keer een identiek verrassingsmenu gehad. Daarnaast zijn de porties van het alacarte menu overdreven klein. Zo klein dat je echt echt echt wel een lekker broodje erbij zou lusten. Maar helaas dit broodje bestaande uit 6 sneetjes goed smakend olijven brood( met 4 personen )wordt slechts voor het voor gerecht aangeboden en niet meer aangevuld.

Ik ging met honger weg. En dat overkomt me nooit met 4 gangen.

Wijn: prima wijn voor een schappelijke prijs per glas
Vonnvh .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
helemaal vergeten een recensie te schrijven!!! Wij zijn hier op kerstavond 2015 wezen eten en het was werkelijk fantastisch, het eten en de bediening super, jammer dat er 2 dames aan het tafeltje naast ons zaten die al wat druk waren toen ze binnen kwamen en ook een wijn arrangement hadden genomen en bij elk glas wijn steeds drukker werden, erg jammer.
wij hebben gelijk voor kerstavond 2016 gereserveerd.
Cecile72 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij zijn er gisteren (3-12-2015) geweest om mijn verjaardag te vieren.
We hadden gekozen voor 6-gangen verrassings diner.
Nou wat hebben we voortreffelijk genoten!!!
Het was subliem!!! Zo goed op elkaar afgestemd,zo keurig bediend,zo netjes,zo ontzettend vriendelijk...
Ik voelde mij echt een queen daar en heb in tijden niet zo goed en rustig gesmuld als bij jullie!!
Ik beveel het iedereen aan!!
Bij uit eten = dit ECHT uit eten met passie!
Top!!!!!
Bedankt voor de Super avond!
Chris01 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren met drie personen genoten van een vier gangen Gouden Pollepel menu en voor mijn vrouw een vegetarisch vier gangen menu. Allemaal uitstekend gegeten. Stuk voor stuk prachtige gerechten. Enthousiaste sommelier, die met verstand van zaken, een bijpassend wijnarrangement heeft verzorgd. Kortom: helemaal prima de luxe. Bedankt, en wij komen zeker nog eens terug!
Tinekevandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Wij waren met ons gezin (kinderen en kleinkinderen) vrijdag j.l. bij jullie voor de viering van een verjaardag.Uitstekende gastheren en dames, zeer vriendelijke bediening en wij hebben heerlijk gegeten.
Iedereen was enthousiast en we komen zeker weer terug.
Frank F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op zaterdagavond 29 augustus 2015 met zijn vieren fantastisch gegeten. We kozen een vier gangen verrassingsmenu. Elk gerechtje was zonder uitzonderinging heerlijk van smaak en prachtig opgemaakt in een juiste hoeveelheid. De gerechten zijn creatief met bijzondere combinaties. De witte en rode huiswijn is prima. De bediening is vriendelijk en deskundig. Elk gerechtje wordt op prettige wijze uitgelegd. Lastig om wat van de inrichting te zeggen. Niet onze smaak maar ook niet echt slecht. Wat wel slecht was is de akoestiek. Wij zaten op het vehoogde deel en op het lagere deel vierde een groep van een man of 25 een feestje. Wij konden elkaar met veel moeite verstaan. De vriendelijke ober gaf ons snel een tafel zo ver mogelijk van de groep af. Dat was beter maar nog steeds hinderlijk. Het was overigens een keurige groep oudere mensen maar met erg veel enthousiastme maar dat gaf toch veel overlast.
Reecar19 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten is geweldig de bediening is top class. De inrichting is goed en netjes als je ooit in Rotterdam bent mag een bezoek aan dit restaurant niet ontbreken. Ben in 10 dagen vier keer geweest en het eten en de bediening is elke keer van top kwaliteit.
Dana V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
De prijs kwaliteit verhouding is hier erg goed. De gerechten zijn geen culinaire verrassingen, maar goed klaargemaakt en smakelijk. Ik vond het best veel vlees bij het hoofdgerecht, en een schaaltje patat is eigenlijk overbodig. Het toetje was mij te machtig en kon er na 2 best grote gangen niet meer bij. Maar goed, dat is niet echt een probleem te noemen natuurlijk.
Mariksie .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
sfeervol restaurant, bediening was erg aardig en proffesioneel. Ze wisten precies wat ze uitserveerden. Wij waren met vijf mensen en zaten aan een leuke (helaas wat wiebelende tafel) op een verhoging. Met zijn allen het verrassingsmenu gekozen en daar zeker geen spijt van gehad, heerlijk gegeten.
De verwachting die wij hadden door de AD test klopte absoluut en was eigenlijk nog beter.
Een echte aanrader!
Job1 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Leuke tent aan een prachtig plein in Vlaardingen. Zeer vriendelijke bediening. Wijn is erg aantrekkelijk geprijsd. Bresaola als voorgerecht was goed, het sousvide gegaarde lam botermals en dessert met sorbet en rabarbergelei was heerlijk en passend bij het seizoen. Ik snap dat ze de gouden pollepel van het AD hebben gewonnen. Het enige minpunt was het hoofdgerecht, omdat dit aan de taaie kant was. Verder een aanwinst voor Vlaardingen.
Smullers4 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Plezierige ontvangst. Zeer goede en deskundige bediening.
Mooie gerechten. Top!
Sfeervol ingericht. Prima verhouding prijs/kwaliteit .