Smakelijck

Harderwijkerstraat 14 3881 EH Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Smakelijck

Of u nu heel op uw voeding wilt letten of gewoon gezellig uit eten wilt, bij
Smakelijck in Putten zit u altijd goed. Op onze menukaart vindt u gezonde
gerechten, puur en vol van smaak. Ons ambitieuze keukenteam bereid haar
gerechten op ambachtelijke wijze met echte Veluwse streekproducten, vers en
rechtstreeks van de boer of kweker. Een heerlijke variëteit aan klassiekers
en eigentijdse culinaire hoogstandjes.

Samen sfeer proeven, genieten van pure en (h)eerlijke gerechten onder het
genot van een goed glas wijn bij onze haard; dat is waar het om draait bij
'Restaurant Smakelijck' in Putten. Eet gezond, eet Smakelijck!

Meer informatie over restaurant Smakelijck

• : Parkeerplaats

Dagelijks vanaf 17:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smakelijck

Leo E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk a la carte gegeten. Voorgerecht duurde wat lang, maar ober excuseerde de brigade en bood gratis glas aan. Schoonzus genoot van buikspek en parelhoen, broer smikkelde van de kalfmuis en hetzelfde hoofdgerecht. Mijn vrouw koos zoals vaak voor de geitenkaas vooraf en daarna de Veluwse eend. Voor mij vis vooraf en als hoofd. Zelden zo lekkere makreel gegeten. Rekening alleszins redelijk. Zijn op vakantie in Putten, maar proberen deze week nog een keer Smakelijck te eten.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We vinden dit een heel prettig restaurant met prima bediening. Het eten is voortreffelijk bereid. Een aanrader voor een ieder die het nog niet kent.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goed verzorgd, prima bediening en prachtige live pianomuziek!
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Kleine al a carte met lokale producten. Hoofdgerecht portie mag wat ruimer, opgegeven voorkeur voor een tafeltje was over het hoofd gezien. Is alsnog geregeld, verder prima gegeten.
Het kan altijd beter!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
heerlijk gegeten, slecht gezeten op een bankje past niet bij de oude entourage Duurt lang voor je kunt bestellen.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Ook deze keer weer prima gegeten en zeker voor personen met een allergie een aanrader, omdat overal rekening mee wordt gehouden.
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Wij hebben lekker gegeten en je krijg een mooi presentatie van het eten. Bediening was zeer vriendelijk - bedankt Barend!
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontvangst en bediening zeer goed alleen erg rumoerige omgeving alleen de erg rumoerige omgeving slecht te verstaan wat ze te vertellen hebben over de gerechten etc !
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
In een mooi, net en gezellig restaurant waar het sjiek is maar ook toegankelijk, hebben wij heerlijk gegeten en genoten van ons verrassingsarrangement en de heerlijke bijpassende wijnen. Absolute aanrader.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Buiten wat schoonheidsfoutjes, de wat lange wachttijd en dat er bij een leeg glas niet werd gevraagd of we nog iets wilden drinken (en dat ook lastig was te vragen omdat we buiten zaten), was het eten heerlijk en vernieuwend en het personeel vriendelijk en hulpvaardig. De plek waar het restaurant ligt is prachtig maar het er tegenover gelegen nieuwe hotel met de oude bijgebouwen doet wel heel oubollig aan.
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Ontzettend goed gegeten met twee personen. Beiden het 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Na 1x aangeven van de glutenallergie van mijn tafelgast is het de hele avond goed gegaan en zijn de gerechten aangepast. Tot aan het chocolaatje bij de thee (ipv een stukje brownie). Zeker een aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, en een leuke bediening.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
We komen al jarenlang bij Smakelijck maar het leek wel of deze keer het concept veranderd was. Het eten zag er goed uit en smaakte ook goed maar er waren helaas ook veel minpunten. Er was erg weinig keuze in de menu's en ook de prijzen van de gerechten waren flink omhoog gegaan. Er moest zelfs een flink bedrag betaald worden voor friet en sla terwijl dit altijd gewoon standaard bij het hoofdgerecht zat. We vonden ook de porties erg klein, vooral het voorgerecht. Ook moesten we tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht lang wachten. Er was weinig in het restaurant terug te vinden van Williene Klinck terwijl dat ons altijd zo aansprak. We waren lichtelijk teleurgesteld toen we thuis kwamen en zullen niet gauw weer reserveren bij dit restaurant.
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was lekker. Niet heel spannend maar klassiek en goed bereid. Service was netjes en heel vriendelijk.

Gemiddelde leeftijd van de andere gasten lag nogal hoog. Dus ik geloof dat wij de enige waren die de live piano konde horen.

De zaak is zeker ingesteld op de hogere leeftijdscategorie, elk toilet heeft standaard een beugel om je aan op te trekken als je nieuwe of oude heup niet meewerkt. Handig!

Enige wat me niet zo aansprak was dat de kabeljauw met (on-gebakken) huid naar boven geserveerd en daar overheen schuim. Ik eet die slappe ongebakken huid liever niet. Dus moet eerst het schuim eraf schrapen waardoor het instort om vervolgens de huid eraf te halen.

Kortom; voor mij liever huid eraf of huid krokant bakken en het schuim er naast i.p.v. erop.

Verder was de smaak en cuisson van de kabbeljauw prima.

Verwacht geen hippe zaak. Maar eet hier heerlijk klassiek en wordt prima bediend voor een schappelijke prijs.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
In één woord: Uitstekend.
René B.
Taai vlees
Patat vergeten aan te bieden
Te weinig groenten
JoFran .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Van harte aanbevolen. Een sfeervol restaurant met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mooi opgemaakte borden en keurig gedekte tafels. Smakelijke gerechten. Wel jammer dat er extra betaald moet worden voor een bakje eenvoudige groene sla. Een bakje frites idem dito, maar die hebben wij niet besteld.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekkere gerechten, gezellige ambiance, helaas is akoustiek matig, waardoor het erg rumoerig is als de meeste tafels bezet zijn.
Nympha S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Kleine maar zeer smakelijke porties.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Hier voor de derde keer gegeten. Kwaliteit van het eten is prima. Over de bediening voor deze avond, niet over te spreken. Vorige keren geen problemen.
Lang wachten, wijn vergeten, om de rekening gevraagd en die komt maar niet. Zelf maar stappen ondernomen om te betalen. Jammer, hoop dat dit eenmalig is geweest want het eten is heerlijk en met verrassende producten.