Smakelijck

Harderwijkerstraat 14 3881 EH Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Smakelijck

Of u nu heel op uw voeding wilt letten of gewoon gezellig uit eten wilt, bij
Smakelijck in Putten zit u altijd goed. Op onze menukaart vindt u gezonde
gerechten, puur en vol van smaak. Ons ambitieuze keukenteam bereid haar
gerechten op ambachtelijke wijze met echte Veluwse streekproducten, vers en
rechtstreeks van de boer of kweker. Een heerlijke variëteit aan klassiekers
en eigentijdse culinaire hoogstandjes.

Samen sfeer proeven, genieten van pure en (h)eerlijke gerechten onder het
genot van een goed glas wijn bij onze haard; dat is waar het om draait bij
'Restaurant Smakelijck' in Putten. Eet gezond, eet Smakelijck!

Meer informatie over restaurant Smakelijck

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur
Zondag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Smakelijck

H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
3 gangen verrassingsmenu, waarbij je kunt aangeven wat je persé NIET wil is ons goed bevallen.
Bediening is vriendelijk.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten was goed, bediening erg vrolijk????!
En lekker rustig.
Interieur kan wel een make-over gebruiken.
Ria O.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker eten, mooi opgemaakt. Duidelijke allergenenlijst, genoeg vega gerechten. Prettig wijnarregement. Vriendelijk personeel, dus top!!!
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Op 30 december 2018 in dit restaurant gegeten. Prima en mooi menu van gebraden eend, mooi rose gebakken. Ook het voor-en nagerecht uitstekend. Mooi opgemaakt en voldoende. Erg vriendelijke bediening, kortom een aanrader.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Top!
Annasannat C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Kerst Avond dinner excellent vooral de wild wijn een aanbeveling, ambiance beetje muziek zou fijn geweest zijn.
Eerst kerstdag excellent dinner 5 gangen met goeie passende wijnen en dit keer wel muziek
Arianne H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig restaurant waar je voor een goede prijs heerlijke en verse gerechten kunt eten! Wij hadden het driegangen verrassingsmenu; een aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, samen met echtgenote. Vriendelijke ontvangst, prima locatie. Viergangen verrassingsmenu was prima, vooral de kerriesoep met stukjes appel was een leuke combinatie. Vlees was goed op smaak en lekker mals. Toetje was een beetje too much, chocolademousse etc, had wel wat lichter gemogen. Verder prima, komen hier graag nog eens terug
J.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Rosé die werd ingeschonken was nog geen 2 ml. De rode wijn die werd ingeschonken was wel ( ruim) 2 ml. Vond ik vreemd. Bediening was door verschillende personen, maar niet storend. Allemaal erg aardig.
Ibo W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Op de dag van onze reservering hebben wij geen bevestiging van de reservering uwerzijds ontvangen, heb moeten bellen om te horen of onze reservering was geboekt. Jammer! Op de dag zelf hebben wel een mail gehad omtrend onze tafelreservering via het restaurant.
willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
het eten was prima, alleen de kaart vond ik verwarrend ( goed opletten ) met het 3/4/5 gangen menu

wij zijn gewend, gewoon te kiezen van de kaart, maar als je dan 3,4 of 5 gangen kiest, dat het een speciale prijs is

Hier was het alleen een verrassingsmenu voor deze prijs

Stond wel in het voorwoord, maar dan moet je dat ook goed lezen
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Naar onze mening waren de porties voorzien van wel erg weinig groenten. Juist bij dit restaurant was onze verwachting over groenten groter.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Redelijk tot goed eten. Vriendelijk personeel. Fijn dat het restaurant zich op loopafstand van het hotel bevindt.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bediening was zeer attent en 2 gemakkelijke stoelen waren voorzien van een extra kussentje voor mijn oude oom en tante. Het eten was heerlijk (wild zwijn 2 x en forel - van horen zeggen); ik had de vegetarische strudel met een vulling van verschillende soorten paddenstoelen en bijzondere pastinaak uit de oven erbij. Alles mooi verzorgd en origineel. Kleine minpuntjes: dat je flink extra moet betalen voor een klein bakje friet en voor een bakje salade, en de Irish Coffee waar de Irish niet te proeven was. Toch zeker voor herhaling vatbaar, ook door de sfeervolle ambiance.
Elsvanbeurden V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben gezellig gegeten met 6 zussen . Af en toe was het algehele geluid veel , de ruimte is groot en om het geluid wat te dempen is niet zoveel gedaan.
We vonden het jammer dat bij het 3 gangen diner geen warme groenten zat , frites en sla alleen vonden we erg gewoon, bij elk eetcafé zie je dat en dit restaurant wil zich vast daar niet onder scharen. En de frites en sla moest ook nog extra betaald worden.
Martha F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekkere, verrassende combinaties en prachtig geserveerd!
Monic V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Nadat we de menukaart kregen, hebben we ruim 20 minuten moeten wachten, voordat er weer een medewerker onze kant op keek. Dat vonden we echt te lang. Het eerste drankje was op en we wisten al een kwartier wat we wilden bestellen.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was heerlijk! De bediening was niet heel alert op lege glazen en werden pas meegenomen op het moment dat ik het echt aan de kant zette. Verder moesten we heel lang op het dessert wachten. De ambiance was prettig.
N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
een goed poging om nouvelle cuisine te doen,de menu bleek een goed keuze , maar helaas was het varkenshaasje wat lauw en voor sommigen te rauw .Maar het lekkere dessert en de vriendelijke bediening maakten veel goed
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk en goed gegeten.