Smakelijck

Harderwijkerstraat 14 3881 EH Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Smakelijck

Of u nu heel op uw voeding wilt letten of gewoon gezellig uit eten wilt, bij
Smakelijck in Putten zit u altijd goed. Op onze menukaart vindt u gezonde
gerechten, puur en vol van smaak. Ons ambitieuze keukenteam bereid haar
gerechten op ambachtelijke wijze met echte Veluwse streekproducten, vers en
rechtstreeks van de boer of kweker. Een heerlijke variëteit aan klassiekers
en eigentijdse culinaire hoogstandjes.

Samen sfeer proeven, genieten van pure en (h)eerlijke gerechten onder het
genot van een goed glas wijn bij onze haard; dat is waar het om draait bij
'Restaurant Smakelijck' in Putten. Eet gezond, eet Smakelijck!

Meer informatie over restaurant Smakelijck

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur
Zondag: Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Smakelijck

Ibo W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Op de dag van onze reservering hebben wij geen bevestiging van de reservering uwerzijds ontvangen, heb moeten bellen om te horen of onze reservering was geboekt. Jammer! Op de dag zelf hebben wel een mail gehad omtrend onze tafelreservering via het restaurant.
willem W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
het eten was prima, alleen de kaart vond ik verwarrend ( goed opletten ) met het 3/4/5 gangen menu

wij zijn gewend, gewoon te kiezen van de kaart, maar als je dan 3,4 of 5 gangen kiest, dat het een speciale prijs is

Hier was het alleen een verrassingsmenu voor deze prijs

Stond wel in het voorwoord, maar dan moet je dat ook goed lezen
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Naar onze mening waren de porties voorzien van wel erg weinig groenten. Juist bij dit restaurant was onze verwachting over groenten groter.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Redelijk tot goed eten. Vriendelijk personeel. Fijn dat het restaurant zich op loopafstand van het hotel bevindt.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bediening was zeer attent en 2 gemakkelijke stoelen waren voorzien van een extra kussentje voor mijn oude oom en tante. Het eten was heerlijk (wild zwijn 2 x en forel - van horen zeggen); ik had de vegetarische strudel met een vulling van verschillende soorten paddenstoelen en bijzondere pastinaak uit de oven erbij. Alles mooi verzorgd en origineel. Kleine minpuntjes: dat je flink extra moet betalen voor een klein bakje friet en voor een bakje salade, en de Irish Coffee waar de Irish niet te proeven was. Toch zeker voor herhaling vatbaar, ook door de sfeervolle ambiance.
Elsvanbeurden V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
We hebben gezellig gegeten met 6 zussen . Af en toe was het algehele geluid veel , de ruimte is groot en om het geluid wat te dempen is niet zoveel gedaan.
We vonden het jammer dat bij het 3 gangen diner geen warme groenten zat , frites en sla alleen vonden we erg gewoon, bij elk eetcafé zie je dat en dit restaurant wil zich vast daar niet onder scharen. En de frites en sla moest ook nog extra betaald worden.
Martha F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekkere, verrassende combinaties en prachtig geserveerd!
Monic V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Nadat we de menukaart kregen, hebben we ruim 20 minuten moeten wachten, voordat er weer een medewerker onze kant op keek. Dat vonden we echt te lang. Het eerste drankje was op en we wisten al een kwartier wat we wilden bestellen.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was heerlijk! De bediening was niet heel alert op lege glazen en werden pas meegenomen op het moment dat ik het echt aan de kant zette. Verder moesten we heel lang op het dessert wachten. De ambiance was prettig.
N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
een goed poging om nouvelle cuisine te doen,de menu bleek een goed keuze , maar helaas was het varkenshaasje wat lauw en voor sommigen te rauw .Maar het lekkere dessert en de vriendelijke bediening maakten veel goed
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk en goed gegeten.
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Mooi en sfeervol ingericht, goede en vriendelijke, deskundige bediening.
heerlijk eten. echt een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar.
dkroon1 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Kleine, behoorlijk originele en afwisselende kaart, maar 2 avonden wist de keuken 2 verschillende vijf-gangenmenu's te bereiden. Prima.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Een tafeelgenoot bestelde een Bob-arrangement. Waarbij het antwoord luidde: "Is dat met of zonder wijn?"
Tekenend voor de onervarenheid van één van de leden van het bedienend personeel.
Die wijnen kwamen dan ook tweemaal te laat.
Overigens is de kwaliteit van het gebodene goed te noemen. Wel bleven we verstoken van brood; het schoteltje ervoor stond er wel.
Lieve C.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heel mooi menuutje prijs/kwaliteit !
Laat je verrassen door de chef !
Goed geselecteerde wijnen aangepast aan de creatief gedresseerde borden.
Alles goed warm opgediend in 2 uur een 4-gangenmenu
Correcte prijs voor de apero's
Jong enthousiast team !
Blij dit te hebben leren kennen !
Tot later !
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Mooie gerechten, afwisselend verrassingsmenu en bijpassende wijnen. We hebben genoten.
De bediening was vriendelijk en professioneel
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het was een feest voor ons hier te eten. Goed menu, top-bediening en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Er werd goed passend wijnarrangement aangeboden. Als we weer eens in de buurt zijn, zullen we zeker de gelegenheid te baat nemen ons hier weer te laten verwennen.
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Keurig restaurant in een mooie omgeving met uitstekende gerechten. Het 3 gangen verassingsmenu was smaakvol en op mooi opgemaakte borden geserveerd. De bediening was uitstekend en attent.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Gezien het bedrag wat je betaald voor een klein hoofdgerecht, vind ik het eigenlijk niet kunnen dat je nog bij moet betalen voor een portie patat en salade.
Voor ons een reden om niet weer hier te eten!
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Heerlijk a la carte gegeten. Voorgerecht duurde wat lang, maar ober excuseerde de brigade en bood gratis glas aan. Schoonzus genoot van buikspek en parelhoen, broer smikkelde van de kalfmuis en hetzelfde hoofdgerecht. Mijn vrouw koos zoals vaak voor de geitenkaas vooraf en daarna de Veluwse eend. Voor mij vis vooraf en als hoofd. Zelden zo lekkere makreel gegeten. Rekening alleszins redelijk. Zijn op vakantie in Putten, maar proberen deze week nog een keer Smakelijck te eten.