Over het restaurant Smakelijck

Of u nu heel bewust op uw voeding wilt letten of gewoon gezellig uit eten wilt, bij Smakelijck in Putten zit u altijd goed. Bij ons vindt een unieke menukaart, zoals u er maar weinig tegenkomt in Nederland. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat eten haar oorspronkelijke waarde en smaak terugkrijgt wanneer wij bij het bereiden ervan bij de basis blijven, zoals eten ooit bedoeld is: puur!

De chefkok van Smakelijck, Roland Bruggeman, inspireert zich op de gelijknamige kookboeken van Puttenaar Williene Klinck. Roland werkt met dagverse en ambachtelijke ingrediënten en bereidt zijn gerechten zonder toevoegingen van E-nummers, kleurstoffen, conserveringsmiddelen en geraffineerde suikers. Op de kaart vindt u een heerlijke variëteit aan klassiekers en eigentijdse culinaire hoogstandjes. Bij alle gerechten wordt aangegeven of ze glutenvrij, lactosevrij of vegetarisch zijn.

Samen sfeer proeven, genieten van pure en (h)eerlijke gerechten onder het genot van een goed glas wijn bij onze open haard; dat is waar het om draait bij 'Restaurant Smakelijck' in Putten.

Geïnspireerd door het boek Smakelijck, hebben de koks bij dit restaurant zich helemaal toegelegd op puur eten, waarin haar oorspronkelijke waarde en smaak floreert. Een kleine greep uit de creatieve kaart: groenteroostaart, coq au vin en ananas tarte tatin. En op Mazzelmaandag is de menuprijs gereduceerd. Kijk ook eens in de webshop met kookboeken!

Meer informatie over restaurant Smakelijck

• : Parkeerplaats

Dagelijks 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Smakelijck

Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een supergoed restaurant. Sfeervol, vriendelijk, heerlijk gegeten! Met name het brood was een feestje! Echt voor herhaling vatbaar.
Lambèrt R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We eten, afhankelijk van de kaart van dat moment, graag in het restaurant als we in het hotel logeren. Zeer voorkomend personeel, goed en verzorgd eten, heerlijk zuurdesumbrood met zeezoutboter vooraf. Er is privacy genoeg om een goed gesprek te voeren, onder het genot van een glas wijn. We komen door de jaren heen met veel plezier in dit restaurant.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
beetje koud. niet alle plaatsen zijn even gezellig om te zitten. tegen witte deur aan in gangpad, wij hebben om een andere plaats gevraagd als waar we aanvankelijk moesten gaan zitten terwijl de gezellige plekken niet eens gereserveerd waren.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik kook al heel lang uit de Smakelijck kookboeken, ik vond het dus ook erg leuk om in het restaurant te komen. Ik heb samen met een vriendin een High Tea gedaan. Dit was sfeervol en heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We hebben hier zondagavond gegeten. Dan is het hier wel erg rustig, buiten het seizoen. Vonden wij niet erg, alle aandacht van heel vriendelijk personeel. Het restaurant is heel sfeervol. Het eten smaakte prima, met lekkere verse groenten,en een goed stuk vlees.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Zoals altijd hebben we weer heerlijk gegeten bij Smakelijck. Wat ons betreft zouden de Smakelijck Specials wel uitgebreid mogen worden zodat er meer keuze is in een voordelig driegangenmenu.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Sfeervol restaurant, hele vriendelijke bediening en heerlijk eten. De ambiance is erg leuk. Het eten is zeer smakelijk met een heerlijk glas wijn erbij.
Blijf zo doorgaan!
Liedje K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Smaakvolle gerechten, niet al te grote porties. Snelle, vriendelijke bediening.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Prettige bediening, niet druk (op dinsdagavond), heerlijk gegeten (menu), goede wijn.
Leenert M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Afgelopen maandag genoten van een lichte lunch, De salade van garnalen met knoflook was, fris en keurig opgemaakt. De wijnen uitstekend en de bediening zeer vriendelijk. Mooi sfeervol restaurant. We gaan snel een keer dineren.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Eten was uitstekend. Bediening vriendelijk, maar zou wat alerter mogen zijn (vaak volledig onzichtbaar en daardoor geen oog voor de klanten) Muziekkeuze past niet echt in de ambiance
Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Als je verzekerd wilt zijn van een buitengewoon smakelijk diner met originele gerechten is dit het juiste adres. Vooral de verschillende wildgerechten zijn een streling voor de tong. Met name de voorgerechten duivenbouillon en de wildproeverij, de hoofdgerechten hazenpeper geserveerd in een pannetje en de botermalse mooie stukken hertenbiefstuk. Natuurlijk zijn ook de nagerechten de zonde waard. Ook een prettige bediening. We hebben genoten!
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Ik had een prima maaltijd (voorgerecht risotto, hoofdgerecht kipdijfilet met garam masala en toetje dadel-kokosreep met bananenijs). Mijn tafelgenoot had het 'standaard' menu met als voorgerecht pompoensoep, hoofdgerecht biefstuk en toetje peer met kaneelijs. Hij was een stuk minder enthousiast. De biefstuk van verschillende tafelgenoten was hetzelfde terwijl de een rare en de ander medium had besteld. De side dishes (broodjes vooraf, aardappels en frietjes erbij) waren wel lekker. De porties waren aan de kleine kant. Kortom we zouden hier niet nog eens naar toe gaan.

Overigens is de bediening wel erg aardig!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
De vegetarische menukeuze viel ons dit maal tegen. De ingrediënten van voor- en hoofdgerecht waren nagenoeg dezelfde, wortel, pastinaak en knolselderij en deels onvoldoende gegaard. De opmaak van de gerechten was ook tamelijk fantasieloos. De entourage en bediening waren in orde. Wat meer aandacht voor de gerechten zou een hogere score hebben opgeleverd.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Heerlijk eten en supervriendelijk personeel.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Als lunchrestaurant zal ik het niet aanbevelen. Weinig keuze, bij de kleine, beperkte salade had wel wat brood gemogen. Groot leeg restaurant is niet bevorderlijk voor de sfeer. Ik kan geen oordeel geven voor de locatie wanneer je komt om te dineren. Ik neem aan dat het dan sfeervoller is.
Ik vind het wel een mooi concept.
Lenette040 L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle ambiance met attend personeel. Ik had mijn rechter hand gebroken, en mijn eten werd in kleinere stukje, en toch heel mooi, opgediend, zodat ik makkelijk kon eten. Een aanrader.
Melvin G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Mag wel wat sfeervol inrichten
Bediening was uitstekend
De entrecote was een beetje aan de droge kant helaas.
............