Smakelijck

Harderwijkerstraat 14 3881 EH Putten Nederland Kaart

Over het restaurant Smakelijck

Of u nu heel op uw voeding wilt letten of gewoon gezellig uit eten wilt, bij
Smakelijck in Putten zit u altijd goed. Op onze menukaart vindt u gezonde
gerechten, puur en vol van smaak. Ons ambitieuze keukenteam bereid haar
gerechten op ambachtelijke wijze met echte Veluwse streekproducten, vers en
rechtstreeks van de boer of kweker. Een heerlijke variëteit aan klassiekers
en eigentijdse culinaire hoogstandjes.

Samen sfeer proeven, genieten van pure en (h)eerlijke gerechten onder het
genot van een goed glas wijn bij onze haard; dat is waar het om draait bij
'Restaurant Smakelijck' in Putten. Eet gezond, eet Smakelijck!

Meer informatie over restaurant Smakelijck

• : Parkeerplaats

Dagelijks vanaf 17:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smakelijck

Willem D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
zeer nette bediening en heerlijk gegeten was echt super goed
P. V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
erg lekker gegeten voor een redelijke prijs. het verrassingsmenu is echt een aanrader. mooie locatie en vriendelijk personeel.
Natalie O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben erg genoten van het verrassingsdiner, alles smaakte heerlijk, aardige bediening en we zaten heerlijk.
Een voortreffelijke avond.
Enige opmerking is dat de porties iets groter mogen, verder geen op of aanmerkingen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten met mijn partner. Live piano muziek. We zaten in een serre, romantisch plekje. We hebben van de kaart gekozen en de gerechten zijn echt heel mooi opgemaakt en smaken ook lekker. De gastheer was ook heel betrokken en verstaat zijn vak. Ander personeel lijkt wat gehaaster en toont minder interesse.
André D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het was in één woord geweldig. En een ware smaak sensatie. we komen zeker nog een keer terug. met de complimenten voor het uitstekende personeel.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij zijn 2 nachtjes in het Hof van Putten geweest. En hebben 2 keer in het restaurant gegeten. Geweldig. Het verrassingsmenu was ????
D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Er was een klein probleempje met ons bonnetje in de keuken. Dit is heel goed opgelost met een drankje en een uitbreiding op het dessert. Wij zijn erg voldaan naar huis gegaan.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Groot restaurant met weinig gasten. is minder gezellig. Het lijkt er op dat dit bedrijf voor totaal verschillende doelgroepen kiest. Touringcarpubliek en gasten die op een behoorlijk niveau uit eten willen gaan.Dit doet eigenlijk afbreuk aan de totale beleving, ondanks het feit dat het niveau van de gerechten in orde was.. De groepen zitten weliswaar in een aparte zaal, maar lopen steeds voorbij het restaurant, Je ziet ook de bussen staan en dat geeft je het gevoel alsof je in een wegrestaurant zit. Ook voor de keuken lijkt me het moeilijk om op 2 verschillende niveaus te opereren.
jeanette W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke gerechten hebben ze op de kaart staan. Het wordt super mooi opgediend. De bediening is ook zeer correct. Zeker een aanrader.
Als iemand van grote porties houdt, dan is dit niet het juiste restaurant.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima gegeten en goed rekening gehouden met dieetwensen en/of allergieen met heerlijke live pianomuziek in een rustige omgeving
V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
het was een gezellig en fijn moment. alleen een fles water voor €5,00 vind ik te veel. goede parkeer gelegenheid en fraaie omgeving met bij het raam een mooi uitzicht op de prachtige natuur.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
zalig gegeten. goede sfeer en we waren echt niet duur uit.
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vistrio vooraf en zeebaars als hoofdgerecht zijn een aanrader! Wij zaten sfeervol bij de elektrische haard. Personeel vriendelijk en behulpzaam. E-nummer vrij eten en beter dier keurmerk!
Nancefreelance .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heel goed eten. Prima porties. Goede bediening. Mooie plek. Fijne rustige inrichting. Voor herhaling vatbaar dus. Tot ziens!
Martie V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het pure biologische proef je er echt van af. Heerlijke zalm en indiase kip. Ik had wel graag wat meer groenten op prijs gesteld.
I.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
zoals gewend hebben we weer genoten van de heerlijke gerechten, goede uitleg bij de verschillende gerechten zodat je weet wat je kan verwachten.
Yvonnne O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben een heerlijke lunch gehad. Klein minpuntje vond ik dat het wat frisjes was in het restaurant. Dan zit je toch iets minder op je gemak.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben zalig gegeten; gerechten waren super vers, verrassend en prachtig van smaak en opmaak. We komen graag weer terug!
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Wat een supergoed restaurant. Sfeervol, vriendelijk, heerlijk gegeten! Met name het brood was een feestje! Echt voor herhaling vatbaar.
Herma B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Had duidelijk aangegeven geen paprika wegens allergie , kreeg toch paprika op bord.
Toen werd er gewoon gevraagd of de paprika wel in aanraking met het vlees mocht zijn geweest.
Nouja zeg kon anders het paprika zelf wel onder het vlees vandaan halen.
Toen hebben ze nieuw vlees gemaakt , maar toen dat geserveert werd was mijn familie klaar met eten.
De aardappeltjes waren bijna op en inussen koud ,en heb toen een schaaltje warme aardappeltjes gevraagt.
Maar schets mijn verbazing die stond wel extra op de rekening, was toch niet mijn schuld dat die koud waren.
Hebben het betaald en heb via de mail een klacht ingediend.
Krijg dan te horen hoe vervelend het allemaal is, en hebben dat met collega's besproken.(en hopen dat de volgende keer te verbeteren )Zou beter geweest zijn dat dit gewoon niet meer mag gebeuren.
En ze hopen me daar volgende keer weer een keer in hun restaurant te verwelkomen.
Nou dacht het niet.