Smaeckvol

Woensdag t/m Vrijdag 17:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 20:30

Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
2weken van te voren gaan "proef-eten" met echtgenoot, Heeeerlijk gegeten!!
2weken later met de kinderen terug geweest, wederom heerlijk gegeten, mooie sfeer, mooie porties en niet onbelangrijk goed betaalbaar.
Echt Super.
Udenaartje .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Heerlijk wild gegeten. Erg smaakvol.
Vriendelijke bediening! Wensen buiten de kaart om zijn mogelijk. Gezellige ambiance; mooie oude boerderij. Je vindt hier de echte brabantse gezelligheid!
Maikhel S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Tijdens het ontvluchten van Carnaval besloten om hier te dineren. Het was natuurlijk rustig deze avond maar de bediening ontving ons vriendelijk en goed. het drie gangen menu was met zorg bereid en vers. Ons voorgerecht met zalm en scampi smaakte goed en voor Aaf's creme brûlée kom ik graag nog een keer terug!
Detail .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
+ Hele vriendelijke gastheer/ober. Deze jongeman zou elke horeca gelegenheid sieren.
+ Goede prijs/kwaliteits verhouding.
+ Sfeervol en lekker eten.
+ Vriendelijk personeel algemeen.
+ Openheid van zaken.

- Het eten is goed maar bij elk gerecht lijkt de groentegarnering hetzelfde. (zowel bij voor als hoofdgerecht)
- Enkele gerechten waren op en niet meer te bestellen.