Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We waren met z'n vieren. De kaart ziet er veelbelovend uit, de uitwerking is echter saai. Voorgerechten: de soep was vrij smakeloos, had spannender gekund en had absoluut een frisse touch nodig. Het voorgerecht met lauwe paddestoelen was koud en volgens de eter domweg niet smaakvol. Hoofdgerecht: short-ribs te vet, ook de asperges in vet bereid (waar kwamen die helemaal vandaan, middenin de winter?) . Tournedos in spek was lekker, maar heel gewoontjes; ook dit had spannender gekund. Zeebaars: gewoontjes. Kortom: kok: toon meer lef!
Stéphanie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Super service!
Kom hier zeker een keer terug!
Juul M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima eten, attente bediening. Vooral de carpaccio met eendenlever vooraf was uitstekend. Eigenlijk wel iets te duur en het is ook net een beetje te krap en druk. Maar de Van der Pekstraat mag blij zijn met dit restaurant!
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk en vrolijk. Na een korte blik op de bierkaart konden we alvast wat drinken bestellen en kregen we de menukaart.

De coquilles zijn zonder al te veel poespas, maar zeer lekker. Zo heb ik ze graag.

Hoofdgerecht was buiten de kaart om, short ribs van de BBQ. Ongelooflijk lekker!

Afgerond met appeltaart en misschien wel de lekkerste koffie uit Noord. Top tent!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is goed, al is de keuze wat beperkt. Het interieur is mooi en trendy opgeknapt, maar je zit wel wat dicht op elkaar.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, in een gezellige sfeervolle omgeving met vriendelijke bediening.
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij waren verrast, zowel door de gezellige inrichting als de smaak. We gaan dan ook zeker snel nog een keer. Voordeel is ook het gratis voor de deur parkeren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Was weer prima vertoeven. Heerlijke gerechten, smaakvol, precies goed. Bediening prima, voorkomend en reagerend op verlangen van bezoekers. Een prima plek om mijn verjaardag te vieren!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima restaurant met buiten de kaart om een aantal specials. Prima wijnkaart en prettige bediening. De rode wijn was erg warm maar werd meteen vervangen door een koelere fles . Komen zeker terug!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Erg lekker gegeten. Leuk restaurant met goede service.
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Prima eten voor een alleszins redelijke prijs.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Erg fijn restaurant. Niet hip, wel modern en gezellig! Interieur en verlichting zijn goed gekozen. Het zit op een leuke plek zo middenin de vroeger toch wat troosteloze Van der Pekstraat.
marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen, eten niet slecht maar ook niet super
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wat een leuk restaurant aan deze vroeger zo armoedige straat! Erg leuke sfeer binnen, mijn carpaccio en tournedos waren beiden prima! Tafelgenoten hadden gekozen een gevogelte-terrine, ook erg goed. Daarna de shortribs van de Green Egg, goed smaak, maar reken niet op iets dat op spareribs lijkt, want het zijn plakjes vlees. totale rekening € 190,00 voor 4 personen, alleen een voor- en hoofdgerecht. Op verzoek een karaf water op tafel, fijn! Wij komen nog een keer terug!
Fred W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Short-rib was erg machtig, erg vet.
Aspergers net aan (niet) gaar.
Kabeljauw was prima
Evenals de bediening en sfëer.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Voorgerecht sashimi van zalm en tonijn was voortreffelijk.
Mijn hoofdgerecht met kabeljauw was lekker m.u.v. de baby-prei eronder, deze waren wat te hard gegaan.
Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot, de tournedos, was medium besteld, maar werd rare geserveerd.
Overigens wel prachtige kwaliteit vlees.
Klein minpuntje: ik moest extra frites bestellen, anders onvoldoende vulling.
Tip: we namen geen nagerecht, maar die bevat wat minder aantrekkelijke, want machtige opties, zoals een dame blanche. Graag daar de creativiteit van ons voorgerecht.
Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
SmaaOt in Amsterdam was onze keuze voor een zaterdagavond. Het restaurant ligt op een leuke plek in noord & de ontvangst is hartelijk. Het interieur is wat je vaker ziet tegenwoordig: warm, beetje industrieel en open. Het is redelijk rumoerig en we hadden een flinke groep met kinderen naast ons, wat goed te horen was.

De kaart is toegankelijk, maar mag wat spannender wat mij betreft. Allereerst een voorgerecht van pata negra met meloen. Deze stond al helemaal klaar en was met 5 minuten op tafel; wel wat snel. De portie ham was te klein in verhouding tot de hoeveelheid meloen, die in bolletjes geschept was. Wij kozen als hoofd, buiten de kaart om voor de short rib en de kreeft. De eerste was heerlijk langzaam gegaard op de green-egg. De kreeft was helaas net te gaar en overspoeld met saus.
Alles bij elkaar een leuk eetcafe achtig restaurant, maar er moet wel meer aandacht besteed worden aan de gerechten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Prijs-kwaliteit geef ik redelijk. Ik moet eigenlijk geven Erg voordelig.
Aan de kwaliteit lag het niet. Ik geef een redelijk omdat ik wel het duur vind als ik zie hoeveel ik voor mijn 92 euro krijg. Dat is veel te weinig.
U zou er goed aan doen om ook in de enquette een mogelijkheid te bieden om Prijs-Quantiteitverhouding te beoordelen. Daar had ik nu Erg duur beoordeeld. Samen levert dit voor nu een redelijk op.
xxx1 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
heerlijk buiten gezeten met sprookjesachtige verlichting. Met een groep, daarom kregen we een menu. het vegetarische eten viel een beetje tegen, de rest was prima