Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant SmaaQt

Samantha O.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening ook! Zeker een aanrader
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker gegeten...zeer vriendelijke, attente en behulpzame bediening
Nia N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Erg vriendelijk personeel en leuke inrichting. Prettige verlichting. De menukaart is niet heel uitgebreid maar dat vond ik geen probleem staan lekkere gerechten op.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Er hangt een leuke sfeer, de bediening is professioneel maar ook gezellig. Het eten is er heerlijk. Al met al een heerlijke plek waar ik regelmatig terug kom.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prima ambiance, prima eten, prijs kwaliteit in orde echter de stoelen kunnen wat comfortabeler. Wij zaten bij het raam op een hardere stoel terwijl elders ook tafels waren met zachtere stoelen. Deze tafels waren natuurlijk bezet maar het zou fijn zijn als het zitcomfort overal gelijk is !
corrie K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De gerechten waren uitstekend. We hebben erg lekker gegeten. We komen zeker terug..
Kushina T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De 1-ste keer dat wij dit restaurant bezochten (eind dec. 2017) bestelde 1 van onze gasten als voorgerecht Gravlax met als onderdeel pastinaakchips. Zag er goed uit. Vooral de pastinaakchips, zeer uitnodigend in onze herinnering. Daarom bestelden wij dit nu ook. Helaas. De ‘slivertjes’ pastinaakchips stelden niets voor. Nauwelijks terug te vinden. Een beetje teleurstellend. De specialiteit van het huis was nog steeds prima.
Opvallend was dat we weer om een glas water moesten vragen. Dit is jammer genoeg nog steeds niet een standaard onderdeel van het aanbod.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Art deco ingericht. Open keuken. (H)Eerlijke producten. Super bediening. Gezelligheid troef. Een aanrader. Groet. Peter. (Amsterdam Noord).
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Top restaurant! Zeer goed eten, bediening zeer vriendelijk.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten was allemaal vers en goed van smaak
Eunice S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Er was weinig ruimte aan tafel voor 5 personen
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Kushina T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prettige ambiance en een verademing dat er geen verstorende opgedrongen muziek op de achtergrond was. Alleen daarom al voor herhaling vatbaar. Maar zeker ook voor de heerlijke gerechten. Smaaqt heeft begrepen dat de opmaak met name dient als versterking van het hoofd betsanddeel van het gerecht. En dat was mooi in balans.
De bediening was voorkomend, waarbij voor de kinderen moeite werd gedaan om een passend gerecht samen te stellen.
Anouk N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was heerlijk, maar wel wat weinig door het ontbreken van salade, frietjes etc. Voor mensen met gluten allergie doen ze hun best.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De aandacht voor gasten is geweldig, het eten fantastisch.
Daar wordt je echt blij van.
edwindb .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Afgegaan op de bestaande recensies en zeker niet teleurgesteld. De gevraagde plaats was netjes gereserveerd en de bediening attent en aardig. Het eten is van prima kwaliteit en leuk gepresenteerd. Ik denk een goede aanwinst voor de buurt!

Wij komen zeker nog een keer terug.
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Voor het eerst gegeten bij restaurant SmaaQt en het beviel uitstekend!! Heerlijk gegeten & leuk personeel.
Echt een AANRADER!!!
peter O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekend gegeten en erg prettige en vlotte bediening. Restaurant is sfeervol.Ik kom zeker terug. Gerehten zijn smakelIjk en van goede kwaliteit.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Er heerst een leuke gezellige sfeer in het restaurant. Bediening is vriendelijk en toegankelijk maar het was vrij druk en dan zijn 2 mensen wel wat weinig. We hebben er 20 minuten over gedaan om af te rekenen.
Het eten was niet bijzonder. Eigenlijk weinig smaak. We hadden carpaccio en salade eendeborst. Vlees prima maar vlakke smaak. Heb heel veel peper gebruikt. Hoofdgerechten de ribs en harder. Harder geen smaak en lauw hebben we laten staan. Ribs waren beter maar daar is veel zout en peper aan te pas gekomen. Echt heel jammer. Ik was samen met vriendin en die was iets positiever vandaar deze score.