Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant SmaaQt

Sander L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Voor het eerst gegeten bij restaurant SmaaQt en het beviel uitstekend!! Heerlijk gegeten & leuk personeel.
Echt een AANRADER!!!
peter O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekend gegeten en erg prettige en vlotte bediening. Restaurant is sfeervol.Ik kom zeker terug. Gerehten zijn smakelIjk en van goede kwaliteit.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Er heerst een leuke gezellige sfeer in het restaurant. Bediening is vriendelijk en toegankelijk maar het was vrij druk en dan zijn 2 mensen wel wat weinig. We hebben er 20 minuten over gedaan om af te rekenen.
Het eten was niet bijzonder. Eigenlijk weinig smaak. We hadden carpaccio en salade eendeborst. Vlees prima maar vlakke smaak. Heb heel veel peper gebruikt. Hoofdgerechten de ribs en harder. Harder geen smaak en lauw hebben we laten staan. Ribs waren beter maar daar is veel zout en peper aan te pas gekomen. Echt heel jammer. Ik was samen met vriendin en die was iets positiever vandaar deze score.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerlijk gegeten. Leuke bediening. Sfeer gemoedelijk.wachttijd geen. wachttijd tussen de gerechten prima.
De gerechten waren mooi en voldoende.
Benno S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een luxe eetcafe super mooi ingericht
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke tent met goede prijs/kwaliteit verhouding. Het zat ook lekker vol, waardoor het gezellig druk was. Jammer dat er niet met cadeaukaart betaald kan worden.
Veerle L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een prettige ruimte om te dineren, qua akoestiek en inrichting. De bediening was zeer vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding dik in orde. De gerookte runder rib, specialiteit van het huis is zeker een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten, wel aan de prijs.
mark H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
erg prettige plek in noord waar je goede service hoog in het vaandel staat, lekkere gerechten voor een eerlijke prijs, een prachtige wijnen, De Amarone is super en zeker voor 59 euro per fles.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke inrichting, goed porties. wat alleen jammer was dat de buitendeur een tijdje open stond (ik ben nogal kouwelijk aangelegd) , dat was even minder.
Maar........ perfect gegeten????
De tafel van Janny L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Sfeervol en netjes restaurant, vriendelijke bediening en erg goed eten. Niet te grote porties, net goed allemaal. Voor grote eters een portie frites bij bestellen. Wij aten alleen een hoofdgerecht.
Els Z.
Goed gegeten inrichting aardig.Erg lawaaiig akoestiek niet goed?
P.W. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Aan te bevelen. Ben er al vaak geweest.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een echte aanrader! Bediening zeer vriendelijk, gezellige inrichting met heerlijke rustige muziek waarbij je elkaar zonder stemverheffing kunt verstaan. Vegetarische schotel mag wat meer aandacht aan worden besteed, beetje fantasieloos. De Short Ribs waren daarentegen verrukkelijk!!!
Hebe H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Niveau eetcafé maar bedrag van een ( chique) restaurant
Unc I.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker de dag special was super mals en smolt op je tong!
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hele fijne avond gehad bij Smaaqt! Eten was super lekker en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mijn partner en ik hadden iets te vieren en daar hebben ze (zonder dat we er verder iets van hebben gezegd) nog aan gedacht en wat mee gedaan. Super attent! Enige jammere was dat toen ze gingen sluiten de rekening zonder iets te zeggen op tafel werd gezet..
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Al vaker gegeten en elke keer weer verrassend van kwaliteit en service. Dit is ook de reden dat ik elke keer weer terugkom. Supergoed restaurant en een topteam...
Arno M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Vriendelijk persoon, kleine maar zeer goede kaart! Echt een aanrader
Connie K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat een ontzettende teleurstelling. Na ons overigens heerlijke voorgerecht, werd ons hoofdgerecht maar niet bezorgd.
Na 3-kwartier wachten, hebben wij gevraagd waar ons hoofdgerecht bleef. Het was niet duidelijk en niemand kwam naar ons toe om uitleg te geven of excuses aan te bieden.
Wij zijn weggegaan, boos en teleurgesteld. Wat jammer van de avond.
Joep H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vriendelijke bediening; prima wijnen en eten is kwalitatief goed gezien de prijs.