Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant SmaaQt

Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Kraanwater! Prima!
We waren er 18.30 om 20.15 kregen we onze hoofdmaaltijd, duurde wat lang.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk geluncht op het buitenterras.
De club sandwich is zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ga binnenkort de dinerkaart uitproberen!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Leuke bediening vlotte bediening lekker gegeten!
Sacha B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Héérlijk gegeten, fijne bediening. Goed dat er aandacht aan de herdenking werd gegeven.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
SmaaQt zit op een mooi plekje aan de Van der Pekstraat, met een leuk terrasje en een gezellige binnentuin. Het restaurant is erg sfeervol ingericht. Het personeel is heel vriendelijk, maar het viel ons wel op dat het soms wat lang duurde tot ons eten kwam, terwijl het restaurant niet heel druk was. Maar dat kan ook gekomen zijn doordat we trek hadden. Het eten was in ieder geval heel erg lekker, dus dat was super.
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Echt lekker gegeten! Mooie zaak, was lastig kiezen bij de gerechten want die zagen er allemaal lekker uit. Het kaasplankje kon wel wat uitdagender, de kazen waren vlak en misten relevantie
liset.dejong .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten en altijd even vriendelijke bediening. Je voelt je echt gast.
Lekkere muziek, niet te hard. Top avond!
Een aanrader.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk ingericht en al veel over gehoord. Vriendelijk ontvangst en zeker ook vriendelijke bediening. Leuk tafeltje aan het raam. Toen er een grote groep binnenkwam die verspreid werden over diverse tafeltjes, dus ook dicht bij ons was het gedaan met de rust. Het is een keuze natuurlijk die gemaakt wordt, maar wij konden elkaar niet meer verstaan helaas. De wijnkeuze was wat beperkt, maar uiteindelijk een goede betaalbare Chardonnay uitgekozen. Mijn tafelgenoten hadden de coquilles en ik de asperge soep. Mooie en smaakvolle gerechtjes. Bij het hoofdgerecht ging het even mis. Wij hadden 2 x de shortribs van de bbq en 1 x de asperge besteld. En het werd 2 x asperge en 1 x stortrib. Bijzonder vond ik dat er toch alsnog niet gevraagd werd of dit wellicht zo gereserveerd mocht worden. Die vraag vind ik mag altijd, ik had er zeker voor gekozen. Maar het bord werd weggehaald en uiteindelijk toen mijn tafelgenoten klaar waren kreeg ik mijn bord. Ik was niet helemaal weg van het vlees mede door de bbq "saus' die naar mijn mening teveel uit een pakje was. Jammer dan toch dat er niet een kopje koffie wordt aangeboden voor het ongemak. Maar uiteindelijk wel een leuk restaurant waar ik zeker nog een keer terug ga komen.
Anouk L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig tafeltje in de tuin, originele gerechten van prima kwaliteit en vriendelijke bediening,kortom: geslaagde avond!
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten op het terras, fijne bediening, erg vriendelijk en correct.
Benno B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en niet lang wachten!
Top, voor herhaling vatbaar..
sylvia1 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Bij Smaaqt is het altijd gezellig qua sfeer, de service is goed en attent, het eten goed verzorgd.
De wachttijd is kort. Wij komen hier graag
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Smaaqt! De nieuwe menukaart is wederom weer top! Enthousiaste bediening en de service is prima.
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer vriendelijke bediening, kon zonder probleem aangeven, dat we nog even wilden wachten met het hoofdgerecht na het voorgerecht. Prima eten!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De sfeer was zeer goed, alleen de stoelen mogen wat mij betreft vervangen worden. De houten stoelen zitten erg hard en het zou fijn zijn als je wat zachter zit.
De tafel van Petra T.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Niets op aan te merken. Kaart met mooie gerechten die heerlijk zijn bereid. Attente bediening, niet te opdringerig, lieve meiden. Ik heb een leuke avond gehad en ga zeker terug
W.
Wat een TOP restaurant! De bediening super vriendelijk en hulpvaardig en de kok stemt smaken zeer goed op elkaar af! Zeker een aanrader. Mij gaan ze vaker zien ????
Jaime W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker eten, mooie locatie en leuk personeel. Aanrader.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Alsof je in een dorp bent, daar op de Pekstraat. Op het terras lekker met iedereen een praatje. De eigenaar die lachend iedereen aanspreekt. Voelt heel gemoedelijk.
John V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Vaste stek om af en tor lekker te eten, en dar blijft ook zo!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
In een leeg restaurant in het niet handig mensen naast de couvertbak te zetten. Als je al vroeg gaat opruimen is dat prima maar om nou de buitendeur open te laten staan om de vuilzakken buiten te zetten is niet slim