Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Barry D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, fijne vriendelijke bediening!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
prettige omgeving om een hapje te eten. Smaken waren goed, volgende keer de hamburger iets korter laten bakken, zodat deze wat minder droog is.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Wat een top kwaliteit van vlees wordt daarcgeserveerd door een prima groep obers; we hebben genoten van het eten en de sfeer en veheugen ons op een volgende keer
Nia N.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Had wel verwacht dat er meer aandacht besteed zou worden aan een jarige in het gezelschap.
John G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
SmaaQt is een sfeervol restaurant in een rustig stukje Amsterdam op loopafstand van het Centraal Station! Attente bediening (tot en met het uitlaten!), prima kaart (die een tikje verfijning kan verdragen) tegen redelijke prijzen. Het eten is smaakvol maar mist (een beetje) de finesse... Al met al waren wij zeer tevreden en durven SmaaQt zonder meer aan te raden!
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk geluncht, ruime keuze lunchkaart. Mooie, gezellige inrichting. Wij komen zeker terug voor nog een lunch en om de dinerkaart uit te proberen. Echt een aanwinst voor Noord!
Bob P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een goed restaurant een aanwinst voor noord.
Zijn er meerdere malen geweest en voort durend verrast door deze wisselende menu kaart.
Gezellige sfeer en bediening.
Een aanraader!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Het personeel was vriendelijk en zeer professioneel, het eten was van uitmuntende kwaliteit en de sfeer was super gezellig. De prijs/kwaliteit verhouding was perfect. Kortom een zeer geslaagde avond
Marrit Z.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De gerechten verdienen nog wat fine-tuning.
Voorgerecht: oosterse steaktartaar en bladerdeegtaartje met uien geitenkaas. De tartaar kan echt heel lekker zijn, alleen de smaak van het vlees was zo ontzettend vlak dat we allebei er zout / peper bij hebben gedaan (doen we normaal nooit omdat we dol zijn op de vleessmaak. Van het taartje was de ui nog erg hard, waardoor deze niet zoet was, maar naar rauwe uit smaakte.
Hoofdgerecht was ' spareribs' zonder bot. In combinatie met te zoet vlees een zware aardse saus was dit geen succes, hebben we niet opgegeten. De dames naast ons hadden hetzelfde.
Daarentegen was de Tournedos echt perfect klaargemaakt, met heerlijke pompoenpuree. kleine tip, let op de groenten die bij alle gerechten zaten, met name de paddenstoelen, deze waren soms ronduit taai. gebruik seizoensfruit.De
toetjes (parfait en cheesecake) waren top.Service was zoals gewoonlijk uitmuntend.
Vaker geweest bij Smaagqt, voor kopje thee of klein middaghapje, dat is altijd goed. avondeten was het net n
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
De sfeer en service was weer prima. Ook de voor en hoofdgerechten waren goed van smaak. We hadden vier desserts genomen, waarvan wij er twee niet goed vonden. De clafoutis vonden wij te slap en niet goed van smaak . De panna cotta was goed van smaak maar veel te dun. Wij gaven de clafoutis weer meer voor de keuken, maar kregen hem weer terug omdat de kok wel van mening was dat hij gaar was. Helaas niet opgegeten en ook geen compensatie op de rekening. Dit kan wat ons betreft beter, omdat wij hier altijd met veel plezier komen.
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We waren met z'n vieren. De kaart ziet er veelbelovend uit, de uitwerking is echter saai. Voorgerechten: de soep was vrij smakeloos, had spannender gekund en had absoluut een frisse touch nodig. Het voorgerecht met lauwe paddestoelen was koud en volgens de eter domweg niet smaakvol. Hoofdgerecht: short-ribs te vet, ook de asperges in vet bereid (waar kwamen die helemaal vandaan, middenin de winter?) . Tournedos in spek was lekker, maar heel gewoontjes; ook dit had spannender gekund. Zeebaars: gewoontjes. Kortom: kok: toon meer lef!
Stéphanie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Super service!
Kom hier zeker een keer terug!
Juul M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prima eten, attente bediening. Vooral de carpaccio met eendenlever vooraf was uitstekend. Eigenlijk wel iets te duur en het is ook net een beetje te krap en druk. Maar de Van der Pekstraat mag blij zijn met dit restaurant!
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ontvangst was vriendelijk en vrolijk. Na een korte blik op de bierkaart konden we alvast wat drinken bestellen en kregen we de menukaart.

De coquilles zijn zonder al te veel poespas, maar zeer lekker. Zo heb ik ze graag.

Hoofdgerecht was buiten de kaart om, short ribs van de BBQ. Ongelooflijk lekker!

Afgerond met appeltaart en misschien wel de lekkerste koffie uit Noord. Top tent!
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten is goed, al is de keuze wat beperkt. Het interieur is mooi en trendy opgeknapt, maar je zit wel wat dicht op elkaar.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, in een gezellige sfeervolle omgeving met vriendelijke bediening.
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij waren verrast, zowel door de gezellige inrichting als de smaak. We gaan dan ook zeker snel nog een keer. Voordeel is ook het gratis voor de deur parkeren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Was weer prima vertoeven. Heerlijke gerechten, smaakvol, precies goed. Bediening prima, voorkomend en reagerend op verlangen van bezoekers. Een prima plek om mijn verjaardag te vieren!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Prima restaurant met buiten de kaart om een aantal specials. Prima wijnkaart en prettige bediening. De rode wijn was erg warm maar werd meteen vervangen door een koelere fles . Komen zeker terug!
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Erg lekker gegeten. Leuk restaurant met goede service.