Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Lunch 10:00 - 16:00 (zondag vanaf 11:00)
Diner 17:30 - 21:00
Vrijdag en zaterdag tot 21:30

Jouw recensie over het restaurant SmaaQt

Tecla B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Leuk restaurant. We zaten in de tuin. Lekker eten voor een prima prijs. Hele vriendelijke bediening. Kom er graag nog een keer
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Buitengewoon smakelijk en goede presentatie. En de bediening erg vriendelijk. Klasse!!!
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten en een mooie restaurant. Leuke aanwinst voor Amsterdam Noord.
L. K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Sfeervol ingericht. Sympathieke bediening. Wij hadden als hoofdgerecht entrecote viel wat tegen niet echt mals. Desert maakte weer goed.
Muriel J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Hier staat een sterrenchef te koken!
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk! Topzaak!
Evert-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Kom als Hagenaar in ontzettend veel restaurants en sinds 2016 geregeld in Smaaqt.
Bediening van echt behoorlijk niveau. Keuken sterk boven gemiddeld, sate prijs-kwaliteit goed!
Keuze uit onbenoemde wijnhuizen, 4,75 per glas is iets te hoog. Tafels, houten blad, schoon, voldoende ruimte, goed meubilair. Achtertuin terras sterke meerwaarde. Mag meer bekendheid krijgen.
Smaaqt is de parel in de buurt.
Hartelijke groet, Evert-Jan Kloet
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Goede vriendelijke bediening, lekker geluncht voor een goede prijs.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima tent, leuke kaart, verrassende combinatie met groenten in hoofdgerechten. Porties hadden iets groter gemogen, maar we hadden geen voorgerecht, anders was het ws wel genoeg geweest.
Fenneke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Wachttijd is precies goed! We hebben weer heerlijk gegeten en werden door uiterst vriendelijke mensen bediend. Tegen de tijd dat je toe bent aa; het volgende gerecht, loopt de bediening juist met jouw eten naar je tafel. Zeer prettig restaurant.
Karinkim M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Leuk en gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Lekker eten mooi opgemaakt. Goede, fijne sfeer.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten
Gezellige sfeer
Marijke G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening. Kraanwater! Prima!
We waren er 18.30 om 20.15 kregen we onze hoofdmaaltijd, duurde wat lang.
Yvon B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk geluncht op het buitenterras.
De club sandwich is zeker voor herhaling vatbaar.
Ik ga binnenkort de dinerkaart uitproberen!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Leuke bediening vlotte bediening lekker gegeten!
Sacha B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Héérlijk gegeten, fijne bediening. Goed dat er aandacht aan de herdenking werd gegeven.
Floris K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
SmaaQt zit op een mooi plekje aan de Van der Pekstraat, met een leuk terrasje en een gezellige binnentuin. Het restaurant is erg sfeervol ingericht. Het personeel is heel vriendelijk, maar het viel ons wel op dat het soms wat lang duurde tot ons eten kwam, terwijl het restaurant niet heel druk was. Maar dat kan ook gekomen zijn doordat we trek hadden. Het eten was in ieder geval heel erg lekker, dus dat was super.
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Echt lekker gegeten! Mooie zaak, was lastig kiezen bij de gerechten want die zagen er allemaal lekker uit. Het kaasplankje kon wel wat uitdagender, de kazen waren vlak en misten relevantie
liset.dejong .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten en altijd even vriendelijke bediening. Je voelt je echt gast.
Lekkere muziek, niet te hard. Top avond!
Een aanrader.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Leuk ingericht en al veel over gehoord. Vriendelijk ontvangst en zeker ook vriendelijke bediening. Leuk tafeltje aan het raam. Toen er een grote groep binnenkwam die verspreid werden over diverse tafeltjes, dus ook dicht bij ons was het gedaan met de rust. Het is een keuze natuurlijk die gemaakt wordt, maar wij konden elkaar niet meer verstaan helaas. De wijnkeuze was wat beperkt, maar uiteindelijk een goede betaalbare Chardonnay uitgekozen. Mijn tafelgenoten hadden de coquilles en ik de asperge soep. Mooie en smaakvolle gerechtjes. Bij het hoofdgerecht ging het even mis. Wij hadden 2 x de shortribs van de bbq en 1 x de asperge besteld. En het werd 2 x asperge en 1 x stortrib. Bijzonder vond ik dat er toch alsnog niet gevraagd werd of dit wellicht zo gereserveerd mocht worden. Die vraag vind ik mag altijd, ik had er zeker voor gekozen. Maar het bord werd weggehaald en uiteindelijk toen mijn tafelgenoten klaar waren kreeg ik mijn bord. Ik was niet helemaal weg van het vlees mede door de bbq "saus' die naar mijn mening teveel uit een pakje was. Jammer dan toch dat er niet een kopje koffie wordt aangeboden voor het ongemak. Maar uiteindelijk wel een leuk restaurant waar ik zeker nog een keer terug ga komen.
Anouk L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig tafeltje in de tuin, originele gerechten van prima kwaliteit en vriendelijke bediening,kortom: geslaagde avond!