Over het restaurant SmaaQt

SmaaQt zeker in Noord!

SmaaQt heeft niet voor niets deze naam gekregen. Bij dit restaurant zijn de gevariëerde ingrediënten per maaltijd niet op een hand te tellen. Als er een chef verstand heeft van smaak dan is het de chef van SmaaQt wel. Dé nieuwe hotspot van het hippe Amsterdam-Noord, die door steeds meer mensen wordt ontdekt. Laat het je SmaQen!

Meer informatie over restaurant SmaaQt

Dinsdag 10:00 - 23:00
Woensdag 09:00 - 23:00
Donderdag 10:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant SmaaQt

Peter G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Art deco ingericht. Open keuken. (H)Eerlijke producten. Super bediening. Gezelligheid troef. Een aanrader. Groet. Peter. (Amsterdam Noord).
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Top restaurant! Zeer goed eten, bediening zeer vriendelijk.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Het eten was allemaal vers en goed van smaak
Eunice S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Er was weinig ruimte aan tafel voor 5 personen
Mirjam K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Kushina T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prettige ambiance en een verademing dat er geen verstorende opgedrongen muziek op de achtergrond was. Alleen daarom al voor herhaling vatbaar. Maar zeker ook voor de heerlijke gerechten. Smaaqt heeft begrepen dat de opmaak met name dient als versterking van het hoofd betsanddeel van het gerecht. En dat was mooi in balans.
De bediening was voorkomend, waarbij voor de kinderen moeite werd gedaan om een passend gerecht samen te stellen.
Anouk N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was heerlijk, maar wel wat weinig door het ontbreken van salade, frietjes etc. Voor mensen met gluten allergie doen ze hun best.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De aandacht voor gasten is geweldig, het eten fantastisch.
Daar wordt je echt blij van.
edwindb .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Afgegaan op de bestaande recensies en zeker niet teleurgesteld. De gevraagde plaats was netjes gereserveerd en de bediening attent en aardig. Het eten is van prima kwaliteit en leuk gepresenteerd. Ik denk een goede aanwinst voor de buurt!

Wij komen zeker nog een keer terug.
Sander L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Voor het eerst gegeten bij restaurant SmaaQt en het beviel uitstekend!! Heerlijk gegeten & leuk personeel.
Echt een AANRADER!!!
peter O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Uitstekend gegeten en erg prettige en vlotte bediening. Restaurant is sfeervol.Ik kom zeker terug. Gerehten zijn smakelIjk en van goede kwaliteit.
Bea D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Er heerst een leuke gezellige sfeer in het restaurant. Bediening is vriendelijk en toegankelijk maar het was vrij druk en dan zijn 2 mensen wel wat weinig. We hebben er 20 minuten over gedaan om af te rekenen.
Het eten was niet bijzonder. Eigenlijk weinig smaak. We hadden carpaccio en salade eendeborst. Vlees prima maar vlakke smaak. Heb heel veel peper gebruikt. Hoofdgerechten de ribs en harder. Harder geen smaak en lauw hebben we laten staan. Ribs waren beter maar daar is veel zout en peper aan te pas gekomen. Echt heel jammer. Ik was samen met vriendin en die was iets positiever vandaar deze score.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
heerlijk gegeten. Leuke bediening. Sfeer gemoedelijk.wachttijd geen. wachttijd tussen de gerechten prima.
De gerechten waren mooi en voldoende.
Benno S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een luxe eetcafe super mooi ingericht
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuke tent met goede prijs/kwaliteit verhouding. Het zat ook lekker vol, waardoor het gezellig druk was. Jammer dat er niet met cadeaukaart betaald kan worden.
Veerle L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Een prettige ruimte om te dineren, qua akoestiek en inrichting. De bediening was zeer vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding dik in orde. De gerookte runder rib, specialiteit van het huis is zeker een aanrader!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker gegeten, wel aan de prijs.
mark H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
erg prettige plek in noord waar je goede service hoog in het vaandel staat, lekkere gerechten voor een eerlijke prijs, een prachtige wijnen, De Amarone is super en zeker voor 59 euro per fles.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuke inrichting, goed porties. wat alleen jammer was dat de buitendeur een tijdje open stond (ik ben nogal kouwelijk aangelegd) , dat was even minder.
Maar........ perfect gegeten????
De tafel van Els Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goed gegeten inrichting aardig.Erg lawaaiig akoestiek niet goed?
Janny L.
Sfeervol en netjes restaurant, vriendelijke bediening en erg goed eten. Niet te grote porties, net goed allemaal. Voor grote eters een portie frites bij bestellen. Wij aten alleen een hoofdgerecht.