Smaakwater

Kartuizerstraat 12 4941 EE Raamsdonksveer Nederland Kaart

Over restaurant Smaakwater

Dineren aan de jachthaven

Een sfeervol restaurant gelegen aan jachthaven DOK 12. Of je nou per fiets, boot of auto komt, Smaakwater is ontzettend makkelijk te bereiken. De compacte kaart is gevuld met bekende lekkernijen, eten dat iedereen lekker vindt! Schroom niet om de bediening om een wijnadvies te vragen, zij schenken je graag de perfecte match.

Meer informatie over restaurant Smaakwater

• : Parkeerplaats

Maandag 11:00 - 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 17:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Johnschultink .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voorgerecht en hoofdgerecht waren goed. Jammer was dat ijs bij nagerecht gekristalliseerd was. Bediening was vriendelijk.
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Super lekker gegeten met de 2-gangen lunch van de ah restaurantactie!
Borden mooi opgemaakt en voldoende.
Komen zeker nog een keertje terug.
Norbruis .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Locatie aan het haventje enigszins verafgelegen van het centrum en de autosnelwegen. Vriendelijke ontvangst. Kleine kaart zonder bijzondere gerechten. Goed voorgerecht van zalm met sla en een smaakvolle dressing. Kabeljauw als hoofdgerecht met goede saus maar opnieuw kappertjes.. Verlichting ronduit ongezellig met disco op de achtergrond. Service maakte veel goed.
Hartman.sandra1 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Heerlijk eten, geweldige bediening en zeer sfeervolle locatie.
We gaan zeker weten nog een keer terug.
Het eten is kwalitatief ook erg goed!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De gerechten zagen er goed uit en waren goed bereid. Wel heb ik wat extra frietjes bijbesteld, dit was in eerste instantie niet voldoende voor 7 personen. Deze werden niet doorberekend, dus dat was weer prima!! Het was tropisch warm weer en er werd echt moeite gedaan om voor ons een fijne plek (met schaduw) te creëren op het terras. Wij hadden hier een fijne avond!!
Teusvanhemert .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Rauwe meloen bij het voorgerecht.
Het hoofdgerecht was niet meer leverbaar (misschien omdat we om 8 uur s' avonds daar waren) , daarvoor had men een kippesate om aan te bieden.
De kwaliteit van het hoofdgerecht was goed.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten !! Super bediening. Het voorgerecht met zalm was leuk opgemaakt en smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht slip tongetjes. Zo moeten sliptongetjes zijn !! We hadden als nagerecht koffie en thee ( zonder ijs ivm suiker verbod voor ons ) De thee keuze was heel leuk uit allerlei thee blikjes.
Leuke lokatie aan een haventje .
Marijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Eerste keer hier gegeten. Wij hadden een zalmwrap voor en varkenshaas als hoofd. Erg rustige avond in het restaurant, lekker op het terras gezet in het zonnetje. Eten prima! ik ga zeker terug op een mooie zomeravond!
Dvds71 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren met AH-actie gaan eten bij Smaakwater. Hier was 1 hoge tafel voor beschikbaar. We vroegen of we aan een gewone tafel konden zitten, omdat we dit fijner vinden zitten, maar dit was niet mogelijk. Geen gastvrije reactie helaas.
Bij de voorgerechten was er bij 1 salade geen mozzarella. Dit was vervangen door brie. Werd netjes van tevoren aangegeven, maar het was geen brie, maar fetakaas ;) Het dessert zou een schuimkuipje met aardbeiensaus zijn, maar dit was met caramelsaus. Hadden we zelf pas in de gaten, toen het al op was in de trant van, we zouden toch een dessert met aardbeien krijgen?!
Eten was heerlijk, goede hoeveelheid, maar bediening kan beter.
Jajajajaja123 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Ik vond het eten minimaal voor een prijs van 30 euro voor een driegangendiner. Als voorgerecht een pastasalade met zalm waarin 4 kleine stukjes zalm te vinden was en een hoofdgerecht wat bestond uit 1 stukje droge scholfilet, met wat frites en sla is toch minimaal. Na afloop heb ik er wat van gezegd en de opmerking werd gemaakt dat het "maar" 15 euro gekost heeft pp. Ondanks een kortingsactie verwacht ik een volwaardige maaltijd te krijgen. Het is jammer en ik zal deze eetgelegenheid niet aanbevelen bij andere.
Adjannie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gisteren avond lekker gegeten bij smaakwater op een zonnig terras, vriendelijke bediening en lekker bereide biefstuk op. Als groente een bakje gemengde sla vinden we voor een restaurant onder de maat, minimaal 1warme groente erbij zou eigenlijk de norm moeten zijn.
Irmaschelvis .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten met collega. Leuke locatie, fijne sfeer, supervriendelijke bediening en lekker eten. No nonsense, daar hou ik van.
Miranda-p .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Zeer verrast door mooie locatie en gezellige inrichting. Eten was fantastisch. Orgineel en kleurrijk opgediend en alle gerechten smaakte heerlijk, een dikke 10. Een echte aanrade!. Ook zonder actie leuke prijzen om uit eten te gaan.
Familie.vandenheijkant .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het hoofdgerecht was verrassend lekker en mals. Heerlijke en malse varkensmedaillons met fantastische friet. Lekker gegeten voor een mooie prijs. Men is nog bezig om de boel aan het opknappen en verfraaien dus dat moet ook wel goed komen. Leuke plek, weer eens anders dan anders. Een lokale aanrader!
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuke locatie, jammer dat we 30jan. Geen gebruik meer konden maken van de ah actie. Er was nog maar 1 tafeltje beschikbaar niet voor ah gasten werdt gezegd aan de telefoon.
Jammer maar we wilden daar toch graag eens een kijkje nemen dus later die middag toch gereserveerd met zijn 4e. (Onder een ander zijn achternaam).
Rond 19.00uur gearriveerd en de drukte was ver te zoeken. Nog 1 laatste tafeltje vrij was het toch...? Heel erg jammer geen goede eerste indruk!!
Niks gezegd om de avond gezellig te houden.
Toen kwam het menu, heel anders dan op de site vermeld staat.
Kregen we het verkeerde smaakplankje, allemaal stukken kaas erop en maar 1 mini broodje p.p. Kaas stukken eten als voorgerecht?? Niet echt ons ding.
Hoofdgerecht was iets beter maar de hamburger was ook niet top.
Voor de grootere eeters onder ons je krijgt er wel veel! In onze ogen te veel.

Jammer voor zo'n leuke locatie dicht bij huis!
Angelanunen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Het eten was goed alleen erg veel. Ben je grote eter zeker aanrader. Sfeer is gezellig was wel rustig toen wij er waren maar dat vinden wij wel fijn.
Personeel vriendelijk.
Caabroeders .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
het menu dat kregen hadden wij nog nooit ergensanders op het was heerlijkbijzonder goed alles was netjes verzorgt wij waren dik teveden is voor herhaling vatbaar
Adinda D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het was lekker, genoeg en de sfeer was oké. Vond alleen de keuze uit gerechten te weinig. 3 voor, 3 hoofd en 3 nagerechten.
Elsenpiet .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben genoten van het eten. De bediening was goed .het is voor herhaling vatbaar .Een minpuntje we zaten op een donkerplekje maar verders vonden wij het super
Bruno.korngold .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een echt smakelijke maaltijd !
Gerechten goed uitgebalanceerd, verzorgd en vriendelijk geserveerd.
Kom er graag weer terug, (niks waterig, wel smakelijk).