Smaakvol Holten

Stationsstraat 9 7451 BH Holten Nederland Kaart

Over het restaurant Smaakvol Holten

Wees welkom bij Smaakvol Holten

Brasserie Smaakvol is een gezellige brasserie in het hart van Holten. Zij zijn gevestigd aan de Stationsstraat/Zwartepad, vanaf het station van Holten is het slechts 100 meter lopen naar de brasserie en de Kalfstermansweide kan als uitvalsbasis dienen om te parkeren.

Een prima locatie voor zowel de particuliere als zakelijke gast, je kunt hier terecht voor een heerlijke lunch, een borrel of een uitgebreid diner, zowel in de brasserie als op ons terras. Het team van brasserie Smaakvol kijkt uit naar je bezoek en heet u van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Smaakvol Holten

Erg gunstig
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Smaakvol Holten

Linda H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
De cijfers die ik hieronder heb gegeven kloppen niet, dat zou veel te laag zijn voor hoe heerlijk weer hebben gegeten! Hierbij de cijfers die wel kloppen!
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met ons gezin. Bediening is zeer hartelijk, het eten is allemaal even smaakvol. Genieten met een grote G!
Gerrit Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
eten is perfect en dus een aanrader de bediening is prima en contact ook zeer goed zeer uitgebreid met een zeer lekker toetje na
Jojsz .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een gezellig knus restaurant, waar met liefde word gekookt en een vriendelijke dame in de bediening. Heerlijk getafeld en gegeten. Wij komen zeker nog eens terug!
cathi .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij restaurant Smaakvol! Aardige bediening!
Mixed grill prima en verrassend toetje!
Volgende keer weer als we in de buurt van Holten zijn!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijk gegeten, perfecte biefstuk en de varkenshaas met brie is ook zeker aan te raden, super bediening, vriendelijk en gastvrij. Echt een aanrader om te gaan eten!
Magda D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Wij verbleven een midweek op het Landal-park en wilden uit eten.
Wat een goede keus hebben we gemaakt om bij 'Smaakvol'te gaan eten.
Alles toppie!!!
Heerlijk en een persoonlijke bediening.

Wim en Magda
MoVeKo .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Gezellig klein restaurant, met een mooi terras. Heerlijk gegeten met het gezin. Grote porties. Bediening is heel vriendelijk. Je moet alleen geen haast hebben, vrij veel tijd tussen de gangen. Maar de kwaliteit maakt dat meer dan goed!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Heerlijk gegeten voor zeer schappelijke prijs. Vooraf een bordje brood met tapenade, knoflooksaus en olijven. Hoofdgerecht een mixed grill waarbij de verschillende stukjes vlees elk de goede garing hadden. Toe een uitgebreid kopje koffie met een glaasje likeur. Tafelgenoot had een heerlijk dessert met kwaliteitsijs van de lokale ijsboerderij.
Prettige bediening. Parkeren makkelijk voor de deur. Aanrader.
schranzen .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Spareribs zijn zeker aan te raden, zou wel fijn zijn als er een schaaltje water met citroen bij geserveerd wordt.