Smaakrijk

Meer informatie over restaurant Smaakrijk

Erg lang
Wijbrandts .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Een lunch bij Smaakrijk is wel iets waar je veel geduld voor moet hebben. Een heerlijke lunch, daar niet van, maar we hebben na opnemen bestelling ruim 45 minuten moeten wachten voordat we überhaupt konden eten. Daarnaast blijken ze alle broodjes welke warm worden geserveerd op dezelfde plaat warm te maken waardoor de Friese kaas tostie voor een deel echt naar zalm smaakte. Voor een vegetariër niet echt iets om vrolijk van te worden.
Jammer! Hoewel ik echt moet benadrukken dat de kwaliteit verder van de lunch zeer netjes was.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Heerlijk op een doordeweekse woensdag samen met een vriendin hier gegeten. Verbazend veel ruimte verder in de zaak met een eigen tuinterras (en ook verbazend druk voor een doordeweekse dag!). De vers gemaakte broodjes waren echt voortreffelijk (oude kaas op vloerbrood en parmaham/mozzarella/pesto) met een vers sapje. Ook de koffie was goed gezet met mooie melkkraag op de cappuccino. Persoon is iets onervaren en soms wat onoplettend maar zeer vriendelijk.
Brechje V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wij hadden beide een salade geitenkaas die verrukkelijk smaakte door de verse ingrediënten en royale portie absoluut een heerlijke lunchgerecht. Wij hadden er een sinasappel -kiwi en sinaasappel -mango sapje bij wat ook heerlijk was. Jammer dat ons eerste bezoek aan Smaakrijk overschaduwd wad door het ontzettend traag en onoplettend personeel. Nadat we ons drankje hadden besteld hebben we aangegeven dat we nog iets te eten wilde bestellen. Wij zaten rechts vooraan op het terras en blijkbaar is dat een dode hoek voor het personeel. Nadat ik zelf oogcontact had gemaakt met meneer in de keuken duurde het nog minstens 10 min. voor iemand onze bestelling kwam opnemen. Hierna nog 25 min voordat de salades op tafel stonden. 2 uren zitten voor een sapje en een salade is echt veel te lang. Beetje aandacht voor de gasten kost niets en levert veel op!
Elard V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Hier een heerlijke lunch gegeten. Vanaf de buitenkant lijkt het alsof het helemaal leeg is op het middaguur, maar eenmaal binnen blijkt iedereen achterin te zitten. Het was niet erg warm binnen. De bediening was erg vriendelijk. Ik nam de Smaakrijk tosti van vloerbrood met Friese kaas en boerenham. Dit was echt een traktatie! Wat anders dan andere tosti's die je normaal krijgt voorgeschoteld. Mijn tafeldame nam een huisgemaakte tonijnsalade met kappertjes op een bruin rond broodje met de naam "Sint Steven's toet" Het was allemaal lekker. Wat ook heel goed was in Smaakrijk was de thee. Geen commerciële Pickwick thee (zoals je veel te veel tegenkomt helaas) , maar een goede thee van Dilmah. Kortom een verrassend leuk lunchadresje met uitstekende producten en vriendelijk personeel. Zeker een bezoekje waard
Marlon J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Beste lunchtent van Nijmegen met super mooie stadstuin! Heerlijke broodjes, goed belegd. Verder: fantastische koffie en aardige bediening.
Toby_S .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Voor het eerst gaan lunchen bij deze lunchroom, maar we komen zeker een keer terug. Het was er goed druk waardoor we even buiten plaats moesten nemen maar naar een paar minuten werden we erop geattendeerd dat er binnen een tafel voor vier vrijkwam.

Meer dan prima broodjes die rijkelijk belegd waren en een leuke ongedwongen sfeer zorgde voor een uitstekende lunch. De bediening was vriendelijk en behulpzaam, en we werden vrij snel geholpen. Enige nadeel was dat van de vier gerechten die we hadden besteld, er ééntje een tijdje later werd geserveerd. Verder was alles naar wens verlopen. Een echte aanrader!
Macadamia .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Heerlijke broodjes en verse sappen en niet te vergeten goede koffie... Mooie patio achter de zaak! Bediening was zeer snel en vriendelijk. Komen hier zeker nog eens terug!
MizzVizz .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Vanavond óntzettend lekker gegeten, heerlijke, kleine gerechtjes die zeer goed zijn samengesteld. Simpelweg top! Helaas heeft de bediening alleen oog voor de 'relaties of gasten van de eigenaar en gastheer', wij als 'gewone gasten' moesten erg veel moeite doen om een kans te creëren om iets te bestellen.Erg jammer.
Anouk .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Leuk lunchtentje! Heerlijk vers brood, verse sappen en lekkere salades. Ook erg leuk voor een kop koffie met wat lekkers. Uniekheid: de binnentuin! 's Ochtends kun je hier al heerlijk in het zonnetje zitten!
ILamers .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2014
Gezellig en inderdaad sfeervolle lunchroom in een erg leuk straatje. Het eten is altijd in orde (leuke combinaties). Het enige wat ik aan te merken, na er meerder keren te zijn geweest, is de bediening. Het lijkt alsof ze weinig ervaring hebben. Prima meiden maar er mag wel een tandje bij als het druk is. In ieder geval een aanrader voor iedereen die wat anders wil dan de standaard broodjes.
Pieter U.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Erg leuk lunchzaakje, dat met veel verse sappen, biologische ingredienten en no-nonsense uitstraling helemaal van deze tijd is. De broodjes zijn heerlijk en goed gevuld. Minpuntje was de soep van de dag, die leek te bestaan uit bouillon met gesneden italiaanse groenten. Wel weer goed op smaak gebracht. Laten we dat maar zien als details, in een verder zeer aanbevelenswaardig restaurantje,
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
afgelopen zaterdag hier geweest om te lunchen. Zaak zat bomvol maar er stond meteen iemand bij ons om mede te delen dat er ieder moment een tafel vrij kwam. Nog geen 5 minuten gewacht. Heerlijke verse grapefruitsap genomen en de latté machiato van mijn partner zag er voortreffelijk uit. Hele vriendelijke en vlotte bediening en het eten was helemaal naar wens. Het enige minpuntje is dat de tafels wel erg dicht op elkaar staan. Wij zijn lang en hadden moeite om fatsoenlijk te gaan zitten en op te staan zonder anderen lastig te vallen.
Miranda J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Overheerlijke lunchgerechten, lekker belegde broodjes, leuke locatie in de mooie, oude Lange Hezelstraat. Vooral met lekker weer een aanrader, Smaakrijk heeft een hele mooie en verrassende stadstuin met zicht op de Stevenstoren.
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Heerlijk eten, geweldige verse sappen. Ontzettend fijne en mooie achtertuin met terras. Erg vriendelijk personeel. Hun tempo en oplettendheid viel alleen extreem tegen! Zien je niet zitten en pas na twee keer vragen kwamen ze bestelling opnemen. Ook meerdere keren aan onze tafel met iets dat voor anderen bestemd was. Toch kom ik terug voor de setting en het eten.