Smaakmakers (Princess Hotel Wipselberg)

Wipselbergweg 30 7361 TK Beekbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Wipselberg)

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
7,2
Kan beter
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ondanks dat er drie tafels bezet waren, duurde het té lang voordat 4 man personeel ons doorhad. Het duurde 10 minuten voordat we werden gezien. Twee andere tafels met potentiële klanten zijn weggelopen....zonde! De dame was bijzonder vriendelijk maar leek wel in de war, eerste dag? Niet goed ingewerkt? Eten was ok maar aan de dure kant. Ik zou er niet voor omrijden.
Corinne W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Dit is een prima restaurant met een warm ontvangst en een goede bediening. De kaart geeft veel keuze en de gerechten zijn met smaak en aandacht klaargemaakt en opgediend. De ambiance is prima, de sfeer is gemoedelijk. De mensen zijn aardig en nemen de tijd voor je. Wij hebben er twee avonden achter elkaar gegeten (restaurant was ook onderdeel van hotel De Wipselberg) en dat was zeer de moeite waard.
maha2805 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Entree was heel goed en bediening ook.
Soep was heerlijk.
Varkenshaas met spek omwikkeld was lekker beetje te doorbakken. Geen of nauwelijks groenten er lagen een paar sperciebonen iets van aardappel en een stukje courgette. Een zak friet apart bestellen en betalen natuurlijk maar dat was niet te eten. Zo vet. Daarna afrekenen en weggegaan. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Voor een hotel een leuk restaurant. De keuze is voldoende. Ook de prijzen zijn niet abnormaal. Al moet je voor een karaf kraanwater (misschien voor de ijsblokjes) 1,50 betalen. Al met al lekker gegeten. Het brood vooraf was niet duur, maar er was alleen maar kruidenboter bij. Jammer, met een tapenada erbij zou het aantrekkelijker ogen.
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Prima gegeten. Maar € 5,50 voor een kan kraanwater vinden wij echt teveel. Tevens is de bediening erg afgetraind op verkoop bij de gerechten. Dus wat we hebben gegeten was goed. Maar niet voor herhaling vatbaar.
sarsina .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
het restaurant is prachtig gelegen. De bediening is vriendelijk. Ook het eten was goed, alleen de sla was niet gemarineerd en er stond ook geen olie of azijn op tafel om dat zelf te doen. Verder een gezellige aanrader.
Deksij .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Overnacht bij de Wipselberg en besloten een driegangenmenu bij te boeken. Het restaurant is sfeervol en als plaats aan het raam beschikbaar is met een mooi uitzicht over tuin en bos. De bediening is goed en wij werden gewezen op het feit dat ook andere keuzes van de kaart ( al dan niet met opslag) mogelijk waren. De wildpate vooraf en respectievelijk zwijnhaas en entrecote als hoofdgerecht waren goed bereid. Het geheel afgesloten met een prima dessert. De wijn per glas voldeed prima bij de gekozen gerechten. De afsluitende bestelde koffie (decaf) is echter niet smakelijk maar dat kan komen omdat het decaf was. Kortom zeker geen slecht restaurant en bij verblijf dus rustig bezoeken. Het ontbijt is prima verzorgd en wordt constant aangevuld.
henk B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Neem een plek aan het raam, want dan kijk je uit op de prachtige tuin. Het geheel is echt prachtig gelegen.
De kaart is zeer beperkt en wordt opgebouwd vanaf het goedkoopste gerecht. De andere gerechten zijn dan met een opslag. Voor een voorgerecht kom je dan op zo'n 10 euro en voor een hoofdgerecht op 15 tot 22,50 euro.
De 5 voor bediening heeft te maken met de wat oudere heer (de rest is allemaal jong en adequaat) die te dicht over je heen komt hangen, en zeker zo vlak nadat ie een sigaret heeft staan roken. Niet van deze tijd is dat!
Hoofdgerechten: lamspotje en visgerecht met verschillende vissoorten waren goed van smaak, maar helaas beide aan de zoute kant. De desserts (kaasplankje en sorbet van drie vruchten) waren super en het beste van het geheel.
De huiswijn is matig, zowel de rode als de witte.
Als je een karaf kraanwater vraagt, komt die voor 1,75 op de rekening zonder dat dat wordt vermeld of in de kaart staat.
Dat geldt ook voor het brood met kruidenboter waarvan gevraagd wordt of je dat vooraf wilt. Is natuurlijk niet netjes om dat zo te doen.
Al met al een prachtlocatie en super desserts.
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Redelijk gegeten in dit mooie landhuis. Het voorgerecht was een grote teleurstelling, rosbief met mosterdmayonaise. Dit stond duidelijk al erg lang klaar aan de snelheid waarmee het op tafel verscheen en de temperatuur te merken. Gelukkig was het hoofdgerecht beter, varkenshaas omwikkeld met spek. Niet erg bijzonder, maar zeer smakelijk. Als nagerecht hadden we de bosvruchten bavarois die erg lekker was. Het restaurant zelf is erg sfeervol. De bediening was matig, we moesten geregld moeite doen om nog iets te drinken te bestellen.
gjohanson .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Aantal simpele gerechten , was weinig mis mee, maar niet heel verrassend. Uitzicht is schitterend, binnen is het duidelijk dat de ruimte voor meerdere doeleinden wordt gebruikt.