Smaakmakers (Princess Hotel Victoria)

Woeste Hoefweg 80 7351 TP Hoenderloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Victoria)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:00

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Victoria)

Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een weekend weg aangeboden gekregen van de collega's i.v.m. ons 40 jarig huwelijk. We kiezen voor de suite bij dit Hotel en kunnen lekker dichtbij dineren. De ontvangst is niet echt 4 sterren waardig, we moeten vrij lang wachten voordat er iemand naar ons toekomt. De tafel is erg klein voor twee personen. Het eten is gevarieerd en ziet er mooi opgediend uit. De smaken vallen zo hier en daar tegen, voor een 4 sterren Hotel mag je toch iets meer verwachten. Al met al een leuk verblijf gehad.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Twee avonden achter elkaar hier gegeten. Inrichting prima, niet erg bijzonder. De kaart is leuk gevarieerd. Er zijn 3 verschillende prijscategorieën voor voor- hoofdgerechten en desserts. Daarnaast een aantal gezonde keuzes en een aantal meer culinaire keuzes. Ook nog een paar leuke gerichten op de wildkaart. Met name voorgerechten en hoofdgerechten smakelijk. Redelijk veel groente bij een aantal opties. Toetjes vielen ons wat tegen, te koud of te zoet? Duurste toetje chocoladelava lekker, maar best prijzig. Bediening vriendelijk maar niet vlekkeloos. Wachttijd tussen gangen vrij lang.
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
seizoenspasta; vega lasagna. Lekker maar niet bijzonder. Mijn man had de weedburger, niets op aan te merken. Duurt allemaal wel lang!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben de maaltijd gebruikt in dit mooi gelegen hotel midden in de bossen. We konden per gang kiezen uit 9 gerechten. Het is aspergetijd en dus een goed moment om aspergesoep te bestellen. Als hoofdmenu heb ik vegetarische lasagne gegeten. Het dessert was aardbeiensoep met yoghurt met gembersmaak. Van alle gerechten heb ik genoten. Vooral de aardbeiensoep was speciaal.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Drie-gangen diner zat bij ons in het hotel arrangement. Verfijnde en lekkere gerechten, met name het dessert maakt enorme indruk op ons. We hebben hiervan zo traag mogelijk gegeten om zo lang mogelijk te kunnen genieten van de smaakjes. Decor is wat saai, gelukkig kijk je wel uit op een stukje tuin. Vlotte en vriendelijke bediening.