Smaakmakers (Princess Hotel Victoria)

Woeste Hoefweg 80 7351 TP Hoenderloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Victoria)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Engels gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kate V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
seizoenspasta; vega lasagna. Lekker maar niet bijzonder. Mijn man had de weedburger, niets op aan te merken. Duurt allemaal wel lang!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij hebben de maaltijd gebruikt in dit mooi gelegen hotel midden in de bossen. We konden per gang kiezen uit 9 gerechten. Het is aspergetijd en dus een goed moment om aspergesoep te bestellen. Als hoofdmenu heb ik vegetarische lasagne gegeten. Het dessert was aardbeiensoep met yoghurt met gembersmaak. Van alle gerechten heb ik genoten. Vooral de aardbeiensoep was speciaal.
Orange-elly .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Drie-gangen diner zat bij ons in het hotel arrangement. Verfijnde en lekkere gerechten, met name het dessert maakt enorme indruk op ons. We hebben hiervan zo traag mogelijk gegeten om zo lang mogelijk te kunnen genieten van de smaakjes. Decor is wat saai, gelukkig kijk je wel uit op een stukje tuin. Vlotte en vriendelijke bediening.