Smaakmakers (Princess Hotel Loosdrecht)

Oud-Loosdrechtsedijk 253 1231 LZ Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Loosdrecht)

Midden in de natuur

Smaakmakers is het restaurant van de Princess Hotels. Elke maand is er live jazz en kun je genieten van het drie gangen Jazzmenu. Gelegen aan de Loosdrechtse plassen leg je bootje zo in de jachthaven en geniet je hier van een drankje of maaltijd. Ze hanteren een seizoensgebonden en Frans georiënteerde menukaart met als signature dishes onder andere: een duo van lam of... de sprinkhaan-burger!

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Loosdrecht)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het was een leuk en lekker menu voor 27,50 euro (Ah Restaurantactie) het 2e driegangenmenu was gratis, alles zag er smakelijk uit. De bediening was reuze aardig en legde alles goed uit. De drankjes kwamen er natuurlijk bij en ook als je bv. Een patatje e.d. Er bij wilde bestellen.
Een echte aanrader Smaakmakers Loosdrecht.
anne-streepje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het restaurant is gelegen in een serre die blijkbaar niet goed verwarmd kon worden want het was er onbehagelijk kil. Als voorafje had ik carpaccio van (waarschijnlijk serano) ham. Dit voorafje was ronduit vies. Hoe krijg je dàt voor elkaar? De kok van dit restaurant kon dat blijkbaar. Het was een berg sla zonder dressing met een stuk of vier opgerolde plakjes ham. Er omheen een dun waterig streepje pesto. Uit één van de plakjes kwamen een aantal dunne botjes (het leken graatjes). Toen ik om opheldering vroeg bij de bediening werd mij verteld dat dit heel goed kon voorkomen bij dit soort ham en dat het dus normaal was. Dat is misschien zo in dit restaurant maar gelukkig ben ik het niet eerder tegengekomen bij het eten van ham. Het gerecht daarna was een moot zalm met een bol aardappelpuree en wat groente. Fantasieloos en gewoontjes. Toch betaal je er een flinke prijs voor. Van een dessert hebben we wijselijk afgezien. Als positief punt: de bediening was vriendelijk.
Elsy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg gezellig en heerlijk gegeten. Speciaal voor mij een vegetarische amuse en risotto gemaakt. Aardig personeel.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een redelijke prijs. We hebben er gebruik gemaakt van de Albert Heijn aktie.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
We hebben hier gegeten met de AH actie en het eten was heerlijk en voldoende.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mijn vriend en ik hebben hier lekker gegeten. Wij konden kiezen uit een speciaal Halloween menu (2de menu van €25,- gratis) of eten van de kaart en dan €20,- korting op de rekening krijgen. Wij kozen voor de kaart. De kaart is verdeeld in verschillende prijsklasse, wat de kosten lekker overzichtelijk maakt.
De grote van de porties vonden wij perfect! (Dit zie je niet vaak in restaurants). Het voorgerecht was echt een vooraf ipv een maaltijd op zich en zo hoort het! De smaken was goed.
Helaas moest ik bij het hoofdgerecht (kabeljauw) wel om peper en zout vragen, omdat de kok deze was vergeten vermoed ik. En de gepofte tomaatjes behoorden lauwwarm te zijn, deze waren ijskoud.
Onze gastvrouw heeft dit keurig opgelost en ons een drankje van het huis aangeboden. Wij kozen voor de verse muntthee, welke heerlijk was als afsluiter van een super ontspannen en gezellige avond.
Ik vind Smaakmakers Loosdrecht een aanrader en wij komen graag nog eens terug.
Elly12345 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was prima, niet heel bijzonder. Ondanks de ah actie was de rekening heel erg hoog. Bediening was super, snel en vriendelijk
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Hebben lekker gegeten in dit restaurant mooi uitzicht over de loosdrechtse plassen. En verder uitstekende bediening en goede service
tonnie B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
wij wisten niet d at er alleen op zondag een bbq was .wij zijn allebij niet zo erg weg van bbquen dat stond ook niet op de website dus dat viel erg tegen het viel ook tegen dat alles zo koud was. en er weinig anders was ik heb al meerdere keren bij de smaakmakers gegeten maar dit was ik niet gewend.
hempen1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben goed gegeten. De plek was prima en de bediening ook goed en vriendelijk.
We moesten wel een poos wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
Dit was nu op zich niet zo erg want het was heerlijk vertoeven op het terras!
Bij een tweede en volgend glas wijn een schoon glas, Top!
Fijn dat er stoffen servetten zijn!!
jh L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016

alles is verzorgt dus goed
bediening erg vriendelijk
stoelen waren zeer goed erg belangrijk voor ons met onze rugklachten
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Via Ah restaurantactie wezen eten vanavond. Wat mij betreft niet aan te raden.
Bijzonder zwak Ah restaurant actie menu met weinig keus en/of flexibiliteit.
Courgettesoep als voorgerecht was wel oké, beetje flauw qua smaak. Het stukje varken als hoofd en de hangop als dessert waren ronduit slecht. Brood (waar je als supplement voor betaald) was droog en we moesten 2 maal vragen naar de olie die er bij geserveerd zou worden.
Als klapper op de vuurpijl was de bediening wat ons betreft een beetje kleurloos. Weinig enthousiast, geen inlevingsgevoel en de kleding die ze droegen.. Man man man. Easics sportschoenen onder je pak?!
Conclusie: wij komen niet nogmaals.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben hier gegeten op basis van de AH restaurantactie. We konden kiezen uit een speciaal 3-gangen menu waarvan er dus één gratis was (waarde € 27,50) of € 20,00 korting bij eten a la carte. Wij kozen voor het 3-gangen menu, het leek ons lekker. We hebben hier totaal geen spijt van! Het voorgerecht was een carpaccio van tomaat, een grote portie en erg lekker. Het hoofdgerecht hadden wij de varkensprocureur, deze was ook erg lekker. Het nagerecht was ook prima! Goede waar voor je geld.
Omdat we iets langer op ons hoofdgerecht moesten wachten kregen we als goedmakertje een kop koffie aangeboden. Prima service!
dijkevw .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Bediening was prima maar het was erg druk en het personeel moest hard lopen, maar deden super hun best! Wij hebben heerlijk gegeten en hadden geen haast. Vakantie....
Ave2000 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het menuutje dat ons voorgeschoteld werd van de Albert Hein zegelactie bestond uit twee keuzes in zowel hoofd- als voorgerecht welke beiden tegenvielen en voor 37.50 incl toetje.
Slechte manier om kennis te maken met Smaakmakers, wat volgens mij de bedoeling is met deze actie. Normaal menu zag er wel goed uit dus goede ruimte voor verbetering lijkt mij. Bediening had het druk aangezien het mooi weer was maar behulpzaam.
Herma M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Ook wij kwamen hier via de AH. Goede keuze: keuzemenu of a la carte met €20,- korting. Bij binnenkomst moesten we wachten op een grote groep, daar door gingen we 20 minuten later dan gereserveerd aan tafel. Dat was wat jammer.
Bediening is vriendelijk, gangen volgen elkaar in het juiste tempo op. Genoeg keuze op de kaart en hoeveelheid/prijs/kwaliteit was voor ons helemaal goed.
Mooi uitzicht op het water en prima sfeer.
carolien C.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vanavond heerlijk op t terras gegeten aan de Loosdrechtse plassen. Er was gelukkig nog 1 tafeltje vrij. Mensen na ons moesten naar binnen. Best raar aangezien een gedeelte van t terras afgesloten was. Met de AH actie konden wij van een aparte kaart kiezen (2 voorgerechten, twee hoofdgerechten). Wij kozen echter voor a la carte hetgeen met de ah actie 20 euro korting betekende. Heerlijk gegeten. Zeer attente bediening en ondanks de drukte verliep alles voorspoedig. Suggestie qua sfeer: kaarsjes op tafel. Verder wil ik nog opmerken dat t terras wel een schoonmaak beurt kon gebruiken: zwerfafval, peuken en gras tussen de stenen.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met de AH. bon naarhet princess hotel. We hebben het menu met een thaise salade uitgebreid welke heerlijk was. De start van tomaten carpaccio ziet er mooi uit, maarrr een bord vol dun gesneden plakjes tomaat afgedekt met rucola en geraspte kaas kan echt niet. De procureur haas was weer erg lekker. Ook de toet van hangop met bosfruit en ijs was heerlijk. Het terras aan het water is met 25gr. natuurlijk een topper. Ook de keus uit 6 verschillende wijnen per glas, wit en rood is erg goed. De bediening is erg vriendelijk en zij kunnen er ook niets aan doen dat de wacht tijden (door de drukte?) soms lang waren. Parkeren op eigen terrein.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hadden hier een hotelovernachting geboekt in een deluxe kamer en in het restaurant gereserveerd. Bij aankomst kregen we een standaard kamer, waarvan de deur ook al niet wilde openen (duurde ook nog een 15 minuten ze moest er nieuwe batterijen in doen, terwijl ik zojuist beneden bij de receptie betaald heb voor de deluxe kamer. De kamer was klein zonder uitzicht en smoezelig. We zijn weer naar beneden gegaan want deze kamer bevalt ons absoluut niet en is ook niet waar we voor kwamen. Nogal vreemd. We moesten achter een grote groep Fransen aansluiten en 20 minuten wachten. Het hotel zat vol en er was geen andere kamer. Ze zal met haar baas bellen en dan straks bij ons terug komen. We zijn op het terras wat gaan drinken. Het meisje kwam met de oplossing om dan het extra geld voor de deluxe kamer terug te geven. Daar waren wij het niet mee eens aangezien we zekerniet in deze kamer wilden overnachten. Daarop besloten om maar gewoon weer naar huis te gaan. Aangezien we toch al voor het restaurant gereserveerd hadden en we ook wel behoorlijk trek kregen toch hier maar gaan eten. Het meisje ging nogmaals met haar baas bellen. Na 10 minuten kwam het meisje terug met de mededeling dat we een andere keer terug konden komen in de juiste kamer en dat we voor nu het diner vergoedt kregen. Dit was een zeer welkome oplossing. Het eten was goed je kunt steeds kiezen uit 3 niveaus van de gerechten. We hebben heerlijk gegeten met een lekker wijntje erbij. Leuk uitzicht op de Loosdrechtse plassen. Grote koffie op het buitenterras genuttigd. We hebben meteen een nieuwe datum geprikt en we zullen dan ook zeker weer hier in het restaurant gaan eten
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Op 31 juli 2015 een perfecte avond gehad in Smaakmakers. Wij zaten in de grote serre met opengeschoven deuren en met prachtig uitzicht op de Loosdrechtse plas. We hebben genoten van een drie gangen Jazzmenu met prima live-muziek van een pianist en zangeres.
Als voorgerecht een smakelijke lauwwarme makreelfilet, als hoofdgerecht een heerlijk mals bereide zalmfilet en na ananas trifle. Alle gerechten waren top. Erbij een droge sauvignon blanc uit Argentinië. Deze ging prima samen met de visgerechten.
Wat ons vooral beviel was de prettige bediening. Niet opdringerig, erg vriendelijk en op de juiste manier informeel. Wij vonden het geheel een "warm bad" en zien al uit naar een volgend bezoek.