Smaakmakers (Princess Hotel Loosdrecht)

Oud-Loosdrechtsedijk 253 1231 LZ Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Loosdrecht)

Midden in de natuur

Smaakmakers is het restaurant van de Princess Hotels. Elke maand is er live jazz en kun je genieten van het drie gangen Jazzmenu. Gelegen aan de Loosdrechtse plassen leg je bootje zo in de jachthaven en geniet je hier van een drankje of maaltijd. Ze hanteren een seizoensgebonden en Frans georiënteerde menukaart met als signature dishes onder andere: een duo van lam of... de sprinkhaan-burger!

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Loosdrecht)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
basudo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wezen eten met AH-zegels. Konden het eerst niet vinden, maar bleek het restaurant te zijn van het Princess Hotel.
Ontvangst was goed en zeer gastvrij. Serveerster bood voor alles wat eventueel afwijkend waar haar excuses aan.
Wat ons betreft een aanrader.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Je moet even weten dat het restaurant in hotel Princess zit.
Leuke locatie maar wij waren er 's-avonds, dus geen fraai uitzicht.
Parkeren kan een dingetje zijn, er zijn niet heel veel plaatsen.
Vriendelijk personeel en goed eten.
Ruurt S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hadden beide een drie-gangen-menu. De rilette van forel is heel erg lekker, de salade van bospaddestoelen lekker - maar wel heel erg veel. De kalfssukade is prima, de varkenshaasmedaillons gewoon lekker. Toe: de hazelnootparfait, precies goed. Wat opviel is dat de gerechten (behalve de bospaddestoelensalade) niet van die heel erg grote porties zijn die je nooit op krijgt. Prima afgepast. De extra puntzak friet die we bijbesteld hebben bleek niet echt nodig te zijn: de beide hoofdgerechten waren voorzien van lekkere puree.
Heel erg aardige en enthousiaste bediening, maar toen er iets meer tafeltjes bezet raakten duurde het wachten gelijk wel heel erg lang op de volgende gang.
Bea K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het eten was erg veel, maar niet bijzonder. De bediening was buitengewoon vriendelijk , de sfeer was prima en dat maakte veel goed.
Harrie L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Dit restaurant is onderdeel van een Princess hotel en het was even zoeken om het te vinden (geen bord op de gevel). Maar zodra we binnen waren werden we gastvrij ontvangen en zeer goed bediend. Een echte aanrader!
ReneZ .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met de AH korting.
We hebben vanaf het menu kunnen kiezen en de korting werd er aan het eind af gehaald.
Voor ons een aanrader.
Dick O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hier vandaag gegeten met mijn vriendin via de ah actie, we konden gewoon uit de reguliere kaart kiezen met een korting van €27,50.
We kozen voor mosterdsoep en bospaddestoelen. Beide erg lekker.
Daarna de rib eye. Prima kwaliteit en heerlijk gegrild. De bediening was heel vriendelijk en correct. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug, vooral in de zomer moet het terras prima toeven. zijn. Ik zag nog een opmerking van iemand dat het koud was in het restaurant, misschien hebben ze iets veranderd, maar het was min 4 buiten en binnen heerlijk warm.
Aanrader.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Het was een leuk en lekker menu voor 27,50 euro (Ah Restaurantactie) het 2e driegangenmenu was gratis, alles zag er smakelijk uit. De bediening was reuze aardig en legde alles goed uit. De drankjes kwamen er natuurlijk bij en ook als je bv. Een patatje e.d. Er bij wilde bestellen.
Een echte aanrader Smaakmakers Loosdrecht.
anne-streepje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het restaurant is gelegen in een serre die blijkbaar niet goed verwarmd kon worden want het was er onbehagelijk kil. Als voorafje had ik carpaccio van (waarschijnlijk serano) ham. Dit voorafje was ronduit vies. Hoe krijg je dàt voor elkaar? De kok van dit restaurant kon dat blijkbaar. Het was een berg sla zonder dressing met een stuk of vier opgerolde plakjes ham. Er omheen een dun waterig streepje pesto. Uit één van de plakjes kwamen een aantal dunne botjes (het leken graatjes). Toen ik om opheldering vroeg bij de bediening werd mij verteld dat dit heel goed kon voorkomen bij dit soort ham en dat het dus normaal was. Dat is misschien zo in dit restaurant maar gelukkig ben ik het niet eerder tegengekomen bij het eten van ham. Het gerecht daarna was een moot zalm met een bol aardappelpuree en wat groente. Fantasieloos en gewoontjes. Toch betaal je er een flinke prijs voor. Van een dessert hebben we wijselijk afgezien. Als positief punt: de bediening was vriendelijk.
Elsy V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg gezellig en heerlijk gegeten. Speciaal voor mij een vegetarische amuse en risotto gemaakt. Aardig personeel.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een redelijke prijs. We hebben er gebruik gemaakt van de Albert Heijn aktie.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
We hebben hier gegeten met de AH actie en het eten was heerlijk en voldoende.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Mijn vriend en ik hebben hier lekker gegeten. Wij konden kiezen uit een speciaal Halloween menu (2de menu van €25,- gratis) of eten van de kaart en dan €20,- korting op de rekening krijgen. Wij kozen voor de kaart. De kaart is verdeeld in verschillende prijsklasse, wat de kosten lekker overzichtelijk maakt.
De grote van de porties vonden wij perfect! (Dit zie je niet vaak in restaurants). Het voorgerecht was echt een vooraf ipv een maaltijd op zich en zo hoort het! De smaken was goed.
Helaas moest ik bij het hoofdgerecht (kabeljauw) wel om peper en zout vragen, omdat de kok deze was vergeten vermoed ik. En de gepofte tomaatjes behoorden lauwwarm te zijn, deze waren ijskoud.
Onze gastvrouw heeft dit keurig opgelost en ons een drankje van het huis aangeboden. Wij kozen voor de verse muntthee, welke heerlijk was als afsluiter van een super ontspannen en gezellige avond.
Ik vind Smaakmakers Loosdrecht een aanrader en wij komen graag nog eens terug.
Elly12345 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was prima, niet heel bijzonder. Ondanks de ah actie was de rekening heel erg hoog. Bediening was super, snel en vriendelijk
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Hebben lekker gegeten in dit restaurant mooi uitzicht over de loosdrechtse plassen. En verder uitstekende bediening en goede service
tonnie B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
wij wisten niet d at er alleen op zondag een bbq was .wij zijn allebij niet zo erg weg van bbquen dat stond ook niet op de website dus dat viel erg tegen het viel ook tegen dat alles zo koud was. en er weinig anders was ik heb al meerdere keren bij de smaakmakers gegeten maar dit was ik niet gewend.
hempen1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben goed gegeten. De plek was prima en de bediening ook goed en vriendelijk.
We moesten wel een poos wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
Dit was nu op zich niet zo erg want het was heerlijk vertoeven op het terras!
Bij een tweede en volgend glas wijn een schoon glas, Top!
Fijn dat er stoffen servetten zijn!!
jh L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016

alles is verzorgt dus goed
bediening erg vriendelijk
stoelen waren zeer goed erg belangrijk voor ons met onze rugklachten
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Via Ah restaurantactie wezen eten vanavond. Wat mij betreft niet aan te raden.
Bijzonder zwak Ah restaurant actie menu met weinig keus en/of flexibiliteit.
Courgettesoep als voorgerecht was wel oké, beetje flauw qua smaak. Het stukje varken als hoofd en de hangop als dessert waren ronduit slecht. Brood (waar je als supplement voor betaald) was droog en we moesten 2 maal vragen naar de olie die er bij geserveerd zou worden.
Als klapper op de vuurpijl was de bediening wat ons betreft een beetje kleurloos. Weinig enthousiast, geen inlevingsgevoel en de kleding die ze droegen.. Man man man. Easics sportschoenen onder je pak?!
Conclusie: wij komen niet nogmaals.
Ruud N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben hier gegeten op basis van de AH restaurantactie. We konden kiezen uit een speciaal 3-gangen menu waarvan er dus één gratis was (waarde € 27,50) of € 20,00 korting bij eten a la carte. Wij kozen voor het 3-gangen menu, het leek ons lekker. We hebben hier totaal geen spijt van! Het voorgerecht was een carpaccio van tomaat, een grote portie en erg lekker. Het hoofdgerecht hadden wij de varkensprocureur, deze was ook erg lekker. Het nagerecht was ook prima! Goede waar voor je geld.
Omdat we iets langer op ons hoofdgerecht moesten wachten kregen we als goedmakertje een kop koffie aangeboden. Prima service!