Smaakmakers (Princess Hotel Epe)

Dellenweg 115 8161 PW Epe Nederland Kaart

Over het restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Epe)

Een goed begin van de dag

Smaakmakers is het restaurant van de Princess Hotels. Het mosterdkleurige interieur brengt een sfeer van rust en stijl. Rijke ontbijtbuffetten met allerlei fruit in houten kistjes, verse koffie en een lekker eitje. Ze hanteren een seizoensgebonden en Frans georiënteerde menukaart met als signature dishes onder andere: gegrilde runder ribeye of de champignon-truffelrisotto met schelvis!

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Epe)

7,2
j.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De Smaakmakers is het restaurant van het mooi gelegen Princesshotel in Epe. We waren er zondagavond 15 januari en dineerden met z'n drieën. Het voorgerecht van gerookte zalm was met zorg gemaakt en was zeker smaakvol. Het tweede voorgerecht deed zijn naam eer aan "Carpatio - classico". Het was echt een klassieke Carpatio die smaakte zoals dat moet. Het hoofdgerecht van op de huid gebakken kabeljauw was eveneens mooi. Het is duidelijk dat De Smaakkamers geen sterren restaurant zijn, maar je kan er echt goed eten voor een goede prijs. De inrichting van het restaurant zou wat mij betreft wat warmer mogen. De uiterst vriendelijke bediening brengt evenwel de warmte mee die de inrichting mist.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige drukte in het restaurant, ondanks de drukte werden gerechten snel, goed en smakelijk opgediend. Het personeel is vriendelijk en attent.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren door omstandigheden vroeger dan afgesproken, maar werden hartelijk ontvangen en mochten zelf uitzoeken waar we wilden zitten. Het personeel was vriendelijk en correct. De bediening prima. Het bestelde eten werd per persoon op het bord geserveerd. Dit was voldoende en erg lekker.Geen overtollig eten in schaaltjes, waardoor gerechten die overblijven meestal worden weggegooid. Er werd geïnformeerd of er nog wensen waren.... Het dessert lekker. Een opmerking. "Ondanks dat de verwarming flink warm was, kwamen we in een kil restaurant binnen". Het was een koude avond. Na verloop van tijd werd dit beter. Het restaurant ligt in een mooie omgeving.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk personeel, lastig te vinden omdat het bij een hotel hoort en de naam niet echt duidelijk aangegeven wordt. Ik geef ze advies de verlichting binnen wat te veranderen, iets dempen, doet gezelliger aan. Verder heerlijk gegeten van super kwaliteit!!!
AOR .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Als voorgerecht namen wij beide een heerlijke mosterdsoep. Het hoofdgerecht was verschillend mijn man nam de gesmoorde kalfssukade wat hij erg lekker vond. Terwijl ik voor de champignon truffelrisotto met schelvis ging welke ook geweldig smaakte. Als nagerecht kozen wij beide de triffle van bosvruchten en mascarpone creme wat een goede afsluiting bleek te zijn.
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was heel erg lekker. Je krijgt niet te veel en ook niet te weinig. Borden mooi opgemaakt, veel aandacht aan de smaak gegeven.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
September 2016. Prima eten! Helaas veel te kleine porties echt gericht op oude lui, want zo is ook de inrichting, zeer gedateerd en stoffig! Hier valt echt wel wat van te maken, maar vereist investering.
Bediening is vriendelijk, soms über, maar heeft toch niet goed in de gaten wanneer er iets gewenst wordt.
Als klap op de vuurpijl, de rekening: je schrikt je rot! Ondanks de AH-actie toch nog ruim 60 Euro kwijt. Ik vind het schandalig, temeer dat we nog trek hadden! Volgens mij trekken ze eerst de prijzen op om de AH korting te (over)compenseren.
Ergo goed eten voor een (veel) te hoge prijs. Beter elders kijken!!
Hamoba .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De smaakmakers heeft een mooie locatie in de bossen bij Epe. Het is echter jammer dat men het restaurant niet wat meer in de sfeer van de omgeving heeft gehouden. De sfeer is meer die van een wegrestaurant. Bediening was correct maar wat afstandelijk. De kwaliteit van het eten was redelijk maar niet bijzonder. We kwamen er terecht via de AH restaurantactie. Zelf hadden we deze keuze anders waarschijnlijk niet gemaakt.
Liesbeth.jong D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het menu bevatte voldoende keus en het eten was goed. We hebben ons echter enorm gestoord aan de lange wachttijden, zowel tussen de afzonderlijke gerechten als bij het bestellen van de drankjes.
Gamy B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De eerste indruk bij de binnenkomst deed mij prettig aan. Het restaurant heeft een prima embiance en een gezellige omgeving.
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was goed, maar niet buitengewoon. Service was vriendelijk maar ondeskundig (een besteld type alcohol vrij biertje bleek niet voorradig, het door de serveerster aanbevolen alternatief bleek alcoholhoudend zonder dat ze dit zei). Eetzaal zeer groot en zonder ambiance en bijzonder luidruchtig, vooral door een groep van meer dan 60 mensen. Daardoor ook drukte in de keuken en wachttijden van een uur voor het hoofdgerecht. Jammer, geen aanrader.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Er kan goed worden gegeten in Restaurant De Smaakmakers in Princess Hotel Epe. De menukaart bevat een ruime sortering gerechten. Dit geldt ook voor de wijnkaart. De prijzen zijn echter boven gemiddeld. Dat geldt zeker ook voor de hapjes en de drankjes. Helaas zijn de wildgerechten pas vanaf 1 november beschikbaar.
ceciledorothea .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Smaakmakers was voor ons nieuw. Maar het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar! De ontvangst en bediening zijn uitermate vriendelijk en correct. Het eten is werkelijk heerlijk! We hadden resp. carpaccio en vitello tonato vooraf: prachtig opgemaakte borden en bijzonder smaakvol eten. De diamanthaas die we beiden hadden als hoofdgerecht was heerlijk mals. Een lekkere puntzak friet maakte het af. De nagerechten (resp. 'Trio van aardbei' en 'Gegrilde ananas' waren een lust voor het oog én de maag. De rode merlot die we dronken was goed op temperatuur en rond en vol van smaak. Alle lof voor Smaakmakers!
j.9born .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Aardige en ter zake kundige bediening. Voorgerecht matig. Hoofdgerecht lekker.Nagerecht heel lekker.
Ondanks het feit dat we met onze hond in de lobby aten.
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten met mijn dochter, die een streng dieet heeft. Op het moment dat wij dat meldden, werd hier direct op ingespeeld en zorgde het Restaurant ervoor dat ze alleen producten kreeg, die ze ook daadwerkelijk mocht hebben. Een heel geslaagd dineetje met alle lof voor de inzet van Smaakmakers.
Miranda O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben er op zich prima gegeten. De inrichting laat wat te wensen over. Echt een eetzaal in een hotel.
Erg rumoerig.
Bediening erg vriendelijk en deden goed hun best, maar geen horeca mensen. Kregen ook niet echt leiding/instructie kregen wij het idee.
Al met al een prima avond gehad. Zat bij onze overnachting in, Maar de 2e avond buiten het hotel gaan eten.
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
In combinatie met een overnachting hier gegeten via de AH actie. We hebben tijdelijk nogal veel dieetwensen (o.a. glutenvrij) en de bediening deed zijn uiterste best om al onze vragen te beantwoorden en te checken met de keuken. De menukaart is erg overzichtelijk, informatief en gewoon aantrekkelijk om te lezen. Fijn dus dat ook bij de AH actie van die kaart gekozen mag worden. Wij aten o.a. gerookte makreel met zomergroenten en citrusdressing en als hoofdgerecht de Dutch Weed Burger (= zeewier) met gepofte zoete aardappel. Het restaurant heeft een gezellige sfeer, ondanks het grote aantal tafels.
marja.rdam .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel, mooie indeling van het restaurant,
In verhouding de bijgerechten duur.
Misschien beter de basisprijs verhogen en dan inclusief extra's serveren.
bredauit .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het eten, toen dat eindelijk werd geserveerd, was prima. De 1 voor de service wordt veroorzaakt door het uitblijven van alle elementen van gastheerschap. Op het terras waar wij met instemming van het bedienend personeel hadden plaatsgenomen, werd geen aandacht geschonken aan ons en onze buren. We zijn na een half uur naar binnen gelopen om op onze aanwezigheid te wijzen. Er was een conferentiegezelschap van circa 80 personen en daarnaast nog circa 90 andere restaurantgasten. Dit veroorzaakte file in de keuken en in de bediening. Ik snap wel dat dit gebeurt maar als professioneel restaurant moet je hierop zijn voorbereid. Wij gingen om 19.10 uur aan tafel, toen de zon nog scheen en rekenden om 22.00 uur in het donker af, want de buitenverlichting was in ongerede. Voor een kaarsje was blijkbaar geen tijd. De 2 glaasjes wijn die als compensatie werden geoffreerd waren onvoldoende om een als mislukt etentje ervaren avond bij smaakmakers goed te maken.
loekromberg .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De varkenshaasmedaillons gebakken omhult met spek waren zondermeer goed met rozemarijnsaus, de puree deed wat goedkoop aan evenals de zeer geringe groente wij hebben er een frite bij bestelt voor 3.50 flink aan de prijs.
De bediening was ronduit goed qua vriendelijkheid alleen hebben wel vijf verschillende obers en meisjes aan tafel gehad,
Het was behoorlijk druk op deze Dinsdagavond,daarom moesten wij wel erg lang wachten tussen de verschillende gerechten,
Vooraf een heerlijke Pomodori Soep en als Dessert Veluwse Koffie met Bonbons en een Kaatje.
Al met al een geslaagde avond in EPE voor een Goede Prijs.
Het Decor laat zich het beste omschrijven als een Typisch Hotel Restaurant.