Smaakmakers (Princess Hotel Epe)

Dellenweg 115 8161 PW Epe Nederland Kaart

Over het restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Epe)

Een goed begin van de dag

Smaakmakers is het restaurant van de Princess Hotels. Het mosterdkleurige interieur brengt een sfeer van rust en stijl. Rijke ontbijtbuffetten met allerlei fruit in houten kistjes, verse koffie en een lekker eitje. Ze hanteren een seizoensgebonden en Frans georiënteerde menukaart met als signature dishes onder andere: gegrilde runder ribeye of de champignon-truffelrisotto met schelvis!

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Epe)

7,1
NatasjaV .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Vond het voorgerecht, net aan genoeg. Had iets meer gemogen. Hoofdgerecht en nagerecht waren prima van formaat en super lekker
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteravond gegeten met ah-actie. De inrichting vond ik echt niks bijzonders. Personeel was erg vriendelijk en correct, prima service.
Vooraf pomodorisoep vond ik niet bijzonder lekker, gewoon oke.
Hoofdgerecht champignon truffelrisotto met schelvis vond ik wel erg lekker als ook de hazelnootparfait als nagerecht.
Extra garnituur bij bestellen was voor ons niet nodig. Goede porties.
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mooi restaurant. Ruim opgezet. Geen hinder van andere gasten. Lekker eten. Aardig personeel. Voor ieder wat wils. Goede wijn. Net gedekte tafel. Prima ervaring en keuze.
Renate O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
heerlijk gegeten, we hadden de keuze uit veel verschillende gerechten.
Wel mag er wat vaker gevraagd worden of we nog wat willen drinken.
Uiteraard kunnen we dit zelf ook vragen, maar vindt dit ook een taak van het restaurant
lodylody .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De laatste gelegenheid om van de AH actie gebruik te kunnen. Onze keuze was gevallen op Restaurant Smaakmakers. Je had keuze uit een menu van € 27,50 met daarbij de mogelijkheid om andere gerechten met een supplement variërend van € 2,50 tot € 5,- te bestellen. Dit laatste deden we al snel, omdat de gerechten in het menu van € 27,50 erg beperkt in keuze waren.
We hebben als voorgerecht mosterdsoep (uit menu) en carpaccio (supplement € 5,-) genomen. Als hoofdgerecht filet van eend (supplement € 2,50) en varkenshaas (menu). Als dessert hebben we koffie met lekkernijen (menu) genomen. We hebben ontzettend lekker gegeten! Heerlijk klaar gemaakt en mooi uitgeserveerd. Zelfs de koffie met lekkernijen was in positieve zin verrassend. Ons advies: Stel de prijs van het menu op € 35,- (zoals de meeste restaurants tijdens de AH actie minimaal doen) en laat de supplementen weg. Dan hoeft voor de frites ook niet extra betaald te worden.
De bediening valt niets op aan te merken. Ook vriendelijk en attent. De sfeer is moeilijk onder woorden te brengen. Een restaurant van een gedateerd hotel?? Ondanks dit laatste komen we zeker terug. Omdat we van lekker eten houden, zouden we dom zijn dat niet te doen!
kvdhoek .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Serveren in vlot tempo met voldoende persoonlijke aandacht.

Meer niet, dus deze tekst is alleen getikt om verder te kunnen.
j.vanderhaar .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De Smaakmakers is het restaurant van het mooi gelegen Princesshotel in Epe. We waren er zondagavond 15 januari en dineerden met z'n drieën. Het voorgerecht van gerookte zalm was met zorg gemaakt en was zeker smaakvol. Het tweede voorgerecht deed zijn naam eer aan "Carpatio - classico". Het was echt een klassieke Carpatio die smaakte zoals dat moet. Het hoofdgerecht van op de huid gebakken kabeljauw was eveneens mooi. Het is duidelijk dat De Smaakkamers geen sterren restaurant zijn, maar je kan er echt goed eten voor een goede prijs. De inrichting van het restaurant zou wat mij betreft wat warmer mogen. De uiterst vriendelijke bediening brengt evenwel de warmte mee die de inrichting mist.
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige drukte in het restaurant, ondanks de drukte werden gerechten snel, goed en smakelijk opgediend. Het personeel is vriendelijk en attent.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We waren door omstandigheden vroeger dan afgesproken, maar werden hartelijk ontvangen en mochten zelf uitzoeken waar we wilden zitten. Het personeel was vriendelijk en correct. De bediening prima. Het bestelde eten werd per persoon op het bord geserveerd. Dit was voldoende en erg lekker.Geen overtollig eten in schaaltjes, waardoor gerechten die overblijven meestal worden weggegooid. Er werd geïnformeerd of er nog wensen waren.... Het dessert lekker. Een opmerking. "Ondanks dat de verwarming flink warm was, kwamen we in een kil restaurant binnen". Het was een koude avond. Na verloop van tijd werd dit beter. Het restaurant ligt in een mooie omgeving.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vriendelijk personeel, lastig te vinden omdat het bij een hotel hoort en de naam niet echt duidelijk aangegeven wordt. Ik geef ze advies de verlichting binnen wat te veranderen, iets dempen, doet gezelliger aan. Verder heerlijk gegeten van super kwaliteit!!!
AOR .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Als voorgerecht namen wij beide een heerlijke mosterdsoep. Het hoofdgerecht was verschillend mijn man nam de gesmoorde kalfssukade wat hij erg lekker vond. Terwijl ik voor de champignon truffelrisotto met schelvis ging welke ook geweldig smaakte. Als nagerecht kozen wij beide de triffle van bosvruchten en mascarpone creme wat een goede afsluiting bleek te zijn.
JanKees V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was heel erg lekker. Je krijgt niet te veel en ook niet te weinig. Borden mooi opgemaakt, veel aandacht aan de smaak gegeven.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
September 2016. Prima eten! Helaas veel te kleine porties echt gericht op oude lui, want zo is ook de inrichting, zeer gedateerd en stoffig! Hier valt echt wel wat van te maken, maar vereist investering.
Bediening is vriendelijk, soms über, maar heeft toch niet goed in de gaten wanneer er iets gewenst wordt.
Als klap op de vuurpijl, de rekening: je schrikt je rot! Ondanks de AH-actie toch nog ruim 60 Euro kwijt. Ik vind het schandalig, temeer dat we nog trek hadden! Volgens mij trekken ze eerst de prijzen op om de AH korting te (over)compenseren.
Ergo goed eten voor een (veel) te hoge prijs. Beter elders kijken!!
Hamoba .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De smaakmakers heeft een mooie locatie in de bossen bij Epe. Het is echter jammer dat men het restaurant niet wat meer in de sfeer van de omgeving heeft gehouden. De sfeer is meer die van een wegrestaurant. Bediening was correct maar wat afstandelijk. De kwaliteit van het eten was redelijk maar niet bijzonder. We kwamen er terecht via de AH restaurantactie. Zelf hadden we deze keuze anders waarschijnlijk niet gemaakt.
Liesbeth.jong D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het menu bevatte voldoende keus en het eten was goed. We hebben ons echter enorm gestoord aan de lange wachttijden, zowel tussen de afzonderlijke gerechten als bij het bestellen van de drankjes.
Gamy B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
De eerste indruk bij de binnenkomst deed mij prettig aan. Het restaurant heeft een prima embiance en een gezellige omgeving.
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Het eten was goed, maar niet buitengewoon. Service was vriendelijk maar ondeskundig (een besteld type alcohol vrij biertje bleek niet voorradig, het door de serveerster aanbevolen alternatief bleek alcoholhoudend zonder dat ze dit zei). Eetzaal zeer groot en zonder ambiance en bijzonder luidruchtig, vooral door een groep van meer dan 60 mensen. Daardoor ook drukte in de keuken en wachttijden van een uur voor het hoofdgerecht. Jammer, geen aanrader.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Er kan goed worden gegeten in Restaurant De Smaakmakers in Princess Hotel Epe. De menukaart bevat een ruime sortering gerechten. Dit geldt ook voor de wijnkaart. De prijzen zijn echter boven gemiddeld. Dat geldt zeker ook voor de hapjes en de drankjes. Helaas zijn de wildgerechten pas vanaf 1 november beschikbaar.
ceciledorothea .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Smaakmakers was voor ons nieuw. Maar het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar! De ontvangst en bediening zijn uitermate vriendelijk en correct. Het eten is werkelijk heerlijk! We hadden resp. carpaccio en vitello tonato vooraf: prachtig opgemaakte borden en bijzonder smaakvol eten. De diamanthaas die we beiden hadden als hoofdgerecht was heerlijk mals. Een lekkere puntzak friet maakte het af. De nagerechten (resp. 'Trio van aardbei' en 'Gegrilde ananas' waren een lust voor het oog én de maag. De rode merlot die we dronken was goed op temperatuur en rond en vol van smaak. Alle lof voor Smaakmakers!
j.9born .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Aardige en ter zake kundige bediening. Voorgerecht matig. Hoofdgerecht lekker.Nagerecht heel lekker.
Ondanks het feit dat we met onze hond in de lobby aten.