Smaakmakers (Princess Hotel Beekbergen)

Schalterdalweg 18 7361 TK Beekbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Beekbergen)

Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Hier heerlijk begonnen op het terras met een hapje en drankje. Vervolgens ook op het terras heerlijk gegeten! Vooraf gerookte zalm, dat was een heerlijk mootje zalm gerookt, echt SUPER, mijn man had carpaccio, die was ook super lekker. als hoofd hadden we beide varkenshaas medaillons, die lekker waren, misschien hadden ze iets korter gebakken kunnen worden. Op het terras was het prima vertoeven, kregen er een vakantiegevoel van met die zon en uitzocht op het zwembad. Binnen is de inrichting wat verouderd, niet echt meer van deze tijd. Wij zullen zeker vaker op het terras te vinden zijn.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Mijn partner en ik hebben hier gedineerd op de dag van aankomst.
Het eten is redelijk tot goed , afhankelijk welk gerecht je kiest,maar staat niet in verhouding tot de prijs. We gebruikten een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, maar we waren niet voldaan. De porties hadden wat groter moeten zijn. En we zijn echt geen grote eters! De portobello met couscous, die ik als voorgerecht had gekozen, was zeer minimaal. Ging bijna verloren in de hoeveelheid sla die op mijn bord lag. Als ik een etentje thuis geef, maak ik vaak portobello,s als voorgerecht. Maar die ik bij onze groenteboer koop hebben een diameter die zeker 2 maal zo groot is.
De mul, die ik als hoofdgerecht had, was goed bereid evenals de boeuf bourguignon, waar m,n partner voor gekozen had.Maar, zoals ik al zei, zeer kleine porties.
Het nagerecht van sticky dadelpudding , was niet smakelijk. De prijs niet waard.
Mijn partner had een dessert met hangop, waar hij wel tevreden over was.
De rode huiswijn was erg lekker.
Voor 2 personen betaalden we 94 euro.
Ik zal hier geen 2e keer eten
Anna46 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Een graat in de vis van mijn dochter zorgde voor een nare ervaring. Dit werd afgedaan met de mededeling dat het aan de keuken doorgegeven zou worden en dat was het. Een klacht ingediend bij het hotel en deze beweerde dat de kelner ons een koffie van het huis en een dessert heeft aangeboden. Dit is een grote leugen. Wij gaan hier niet meer naar terug.
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Ik en mijn partner hadden 1 nacht geboekt. We kwamen aan en dachten zo dat ziet er mooi uit. Dat was het restaurant Dus. De hotel kamers zijn gewoon soort huisjes die verdeelt zijn in 2e . De onder verdieping is 1 kamer en de bovenste is een kamer ...
We komen binnen. En moeten al een trap op die bijna van ellende uitelkaar valt. Doe de deur open en ruikt al heel muf.. en vreselijk koud. Verwarmingen aangedraaid. Deden het helemaal niet goed. We keken naar de vloerbedekking en was net of er overheen gekotst was. Te vies voor woorden en slierten spinnenwebben met lading stof. Ons badkamer zag er opzich wel netjes uit. Alleen plafond was erg stoffig. Rekje voor handdoeken hing half van de muur. Hebben we gemeld en ze noteerde het niet eens. Ontbijt was lekker maar niet echt veel keus. Coctails moet je het personeel uitleggen hoe ze die moeten maken. Ook al beetje raar.
Kortom het was zonde van ons geld en zeker geen 2de keer waard om heen te gaan.
1 pluspunt de bedden lagen wel lekker.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Een goede keuken gecombineerd met slechte bediening. Het evenwicht hierin is compleet zoek. Het is bijzonder smaakvol eten, bereid door een erg goede kok. Maar organisatorisch is hier geen leiding met enige horecakennis en de ervaring wordt behoorlijk verpest hierdoor. Restaurant is op 5 tafels na leeg. Bestelling wordt desondanks pas na een kwartier opgenomen, vervolgens moet je zelf nog om drinken vragen, bestek wordt aangereikt ipv neergelegd (!), voorgerecht komt te laat, is bovendien niet compleet. Hoofdgerecht duurt nog veel langer. Bijna drie kwartier. Geen enkele keer wordt gevraagd of alles naar wens is, dus zelf maar aan de bel getrokken. Met een zwakke smoes, maar desondanks nog goedgemaakt met een gratis consumptie. Het avontuur eindigde met een foute nota...Dat dan weer wel.
Hier is duidelijk werk aan de winkel.
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Lekker, maar wat wij niet fijn vinden is een dinerbuffet. Dat is natuurlijk persoonlijk, Wel een uitgeserveerd voor- en nagerecht, maar dat liep ook niet lekker. Er werd niet goed gecommuniceerd tussen die mensen. Want we vroegen aan de ene ober 5 soep, en kregen er 2. Het was erg rommelig. Van de andere kant hebben ze wel een pluspunt verdiend door voor ons zoontje een portie frietjes te maken met curry en een snack, terwijl dat die avond niet op het menu in de buffetbakken stond. Op zichzelf dus lekker gegeten, maar erg rommelig.