Smaakmakers (Princess Hotel Amersfoort)

Stichtse Rotonde 11 3818 GV Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Amersfoort)

Natuur op je bord

Smaakmakers is het restaurant van de Princess Hotels. Voel je rijk in het klassiek ingerichte restaurant of strijk neer op het terras met uitzicht op de groene binnentuin en het bos. Voor een stuk taart of kop koffie is er een gezellige lounge. Ze hanteren een seizoensgebonden en Frans georiënteerde menukaart met als signature dishes onder andere: een duo van lam of... de sprinkhaan-burger!

Meer informatie over restaurant Smaakmakers (Princess Hotel Amersfoort)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Donderdag 07:00 - 23:30
- Ontbijt 07:00 - 10:00
Vrijdag t/m Zondag 08:00 - 23:30
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De service was prima in orde Het bedienend personeel;het waren aardige mensen. Het eten zag er op het bord mooi opgemaakt uit. Echt feestelijk.De wijn die wordt geserveerd smaakte goed. Goede kwaliteit. Dus je kunt prima eten bij de smaakmakers.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
niet meer dan een plek waar je gewoon even een snelle lunch kunt nemen. niets bijzonders en prettige bediening. geen aanrader om nog eens naar toe te gaan. salade gehad, glas wijn en koffie na.
N H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Alles ging prima. Bediening zeer vriendelijk en professioneel.
Verse ingrediënten.
Tip: gerechten een beetje flauw, dus meer marineren en kruiden gebruiken.
Mara K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben lekker gegeten in een rustige hotel sfeer. het was zeker voor herhaling vatbaar, we komen terug en raden het zeker aan bij familie en vrienden!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Hier gegeten met een groep. Voor lekker eten kun je beter ergens anders naar toe gaan. Vis was niet vers en het kaasplankje kwam zo uit de koelkast met gortdroog vijgenbrood als gevolg. Het cellofaan zat er nog onder. De pasta leek op een magnetronmaaltijd van een supermarkt. Jammer.
M K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
geen aanrader, helaas viel het erg tegen. Vieze stoelen (er lag nog patat op de stoel, stoel zit ook vol vlekken) Een menukaarten was vies en kleverig, we kregen een andere, maar toen we later de dessertkaart vroegen, kregen we weer (dezelfde?!) kleverige kaart. De courgettesoep was redelijk, maar waarom geen brood er bij geserveerd? Vraag aan ober: "is diamanthaas hetzelfde als biefstuk van de haas?" Antwoord: "nee, van de koe." Hoe deskundig is het personeel? Er werd gevraagd of we bij het hoofdgerecht (met bijbetaling) ook frietjes of salade of extra groente wilden Op onze vraag of dat aangeraden werd en wat er dan standaard bij zat, werd gezegd dat het niet echt nodig was, maar dat sommige mensen graag frietjes willen. Wij vroegen of gebakken aardappeltjes ook mogelijk waren, maar dat kon helaas niet. Standaard zou er in elk geval groentegarnituur en 2 of 3 gekookte roseval-aardappeltjes bij de gerechten zijn. We wilden niet van tevoren kiezen voor extra groente of aardappeltjes, maar uitgaan van wat de kok aanbood. Helaas zaten er bij de diamanthaas geen aardappeltjes. Bleek een foutje te zijn.... . We moesten ook bijna 1 uur op het hoofdgerecht wachten , bij navraag bleek dat te komen doordat er een fout met de saus was gemaakt en het daarom over moest. Zou correcter geweest zijn als iemand dat even was komen zeggen. Verder was het een grote nogal ongezellige ruimte met mn grotere gezelschappen van 8-10 personen die in het hotel vergaderden. Helaas was er geen achtergrondmuziek. Van de bediening kregen we begrijpende reacties op onze melding van de etensrest op de stoel, de kleverige kaart, het lange wachten en de ontbrekende aardappeltjes bij 1 gerecht, maar verder niets. Bij een restaurant in een viersterrenhotel verwacht ik veel beter!
Willem___ .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten viel wat tegen. Te koude salade, te scherpe pepersaus. Bediening was professioneel en vriendelijk. Zou er zonder AH restaurantactie niet zo gauw heen zijn gegaan.
Krista K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vieze meubels, ongezellige inrichting. Eten was niet zo lekker: oud brood, standaard soepje.
Vergane glorie...........
Dianedesnoo .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten bij Smaakmakers was erg lekker! We zaten op het terras, met een mooi uitzicht op het bos. De bediening was erg goed.
We zaten er met de AH actie, maar mochten wel gewoon van de hele kaart kiezen (en dan iets bij betalen als je wat duurders nam). Een aanrader, wat ons betreft!
Mo1980 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mooie omgeving, vriendelijk personeel, maar middelmatig eten. Leuke plek om een drankje te doen, maar ik zou niet nog een keer daar eten.
JoostProever .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Zakelijke lunch genoten. Uitstekende bediening en opvolging. Gerechten waren goed en degelijk. Het restaurant maakt een open en prettige indruk. Wat mij betreft een aanrader in vergelijking met omliggende restaurants.
Renateklijnstra .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker gegeten in een mooi restaurant. De bediening is vriendelijk, maar merkte ons na 15 minuten nog niet op. We hebben vaak naar de bediening toe moeten lopen.
Smaragd1 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Alle gerechten waren uitstekend van kwaliteit!
Het eten op het prachtige terras was bijzonder aangenaam.
Zeer vriendelijke bediening.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat een superterras heeft Princess Hotel Amersfoort, Ik had een zakelijke afspraak vandaag daar en je kan daar rustig zitten en een zakelijk gesprek voeren de tafels staan op ruime afstand van mekaar en het personeel is heel discreet! Eten was prima! Ik kom hier zeker terug!!
Trainer8 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
De sfeer bij Smaakmakers is ongezellig door het grote restaurant met weinig bezoekers. Bediening is behulpzaam, dienstig maar onzeker. De prijs van de gerechten is hoog als je naar de kwaliteit kijkt en dat terwijl je voor gerechten met een zgn. betere kwaliteit € 2,50 of € 5 kan bijbetalen. Voorgerecht smaakte muf, de kok had verkeerde saus op ons vlees gedaan en de gegrilde ananas smaakte niet vers. Kaasplankje was op een bord en karig met name omdat we daar €5 voor moesten bij betalen. 1 kopje koffie was half ingeschonken en het koekje viel uit elkaar. Alles bij elkaar teleurstellend.
A.L. V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Als hotelgasten van het Princess Hotel hier ook de AH-restaurantaktie bij de Smaakmakers geboekt. Onze conclusie is dat het menu overeenkomt met de naam van het restaurant. Alles was goed verzorgt met een vriendelijke bediening.
Erikaschaaij .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Heerlijk eten met zichtbaar met zorg bereid.
Ontzettend vriendelijke bediening, rustig en correct, complimenten voor deze nog jonge mannen!
Nbus1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We hadden vis gegrild besteld ipv gebakken. Vis was super droog en naar ons idee eerst in de oven en toen gegrild. Aardappelen waren even droog dus hoofdgerecht in zijn geheel teruggestuurd. Toetje daarin tegen was helemaal lekker
Asmk .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Lekker gegeten,uitgebreide kaart. De sfeer vond ik wat minder aangezien je toch in een hotel zit te eten. Bediening was vriendelijk maar niet zo snel. Uiteindelijk nog veel bijkomende kosten naast de restaurantactie.
Mesenvorketen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Vriendelijke ontvangst, mooie tafel aan het raam met uitzicht op de fantastische tuin!
We werden echt in de watten gelegd en hebben genoten van de avond.
En.... heerlijke cheesecake als dessert, daar kom ik zeker nog eens voor terug!