Smaak

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kaboom .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Vanavond gegeten bij ''Smaak'' voor de 2e keer.
De service was nogal traag, ondanks dat er weinig te doen was de eerste 45 minuten dat we met een groepje van 8 binnen waren. (het overige was 2 groepjes van 2 personen)
We waren met een groep aankomend zelfstandig werkend koks uit eten.

Oesters met de groep vooraf genomen, deze was erg goed! niets op aan te merken.

Daarna zelf de hert-biefstuk genomen van de green egg...
Hoewel hij ok van smaak was, was hij toch wat droog.
Niet geheel vreemd aangezien hij in een plas met vocht werd gepresenteerd... alle sappen waren eruit gelopen..
De rest van de garnituur is leuk meegenomen, en ziet er visueel leuk uit, maar voegt qua smaak weinig toe in mijn optiek!

Dessert overgeslagen, omdat ik geen zoetekauw ben!

Overal mening : ok gegeten, maar geen moment verrast!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Gisteren avond bij Smaak in Cuijk wezen eten. Beide alleen hoofdgerecht en desserts. Erg goed gegeten. De ree was mooi op smaak en de beef was ondanks het dikke stuk vlees erg mals. Lekker ruim met bijgerechten.
De bediening was scherp en snel. Het was een goede avond waarin ik erg goed gegeten heb!
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben voor het eerst bij restaurant Smaak gegeten. Eten was zeer goed met oog voor detail. Iedere gang was een waar kunstwerk om te zien. De rode wijn was ook erg lekker. Het restaurant ziet er mooi uit met een aangename sfeer. Wij gaan hier nu zeker vaker eten omdat de prijs/kwaliteit erg goed is
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Weer heel lekker gegeten bij Smaak in Cuijk. Het voorgerecht van geitenkaas en filodeeg was een plaatje en zag er heel mooi uit. Ze besteden bij alle gerechten trouwens aandacht aan de presentatie. Het hoofdgerecht beef jerky, was smaakvol en sappig. De salade (botersla, lekker en dapper op een warme zomerdag) en aardappelsalade waren erg goed. De frites (zelfgemaakt door collega) de beste die we in jaren hebben gegeten. Als afsluiting een afwisselend chocolade dessert en voor mijn vrouw een serie kazen. Wijn was lekker, bij toetje een goed XP sherry. Het was erg druk en dat kon je zien aan de bediening, maar ze hadden wel aandacht voor de gasten. Verder als bij de koffie een schaaltje met zuurtjes, vervang die nou door een goed eigen gemaakt koekje of een lekkere bonbon en het diner is perfect.
Mariehenriette .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Gister, welliswaar maandag, hebben we bij Smaak gegeten. We probeerden het voor de 2de keer. Na een eerste geslaagd bezoek viel het deze keer tegen. Bij het eerste glas witte wijn (prima) kregen we geen hapje, nootje of broodje. Echter na het bestellen van het menu kregen we zowaar het plankje met lekker warm en knapperige brood met pesto en mayo. Ook om ons heen moesten de gasten lang wachten. Het voorgerecht was redelijk goed. Voor het hoofdgerecht hadden we heilbot genomen; die smaakte nergens naar. We kregen er friet bij die niet knapperig was (opgewarmd?) en geen mayonaise. Het lukte ons niet de aandacht van de bediening te krijgen; dus hebben we de mayo maar van de buren geleend. De bediening was niet erg geïnteresseerd. De bijgerechtjes waren gewone sla (een beetje vreemd gedrapeerd maar wel lekker van smaak) onderin bleek nog een restant te zitten van aardappelsla! en een bakje aardappelsla ; een beetje vreemd. Het toetje was weer heerlijk. Daarom voor het eten toch nog een 5.Heel jammer. Ligt dit aan de maandag?
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
We hebben bij Smaak lekker gegeten. De bediening is redelijk jong en informeel. De afstemming eten en drank (dus zorgen dat je een nieuw glas wijn hebt voordat je volgende gerecht arriveert) kan iets beter. Tafelwater wordt gratis verstrekt bij de wijn en zo hoort het. De wijnen waren in orde tegen een redelijke prijs. Wat het eten betreft was de Côte de boeuf van de Josper echt mooi medium gegaard en heerlijk van smaak. De erbij geserveerde bearnaisesaus was wat ons betreft bij zo'n lekker vlees eigenlijk overbodig en nogal veel. In plaats van ook nog eens aardappelpuree bij de broccoli (terwijl frites er ook zit) hadden we liever een andere groente of sla gezien. De mayonaise was niet zelf gemaakt, jammer, zo moeilijk is dat niet. Al met al een prima avond gehad en we zullen zeker nog eens terug komen.
AK_Kalisto .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Afgelopen dinsdag gedineerd bij Smaak. Ik had via internet gereserveerd en een aantal wensen door gegeven. Hier was rekening mee gehouden en door de bediening naar gevraagd. Het restaurant ziet er gezellig en sfeer vol uit!
Het eten was ook zeer smaakvol (spareribs waren erg mals) en hebben een heerlijke avond uit gehad.
Rvbracht .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Gisteren gelunched, waarbij de keuze viel op de varkens saté. Prima van smaak.
Tijdens het zomerse weer kun je lekker buiten zitten, hoewel het uitzicht op de bandenhandel wat minder is, maar goed daar kan Smaak weinig aan doen.
Eric J.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
De ontvangst was super. De jas wordt aangenomen en opgehangen en mijn vrouw werd gefeliciteerd met haar verjaardag. Dit had ik via de internetreservering doorgegeven. De bestelling opgenomen en begonnen aan het heerlijke verse brood. Er kwam iemand anders de drank brengen en ook die feliciteerde mijn vrouw. Heel attent. Het eten was ook superlekker. Vlees gebakken op de bbq. En dat was te proeven. Mals en sappig en heerlijke houtskoolsmaak. Ook de bijgerechten zien er goed uit. Wel vond ik het persoonlijk minder dat ze olijfolie rondom het vlees op het bord hadden gedaan. Je niets op je bord erbij leggen zonder dat het sopt in de olie. Al met al een goede gelegenheid waar je gezellig kunt zitten aan de diverse tafeltjes. Open keuken dus je kan zien hoe ze je eten bereiden. Echt een aanrader !
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
(H)eerlijk eten, deze keer kabeljauw met een verse, luchtige hollandaisesaus zoals je die maar zelden krijgt en onder meer uitstekende aardappelpuree als garnituur, goed zo! Gezellige sfeer, uitstekende bediening en misschien iets te weinig licht, dat halverwege de avond ook nog verder werd gedimd. Prima prijs-kwaliteitverhouding en een bezoek zeer zeker waard
Irislynx .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
We hadden voor ons tweeën gereserveerd (trouwdag), alhoewel we weten dat het meestal niet nodig is in deze maand. Genoeg keuze dus uit plekken. We kozen een plek bij het raam. Ik had geen last van kou omdat we ook dichtbij de deur zaten, en de verwarming maakte het lekker behaaglijk. Misschien dat de inrichting wat donker is, maar het stoorde ons niet. We kozen voor een mix van voorgerechtjes, een biefspiesje en deelden het hangop taartje. Lekker met rode wijn (Malbec). Afsluitend thee, leuk geserveerd, keuze uit theesoorten in verschillende potjes. Het smaakte allemaal prima!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Tot voor een jaar geleden was dit meer een café waar je ook een hapje kon eten. De cafésfeer hangt er nog een beetje maar men is gelukkig (voor mij dan) meer de restaurantrichting op gegaan. De inrichting van de zaak wordt daar langzaam maar zeker ook meer naar aangepast.

Mooie gerechten, ruim geproportioneerd, een goed van smaak. Een berkte maar goed gevarieerde menukaart.

De jonge bediening is vlot en vriendelijk.

Gewoon een goed adres om lekker vlot en in een ongedwongen sfeer wat te eten.
Zing .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Prima restaurant, goede kwaliteit eten. prijs/kwaliteit is goed. Mooie inrichting restaurant. Zijn er vaker geweest en is elke keer goed.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Het ziet er gezellig uit en het eten is heel lekker. Wij gaan er vaker heen en het is altijd goed. Vooral het vlees van de BBQ is heel lekker.