Smaak

Meer informatie over restaurant Smaak

Maandag en Dinsdag 12:00 - 21:30
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Smaak

Twan K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het eten was heerlijk. Bij het bestellen vertelden ze meteen dat wat we wilde ongeveer een half uur duurde. Dat klopte exact.
dirk V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gewoon SMAAKvol in een relaxte omgeving, en heerlijke wijn. Aanrader!!!
Pierre H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker eten.
Goede bediening.
Goede kwaliteit prijs verhouding.
Leoni L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Vlotte bediening.
mineke H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Ik heb zo als altijd met smaak bij Smaak gegeten.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prima ontvangst en bediening. Komen graag nog eens terug. Minpuntje: om 22.00 uur was het restaurant ongeveer leeg en ging het personeel alvast opruimen en de toiletten schoonmaken.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Erg lekker vis van de dag gegeten,. Mooi gerecht,, vis perfect gebakken, smaak heerlijk
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Beetje een verstrooide ober die het voor elkaar kreeg drinken te vergeten.
wat feilloos werd aangevoeld door zijn collega en goed opgelost.
Na het uitreiken van de desertkaart door een andere collega stond hij binnen 5 seconden bij de tafel of we een keus hadden gemaakt.
Wij moesten erom lachen
Eggy H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig etentje maar ze hebben mij niet verrast en vond de bediening zo nu en dan wat wazig.
dinosaris .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben een prima avond gehad bij SMAAK. We bestelden wild zwijn en dat was droog en met dit probleem werd op een ontzettend plezierige manier gereageerd. Dank hiervoor!
Hub G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Behoudens een wat onhandige leerling-bediening was het zeker volgens verwachting.
De ervaren dames waren attent en opmerkzaam.
Kevin P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
De inrichting is sfeervol en gezellig. Het eten is van goede kwaliteit, smaken zijn erg goed. Het menu is uitgebreid dus voor ieder wet wils
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
1) Bij binnenkomst kregen we, gereserveerd voor drie personen, een tafel naast de doorgang naar de keuken, terwijl er heel veel andere plekken vrij waren (o.a. voor het raam). Blijkbaar mochten de gasten alleen in het linker gedeelte zitten. Vreemd.
2) De prachtige witte wijn stond niet koud en duurde een eeuwigheid voor die er in een koeler was. Dat kan veel beter
Thomine V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Superlekker gegeten! Heerlijke smaken en erg mooi opgediend. Het vlees bij het hoofdgerecht was botermals! Toprestaurant
danielle K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Mooi knus restaurant, o.a. hoofdgerecht besteld, gamba's met vis van de dag en dat was een witvis (krijg of zoiets). Na het voorgerecht best lang op onze wijn moeten wachten. Serveerster vroeg wilt u iets drinken? Ik zei nou we hebben al bij uw collega besteld maar nog niks gekregen!
Toen het geserveerd werd, kreeg ik slibtong en de gamba's en zei: maar dat heb ik niet besteld. Oh is dat u niet verteld, maar in de loop van de avond is die op geraakt. Ik zei nou dat is dan jammer en als ik dat geweten had dan had ik iets anders besteld, omdat ik die witvis niet kende en dat graag wilde uitproberen.
Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was en daarbij gaf ik dat dus weer aan. Maar ze deden er niks mee, ook niet van nou dan krijgt u de thee of wijn van ons. Daarnaast werd er ook niks met de prijs gedaan want neem aan dat slibtong goedkoper is als die andere vis!
Dus toch wel teleurstellend voor een restaurant die blijkbaar een goede naam heeft.
Kaboom .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Vanavond gegeten bij ''Smaak'' voor de 2e keer.
De service was nogal traag, ondanks dat er weinig te doen was de eerste 45 minuten dat we met een groepje van 8 binnen waren. (het overige was 2 groepjes van 2 personen)
We waren met een groep aankomend zelfstandig werkend koks uit eten.

Oesters met de groep vooraf genomen, deze was erg goed! niets op aan te merken.

Daarna zelf de hert-biefstuk genomen van de green egg...
Hoewel hij ok van smaak was, was hij toch wat droog.
Niet geheel vreemd aangezien hij in een plas met vocht werd gepresenteerd... alle sappen waren eruit gelopen..
De rest van de garnituur is leuk meegenomen, en ziet er visueel leuk uit, maar voegt qua smaak weinig toe in mijn optiek!

Dessert overgeslagen, omdat ik geen zoetekauw ben!

Overal mening : ok gegeten, maar geen moment verrast!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Gisteren avond bij Smaak in Cuijk wezen eten. Beide alleen hoofdgerecht en desserts. Erg goed gegeten. De ree was mooi op smaak en de beef was ondanks het dikke stuk vlees erg mals. Lekker ruim met bijgerechten.
De bediening was scherp en snel. Het was een goede avond waarin ik erg goed gegeten heb!
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben voor het eerst bij restaurant Smaak gegeten. Eten was zeer goed met oog voor detail. Iedere gang was een waar kunstwerk om te zien. De rode wijn was ook erg lekker. Het restaurant ziet er mooi uit met een aangename sfeer. Wij gaan hier nu zeker vaker eten omdat de prijs/kwaliteit erg goed is
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Weer heel lekker gegeten bij Smaak in Cuijk. Het voorgerecht van geitenkaas en filodeeg was een plaatje en zag er heel mooi uit. Ze besteden bij alle gerechten trouwens aandacht aan de presentatie. Het hoofdgerecht beef jerky, was smaakvol en sappig. De salade (botersla, lekker en dapper op een warme zomerdag) en aardappelsalade waren erg goed. De frites (zelfgemaakt door collega) de beste die we in jaren hebben gegeten. Als afsluiting een afwisselend chocolade dessert en voor mijn vrouw een serie kazen. Wijn was lekker, bij toetje een goed XP sherry. Het was erg druk en dat kon je zien aan de bediening, maar ze hadden wel aandacht voor de gasten. Verder als bij de koffie een schaaltje met zuurtjes, vervang die nou door een goed eigen gemaakt koekje of een lekkere bonbon en het diner is perfect.
mariehenriette .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Gister, welliswaar maandag, hebben we bij Smaak gegeten. We probeerden het voor de 2de keer. Na een eerste geslaagd bezoek viel het deze keer tegen. Bij het eerste glas witte wijn (prima) kregen we geen hapje, nootje of broodje. Echter na het bestellen van het menu kregen we zowaar het plankje met lekker warm en knapperige brood met pesto en mayo. Ook om ons heen moesten de gasten lang wachten. Het voorgerecht was redelijk goed. Voor het hoofdgerecht hadden we heilbot genomen; die smaakte nergens naar. We kregen er friet bij die niet knapperig was (opgewarmd?) en geen mayonaise. Het lukte ons niet de aandacht van de bediening te krijgen; dus hebben we de mayo maar van de buren geleend. De bediening was niet erg geïnteresseerd. De bijgerechtjes waren gewone sla (een beetje vreemd gedrapeerd maar wel lekker van smaak) onderin bleek nog een restant te zitten van aardappelsla! en een bakje aardappelsla ; een beetje vreemd. Het toetje was weer heerlijk. Daarom voor het eten toch nog een 5.Heel jammer. Ligt dit aan de maandag?