SMAAK

Wilhelminaplein 26 5121 ES Rijen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant SMAAK

Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten met vriendelijk personeel. Lekker zonnetje erbij, heerlijke salade als lunch. Aanrader voor wie in Rijen is.
Tomenrens .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Heerlijke gerechten, creatief en smaakvol in ruim voldoende porties. Bediening is vriendelijk. Inrichting niet mijn smaak maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door het lekkere eten.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Vandaag met tween anderen wezen lunchen bij Smaak.
JE kunt zelf een plekje uitzoeken en krijgt dan snel wat te drinken.
Broodje martino mag iets meer tartaar hebben maar de smaak is goed. Je moet wel je best doen om nog wat te drinken te krijgen en 3,50 voor 30 cc Brand vind ik wat zwaar geprijsd. Al met al kun je hier makkelijk snel wat eten.
Peggyvita .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Lunchen bij Smaak is altijd een feestje. Zelf ben ik gek op het wat zoete briochebrood met salade,soep, brood met dips en ga zo maar door.. Vanwege Smaak ga ik graag in Rijen boodschappen doen. Niet te vergeten t personeel is ook zo aardig en gexellig
B.W. H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Een teleurstellende ervaring. Helaas geldt dit vast ook voor de gasten om ons heen. Ook daar ging tot grote ergernis van alles mis. Het personeel kwam nerveus en onervaren over. De reden hiervan zouden twee groepen en een ziek personeelslid zijn geweest. Een restaurant als deze zou hierop in moeten kunnen spelen. Er was geen communicatie over de gang van zaken. Zo moesten we meerdere malen vragen om de kaart, zag het personeel ons niet zitten, drinken en brood lieten op zich wachten, bestellingen werden fout opgenomen maar ook geserveerd en uiteindelijk zijn wij, na een amuse en 1,5u wachten op het voorgerecht, maar opgestapt. Meerdere gasten waren dit aan het overwegen! Tegen een klant naast ons werd gezegd dat het eten vast beter zou smaken na al het lange wachten...? Over het eten kunnen we geen uitspraak doen. Amuse was goed.
Amarens78 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Wat is het toch fijn om zo'n leuk en goed restaurant te hebben op 5 minuten loopafstand van je huis. Smaak ademt goed ondernemerschap. Hier weten ze wat gasten echt willen. De prijs / kwaliteit verhouding is meer dan goed. Voor een lekkere snelle hap of wat langer tafelen, bij Smaak kan het beide. Tot snel Smaak!
Steven K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Na een uitputtende fietstocht neergestreken op terras van Smaak in Rijen. Nr. 82 in de Terras-Top100 en een geliefd rustpunt. Lekker muziekje op de achtergrond was het een orgastisch genoegen de zonnestralen tot mij te mogen nemen. Met een meer dan vriendelijk welkom door de Dames in de bediening besloot ik tot een Westmalle Tripel en een Stokbrood Martino. Tripel uitstekend met logo naar Gast toe geserveerd en op juiste Temperatuur; een voltreffer dus. Martino leverde het beloofde; goede filet, saus, augurk, sla, tomaat en natuurlijk de noodzakelijke kappertjes. krokant broodje . kortom een goed gerecht.
Persoonlijk zou ik liever zien dat beide zijden van het brood worden belegd; evt via een meerprijs te kiezen.
Leuk adres en goede Gastvrijheid in ons Brabantse-land;
kom snel weer langs, dan voor de bitterballen, die zijn er ook Top.