Smaak & Vermaak

Dorpsstraat 35 2712 AC Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smaak & Vermaak

Henny N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Op 15 oktober 2016 opnieuw een private dining gedaan. Een 4-gangen menu met bijbehorende wijnen. Eerst een heerlijke amuse van superdun gesneden sukade met een heerlijke en bijpassende garnituur en dressing. Dan het voorgerecht: een heerlijk 24 uur gemarineerde zalm met groene kruiden; heerlijk. Daarbij een bijpassende chardonnay. Vervolgens een stuk (ook) gemarineerde sukade met wortel, topinamboer en mosterd, waarbij een heerlijke rode wijn werd geserveerd. Tussendoor kun je de keuken inlopen en kijken wat en hoe alles wordt bereid. Als hoofdgerecht een heerlijke ossenhaas met pastinaak, rodekool en spruiten, vergezeld van volle Australische wijn. Toppertje! Toen de afsluiting Kaasplank en/of appeltaart a la Smaak en Vermaak. De kaasplank werd begeleid door vijgen en notenbrood en een glaasje Gonzalez Byas Nectar. Zeer smaakvol. Uiteindelijk werd deze avond afgesloten met diverse koffie. De kwaliteit, gezelligheid en gastheerschap zijn dik in orde. Het enthousiasme, gecombineerd met goed koken van Ryan en Sander zijn de succesfactoren.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Aanwezig mogen zijn tijdens een trouwerij waarbij het diner op locatie werd gehouden. Een prachtig en uitgebreid diner van verse en prachtige ingrediënten. De sfeer en inrichting is strak, sfeervol en praktisch. De bediening was correct en droeg bij aan een prettige en ontspannen sfeer. Bij ieder gerecht was de uitleg van het gerecht iets waar we naar uitkeken. Het enthousiasme en de passie tijdens deze uitleg waren aanstekelijk en droegen bij aan de totale beleving. Een absolute aanrader om te genieten bij dit kundige team.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Veel accent op prachtige opmaak. De opgemaakte borden zijn prachtige schilderijen.
Maar ik zou graag wat meer het hoofdingrediënt willen proeven. Met bijbehorende jus of saus.
Ondernemers heel erg vriendelijk. Ook prima sfeer. Heb het idee dat dit kan uitgroeien tot iets heel moois. Zeker als er meer focus komt op het hoofdingrediënt.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Smaak en vermaak verraste ons met een super menu met asperges. 2 jonge ondernemers met oog voor kwaliteit en eerlijk eten. Het vlees smaakte perfect, presentatie was subliem en de gerechtjes waren perfect samengesteld. Voor de kinderen wat minder geschikt, maar verder een aanwinst in Zoetermeer!
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Twee enthousiaste ondernemers, die deze zaak, voorheen 10spices, hebben overgenomen. Op 17 oktober met zijn 8-ten hier gegeten. We hadden private dining. Op 11 oktober wezen voorproeven, omdat dit restaurant dan open is voor iedereen. En dat was ook al bevallen. Op de 17e een 4-gangen menu genuttigd. We konden bij 3 gangen een keuze maken uit 2 gerechten. Het tussengerecht was vast. Dit was voor iedereen makkelijk, waardoor alle gerechten konden worden geproefd. Voorgerecht, vis of gevogelte. Beiden heerlijk. Hoofdgerecht, hert of vis. Alhoewel beiden zeer smakelijk waren, vond ik het hert echt om van te smullen. Onderlinge uitwisseling van de gerechten gaf ook aan dat het hert nog lekkerder was. Tussen de bereiding door konden we kijken in de keuken. Leerzaam, ontspannend en bovenal erg gezellig. De gehele avond kon er bijpassende witte en rode wijn worden genuttigd. Als dessert kon er gekozen worden uit de (Zoetermeerse) kaasplank of een zoet dessert (ijs, mouse etc). Ook was zeer smakelijk. De bediening en het koken van Sander en Ryan was van zeer goed niveau. Wij kunnen Smaak en Vermaak van harte aanbevelen.