Smaak & Vermaak

Dorpsstraat 35 2712 AC Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Smaak & Vermaak

Zoek je een intiem restaurant? Hier kun je ervaren wat private dining inhoudt. Een bijzonder plekje in Zoetermeer waar veel aandacht is voor smaak en de beleving ervan. Het is een beetje als thuis een etentje organiseren maar dan op een andere plaats. Met zicht op de keuken en gelegenheid te praten met de gepassioneerde koks. Kijken, leren en genieten. Iets minder privé? Van donderdag tot en met zondag kun je hier ook ‘gewoon’ uit eten.

Meer informatie over restaurant Smaak & Vermaak

Halte stadhuis
  • : Gratis parkeergelegenheid in de buurt

Wisselend geopend

Jouw recensie over het restaurant Smaak & Vermaak

Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijne en hartelijke ontvangst. Gerechten zijn met zorg klaar gemaakt en wijnarrangement is verrassend. Wel een gelegenheid om echt te dineren en tijd te nemen.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Het was super! Van de zeer vriendelijke ontvangst tot het afscheid zijn we super behandeld. Zeer vriendelijk en kundig personeel. Wij hadden een 6 gangen diner met wijnarrangement. Alles was perfect op elkaar afgestemd. Heerlijke wijnen, prachtig opgemaakte borden, verfijnde smaken in de diverse gerechten. Wat ons met name op viel was dat de prijzen voor extra drankjes voor en na het diner erg mee vielen. Een heerlijke cocktail voor 8.50 of een whisky voor 5 euro. Dat zie je niet vaak in restaurants in het hoger segment.
ECE R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel verassend menu, lekker en van goede kwaliteit. Beslist niet duur. Heel vriendelijke en hoffelijke bediening. We komen zeker nog terug.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Eindelijk weer een plek waar je verrast wordt door zeer enthousiaste vakmensen met veel productkennis. We aten het 5 gangen menu voor een acceptabele prijs van € 42,50 p.p. Wijnkeus werd makkelijk gemaakt door gedegen kennis van zaken en de mogelijkheid "voor te kunnen proeven". De gerechten waren stuk voor stuk prachtige verrassingen, uitstekend op smaak, ingeleid met een "smakelijke" toelichting. De sfeer is "los" misschien te los voor sommigen, maar wij vonden dat absoluut niet storend, in tegendeel, het maakte de avond een feestje. Terugkijkend was het fantastisch kennis te maken met creatief, fris en vernieuwd koken. Een absolute aanrader !!
Irma K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Was wederom heerlijk en echt een avondje uit eten prima eten en geweldige service , echt een aanrader voor wie wat anders geserveerd wil krijgen en er de tijd voor wil nemen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Elk gerecht is een collage van kleur en smaak. Het wordt duidelijk met veel concentratie en liefde gemaakt. Het is leuk om de koks, met onder andere lange pincetten, bezig te zien om van elk bord iets bijzonders te maken. Passie voor koken spat er vanaf. Toen ik me de vraag stelde waar en wanneer ik zo heerlijk heb gegeten moest ik heel, heel lang nadenken. Je kiest voor een vier of vijf gangen menu. Vooraf een amuse en een kleine verrassing toe. De ingrediënten komen zoveel mogelijk van ondernemers uit de Dorpsstraat zelf. Hoe lokaal kun je het hebben. Smaak en Vermaak is een aanwinst voor culinair Zoetermeer.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Zelden zo lekker gegeten, en wat een leuke bediening
We hadden een 6 gangen menu maar er kwam 10 keer iets lekkers voorbij, de prijs is ook perfect, voor zoveel heerlijk smaakbelevingen
Voor ons een verdiende dikke 10
En we komen hier zeker vaker terug
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Hier moet je niet zijn indien je vegetarier bent, wat dat betreft zijn ze niet meegegaan met de tijd. Dit zal velen weerhouden om er te gaan eten. Ook voor de "normale" eter is er zeer weinig keus in het maandmenu.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Aanwezig mogen zijn tijdens een trouwerij waarbij het diner op locatie werd gehouden. Een prachtig en uitgebreid diner van verse en prachtige ingrediënten. De sfeer en inrichting is strak, sfeervol en praktisch. De bediening was correct en droeg bij aan een prettige en ontspannen sfeer. Bij ieder gerecht was de uitleg van het gerecht iets waar we naar uitkeken. Het enthousiasme en de passie tijdens deze uitleg waren aanstekelijk en droegen bij aan de totale beleving. Een absolute aanrader om te genieten bij dit kundige team.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Veel accent op prachtige opmaak. De opgemaakte borden zijn prachtige schilderijen.
Maar ik zou graag wat meer het hoofdingrediënt willen proeven. Met bijbehorende jus of saus.
Ondernemers heel erg vriendelijk. Ook prima sfeer. Heb het idee dat dit kan uitgroeien tot iets heel moois. Zeker als er meer focus komt op het hoofdingrediënt.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Smaak en vermaak verraste ons met een super menu met asperges. 2 jonge ondernemers met oog voor kwaliteit en eerlijk eten. Het vlees smaakte perfect, presentatie was subliem en de gerechtjes waren perfect samengesteld. Voor de kinderen wat minder geschikt, maar verder een aanwinst in Zoetermeer!