Smaak&Vermaak Sittard

9,2

Jouw recensie over het restaurant Smaak&Vermaak Sittard

Lilian O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Gister een gezellig etentje gehad met mijn man erna naar de bioscoop geweest, top avond. Bediening vriendelijk en oprecht. Ga zo door!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Zeer gezellige avond gehad! Een aanvulling voor Sittard! De goeie adviezen van personeel opgevolgd, top combinaties tussen Eten en drinken!
L W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ben al een aantal keer bij jullie komen eten, prijs kwaliteit is goed maar het personeel zorgt voor dat laatste beetje wat je niet overal meer ziet. Klasse!
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Super restaurant, ik heb een gluten allergie daar is super rekening mee gehouden. Vriendelijke medewerkers.
Sjekka D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het eten is goed. Ook prijs kwaliteit.
Ben er nu twee keer geweest. Maar ik vind de bediening niet echt vriendelijk. Ze zijn ook niet onvriendelijk, meer wat ongeïnteresseerd.
Ik vond dat wel een minpunt.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Kyra U.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk eten! Aardige bediening. Een aanrader.
Wellicht iets meer keus voor vegetariërs.
Zeker iets om nog eens terug te komen!
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gister verrassen goed gegeten bij smaak en vermaak met mijn vriendin!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellige avond gehad met de familie! Mijn vrouw was jarig en de jonge man en vrouw hebben onze avond gemaakt. Dankjewel hier voor. Eten is ook heerlijk!
Karel K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Na veel goeie recensie toch maar eens zelf uitproberen! Goeie recensie meer dan waar gemaakt, eten, drinken, personeel en inrichting, ga zo door!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Guster met het team gegeten, wat een top avond. Goed eten, goede sfeer en vriendelijk personeel! Aanwinst voor Sittard!!
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Afgelopen weekend bij jullie gegeten de smaak en het vermaak was er! Een aanwinst voor Sittard!!! Goeie sfeer alleen een heel smalle zaak. Voor de rest uitmuntend.
Marie-Lou C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Wij waren vroeg in de middag aanwezig in de zaak en de meeste gasten zaten buiten op het terras. Vandaar dat het geluidsniveau als zeer rustig beoordeeld is. De vissalade was heel smakelijk en de wijn (Sauvignon) vonden wij bijzonder lekker. Het brood was ietwat aan de droge kant. Maar het is absoluut de moeite waard om hier te gaan eten.
Dennis J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gister gegeten met het personeel op aanraden van een collega. Prijs kwaliteit top. Bediening vriendelijk en niet opdringerig!
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, leuke ambiance. Voor herhaling vatbaar!
Brain V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Na de theater voorstelling met de familie gingen wij opzoek naar een restaurant om de top dag af te sluiten. Na even rond zoeken op het plein viel ons oog op smaak en vermaak. Zag er veel belovend uit als we het terras zagen, de bediening en de kaart! Kregen een goeie uitleg van de kaart en de ober gaf ons een aantal adviezen die we op hebben gevolgd, het was verrukkelijk!!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Een vriend van mij had ons aangeraden om de volgende keer als we gingen uit eten dit bij smaak en vermaak te doen. In een woord wat een top tent. Goed en vriendelijk personeel die kort uit leggen wat het concept is en heerlijk eten. Top!!!
Tilly H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gister met een vriendin gaan eten bij jullie. Het was zo’n leuke en gezellige avond wat een at tent personeel! De zaak zat vol niet te veel geluidsoverlast en het eten was ook heerlijk vooral de rode port saus!!!
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Ik heb met vrienden buiten gezeten.
Eten was prima. Nog niet binnen gezeten,is nieuw restaurant.
Bediening vriendelijk. Prijs kwaliteit redelijk
Desiree L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Per toeval bij Smaak & Vermaak terecht gekomen. We hebben hier heel lekker gegeten en de prijs was ook zeer aangenaam.
Het personeel was erg vriendelijk en we hebben zelfs navraag gedaan of er ook vegetarisch of veganistische gerechten worden gemaakt en dat is mogelijk als het vooraf wordt doorgegeven of bij de reservering wordt doorgegeven.
We zullen zeker terugkomen.