Smaak&Vermaak Sittard

9,1

Jouw recensie over het restaurant Smaak&Vermaak Sittard

Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Super lekker gegeten! Leuke inrichting, super vriendelijk personeel! Gauw weer!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Uitstekend gegeten. Het rondje Josper (verrassingsmenu) is een aanrader! Bediening was vriendelijk en behulpzaam. We komen graag nog eens terug.
Jovanka M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Alles klopt, heerlijk eten, fijne bediening, mooie inrichtig en gezellige sfeer. Perfect voor even na te tafelen.Ons favoriete eetgelegenheid in Sittard,toptent!
Samantha G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gister met een groepje vriendinnen komen eten bij smaak en vermaak in Sittard. Wij komen uit Maastricht maar was zeker de moeite waard, wij komen zeker terug.
Petra T.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Gister met mijn dochter bij jullie gegeten wat een vriendelijke en nette bediening. Eten was ook uit de kunst. Ga zo door, wij komen zeker terug.
Ger P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Met de familie zondag gegeten bij jullie leuke, vriendelijke en attente bediening! Eten was uit de kunst. Combinatie wijn spijs was top!
Karlijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Gister met een groep vrienden komen eten bij jullie! Vriendelijke bediening en de smaak van smaak en vermaakt klopt als een bus. Wij komen zeker terug.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Een familie etentje gehad bij smaak en vermaak. Uit Maastricht gekomen om hier heerlijk te komen eten. Vriendelijke en loyale bediening.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Na veel goeie verhalen de stap gezet om bij jullie te komen eten. Wat hebben wij genoten van a tot z alles was top geregeld en heerlijk.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Een collega zei dat ik als ik de volgende keer zou gaan uiteten ik dit bij smaak en vermaak zou moeten doen. De smaak was top en het vermaak de bediening was hee vriendelijk en behulpzaam.
Felix W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gister bij jullie gegeten in een woord top. Een vriendin lust niet alles, heb gebeld en gevraagd of ze iets konden doen en ze zijn dezelfde middag nog een stukje vlees gaan halen bij de slager. Wat een top tent. Jullie hebben het goed voor elkaar!
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gister met vrienden gegeten bij jullie! Lekker eten, goeie bediening en een mooie zaak! Een aanwinst voor Sittard. Ga zo door!!!!
Pim R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Eten top. Vriendelijke en behulpzame bediening! Een volle zaak met goeie muziek. Een versterking coor de horeca in Sittard.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het eten was prima. Helaas was de zitruimte aan de krappe kant. Het toilet was ronduit smerig en er waten geen doekjes aanwezig om je handen te drogen. Jammer maar hier ga ik niet weer terug!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Lekker gegeten, nette bediening. Mooi ingericht????
Goed verwarmd. Mooie menukaart.
Vriendelijk personeel.
Zeer schoon, makkelijke stoelen.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gezellig. Sfeervol. Goeie en vriendelijke bediening. Aanwinst.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Woensdag met een vriendin een leuk en gezellige avond gehad. Via via dit adresje gekregen. Eten was goed op smaak en vriendelijke en leuke bediening. Een aanwinst voor onze stad.
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Zeer lekker gegeten, eten zag er ook goed verzorgd uit. Restaurant was erg sfeervol en mooi aangekleed. Zeer nette en behulpzame bediening.
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Fantastisch gegeten, echt een plaatje op je bord, heerlijke wijnen en fijne service. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Geslaagde avond had gister met een stel vrienden komen eten, voor mij was het de 3de keer in 1 maand maar wat hebben jullie het goed boor elkaar. De wijn die de vriendelijke over uit koos bij de gerechten waren top!