Smaak&Vermaak Heerlen

Pancratiusplein 54 6411 JZ Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Smaak&Vermaak Heerlen

Smaak & Vermaak is de nieuwe eetsensatie gelegen in het Centrum van Heerlen.
Kom en geniet van onze dagverse producten bereid in de Josper Grill. Deze uit Spanje afkomstige houtskool gestookte oven, is een ware hype in de huidige culinaire wereld. De open keuken brengt een nieuwe ervaring met zich mee. U bent getuige van de bereiding van uw eigen stukje vlees, vis & groente waarbij de aroma’s u tegemoet komen.

Meer informatie over restaurant Smaak&Vermaak Heerlen

9,3

Jouw recensie over het restaurant Smaak&Vermaak Heerlen

Ger W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Het is een beleving net zo goed als een Michelin sterren restaurant. Fantastisch Hoe een klein team dit daar klaarspeelt
Jennay L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Zeker een aanrader! Leuk personeel gezellig interieur, mooie keuze in gerechten. Vergeet niet te reserveren kan druk zijn voor een doordeweekse avond.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Hartelijke ontvangst. Goede uitleg bij het menu en wijn. Heerlijk genoten van de gerechten. Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Gaan we zeker nog eens terug.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Was niet de eerste keer dat wij Smaak & Vermaak bezocht hebben. Prijs-kwaliteitsverhouding van het gekozen drie gangenmenu was precies goed. Bas de gastheer als de dames in de bediening zijn een goed team en prima op elkaar ingespeeld. Team is Klantgericht en spontaan in hun presentatie. Het restaurant heeft de sfeer van een brasserie maar de menu's op de menukaart zijn van een hoger niveau. De brigade in de keuken verdiend daarom wat ons betreft een dikke pluim. Al met al was het wederom goed toeven bij Smaak & Vermaak.
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
het was koud op de plek waar wij zaten, schuin tegenover de keuken.
Dionne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Het eten was heerlijk. We waren met een groep van 9 maar hebben niet te lang moeten wachten op ons eten. Kortom, helemaal de moeite waard!
Tabitha D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Lekker eten, leuke sfeer.

Lekker eten, leuke sfeer. Een aanrader.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Het was voor een woensdag verrassend druk. Dit maakte de sfeer meteen levendig. De jassen worden netjes aangenomen en opgehangen, wanneer je vertrekt krijg je zo ook weer netjes terug. Dit geeft meteen een gevoel van service.

De bediening was net iets te langzaam, maar gelukkig niet zo erg dat het storend wordt. We hadden een speciale wijn vraag wat netjes door de ober beantwoord. Deze wijn was heerlijk en het was niet eens de duurste op de kaart.

Ik kan jullie de 6 gangen menu aanraden. Verder zal ik niks verklappen want het is eigenlijk een verrassing. Wel moet ik zeggen dat je voldoende frietjes en aardappels krijg om je maag verder te vullen. In mijn geval was dat niet nodig.

Al met al een leuke, maar vooral, een gezellige avond. Dit doen we vaker.
Wiel L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Super ontvangst van vriendelijk personeel goede uitleg over de menu kaart en de mogelijkheden .
Het diner was smaakvol.
Super avond gehad.
la C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lekker eten met zorg bereid, leuke locatie en erg vriendelijk personeel. Het verrassingsmenu van 5-gangen genomen, deze was heerlijk en prima hoeveelheden (niet te veel, niet te weinig). Het personeel is bijzonder vriendelijk. Een aanrader dus.
W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Wij hebben onder vriendinnen een zeer gezellig en geslaagde avond gehad met overheerlijk eten.
De tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht was perfect. Ook de bediening was erg vriendelijk en professioneel. Een echte aanrader voor andere gasten.
Will B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten prima, prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Hoge zitjes beetje ongemakkelijk. Sfeer gezellig
Shanti K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijke avond gehad! Fantastische bediening en heerlijk eten. En dat alle voor een acceptabele prijs. Zeker een plek om nogmaals terug te komen.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Als altijd weer prima gegeten in n gezellige ambiance met top bediening!!
S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Het eten was zoals altijd weer heerlijk! We zaten aan de eerste hoge tafel bij de deur. Op zich geen probleem, maar in deze tijd van het jaar tocht het erg en voor degenen die daar zitten, is het erg koud als de deur steeds opengaat. Een gordijn o.i.d. voor de deur zou die kou deels kunnen tegenhouden. Maar ik had genoeg cava op en dus best warm ;) !
Michelle R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Met 20 personen een drie gangen arrangement gehad. Zeer geslaagde avond, zelfs met een grote groep. Lekker gegeten, goede bediening en een leuke sfeer. Kortom echt een aanrader!
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Vriendelijk en gastvrij ontvangen. Veel gelachen en heerlijk gegeten. Van 19.00 tot 22.00 binnen geweest. Dat zegt al genoeg. Topteam!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Goede keuken, gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening!
Diny K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een prettige omgeving
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Het was een fijne avond !
Komen zeker nogeens eten
Gr D Kessels
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Eten was goed! Bediening vriendelijk! Gezellige avond gehad!