SMAAK & MEER

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00

Voordelig
M V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat is dit toch een geweldig leuk restaurant!
Hoewel we aan de vroege kant waren werden we gastvrij ontvangen. Met lekker glas wijn starten met het heerlijke voor gerecht de Vittello Tonnato door ons samen gedeeld wat ook geen enkel probleem was voor de bediening. Als hoofdgerecht aten wij een Pizza Smaak en Meer en de steak van Blue Fin Tonijn, prachtig plaatje en o zo lekker!
Keer op keer onder de indruk van het smaakvolle eten, de heerlijke wijnen en de vriendelijke bediening!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Met vier personen hier 's avonds gegeten. Allereerst valt de locatie op, mooi oud pakhuis, omgedoopt tot restaurant. Sfeervol, industrieel ingericht. De kaart van dit restaurant is beperkt, verwacht geen enorme keuze. Vooraf kozen we voor de proeverij. Verschillende voorgerechten worden op een plank geserveerd. Diversiteit, goed van smaak en het ziet er mooi uit. Als hoofdgerecht kozen 2 van ons de proeverij en ook hier diversiteit, goede smaak en mooie presentatie op een plank. De andere kozen Surf 'n Turf en Pasta di Batsa (is het niet Basta??).
In totaal is de presentatie mooi, maar wat een karige porties. Met name de pasta; op het bord 2 stukjes gevulde pasta met veel opsmuk erom heen, maar eigenlijk een erg klein portie.
Op zich heerlijk gegeten, onder het genot van een heerlijke wijn en flessen water (gewoon uit de kraan... hoezee). Verhouding prijs en hoeveelheid klopt niet helemaal. Kleine porties voor betrekkelijk veel geld.
Pietvandenbosch .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren met 8 personen gelunched bij Smaak en Meer. Toevallig de dag ervoor de recensie gelezen in het AD van De Gouden Pollepel. We waren dus heel benieuwd!
Uiterst vriendelijke gastvrouw bood ons de mogelijkheid naar buiten te verhuizen , terwijl er binnen een tafel voor ons gedekt stond. Daarna alleen maar positieve ervaringen. Heerlijk gelunched met een prima glas wijn, verse jus. Mooi opgemaakte borden en prima eten. Salades, broodplankje, verse produkten, heerlijk brood, voorkomende bediening!
Kortom voor ons een uitstekende eerste kennismaking met Smaak en Meer. En dat doet het ook, het smaakte inderdaad naar Meer.
PietSt .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Met onze vrienden, Peter en Alice, voor het eerst uit eten geweest bij Smaak & Meer in Maassluis. Wat een ervaring! Het restaurant is gevestigd in wat voorheen een danszaal is geweest. Ziet er als een oud industrieel gebouw uit, maar is door zijn interieur omgetoverd in een restaurant waar een goeie sfeer is en een combinatie tussen oude en nieuw stijl. Daarnaast is het eten er ook nog eens voortreffelijk. De voorgerechten, een vitello tonnate, twee keer de Gemarineerde Schotse zalm volgens huisrecept en een heerlijke flinterdun gesneden Iberico ham met truffel olie, tomaten salade met verse kruiden, uitgebakken chorizo en geitenkaas, waren stuk voor stuk heerlijk van smaak en mooi gepresenteerd. Ook de hoofdgerechten, twee keer een uit de oven gegaarde kabeljauw en twee keer een werkelijk top gegrilde dry aged rib eye, waren wederom stuk voor stuk smaaksensaties. Als nagerecht namen we cheesecake met een caramel, pinda’s en vers fruit, vanille-ijs, een brownie en espresso met een heerlijke cognac. We hebben een top avond gehad. Maasluis: wees zuinig op de parel!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gister heerlijk gegeten, in dit prachtige restaurant! Lekkere wijn, smaakvolle gerechten ( kreeftenbisque, surf en turf en na een overheerlijke cheesecake), en vriendelijk personeel. Smaak en meer is een aanrader, en wij komen zeker terug!
Aalstein .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Trendy zaak in overigens oersaai stadje. Prima keuken met een nog wat beperkte menukaart. Prettig personeel dat de kneepjes van het vak nog moet leren. Behoorlijk aan de prijs voor de hoeveelheid per gerecht.
René V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Afgelopen donderdag 31maart hebben we een wereld wijde technische product introductie gehouden bij smaak en meer. 30 van onze service medewerkers zijn van ontbijt tot diner en afsluitende borrel in de watten gelegd door het team. Werkelijk super gedaan. Onze dag is door jullie medewerking zeer geslaagd. Nogmaals bedankt namens de Priva medewerkers.

Pjotter49 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Geweldig gegeten, kwaliteit echt top. Heerlijke wijn .. Leuke enthousiaste gastvrouwen en gastheer .. Ook de inrichting prachtig verzorgd. Op zeker voor vele herhalingen vatbaar!
Matti M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten in het prachtige nieuwe restaurant. Bediening is top en goede keuze mogelijkheden op de menukaart.
De gerechten worden mooi opgediend en lekker speciaal bier op de tap.
De sfeer in het restaurant is perfect, maar kleine tip aan de eigenaar; trek de inrichting ook door naar het halletje van de ingang :)
Irenelee .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
prettig bediening, heerlijk voorgerecht van garnaaltjes, perfecte Bavette van de grill.
Een aanrader om er te eten, ik ga zeker terug.
Er leuk ook de open keuken!!
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Lekker gegeten met verse en goede ingrediënten.
Het restaurant is groot en stijlvol ingericht. Met vriendelijk en prettig personeel.
Het eten is goed bereid en en met aandacht geserveerd.
Twee mij puntjes het duurt lang voordat het eten en drinken geserveerd word en de diner kaart is (hopelijk nog) wat klein.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Nieuw in Maassluis en hopelijk een blijver. De inrichting is heel geslaagd, alleen jammer dat de akoestiek slecht is, alles klinkt nogal hol en galmerig. De kaart is verrassend maar mag nog wel wat uitgebreider. Spijs en drank zijn prima in orde, en de bediening is top.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wat een gave tent! Een aanwinst voor Maassluis. Wij hebben hier op een zondag middag met z'n 7en gelunched... Ze serveren geen standaard broodjes. Ik zelf en nog iemand hadden gekozen voor de allerlei manieren! Dit is een verrassend ei gerecht met lekker geroosterd brood. 5 andere aan de tafel kozen voor de lunch plank. Er kwam 1 grote plank en hier lag allerlei lekkers op! Heerlijke kazen, vleeswaren, gegrilde groente etc. Ook geserveerd met geroosterd brood! Wat een goeie kwaliteit! Daarbij een lekkere rode huiswijn gedronken! Leuke prijs kwaliteit! We komen zeker terug!
Hvdmssl .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij hebben bij Smaak en Meer gegeten toen zij enkele dagen open waren. De bediening was begrijpelijk nog wat onwennig maar zeer vriendelijk en de service uitmuntend.
Na het aanreiken van de menukaart werd wat stokbrood met olijven in een speciale olijfolie geserveerd met een gratis fles water.
Wij hebben gekozen voor:
Dry aged ribeye van de grill met een pittige tomatensalsa à la Sugo Siciliane
Bavette van de grill, met een compôte van rode ui
dit alles geserveerd met patatas brava’s met dragonmayonaise en aioli, en voldoende gegrilde groenten. De extra gevraagde patat was gratis. Smaak garing en presentatie in en woord perfect, prijs kwaliteit prima in balans.
Met een lekkere huiswijn en overheerlijke speciale biertjes een heerlijke avond gehad.
Dit restaurant is een aanwinst voor Maassluis.
Top!