Sluiszicht Blokzijl

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

Jouw recensie over het restaurant Sluiszicht Blokzijl

Rob R.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Vriendelijke bediening en prima gerechten hebben er van genoten. Alles goed verzorgd.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijke avond gehad en lekker gegeten. Erg gastvrij ontvangen. Een aanrader. ????????
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
In een ontspannen sfeer heerlijk gegeten. Vooral het contact met de bediening en het overleg over de gerechten vonden wij top!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
gastvrije bediening!
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Met vier personen hebben wij in alle rust in een goede en leuke sfeer heerlijk genoten van verschillende lekkere voortreffelijk bereide menu's.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima eten en liefdevolle ontvangst en bediening zeer zeker voor herhaling vatbaar
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Leuke sfeer op een mooie plek aan de sluis in Blokzijl!
Allemaal voldaan naar huis gegaan. Een volgende keer zouden we hier zeker weer naar toe gaan ????????
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima gegeten. Erg attente en aardige bediening
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De vis en friet was goed alleen de sperziebonen, daar zat verder niks bij of op, gewoon kaal, flauw, gekookt.... Dat kan ik thuis beter doen.. of beter thuis maar doen dan..
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was lekker, maar wat weinig. Je kunt salade en friet wel bij bestellen, maar krijgt dat in erg kleine porties.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Als we vanaf 1967 op het water zitten, was het 50 jaar geleden dat we Sluiszicht voor het eerst bezochten. Al die jaren aantrekkelijk vanwege gevarieerde keuze en samenstelling menu. De rabarber smaakt nog even heerlijk als vijftig jaar geleden. En ook de smaak van het eten dat opgediend wordt is goed. Maar de aantrekkelijkheid, waarom we Sluiszicht jaarlijks op ons lijstje hebben, is er niet meer. Geen twee soorten aardappelen, minder groente en prijs is niet lager geworden. We moesten altijd kiezen uit Sluiszicht of een collega in Giethoorn. Dat is nu voor ons duidelijk geworden: Giethoorn.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten en de bediening in een woord: Fantastisch!!!

Het restaurant lig meteen tegen over de sluis, genieten in de zomer, alle boten komen voorbij en iedereen, wij ook, mogen dan laten zien of je het aanmeren ook in pacht hebt.

Wij hadden een vooroordeel en twijfelden over de kwaliteit van het eten. Was het zo druk omdat de kwaliteit en vriendelijkheid zo goed zou zijn of alleen voor het uitzicht. Conclusie: Zeer goede kwaliteit, goede prijs, top bediening en super uitzicht!!
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Op Iens gelezen dat de rabarber er heel goed smaakte. We namen dan ook een gerecht waar dit bij zat. Heerlijk. Het mooie weer hielp ook mee. We konden buiten zitten met uitzicht op de sluis. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
Lindy K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer vriendelijk en vlot personeel! Prijs en kwaliteit prima in balans
Sylvia T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Super gegeten bij dit gezellige restaurant in Blokzijl. Eten was heerlijk en met zoveel bijgerechten (waaronder hun geroemde rabarber) ga je hier met een goed gevulde buik weer weg. Gezellige bediening geeft een super sfeer. Wij komen hier zeker weer!
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
voor de 2e keer in een week hier gaan eten. het was uitstekend. meer dan genoeg. lekker en goede presentatie. de rabarber is delicious
Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Heel prettige bediening. Uitstekende chef. Heerlijk eten op onze vakantie. We komen zeker later in de week weer terug.
Aanrader!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Al jarenlang een vast adres als we afmeren in Blokzijl. De Uiensoep smaakte goed, evenals het Visfuikje (drie soorten vis). Pluspunt blijf ik hier de meerdere soorten groenten en de heerlijke rabarber vinden. Eten doen we hier al jarenlang met plezier.
E A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
We zijn hier geweest voor een lunch. Achter terras was vol. Voor terras was alles vrij. We hebben gevraagd of we voor plaats mochten nemen. Er kwam een zeer nors en onvriendelijk NEE. Met 25 graden moesten we binnen plaats nemen. We hebben binnen een broodje gegeten en kregen volop mee hoe het personeel roddelde/mopperde over de klanten die buiten zaten. Dit is erg ongepast. Wil je roddelen/mopperen, doe dat dan achter de schermen en niet waar andere klanten bij zitten.
Eindconclusie: de klant is hier GEEN koning.