Sloppy Joe

Stadionplein 13 1076 CE Amsterdam Nederland Kaart
31-203418620

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Sloppy Joe

Sloppy Joe werd uitgevonden door een kok genaamd Joe. Hij werkte in een eettent in Sioux City: een plaats in de Amerikaanse staat Iowa. Dat ligt in het midwesten van Amerika. Hij serveerde daar in 1930 broodjes gehakt (door de Amerikanen ook wel aangeduid als loose meat). Hij maakte de broodjes extra sloppy door het gehakt te mengen met tomatensaus.

Zo’n zacht broodje met gehakt in een saus klinkt (en eet) niet uitermate charmant en toch… het werkte. Sloppy Joe is razend populair geworden in de States tot in Europa aan toe.

Eindelijk hebben we een eigen Sloppy Joe in onze hoofdstad. Kom kijken en proeven. Een Sloppy Joe staat voor laagdrempelig, makkelijk en gewoon lekker!

Onze Chef-koks geven hun unieke twist aan de Sloppy Joe’s, burgers en hot-dogs op het Stadionplein in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Sloppy Joe

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Sloppy Joe

Susan B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vriendelijke service, gezellige sfeer en goede burgers!
Karien V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Knus plekje op het nieuwe Stadionplein. Vriendelijke, maar stuntelige bediening. Zelfs bij vroege aankomst bleek er al veel op te zijn. De bestelde burgers waren er erg snel en waren smaakvol. Niet bijzonder, niet vernieuwend, maar gewoon okee. Voor een okee burger wel aan de dure kant... De zoete aardappelfriet bleek tot snot gebakken in de oven. En alles komt uit diezelfde oven waaruit regelmatig dikke blauwe rookwolken de hele ruimte vullen omdat de afzuiginstallatie het kennelijk niet aan kan. Lang met lege glazen gezeten en gewacht op de vraag of we nog een toetje wilden. Uiteindelijk werd ons verteld dat er nog slagroomijs was als toetje als we dat graag wilden... Teleurstellend. Uit de kaart bleek veel potentie en die wordt helaas maar beperkt waar gemaakt...