Sloop Steak & Meer

Kapteijnstraat 10 3771 CA Barneveld Nederland Kaart

Over restaurant Sloop Steak & Meer

BBQ-gerechten, Speciaalbieren en meer!

De heerlijkste gerechten van de BBQ, de mooiste bieren die er te vinden zijn en een gastvrijheid van deze tijd. Dat zijn dé redenen om naar SLOOP te komen. Uiteraard kan gastvrouw Dinanda u de heerlijkste combinaties met een van hun 50 soorten bier of de uitgebreide wijnkaart bij uw eten vertellen terwijl Chef-kok Niels met veel plezier u de geweldige eigenschappen van uw stuk rund, vis of groenten uit eigen tuin aan tafel komt vertellen.

U kunt bij SLOOP genieten van een heerlijk diner, gezellige borrel, zonnig terras, gastvrije sfeer en een vakmanschap die u achterover doet slaan. Durft u het aan?

Meer informatie over restaurant Sloop Steak & Meer

7,1
Reamondvdwallen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wow! in 1 woord WOW!
Ik heb in mijn leven al vaak een goed steak gegeten, maar wat hier met het vlees gedaan word is echt grandioos! Perfectie is het sleutel woord.

ik had mijn twijfels na het lezen van de voorgaande recensies maar die zijn dan ook al van een poos geleden. ik weet niet of het toen echt zo negatief was maar ik weet wel dat dit grandioos is!
mooie bieren bij mijn geweldige steak menu gegeten, carpaccio van hollands rund is top op smaak. dry-aged ribeye waar je van blijft dromen en een top cremebrulee om te finishen in furore.

leuke dames in de bediening en een leuke atmosfeer.
fijn om te horen dat het u zo goed vergaan is op uw avond bij ons!
Gradavandemeent .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Super goed gegeten maar 5 gangen was net iets te veel hahaha,goede service en leuk prijsje op de ladies night ;-) .zeker voor herhaling vatbaar. Grada vd Meent en Corina Bouw
Peeters-vdWal .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De eerste indruk bij binnenkomst was positief verrast door de sfeervolle inrichting. Rode wijn besteld, maar er werd niet meer dan 2cm wijn ingeschonken. Na enige discussie werd glas bijgevuld waarbij serveerster op haar hurken zat om te kijken of er niet te veel in kwam. Dit kan echt niet! Via intratuin couverts geboekt en kregen verrassings 3-gangen menu. Het eten was gelukkig erg lekker. De rekening klopte niet, dus met 2 serveersters erbij en verhaal over verwisseling tafels, etc. Ook 3-gangen menu stond voor €2,- meer op de bon dan op de website stond. Volgens serveerster fout op website. Bon is wel aangepast, maar wij komen hier niet meer. Jammer want het eten was wel erg lekker, maar zo'n eerste indruk vwb de wijn geeft ons geen goed gevoel.
Th.vanderwende .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Porties waren erg klein, ook het glas tapbier zat halfvol schuim. Vlees was goed gebraden en gekruid. Koffie was supergoed.
Beste,

Het schuim van ons bier is zoals bij elk bier naar gelang de brouwer. Uw opmerking horende gaan wij ervan uit dat het ging om het schavuyt pilsener. Deze dient met een veelvoud van commercieel schuim getapt te worden. Was dit niet het geval willen wij graag onze excuses hiervoor aanbieden
Fdglbos .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Bediening was top. Bij ieder gerecht (drie gangen) nieuw bestek en uitleg over hetgeen je eet. Miste echter wel wat aardappeltjes / patatjes bij het hoofdgerecht. Echter de zijde lende was heerlijk.
Nwetzels .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten, goed bereid, wel erg kleine porties, w.b de garnering op je bord ( maar liefst één hele eetlepel puréé, één stronkje broccoli, één stronkje bloemkool...) een volwassen man gaat niet met een volle buik de deur uit! Bijgerechtje patat besteld, idem dito, was een hoeveelheid voor één persoon, beetje mager voor een tafel van vier!
Wat extra groente of salade zou een pr? zijn.
Smaak was wel erg goed, vlees goed klaargemaakt zoals gevraagd.
Desert een chocolade verrassing, choco ijs was heerlijk, de mousse té puur naar mijn smaak en geen luchtige mousse, maar meer een stijve pudding, jammer. Geen van ons vieren heeft het opgegeten.
Decor is erg leuk, maar de verlichting echt te weinig, wel sfeervol, maar té donker, je kan bijna de kaart niet lezen, dat irriteert.
Leuk dat de kaart n?t een beetje exclusiever van smaak is dan bij de meeste steakhouses, geen standaard bord steak met friet en salade, smaken waren allemaal erg lekker!
Een aanrader als je van nét iets anders houdt.
P B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Een stijlvol restaurant met vriendelijke bediening.
Het AH menu was heerlijk en afwisselend. Omdat wij niet gek zijn op desserts was er een mogelijkheid om een tussengerecht te nemen. Voorgerecht zalmmoot was heerlijk. Het tussengerecht van wraps met carpaccio verrassend en het hoofdgerecht, een steak, botermals. Als afsluiting was de koffie uitstekend. Zeker dus goed voor een herhaalbezoekje.
Nellievanengelenburg .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vriendelijke bediening,het restaurant ziet er ook heel mooi uit,heerlijk eten,vooral het vlees van de Big Green Egg!! Alleen kwam het voorgerecht erg snel en daarna het hoofdgerecht ook ,dus toen gaven we aan dat we even wilden wachten met het nagerecht en dat kon gelukkig, anders waren we wel erg snel klaar. Maar dat was ook het enige minpuntje. We komen zeker nog een terug!
Ancanet .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We waren met 4 personen . Het eten was een verrassingsmenu. Vooraf een moot gerookte zalm met garnering; hoofdgerecht een ribeye met wat groenten en aardappelpuree; nagerecht een kaasplankje of een chocolade dessert. Het geheel was erg lekker! De bediening was goed en men hield goed rekening met de allergie van 1 persoon. Een klein restaurant/bistro dat goed draaide; vlotte bediening; goede tijdsruimte tussen de gerechten.
eén minpuntje: de muziek stond vrij hard !
Mouissie .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuke sfeer en lekker gegeten na AH diner actie. Restaurant had zelf een drie gangen menu samengesteld en dat was smaakvol. Keuze uit vis of vlees vooraf, hoofdgerecht was mooi stukje vlees en nagerecht was gewoon lekker.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Een verassend restaurant, waarbij een interieur met een rauw randje is gecombineerd met verfijnd eten. Wij hebben een zowel vis als steak gegeten, waarbij beide gerechten waren opgemaakt met moderne bereidingen van oude groenten als pastinaak en spruitjes.

Daarbij een groot compliment voor de bediening. Ze hebben goed in de gaten wat er speelt, zorgen dat er altijd een drankje op tafel staat en stralen bovenal veel enthousiasme uit!
Mariska G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was lekker, niet overdreven veel maar voldoende. We hadden een verrassingsmenu van de ah actie. Kom hier zeker nog eens terug.
NCalis .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Leuke entourage, erg lekker gegeten!
Helaas had het bedienend personeel niet veel oog voor ons. Of alles naar wens was en of we nog behoefte hadden aan een drankje e.d.
F.debruin .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gastvrije ontvangst en een vriendelijke bediening. Kwaliteit van het eten (alle gangen) was goed.
Later op de avond werd het drukker en was de bediening niet geheel in verhouding tot het aantal gasten.
Jantine_ .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Heerlijk gegeten,Vlot achter elkaar de gangen geserveerd. bediening begon goed, maar was onvoldoende w.b. drinken toen het drukker werd.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Leuke entourage en vriendelijke bediening. Het eten was een verrassingsmenu en het smaakte uitstekend. Er had bij het hoofdgerecht meer groente gemogen, maar alles was voldoende als je geen grote eter bent.
Nagel12 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
leuke bediening en zakelijk. De inrichting is weer eens wat anders, erg gezellig. leuke plaatsen voor 2 of 3 personen. Wij waren met z'n vieren en dat was ook goed ingericht.
Rik_van_den_bosch .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Na reservering zag ik de recensies hier. Beetje schrikken, Maar ik heb werkelijk niets herkend van al die negatieve zaken. Prima en vriendelijke bediening. Helemaal niet te lang wachten op bediening. Hoofdgerecht prima warm en messen zeker niet bod om de rare gebakken entrecote te snijden. Dus: prima restaurant.
Jschaik8 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij hebben een heerlijke avond bij sloop steak en meer.Eten was super. Bediening zeer vriendelijk. Bij elke gang werd er keurig uitleg gegeven . Zeker een aanrader om daar eens te gaan eten. Lekker relaxed avondje gehad.Misschien een puntje van aandacht zijn de stoelen , deze zitten niet erg comfortabel.
Teunis_jansen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik vond het voorgerecht lekker en de steak was ook goed alleen de bij gerechten had wat meer mogen zijn.voorde rest vond ik het
Er gezellig, was er ook druk.