Slinders

Hoekstraat 35 5674 NN Nuenen Nederland Kaart

Over het restaurant Slinders

Bij Slinders in Nuenen kun je de lekkerste vlees en vis verslinden. Verslinders was vroeger de naam voor mensen die de dieren van de jacht bereidden en opaten volgens tradities.

Slinders zet sinds 2012 deze tradities voor de echte vleesliefhebbers voort. In deze grillbar kun je genieten van een zeer uitgebreide menukaart, met als specialiteit 'Biefstuk van de haas'. Zowel de grote als de kleine verslinders kunnen hier hun hart ophalen. Het is mogelijk om de biefstuk te vermeerderen met 50 gram.

Voor de echt grote verslinders is er een massagrill voor de grote verslinders met biefstuk van de haas, spareribs en kippenborst!! Of heb je liever een lady size Kippenborst volgens oeroud Slinders recept? Reserveer nu bij Slinders in Nuenen!

Meer informatie over restaurant Slinders

Ma tm vrijdag 15:00 - 00;00
Zaterdag & zondag 11:00 - 00:00
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Slinders

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten, maar we misten wat aankleding, bv de keuze van een lekker sausje bij het vlees, amper garnituur tenzij apart besteld. We kregen ook veel ‘geruis’ mee over andere klanten.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijke en snelle bediening.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
heerlijk gegeten , lamshaas was heel lekker
Els H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Alles verliep prima,reservering goed, ontvangst en eten prima. De sfeer was warm en hartelijk.
Leon C.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Leuk kleinschalig restaurant met familière sfeer. Goede bediening, goed eten, leuk terras, kortom aanrader.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
lekker buiten gegeten op het terras. Heerlijke gerechten en prima gegrild vlees. Vleeskaart is ingekort, maar op verzoek werd een combo van lam en biefstuk geserveerd. Top.
Allert V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Heerlijk gegeten en van goede
kwaliteit. En op morderne manier klaar gemaakt. Enthousiaste mensen in de keuken en bediening. Kom zeker nog keer terug.
Aaltje S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij vinden de persoonlijke touch heel prettig. Ik heb een fijne avond gehad, eerst buiten gezeten, heerlijk in de avondzon, later binnen.
Marly D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellige sfeer, leuke mensen en lekker eten!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Hier is het heerlijk biefstuk eten!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten in rustige omgeving
Zeker voor herhaling vatbaar
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Niet te druk, vriendelijke mensen. Gewoon eerlijk eten. We komen zeker terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Echt geweldige biefstuk! Smelt op je tong. Ik kom hier al jaren en ervaar continu kwaliteit. Lekkere pure bijgerechten en heerlijke toetjes, Bediening goed en met aandacht.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De àllerlekkerste biefstuk die ik ooit gehad heb! Goede, leuke service en gevarieerde kaart! Ik kom zeker terug! Ook prijs kwaliteit dik in orde. Vergeet niet de bediening naar details over het vlees te vragen. ;)
Tika V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de familie bij Slinders, niet duur maar wel TOP kwaliteit!! Zeker een aanrader om een keer te eten, of te borrelen. Vriendelijke bedieners en mals, lekker vlees.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk terras in de zon. Aperol en een paar biertjes, en borrelhap. Prima voor een stop. We hebben er heerlijk gezeten en komen zeker terug.
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vanavond op het laatste nippertje bedacht dat we hier zouden gaan eten. We hadden geen tip gehad van iemand en kwamen hier gewoon willekeurig terecht. We hebben bijzonder lekker gegeten en onze twee kinderen ook. Heerlijk vlees maar ook lekkere voorgerechtjes. Bediening was ook top, we komen zeker nog eens terug !
Lenette .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Al een paar keer bij Slinders gegeten, en iedere keer worden we verrast door de sfeer, de bediening is vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de gerechten is zeer goed. Het vlees is zo mals, gewoon voortreffelijk. De gerechten worden mooi gepresenteerd op de borden. Kortom gastvrouw Sanne en haar team hebben het goed voor elkaar. Een echte aanrader.
hbsa345 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Een hip historisch pandje midden in "Van Gogh country". Aparte ambiance met hoge stoelen voor goed zicht op de jonge keukenbrigade. Prima Wakame-salade en Eenden-carpaccio vooraf, daarna prachtige biefstuk, surf-and-turf, aparte bijgerechten, alles vers bereid en hoog op smaak. Kleine wijnkaart, maar de rode huiswijn bleek de juiste keus. En de service was warm en effectief. De moeite waard om eens op zoek te gaan naar Nederwetten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Een stijlvol ingericht klein restaurant met afwisselend lage en hoge tafels en een knusse opkamer waar maximaal 8 personen hun privacy hebben. De inkijk in de keuken versterkt het tot een gezellig afgerond geheel. De zelf gesneden carpaccio van de haas als voorgerecht bleek meteen al een schot in de roos, in één woord voortreffelijk. Het verschillend gekruide trio biefstuk van de haas, rare besteld, werd inderdaad rare en ook warm geserveerd en was tongstrelend van smaak. Het los kunnen bestellen van alle supplementen/bijgerechten is voor de echte 'carnivoor' een uitkomst. En de niet traditionele standaard kindermenu's met frikadel en/of kroket maar een eigen samenstelling voor de kids getuigt van klasse. De wat kleine wijnkaart bevat wel goed bijpassende wijnen, zeker de rode wijn. Wij waren er met z'n zevenen. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ja, Sanne heeft het prima voor elkaar, een echte aanrader in de regio voor het hele gezin. En je kunt er zelfs je hond meenemen, dat maakt een 10 voor de bediening! We komen snel weer terug