Slinders

Hoekstraat 35 5674 NN Nuenen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Slinders

Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Echt geweldige biefstuk! Smelt op je tong. Ik kom hier al jaren en ervaar continu kwaliteit. Lekkere pure bijgerechten en heerlijke toetjes, Bediening goed en met aandacht.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De àllerlekkerste biefstuk die ik ooit gehad heb! Goede, leuke service en gevarieerde kaart! Ik kom zeker terug! Ook prijs kwaliteit dik in orde. Vergeet niet de bediening naar details over het vlees te vragen. ;)
Tika V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de familie bij Slinders, niet duur maar wel TOP kwaliteit!! Zeker een aanrader om een keer te eten, of te borrelen. Vriendelijke bedieners en mals, lekker vlees.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Leuk terras in de zon. Aperol en een paar biertjes, en borrelhap. Prima voor een stop. We hebben er heerlijk gezeten en komen zeker terug.
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Vanavond op het laatste nippertje bedacht dat we hier zouden gaan eten. We hadden geen tip gehad van iemand en kwamen hier gewoon willekeurig terecht. We hebben bijzonder lekker gegeten en onze twee kinderen ook. Heerlijk vlees maar ook lekkere voorgerechtjes. Bediening was ook top, we komen zeker nog eens terug !
Lenette .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Al een paar keer bij Slinders gegeten, en iedere keer worden we verrast door de sfeer, de bediening is vlot en vriendelijk. De kwaliteit van de gerechten is zeer goed. Het vlees is zo mals, gewoon voortreffelijk. De gerechten worden mooi gepresenteerd op de borden. Kortom gastvrouw Sanne en haar team hebben het goed voor elkaar. Een echte aanrader.
Hbsa345 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Een hip historisch pandje midden in "Van Gogh country". Aparte ambiance met hoge stoelen voor goed zicht op de jonge keukenbrigade. Prima Wakame-salade en Eenden-carpaccio vooraf, daarna prachtige biefstuk, surf-and-turf, aparte bijgerechten, alles vers bereid en hoog op smaak. Kleine wijnkaart, maar de rode huiswijn bleek de juiste keus. En de service was warm en effectief. De moeite waard om eens op zoek te gaan naar Nederwetten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Een stijlvol ingericht klein restaurant met afwisselend lage en hoge tafels en een knusse opkamer waar maximaal 8 personen hun privacy hebben. De inkijk in de keuken versterkt het tot een gezellig afgerond geheel. De zelf gesneden carpaccio van de haas als voorgerecht bleek meteen al een schot in de roos, in één woord voortreffelijk. Het verschillend gekruide trio biefstuk van de haas, rare besteld, werd inderdaad rare en ook warm geserveerd en was tongstrelend van smaak. Het los kunnen bestellen van alle supplementen/bijgerechten is voor de echte 'carnivoor' een uitkomst. En de niet traditionele standaard kindermenu's met frikadel en/of kroket maar een eigen samenstelling voor de kids getuigt van klasse. De wat kleine wijnkaart bevat wel goed bijpassende wijnen, zeker de rode wijn. Wij waren er met z'n zevenen. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ja, Sanne heeft het prima voor elkaar, een echte aanrader in de regio voor het hele gezin. En je kunt er zelfs je hond meenemen, dat maakt een 10 voor de bediening! We komen snel weer terug
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Gisteren voor de 3e keer bij slinders wezen eten. Wat geniet ik toch altijd van die overheerlijke malse biefstuk. Werkelijk heerlijk. En de dikke frieten zijn echt een prima aanvulling hier op. Ik kom hier graag!
Jeannette168 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Heerlijk gegeten. Biefstuk was ongelofelijk mals. Verhouding prijs-kwaliteit is prima. Leuke bediening. En gezellige sfeer. Aanrader!
ZvLLL .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wat is het toch een supertent(je), weer heerlijk en vooral ook gezellig en relaxed gegeten. Ook de puubsters vragen bijna wekelijks wanneer we weer naar Slinders gaan. Voor mijzelf blijft de favoriet de carpaccio, nog nergens zo lekker gegeten, de meesten gaan toch echt voor de biefstuk. Blij dat het weer zomer is, wat een heerlijk terras mét gezellige en snelle bediening. Tnx wederom!!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Vandaag lekker op terras begonnen met een drankje wat uitliep naar het vragen naar de kaart. De kaart zag er anders uit dan je normaal gewend bent eindelijk een kaart waar alleen maar lekker gerechten opstaan. Naar lang staren kreeg ik de tip van kok! Ik heb net een heerlijke biefstuk Vd haas gegeten en lekkere dikke frieten zoals oma ze maakte! We hadden een snelle en goede bediening! Dank jullie Slinders voor de fijne avond!
Cynthia_ .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Heerlijk eten van super kwaliteit voor een goede prijs. Zeer gezellige sfeer en enthousiaste en vriendelijke bediening. Gezellig huiskamer gevoel. Een echte aanrader!!
Corien V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Super restaurantje, we hebben er al meerdere keren gegeten en wat je ook besteld het is altijd smullen, heerlijk eerlijk eten van geweldige kwaliteit. Door de sfeer bij slinders en het vriendelijke en gezellige personeel voel je je helemaal thuis !! Je mist wat als je er nog nooit geweest ben!!
Annabel63 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Mijn favorieten restaurant. Het eten is heerlijk . Altijd verse producten . De steak is super mals en de opmaak is altijd gevarieerd . De bediening staat met vol enthousiastme te werken . Wij gaan elke keer met een glimlach naar huis
Theejoo .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Een SuperWil kleinschalig restaurant, hoge tafels en eten aan de bar heel relaxed!! Vooraf de gamba's in knoflookolie genomen en daarna meerval van de grill zoals t hoort mooi rosé gegaard (las ergens dat t gemeld moet worden, flauwekul natuurlijk weet wat je besteld denk ik dan) maar goed .... Kwaliteit staat hier hoog in t vaandel en leuk dat je mee kunt kijken in de keuken!! Aanrader mensen
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Als het gewoonte is de vis ( meerval) rosé te serveren vinden wij het prettig om dit van tevoren te vernemen, in plaats van een verklaring achteraf na een opmerking hierover.
Dit gaat ten koste van de gezelligheid van het uit eten gaan.
Coenio .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wat een ontzettend gaaf leuk klein restaurantje, vooraf een carpaccio gehad, snijden ze zelf van de haas werd me verteld, daarna een combi van biefstuk en lamshaas zoals het op de kaart staat een Duo van de haas aanrader mensen, dit in combi met een flesje Paul Mas op aanraden van de bediening was een match made in heaven. Wij komen zeker terug!
JilR .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Super leuk tentje op de bekende hoek/ splitsing in Nederwetten.
Hier hebben wij aan de hoek van de bar heerlijk en gezellig gegeten met z'n tweetjes.

Het eten is prima, goede porties, goed bereid en opgediend door supervriendelijke bediening!
Wij komen hier zeker terug leuk kleinschalig restaurant met een huiselijke sfeer.
Een absolute aanrader!
Happyfoodie .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Doordat dit restaurant (letterlijk) voor de helft uit bar bestaat, staan alle tafels erg krap op elkaar, benauwd. We hadden alleen een hoofdgerecht besteld (4x), en hebben hier een uur en een kwartier op moeten wachten. In de tussentijd is er geen enkele keer gevraagd of we nog wat te drinken wilden. Toen we aan de serveerster vroegen of ze kon informeren waar ons eten bleef zei ze dat ze dit ging doen, om vervolgens niet meer terug te komen. We vroegen na het hoofdgerecht direct de rekening, er werd ons niet gevraagd of alles naar wens was geweest. By far de slechtste service die wij ooit in een restaurant hebben gehad, wij komen hier ook zeker niet meer terug en raden dit restaurant aan niemand aan. Jammer!