Slim82

Meer informatie over restaurant Slim82

Theo M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Verrassend goed.
prima alternatief als je niet naar een wok-restaurant wil.
gastvrij en vriendelijke bediening
aanrader.
Saskiaerwin .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
De sashimi was warm... sushi lauw...
Alle gerechten hadden weinig tot geen smaak. Nog nooit zo slecht gegeten.
Service was slecht.. gerechten werden verkeerd weg gebracht terwijl er maar een paar tafels waren.
1 keer maar echt nooit meer.
Toppertjes1975 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
We komen hier regelmatig samen of met onze kinderen.
Eten is goed, voor ieder wat wils.
jammer als het erg druk is, dat dat ten kosten gaat van de service.
Maar gelukkig niet aan de kwaliteit van het eten!

Anita B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Het is een echt all-you-can-eat-concept en als je met die verwachting daarheen gaat en er niet wekelijks komt zeker goed.
De locatie is aan de buitenkant niet bijzonder sfeervol, binnen is het in de voorste ruimte redelijk gezellig.
De sushi en sashimi zijn standaard maar zeker goed! De kaart is vrij ruim en kent veel variatie tussen koude en warme gerechten en heeft heerlijke desserts. Een vorige keer zat op bijna alle warme gerechten dezelfde knoflookmarinade. Dat ging op een gegeven moment wel tegenstaan. Dat was nu minder het geval.
De gastvrouw is heel hartelijk en attent, de rest van het personeel is wisselend maar over het algemeen prima.
Markdr .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Na een 50 km lange fietstocht op Hemelvaartsdag hier neergestreken op suggestie van vrienden die in de buurt wonen. Na jarenlange ervaring met wok- en sushi restaurants waren we benieuwd naar dit - voor ons nieuwe - concept. Conclusie: goed; een aanrader.
Het idee van een gerecht per ronde van een kaart kiezen geeft meer rust dan in een sushi-restaurant. De porties zijn precies goed, zodat je voldoende gerechten van de ruim gevarieerde kaart kunt proeven. De wijze van opdiening op fraaie borden doet ook veel, evenals het vriendelijke welkomstgesprek aan tafel met de 'contactpersoon' zoals ze zichzelf noemde. Als doorgewinterde Amerika-gangers deed ons dit sterk denken aan de gebruikelijke gastvrijheid in Amerikaanse restaurants.
Nog wat opmerkingen over de ambiance. De buitenkant oogt pretentieloos, het interieur functioneel, maar het grote pluspunt van dit restaurant voor ons was toch wel dat onze oren hier niet geteisterd werden door de tegenwoordig alom aanwezige luide ellendige popmuziek. Het was er ontspannen stil - wat een verademing!
Eerlijkheid gebiedt mij toch een minpuntje te noemen. Na een lange fietstocht waren wij toe aan lekker eten en drinken, maar eerst toch even een gewoon glaasje water om de ergste dorst te lessen. Bij de afrekening bleek dit restaurant toch echt Hollands en niet Aziatisch te zijn, want ondanks de schappelijke prijzen stond er maar liefst € 4 euro voor wat kraanwater op de rekening. En dat is dan helaas weer heel on-Amerikaans. Ach ja...dat beschouwen we dan maar als fooi.