Slenaker Vallei

Meer informatie over restaurant Slenaker Vallei

Jouw recensie over het restaurant Slenaker Vallei

Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ieder jaar met Pasen gaan wij naar Limburg en al enkele jaren verblijven wij dan in hotel Slenaker Vallei en steevast eten wij dan op de dag van aankomst in het restaurant. Het is een prima restaurant met goede kwaliteit eten. Zo ook dit jaar. Mijn partner en ik hadden beide het 3-gangen menu gekozen maar mijn partner had de risotto met asperges en ik de varkensmedaillons. Het voorgerecht (makreel) was heerlijk. Een lichte rooksmaak en mooi op smaak. De makreel proefde je echt. Bij de erwt wasabi miste ik de kick van de wasabi. Ietsje meer er in, dan was het helemaal top geweest. De risotto viel in de smaak en ook de varkensmedaillons. De hoeveelheid spinazie was echter te veel in verhouding tot de quenelle van aardappelmousseline. Misschien in het vervolg wat minder of wat meer mousseline...De truffelsaus was zonder meer heerlijk en paste prima bij het vlees. De creme brulee was zoals deze hoort te zijn: mooi van smaak, stevig maar niet te en een mooie krokante suikerlaag. Het bijpassende frambozenijs (volgens mij zelf gemaakt) maakte het dessert helemaal af. Voor een restaurant bij een hotel is het zeker en aanrader. De bediening is soepel en accuraat en laat iedereen zich welkom voelen.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De smaakexplosie van voor-(zalmtartaar), hoofd-
(kalfslende) en nagerecht (aardbeientriffle) was puur genieten. Een dikke 10! En het was elke cent van de 37 euro p.p. dik waard.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Nette kamer.
Vers ontbijt.
Het diner is zondermeer super. (H)eerlijke gerechten met bijzonder goed passende combinaties.

Natuurlijk staat je eten niet binnen 5 minuten op tafel, maar alles is dan ook vers en écht goed.
Zéker een aanrader!
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Via groupon een arrangement geboekt met daar bij een 3-gangen diner.
Het eten was naar behoren een simpele tomatensoep die wel goed smaakte en ik had zelf de makreel met een toefje limoen mayonaise er bij. Als hoofdgerecht had ik de varkenhaasmedallions en mijn partner de parelhoen filet allebei mals bereid. Als toetje de profiterols (teveel) en een creme brulee. De ober maakt bij vlagen een nerveuze indruk en maakte een paar foutjes, dekte mij in voor de soep terwijl ik de makreel had besteld de soep ging weer retour naar de keuken en moest even wachten op mijn gerecht. De drankjes zijn echt veel te duur een huiswijntje voor 4.95 Euro, de eigenaar moet eens zijn prijslijst nakijken want dit kan echt niet!!
roger L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Vanmiddag heerlijk buiten gegeten via Social Deal. Het eten was uitstekend. Ruime porties. Lekker van smaak. Prima kwaliteit. Eerlijk gezegd vond ik het te goedkoop voor het gebodene. Als het de bedoeling was om klanten te trekken en reclame te maken is dat meer dan gelukt. Wij gaan zeker terug komen en raden iedereen sowieso de Social Deal. Je weet niet wat je mist. Gewoon doen en genieten
leo D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Driegangen menu was heerlijk, maar kwaliteit/prijsverhouding niet. Te duur voor het gebodene.
Drankjes zijn ook te duur.
Knoop1973 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gezellig buiten gezeten, vriendelijk ontvangst. Een absolute aanrader is de limburger preitaart met daarbij een frisse salade....
José P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Afgelopen zaterdagavond gegeten hier. Een menuutje voor 29,00. Voorgerecht geitenkaasverpakking heerlijk. 2 hoofdgerechten zeer flauw. Geen reactie van de serveerster toen we t meldden. Het schaaltje friet wat ik bijbesteld had, kwam ook niet. De ene serveerster zei dat t niet goed was doorgegeven en n ander gaf de keuken de schuld dat de frituur nog niet aanstond. Verder geen excuus. En dat je dan voor n glas kraanwater 0,75 euro moet betalen......
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
En route door Slenaken het terras van de Slenaker Vallei gekozen voor de lunch: Aspergesoep (a € 7,50). Prima van smaak en goed gevuld met ei (gepocheerd) en ham en gecombineerd met een goed glas droge witte wijn (Joy a € 4,95 per glas). Helaas ontbraken dit keer de asperges zelf.... Vriendelijke bediening.
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We waren op vakantie in Slenaken en hebben hier heerlijk gegeten. De aspergesoep was heerlijk, met lekkere stukjes asperge erin en een gepocheerd ei, en het hoofdgerecht (bestond uit malse kalfslende en boterzachte asperges. Echt heel lekker. Erbij dronken we op aanraden van de sommelier een lekker Limburgse Chardonnay van domein Wijngaardsberg. Ook al een schot in de roos. En het dessert maakte de avond helemaal compleet: aardbeien met witte chocolade. Mijn man had iets andere gerechten, waaronder boterzachte zalm, asperges op Limburgse wijzen en profitorolles toe. De bediening was zeer vriendelijk en hartelijk. We vonden het zo geslaagd dat we de dag erna hier weer zijn gaan eten!
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gewoon goed, eerlijk en smakelijk gegeten in een mooie sfeer volle ambiance . Een aanrader voor een ieder die van stijl houd!!!!!!! Prijs kwaliteit is top. Dwz wij hebben menu gegeten en daar was de verhouding goed. Er wordt hier op nivo gekookt. En dan de bediening en service.....een 10!!!!!!! Heerlijke wijnen gedronken met enthousiast advies erbij.
Ons zie je terug. Lekker ff weg uit maastricht!!!!!
CARINE C.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Zijn al verschillende keren geweest in slenakervallei,en h?laas voor ons de laatste keer,bij bestelling kirr wist men niet hoe te maken.na aperitief ons begeleid in restaurant,na ruim 1u15min.hadden we nog steeds niks te eten gekregen ,na 1u25min.hadden we er genoeg van,de eigenaar mr.Teuben verontschuldigde zich,nadien nog 15min eer we ons 1e voorgerecht kregen van het 4-gangen weekend arrangement,ondertussen bijna 22u was voor mij te laat om ten volle te genieten van het hoofdgerecht,het dessert hebben we dan ook gelaten.voor bijna alles is er bij te betalen,terwijl wij het weekend arrangement hadden,ruim 39€ aan extra's moet betalen bovenop ons arrangement,dit kan niet ! Dan zijn de dranken nog niet meegerekend !kostprijs totaal 460€ en enkel op de 2 avonden 3 karaffen huiswijn en 2 fl.spuitwater,1 kirr en 1 porto besteld.als excuses 2fl rode wijn in compensatie gekregen'maar nee geen volgende keer meer voor ons, er zijn heel wat betere hotels voor minder geld ! Slaapkamer standaard is amper 11m2 groot,douchen heel klein met een plakken douchegordijn die gebogen hangt,badkamer stond onder water.
ilonabex .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Redelijk goed gegeten maar de prijs kwaliteit verhouding klopt hier toch zeker niet!
Erg duur Restaurant dat zich wilt meten met de prijzen uit sterrenzaken. Al zitten de smaken hier niet in evenwicht. Zowel de snoekbaars en hert zijn zeker geen 29 euro waard!!!
Snoekbaars is een dure vis maar als je maar 150 gram krijgt is dit een te dure prijs. Hert was overigens niet mooi gebakken en de te zoete peperkoek saus deed de wild smaak geen eer aan!
MSERTS73 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Deze week kozen wij voor dit restaurant. We lazen op iens meerdere berichten met verschillende meningen. Helaas dateert de laatste recensie al 5 maanden. Naar onze mening is de keuken veel te duur en zeker prijs kwaliteit verhouding!

De gemiddelde prijs is rond de 28 euro per hoofdgerecht. Hier schrok ik toch wel van. Je zult niet verwachten dat je in deze zaak zo een hoog bedrag moet betalen.
Mijn vrouw nam zalm 22,50!!! En ik kalfs 28,50!!!
De smaken waren liefdeloos en het idee dat de sauzen kant en klaar waren deden hotelgasten naast ons (hun hadden al 3 dagen daar gegeten) bevestigen.
Ze kwamen hier jaarlijks maar kiezen in de toekomst voor een ander hotel enrestaurant.
Bediening was wel heel zorgzaam. Jammer van de gerechten, want voor deze prijs verwacht je wel een andere keuken dan min of meer kant en klare productie.

Wie weet geven we het nog een try out over een paar maanden.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Uitstekend gegeten bij de Slenaker Vallei. Heerlijke pittige tomatensoep met een lekker broodje vooraf. Het hoofdgerecht van hoen was lekker mals en goed op smaak in combinatie met de saus. Ook de vegetarische pasta was erg lekker. De maaltijd werd omlijst door een heerlijke Nederlandse Chardonnay uit Ulestraten van domein De Wijngaardsberg, echt geweldig !! Daarna geeindigd met een aangeklede koffie. Goed geadviseerd met passie voor de gerechten en de kwaliteit daarvan. Wij komen zeker terug.
Moos1969 W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
In onze vakantie zijn wij hier gaan eten. Op tafel lag een boekje met enigen uitleg over dit restaurant/hotel. Daar in stond een bejubelend stukje over de gastvrijheid. Dat beloofde wat. Maar het viel vies tegen de jongen man in de bediening was prima. Maar de wat andere gastheer was vooral vol van zichzelf en absoluut niet gastvrij. Het eten was goed een zeven. Het dessert een dikke tien.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Wij namen beiden het driegangenkeuzemenu van € 29,95 (excl. 6% btw; dat die erbij kwam, verbaasde mij dan weer...). Wij konden steeds uit een vijftal gerechten kiezen. Vooraf had ik gemarineerde rauwe zalm met een Marokkaans gekruide mayonaise, wat eenvoudig misschien maar erg lekker. Als hoofdgerecht had ik een brochette van ossenhaas, een ruime portie van mooi stevig maar ook mals vlees. Komt van een speciaal rund dat klassieke muziek te horen en bier te drinken krijgt! Als nagerecht hadden wij profiteroles (niet ovenvers maar wel krokant en smakelijk) met vanille-ijs en goede chocoladesaus. Mijn tafelgenote had vooraf bospaddestoelensoep, die haar uitstekend smaakte en die er prachtig uitzag. Als hoofdgerecht had zij parelhoen, die ook goed was. Erbij kwam een ruime portie uitstekende frieten met -desgevraagd - heerlijke zelfgemaakte mayonaise. Ik nam nog een tweede nagerecht: het koffieservies, met o.a. een perfecte bonbon. De merlot (€ 4,95) was geen topper, maar wel oké.
De bediening duurde wat lang; de jongedame die ons bediende, vertelde dat zij die avond verrast waren door een onverwacht grote hoeveelheid gasten.
Op de kassabon stonden aanvankelijk twee koffieserviezen, maar toen ik dat opmerkte, werd dat direct gecorrigeerd.

Wij komen volgens jaar zeker weer terug!
Marie-Claire P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Het eten was zeer goed! Service was top! Zeer vriendelijke gastheer, ook de jonge dame en heer in de bediening (jaartje of 17-18) kwamen zeer gepassioneerd over. Goede ervaring!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Gastvrije, vriendelijke en prima bediening in dit nog maar kort geleden door een modderstroom ondergelopen restaurant. Goede rucola salade met geitenkaas vooraf en fijne zalm als hoofdgerecht. Uitgebreid koffieservies met allerlei verse heerlijkheden als nagerecht, echt verwennen. Een aanrader als restaurant maar ook als hotel. Het ontbijtbuffet is prima en van van alles en nog wat voorzien. Heerlijk.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Wij komen hier vaak lunchen als wij vanuit de Randstad een paar dagen in Zuid-Limburg zijn om te wandelen. Zowel op het terras als in het restaurant is het goed toeven. Tijdens het aspergeseizoen worden heerlijke aspergegerechten geserveerd van hoge kwaliteit. De bediening is adequaat en vriendelijk.