Slagroom Eten & Drinken

Piusplein 6A 5038 WL Tilburg Nederland Kaart
31-135820070

Over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Slagroom Eten en Drinken is als binnenstappen in een ouderwets Hollandse boerderijkeuken: een warme ambiance en overduidelijke Brabantse gastvrijheid!

In dit authentieke café hechten we veel waarde aan beleving, sfeer en gezelligheid; dat is terug te zien in de menukaart en de verschillende dranken. Bovendien is er naast een high tea ook een high beer arrangement: onder het genot van smakelijke hapjes verschillende kwaliteitsbieren proeven.

Bij Slagroom Eten en Drinken zijn we van mening dat het totaalplaatje telt, daarom passen we een arrangement of reservering graag aan op uw wensen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om een tafeltje buiten te reserveren. Wanneer er plek is kun je uiteraard altijd nog buiten plaats nemen m.u.v. de high tea en de high beer.

Meer informatie over restaurant Slagroom Eten & Drinken

Bereikbaar met bus 1 of 2. Uitstappen bij halte Stadhuisplein of Korte heuvel.
  • : Parkeergarage Emmapassage of Parkeergarage Heuvelpoort

De gehele week van 10.00 uur tot 02.00 uur geopend.
Onze keuken sluit om 21.30 uur. Het is mogelijk om na 21.30 uur gerechten van onze borrelkaart te bestellen.

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Raimond M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Een leuk eetcafé waar je aardig bediend wordt. Het eetcafé is gelegen aan een plein waar geen motorverkeer langs komt. Daarom vond ik het een fijne en rustige locatie.
We kozen allebei voor het driegangenmenu. Alle gerechten (voor-, hoofd- en nagerecht) waren lekker en best wel omvangrijk.
Voor mij absoluut een eetcafé om nog een keer te gaan eten.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Leuk eetcafé met prijzen en eten zoals je het verwacht bij een eetcafé. We eten hier geregeld als we even een 'hapje' willen eten in Tilburg. Erg lekker en bijzonder was de bitterbal van asperge en zalm. Bij goed weer ook gezellig eten op het terras. Bediening is vriendelijke en attent