Slagroom Eten & Drinken

Piusplein 6A 5038 WL Tilburg Nederland Kaart
31-135820070

Over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Slagroom Eten en Drinken is als binnenstappen in een ouderwets Hollandse boerderijkeuken: een warme ambiance en overduidelijke Brabantse gastvrijheid!

In dit authentieke café hechten we veel waarde aan beleving, sfeer en gezelligheid; dat is terug te zien in de menukaart en de verschillende dranken. Bovendien is er naast een high tea ook een high beer arrangement: onder het genot van smakelijke hapjes verschillende kwaliteitsbieren proeven.

Bij Slagroom Eten en Drinken zijn we van mening dat het totaalplaatje telt, daarom passen we een arrangement of reservering graag aan op uw wensen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om een tafeltje buiten te reserveren. Wanneer er plek is kun je uiteraard altijd nog buiten plaats nemen m.u.v. de high tea en de high beer.

Meer informatie over restaurant Slagroom Eten & Drinken

Bereikbaar met bus 1 of 2. Uitstappen bij halte Stadhuisplein of Korte heuvel.
  • : Parkeergarage Emmapassage of Parkeergarage Heuvelpoort

De gehele week van 10.00 uur tot 02.00 uur geopend.
Onze keuken sluit om 21.30 uur. Het is mogelijk om na 21.30 uur gerechten van onze borrelkaart te bestellen.

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima avond met vrienden. Lekker gegeten.. De gerechten zijn erg goed gemaakt. De keus is groot en je krijgt meer dan voldoende. Goede service en veel keuze uit speciale biertjes. Wij komen zeker terug!!
P V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De beste tosti's voor de lunch, grote keuze uit verschillende bieren voor de borrel en fijne plekken om lekker te praten met maten! kortom ik kom er graag en veel. het gezellige en attente personeel zorgt ervoor dat ik me elke keer weer welkom voel!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Sfeervol interieur, lekker eten, enorme keus aan speciaalbier, attent personeel en bovenal veel gezelligheid maken dit tot mijn favoriete eetcafe.
Jeff P.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Tafel was niet schoongemaakt en plakte
nogal. Personeel niet attent als je nog iets wil bestellen. Eten redelijk maar niet heel speciaal. Spareribs teveel doorgekookt.
Evie E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voor een lekkere tosti ga je naar Slagroom! Prijskwaliteit verhouding is mega! Voor een klein prijsje (zeker in vergelijking met wat ze op andere plekken voor een veel eenvoudigere tosti vragen) heb je een lekkere lunch waar je de hele middag mee door kunt. De saus die je er bij krijgt is goddelijk. Wat jammer is, is dat er geen blaadje sla en wat komkommer ofzo bij zit en bestek moet je bij een tosti even vragen. Als je een warme latte wil zou ik dit verder van te voren even aangeven. Ik heb vaker meegemaakt dat hij nagenoeg lauw op tafel komt. Ik heb verder goede verhalen gehoord over de high beer maar deze heb ik nog niet zelf uitgeprobeerd.
Nicoline S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Ga hier niet eten met een groep.
We gingen hier eten met een groep van 20 mensen. We kregen een zeer beperkte keus uit de gerechten en moesten lang wachten. We kwamen om 18 uur binnen en waren pas om 22 uur klaar. Twee mensen moesten naar huis en hebben het hoofdgerecht niet kunnen eten. De volledige menu's werden in rekening gebracht.
Janneke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Ze hebben hier zonder twijfel de beste tosti's van Tilburg!! Heerlijk op focaccia brood. Het personeel is vriendelijk en attent. Een echte aanrader wat lunch betreft!
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
We komen hier vaak en zijn super enthousiast. De bediening is super aardig en gastvrij, zij hebben begrepen waar het in de horeca om draait. Het eten smaakt altijd goed. Kortom, bij Slagroom krijg je waar voor je geld!
Raimond M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Een leuk eetcafé waar je aardig bediend wordt. Het eetcafé is gelegen aan een plein waar geen motorverkeer langs komt. Daarom vond ik het een fijne en rustige locatie.
We kozen allebei voor het driegangenmenu. Alle gerechten (voor-, hoofd- en nagerecht) waren lekker en best wel omvangrijk.
Voor mij absoluut een eetcafé om nog een keer te gaan eten.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Leuk eetcafé met prijzen en eten zoals je het verwacht bij een eetcafé. We eten hier geregeld als we even een 'hapje' willen eten in Tilburg. Erg lekker en bijzonder was de bitterbal van asperge en zalm. Bij goed weer ook gezellig eten op het terras. Bediening is vriendelijke en attent