Slagroom Eten & Drinken

Piusplein 6A 5038 WL Tilburg Nederland Kaart
31-135820070

Over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Slagroom Eten en Drinken is als binnenstappen in een ouderwets Hollandse boerderijkeuken: een warme ambiance en overduidelijke Brabantse gastvrijheid!

In dit authentieke café hechten we veel waarde aan beleving, sfeer en gezelligheid; dat is terug te zien in de menukaart en de verschillende dranken. Bovendien is er naast een high tea ook een high beer arrangement: onder het genot van smakelijke hapjes verschillende kwaliteitsbieren proeven.

Bij Slagroom Eten en Drinken zijn we van mening dat het totaalplaatje telt, daarom passen we een arrangement of reservering graag aan op uw wensen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om een tafeltje buiten te reserveren. Wanneer er plek is kun je uiteraard altijd nog buiten plaats nemen m.u.v. de high tea en de high beer.

Meer informatie over restaurant Slagroom Eten & Drinken

Bereikbaar met bus 1 of 2. Uitstappen bij halte Stadhuisplein of Korte heuvel.
  • : Parkeergarage Emmapassage of Parkeergarage Heuvelpoort

De gehele week van 10.00 uur tot 02.00 uur geopend.
Onze keuken sluit om 21.30 uur. Het is mogelijk om na 21.30 uur gerechten van onze borrelkaart te bestellen.

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Voor de eerste keer gebruik gemaakt van een high-tea. Erg goed verzorgd en prijs-kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. We hebben genoten !
Isanya K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik heb erg genoten van het eten ondanks dat het hoofdgerecht wel een beetje koud was. Daarnaast ben ik redelijk tevreden over hoe de avond daar was verlopen.
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten maar wel lang moeten wachten (Zeker half uur voor 4 lunch gerechten). Dat was jammer maar de tosti's maakten dat weer goed!
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een gezellig tentje, keurige service en een leuk concept het ICE-dippen
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Er was weinig personeel in de bediening daardoor lang gewacht op het voorgerecht. Het meisje van de bediening werkte erg hard en deed erg goed haar best.
Hoofdgerecht gestoomde zalm met pasta was qua prijs/kwaliteit niet in verhouding. De zalm was te gaar en daardoor taai en droog, het was diepvries zalm. Erg klein stukje zalm geserveerd met 3 garnalen , beetje zeewier en veel pasta die te gaar was en dreef in de saus. Kreeg wel een nieuw stukje zalm ( nog kleiner stukje).
De serveerster heeft het netjes opgelost door ons koffie aan te bieden van het huis. Complimenten aan Polina hoe ze dit netjes en professioneel heeft opgelost.
Christ V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Perfecte avond met familie. Lekkere surf en turf en seizoens gerechten gegeten. Bijpassende witte wijn van Torres' was ook heel goed.
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en alle tijd om rustig en gezellig te eten.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten, het was precies genoeg. De bediening was erg vriendelijk
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening en hele gezellige sfeer
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Wat ik heel goed vind, is dat een complexe bestelling (2 glutenvrij, 1 lactosevrij) geen enkel probleem is. Op vriendelijke wijze geholpen en uitstekende en complete allergenenkaart. Eten duurde wel wat langer, maar dat kwam waarschijnlijk door onze complexe bestelling. Goed eten, college en verrassende kaart en prima kinderkaart, oa met Spareribs. Leuke avond gegarandeerd!
P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was (weer) erg gezellig, lekker en goed verzorgd, fijne bediening! Wat mij betreft een aanrader.
High beer en high wine gaan goed samen.
Matthew V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Leuke rustieke sfeer
De hapjes van de high-tea waren erg lekker.
De service was vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op de hapjes en de thee
B H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Jan weet precies waar het met een High Beer over gaat, heeft met veel passie over zijn hobby/werk verteld.
Top avond gehad. Bedankt fam. Hendriks
Iris C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
hele leuke High Beer gehad bij Slagroom. De biertjes waren heel lekker en super op elkaar afgestemd, bijzondere biertjes die ik nog nooit gehad had met een hele leuke n enthousiaste uitleg erbij iedere keer. Duurde alleen soms redelijk lang voor we het volgende biertjes kregen terwijl het glas al een tijdje leeg was.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk avondje gehad en zeker avond vullend. met uitstekende uitleg van de bieren en wijnen. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima Restaurant, bediening goed, eten top, prijs/kwaliteit prima, zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Wel van te voren reserveren.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Gezellig bruin cafe sfeer met uitzonderlijk goede spare-ribs. De Grand Prestige ribs zijn een absolute aanrader!
Daarnaast ontvangen door zeer gastvrij personeel en een uitgebreide bierkaart.
bartschoonus .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Ik heb hier met twee vrienden heerlijk gegeten. Wij kozen voor de nieuwe spare ribs, welke de beste van Tilburg zijn... zonder twijfel! Zeer goede bediening met een persoonlijke touch! Kortom een echte parel van Tilburg!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alles klopte!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige avond gehad, lekker gegeten. Bediening was prima. Op een gegeven moment kwamen er een 30 tal personen binnen waardoor het wat rumoerig aan toe ging.