Slagroom Eten & Drinken

Piusplein 6A 5038 WL Tilburg Nederland Kaart
31-135820070

Over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Slagroom Eten en Drinken is als binnenstappen in een ouderwets Hollandse boerderijkeuken: een warme ambiance en overduidelijke Brabantse gastvrijheid!

In dit authentieke café hechten we veel waarde aan beleving, sfeer en gezelligheid; dat is terug te zien in de menukaart en de verschillende dranken. Bovendien is er naast een high tea ook een high beer arrangement: onder het genot van smakelijke hapjes verschillende kwaliteitsbieren proeven.

Bij Slagroom Eten en Drinken zijn we van mening dat het totaalplaatje telt, daarom passen we een arrangement of reservering graag aan op uw wensen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om een tafeltje buiten te reserveren. Wanneer er plek is kun je uiteraard altijd nog buiten plaats nemen m.u.v. de high tea en de high beer.

Meer informatie over restaurant Slagroom Eten & Drinken

Bereikbaar met bus 1 of 2. Uitstappen bij halte Stadhuisplein of Korte heuvel.
  • : Parkeergarage Emmapassage of Parkeergarage Heuvelpoort

De gehele week van 10.00 uur tot 02.00 uur geopend.
Onze keuken sluit om 21.30 uur. Het is mogelijk om na 21.30 uur gerechten van onze borrelkaart te bestellen.

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Veel bestek was niet nog volledig, dat hebben we een paar keer moeten vragen.
Ook duurde het erg lang eer de etagieres op tafel kwamen. en kwam zoet en hartig tegelijk waardoor het erg vol stond en de theepotten op andere tafels werden gezet.
Er werd wel voldoende gevraagd of we warm water bijgevuld wilde hebben.
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We hadden high tea, gezellig opgedekt tafeltje, heel vriendelijke bediening, eten was erg lekker!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben met 3 personen een high tea gehad. Deze was erg goed verzorgd en lekker! Alleen had ik 2 weken van tevoren telefonisch gereserveerd voor 3 personen (waar ik ook een bevestigingsmail van heb ontvangen). Bij aankomst was de tafel gedekt voor 2 personen, en op het ‘gereserveerd’ bordje op tafel stond “4 personen”. Naderhand bij het afrekenen zei de ober dat hij begrepen had dat er van tevoren niet was gereserveerd???? Dat was dus allemaal een beetje vreemd.
kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Spontane en goede bediening. Leuk gezellig terras en prima kaart. Eten is erg lekker en verassend. Net even iets anders dan het gemiddelde eetcafe eten. Veel smaak en creatief. De nacho schotel was koud, maar werd na aangeven meegenomen en terug in de oven geplaatst. De kip is heerlijk mals. Zal alleen bij de salades wat naturel bruin of wit stokbrood serveren met boter. Genoeg smaak aan de maaltijden zelf.
margreet1802 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Op Hemelvaartsdag geweest, 4 personen en kind in kinderstoel voor diner. Er was plaats, maar kinderstoel moest op rand afstapje staan. We hebben 1x schnitsels, 1x gemengd vlees, 1x spareribs, 1x kip sate gegeten met aardappelkroketjes en 1x krieltjes en kindermenu met schnitsel. De kinderschnitsel voor kind van 2 jaar was net zo groot als die van papa, maar voor helft vd prijs. Eten was waardeloos, opgewarmde prut, behalve van kind, dat was goed. We hebben er wat van gezegd, maar toen liep ober gewoon weg. Bij afrekenen kregen we de bon van de tafel naast ons, die nb eerder waren dan wij en bij ons afrekenen hadden zij nog niets te eten gekregen, wat wel de bedoeling was. Toen de pinautomaat: was leeg waardoor transactie aangaf dat ik niet kon betalen en ik zo de indruk gaf geen saldo te hebben. Bij uiteindelijk 2e poging met nieuwe pinautomaat lukte de betaling wel. Een uitermate teleurstellende ervaring en we komen hier, vooral door het niet kunnen hebben van kritische kanttekening nooit meer terug!
Ariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Genoten van een high beer met lekker eten, goede uitleg bij elk biertje en er werd rekening gehouden met het tijdstip waarop wij weer moesten vertrekken. Super!
Wiam A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Top!!
Didy R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Dat was eens maar nooit meer. Gereserveerd voor bioscoopmenu.
Op terras muziek zo hard dat half Tilburg kon horen. Wij werden achter in de zaak gezet. Was lekker rustig zeiden ze. Tot dat er een groep kwam van 20man. Een borrel op En dan...ja dan heb je aan de ene kant harde muziek en aan de andere kant een schreeuw6gezelschap. Waar de zaak niet eens op berekend is. De stokbrood was koud. De schnitzel droog. De champugnonsaus..zoals soep uit het blik...Zo dun en zo van smaak. Vriendelijk ja dat wel....Maar wat konden hun eraan doen. Daarna gelukkig naar een goede film die deze sof een beetje goed maakte. Toch jammer van zo'n weekend uitje en eigenlijk nog een duur bioscoopkaartjes. Ga hier niet heen om lekker te eten en neem oordoppen mee
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten, het is ook een fijne plek om iets te drinken met een borrelhapje. Ondanks het volle terras hoefden we niet lang op ons eten te wachten.
Marielle A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een geweldige high tea gehad.
Tafel mooi gedekt, heerlijke hapjes allemaal vers gemaakt,en die scones met room..te lekker.
Zeer vriendelijke bediening,in een woord geweldig.
Corry M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer teleurstellende maaktijdsalades, voedingswaarde nihil. Superkleine portie, overgoten met enorme hoeveelheid dressing waardoor je alleen dressing proeft en weinig additionele groente. Prijs, kwaliteitverhouding ver uit balans. Volgende keer weer naar collega ondernemers die dit veeel beter doen. Verder fijne sfeer.
Chantal W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Voor de eerste keer gebruik gemaakt van een high-tea. Erg goed verzorgd en prijs-kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. We hebben genoten !
Isanya K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik heb erg genoten van het eten ondanks dat het hoofdgerecht wel een beetje koud was. Daarnaast ben ik redelijk tevreden over hoe de avond daar was verlopen.
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten maar wel lang moeten wachten (Zeker half uur voor 4 lunch gerechten). Dat was jammer maar de tosti's maakten dat weer goed!
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een gezellig tentje, keurige service en een leuk concept het ICE-dippen
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Er was weinig personeel in de bediening daardoor lang gewacht op het voorgerecht. Het meisje van de bediening werkte erg hard en deed erg goed haar best.
Hoofdgerecht gestoomde zalm met pasta was qua prijs/kwaliteit niet in verhouding. De zalm was te gaar en daardoor taai en droog, het was diepvries zalm. Erg klein stukje zalm geserveerd met 3 garnalen , beetje zeewier en veel pasta die te gaar was en dreef in de saus. Kreeg wel een nieuw stukje zalm ( nog kleiner stukje).
De serveerster heeft het netjes opgelost door ons koffie aan te bieden van het huis. Complimenten aan Polina hoe ze dit netjes en professioneel heeft opgelost.
christ V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Perfecte avond met familie. Lekkere surf en turf en seizoens gerechten gegeten. Bijpassende witte wijn van Torres' was ook heel goed.
Lotte E.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en alle tijd om rustig en gezellig te eten.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten, het was precies genoeg. De bediening was erg vriendelijk
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening en hele gezellige sfeer