Slagroom Eten & Drinken

Piusplein 6A 5038 WL Tilburg Nederland Kaart
31-135820070

Over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Slagroom Eten en Drinken is als binnenstappen in een ouderwets Hollandse boerderijkeuken: een warme ambiance en overduidelijke Brabantse gastvrijheid!

In dit authentieke café hechten we veel waarde aan beleving, sfeer en gezelligheid; dat is terug te zien in de menukaart en de verschillende dranken. Bovendien is er naast een high tea ook een high beer arrangement: onder het genot van smakelijke hapjes verschillende kwaliteitsbieren proeven.

Bij Slagroom Eten en Drinken zijn we van mening dat het totaalplaatje telt, daarom passen we een arrangement of reservering graag aan op uw wensen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om een tafeltje buiten te reserveren. Wanneer er plek is kun je uiteraard altijd nog buiten plaats nemen m.u.v. de high tea en de high beer.

Meer informatie over restaurant Slagroom Eten & Drinken

Bereikbaar met bus 1 of 2. Uitstappen bij halte Stadhuisplein of Korte heuvel.
  • : Parkeergarage Emmapassage of Parkeergarage Heuvelpoort

De gehele week van 10.00 uur tot 02.00 uur geopend.
Onze keuken sluit om 21.30 uur. Het is mogelijk om na 21.30 uur gerechten van onze borrelkaart te bestellen.

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Slagroom Eten & Drinken

Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Eten was heerlijk en de bediening was goed en vriendelijk.
Alleen vindt ik de lampen boven de tafel erg lag hangen.
Noor A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Supergoed gegeten jammer van de krappe tafels. Krappe ruimte tussen de tafeltjes en de rumoerige omgeving
Er kan wel beter gereageerd worden als er iets in je soep zit wat er niet in hoort. Ipv dat zal een pit van de pompoen zijn zeggen dan je het aan de kok zult doorgeven. Het ia niet prettig als je soep aan t eten bent je de restjes van de pit uit je mond moet halen
Dewi D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten, top bediening !
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
High beer was prima, maar niet bijzonder. 5 glaasjes van 75 ml, dus niet heel veel. Er kon niet zo veel worden verteld over de biertjes. Leuk dat elke gang van eten elementen van bier bevatte.
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
De spareribs en stroopwafel dessert zijn aanraders!
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
We hebben een high-tea gehad, heerlijke hapjes enkel de bovenste “boterham” was wat droger dan de onderste. Maar verder prima. Heerlijke tomatensoep!!!

De halogeenverlichting die op tafel scheen, was ongezellig en creëerde 1 persoon in the spotlight.
Floris B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heel positief over deze zaak, zeker een aanrader! Goed eten, vriendelijk personeel en een hele leuke sfeer. Ook heel geschikt als je met een grotere groep bent.
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hadden binnen gereserveerd maar omdat het lekker weer was, werd er snel iets op het terras geregeld. Vriendelijk en geduldig personeel, echt een aanrader voor een dagje Brabant/Tilburg zoals wij deden.
huiskesjolanda .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima High Beer bij Slagroom met goede uitleg over de bieren en de brouwers en heel goed eten! Wij hebben ervan genoten.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Veel bestek was niet nog volledig, dat hebben we een paar keer moeten vragen.
Ook duurde het erg lang eer de etagieres op tafel kwamen. en kwam zoet en hartig tegelijk waardoor het erg vol stond en de theepotten op andere tafels werden gezet.
Er werd wel voldoende gevraagd of we warm water bijgevuld wilde hebben.
Marieke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We hadden high tea, gezellig opgedekt tafeltje, heel vriendelijke bediening, eten was erg lekker!!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hebben met 3 personen een high tea gehad. Deze was erg goed verzorgd en lekker! Alleen had ik 2 weken van tevoren telefonisch gereserveerd voor 3 personen (waar ik ook een bevestigingsmail van heb ontvangen). Bij aankomst was de tafel gedekt voor 2 personen, en op het ‘gereserveerd’ bordje op tafel stond “4 personen”. Naderhand bij het afrekenen zei de ober dat hij begrepen had dat er van tevoren niet was gereserveerd???? Dat was dus allemaal een beetje vreemd.
kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Spontane en goede bediening. Leuk gezellig terras en prima kaart. Eten is erg lekker en verassend. Net even iets anders dan het gemiddelde eetcafe eten. Veel smaak en creatief. De nacho schotel was koud, maar werd na aangeven meegenomen en terug in de oven geplaatst. De kip is heerlijk mals. Zal alleen bij de salades wat naturel bruin of wit stokbrood serveren met boter. Genoeg smaak aan de maaltijden zelf.
margreet1802 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Op Hemelvaartsdag geweest, 4 personen en kind in kinderstoel voor diner. Er was plaats, maar kinderstoel moest op rand afstapje staan. We hebben 1x schnitsels, 1x gemengd vlees, 1x spareribs, 1x kip sate gegeten met aardappelkroketjes en 1x krieltjes en kindermenu met schnitsel. De kinderschnitsel voor kind van 2 jaar was net zo groot als die van papa, maar voor helft vd prijs. Eten was waardeloos, opgewarmde prut, behalve van kind, dat was goed. We hebben er wat van gezegd, maar toen liep ober gewoon weg. Bij afrekenen kregen we de bon van de tafel naast ons, die nb eerder waren dan wij en bij ons afrekenen hadden zij nog niets te eten gekregen, wat wel de bedoeling was. Toen de pinautomaat: was leeg waardoor transactie aangaf dat ik niet kon betalen en ik zo de indruk gaf geen saldo te hebben. Bij uiteindelijk 2e poging met nieuwe pinautomaat lukte de betaling wel. Een uitermate teleurstellende ervaring en we komen hier, vooral door het niet kunnen hebben van kritische kanttekening nooit meer terug!
Ariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Genoten van een high beer met lekker eten, goede uitleg bij elk biertje en er werd rekening gehouden met het tijdstip waarop wij weer moesten vertrekken. Super!
Wiam A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Top!!
Didy R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Dat was eens maar nooit meer. Gereserveerd voor bioscoopmenu.
Op terras muziek zo hard dat half Tilburg kon horen. Wij werden achter in de zaak gezet. Was lekker rustig zeiden ze. Tot dat er een groep kwam van 20man. Een borrel op En dan...ja dan heb je aan de ene kant harde muziek en aan de andere kant een schreeuw6gezelschap. Waar de zaak niet eens op berekend is. De stokbrood was koud. De schnitzel droog. De champugnonsaus..zoals soep uit het blik...Zo dun en zo van smaak. Vriendelijk ja dat wel....Maar wat konden hun eraan doen. Daarna gelukkig naar een goede film die deze sof een beetje goed maakte. Toch jammer van zo'n weekend uitje en eigenlijk nog een duur bioscoopkaartjes. Ga hier niet heen om lekker te eten en neem oordoppen mee
Jose H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten, het is ook een fijne plek om iets te drinken met een borrelhapje. Ondanks het volle terras hoefden we niet lang op ons eten te wachten.
Marielle A.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Een geweldige high tea gehad.
Tafel mooi gedekt, heerlijke hapjes allemaal vers gemaakt,en die scones met room..te lekker.
Zeer vriendelijke bediening,in een woord geweldig.
Corry M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Zeer teleurstellende maaktijdsalades, voedingswaarde nihil. Superkleine portie, overgoten met enorme hoeveelheid dressing waardoor je alleen dressing proeft en weinig additionele groente. Prijs, kwaliteitverhouding ver uit balans. Volgende keer weer naar collega ondernemers die dit veeel beter doen. Verder fijne sfeer.