SLA (Westerstraat)

Westerstraat 34 1015 MK Amsterdam Nederland Kaart
31-207894603

Meer informatie over restaurant SLA (Westerstraat)

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
AnaFrancesca .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Recentelijk bij SLA gegeten. Ik had zelf een salade samengesteld met vegan falafel en hummus. Zeer smaakvol en de portie was zeker voldoende, zelfs als je honger hebt. Ik besloot ook nog voor een dessert te gaan. Lastig kiezen want het zag er allemaal heerlijk uit, maar uiteindelijk ging ik voor de vegan raw frambozen & limoen cheesecake: bijzonder lekker! Een minpunt is wel dat er in het restaurant weinig zitplaatsen zijn, zes op de desbetreffende avond. Tevens stonden alle zes stoelen aan dezelfde tafel en moesten mijn tafelgenootje en ik naast anderen gaan zitten. Dat was een beetje jammer!
Paul-Josse Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Gegeten bij SLA op de Westerstraat, en wat een deceptie! Ga hier niet heen!
Na pakweg 15 minuten staand aan de bar te hebben gestaan werden we eindelijk geholpen. Het meisje achter de bar gaf ons met een snauw te weten dat ze eindelijk tijd voor ons had. Vervolgens bestelden we twee salades (garnaal en ceasar) waarvan de laatste met mozzarella (3,-) als toevoeging. Ze begreep dit niet waardoor ze een derde salade maakte, terwijl we met twee personen waren. Ze schreef het wel op de bon en wilde dat we er voor betaalden. Dit weigerden wj uiteraard. We hadden ook thee besteld die vergeten werd. De topping op de salade hebben wij nooit gezien. Verder waren de toiletten vies, en waren er in eerste instantie geen zitplaatsen. Oftewel: ERG ontevreden!
Skred .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Haal geregeld een bak sla na een lange dag werken. Salades zijn altijd zeer smaakvol en zeker voldoende als je trek hebt. Zelf samenstellen kan, maar de voorgestelde keuzes zijn altijd goed en wisselen geregeld.
Parkeer niet pal voor de deur, want je auto-slot kan er mee stoppen door verstoord radio-signaal.
Silviekramer .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Laatst hier wezen lunchen met 3 vriendinnetjes. Zoals de naam al doet vermoeden zijn hier onbeperkt salades te kiezen. Ik koos voor de salade met makreel, 2 vriendinnetjes voor de japanse salade en een van ons koos voor de salade met biologische kip. Alle salades zagen er heerlijk uit en die van mij was net zo lekker als hij eruit zag. Bediening was vriendelijk. Alleen de tent was eigenlijk iets te krap om lekker te zitten met 4 personen.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Geweldig lekker, gezond en de totale beleving klopt helemaal met het merk! Ik heb de Summer Greens salade gegeten en er vegetarische kip aan toe gevoegd, daarnaast de tuinerwten-hummus gegeten. Het was veel en heb de rest take-away meegenomen, lekker vandaag voor de lunch!
Suus11 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2014
De sfeer als je SLA binnen loopt is heel rustig, licht en fris. Je kan je salade bestellen bij de bar. Daar maken ze hem voor je neus klaar en kan je hem meteen meenemen naar je tafel zonder dat je hoeft te wachten. Je kan je salade helemaal zelf samenstellen of voor een standaard salade gaan. Ik had de standaard salade met mozzarella, tomaat en nog 10 andere ingrediënten die dit tot een heerlijke, gezonde en welgevulde salade maakte. En dat voor nog geen 10€! Echt een aanwinst voor de Jordaan.