SLA (Claude Debussylaan)

Claude Debussylaan 35 1082 MC Amsterdam Nederland Kaart
31-202333490

Meer informatie over restaurant SLA (Claude Debussylaan)

Maandag t/m Donderdag 08:00 - 21:00
Vrijdag 08:00 - 15:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Top tentje om even lunch te halen. Vlakbij werk en het eten wat wordt geserveerd past perfect in mijn nieuwe workout diet. Lekkere mozzarella salade gehad, met smaakvolle mozzarella (niet zoals in sommige tenten die naar niks smaakt...) en voor een redelijke prijs. Eten kwam snel, vriendelijk geholpen en zeker een plek waar ik me thuisvoel en vaker mijn lunch kom halen.
Marlenee .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Ik ging met mijn moeder naar de kapper, daarna deden we een lunch samen. Als je binnenkomt kom je in een ruime ruimte met veel zitplaatsen en word je meteen begroet door de werknemers. Alle meisjes hebben een knot in en zien er fris en mooi uit, ook de enige jongen achter de bar die de kassa bediend heeft een open uitstraling en persoonlijkheid. We hadden de Marokaanse falafel en de gerookte makreel en hadden ons eten binnen vijf minuten. Beide heerlijk van smaak. Dressing is echt als een geheel aan de salade. Jammer dat de falafel dan niet warm is. Wc's waren schoon en netjes, ook een geurtje en een kaarsje stond er op de wasbak. Erg prettig. Lief en goed personeel, die goede informatie achter de counter gaven. Muziek was in de 80's stijl. Sfeervol. Ik kom zeker terug!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De vestiging op de Zuidas is letterlijk bij mijn werk om de hoek en een wandeling er naar toe is dan ook echt geen straf (en ook nog eens goed voor de dagelijkse beweging ;) ). Ondanks dat deze vestiging in het ‘zakendistrict’ ligt van Amsterdam, valt het qua drukte best mee. Het personeel is vriendelijk, denkt graag met je mee en is behulpzaam.

Kun je niet kiezen uit de favoriete salades (met liefde samengesteld door het team) van I love SLA? Geen probleem! Je kunt ook je salade zelf samenstellen met een dressing, een graan/zaad/peul, groenten en een topping naar jouw keuze. Top toch? Voor ieder wat wils dus. Ik ben fan!
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Altijd prima salades en soepjes, producten zijn biologisch. Ook de overnight oats voor ontbijt zijn heerlijk en medewerkers zijn (ondanks drukte) altijd vriendelijk en meedenkend. Veganistische/vegetarische opties aanwezig en je kunt het ook meenemen. Enig minpuntje is dat kwaliteit soms varieert: soms heel veel bladgroenten en weinig 'toppings', lauwe matcha latte en toch die kiemgroenten in je salade terwijl je toch duidelijk heb gezegd dat je die absoluut niet lust. Tip: als je gewoon iets wil meenemen, skip de rij bij de salad bar en bestel gelijk bij de kassa.
Joey C.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Al de tweede keer dat ik heb geluncht bij SLA op de Zuidas. Erg lekkere salades van een goede portie. Ik had de salade met lams genomen die erg lekker was. Had de heilbot willen nemen, maar die was helaas op. De service was vriendelijk en van binnen ziet het er goed verzorgd uit. Waar je wel op moet letten is dat je er alleen kunt pinnen. Voor een lekkere maaltijdsalade kom ik zeker nog een keer terug!
Antonie E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Ik moet zeggen dat het me wat tegenviel. Om te beginnen de niet echt lekker zittende klapstoeltjes, in de hoge, wat lege ruimte. De salades haal je aan een buffet en zijn wel erg verantwoord. Ik had de schapenfeta-salade en at vooral rauwkost. Een saus of brood erbij zou voor mij zeker wat hebben toegevoegd. Al met al was het meer iets voor een snelle hap dan om gezellig te zitten.
Th4545 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
steeds maar uitgesteld,maar toch gegaan. En ..... echt leuk en lekker. Fantastische oppikplaats voor vrijgezelle mannen, want je ziet er vrijwel alleen vrouwen. ha,ha. maaar
t was geweldig en ook wel degelijk een volle maag.
Je staat tussen allemaal zakelijke types , daar op die zuid-as. vervelend dat ze de deur vaak niet achter hun kont dichtdoen, maar de bediening is top, allemaal vriendelijke meisjes,knotje, daar is over nagedacht. Geweldig toilet met mooi geurkaarsje.
En dan het eten, daarvoor kun je in de rij gaan om dan bv 3 soorten sla uit te zoeken, een topping, iets met bonen of zaden, etc etc. spotgoedkoop gemiddeld 10 euro en je hebt echt genoeg. Geloof me, ik ben een grote eter.
De soepen zijn goed en vol en vers.
Ik at baambrugse big met palmkool,gewone sla,boterbonen,goede dressing en een eitje en echt goed he en mijn disgenote had zelf haar sla samengesteld met pompoen en opnieuw goed dressing. de vegetarische spekjes geproeft,maar weggelaten, brrrr.
De siciliaanse wijn was ook redelijk maar kan gemakkelijk beter, nu slechts 2 wijntjes; een leuke bordeaux erbij bv of een bubbeltje, in ieder geval meer keus.
Eigenlijk is het enige minpuntje: het is savonds niet open en alles is koud, steenkoud; als ik hen was zou ik niets aan het concept veranderen, maar zeker in de winter moet je ook warme dressings gebruiken, dan komen bovendien veel smaken beter tot hun recht. Dat is niet moeilijk ,toch. Maar echt het moet worden gezegd, voor allen die net als ik denken al dat sla is te gezond: Ja, dat is waar ,maar het is daar ook gewoon lekker.
C86 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Fijn dat er eindelijk een locatie op de Zuidas is waar je verse salades kunt bestellen die je (deels) zelf kunt samenstellen. Overigens zijn er ook 'vaste' salades te bestellen, waarbij de inhoud al vast staat.
Verse ingrediënten, redelijk snelle service en het eten smaakt prima. Enige nadelen die ik kan benoemen zijn dat je bij het bestellen van versie spinazie als basis alsnog 'gewone' sla wordt toegevoegd en dat de inrichting zeer basic is; de stoelen zijn niet bedoeld om lang te blijven zitten. Die nadelen wegen echter wel op tegen de voordelen: snel, vers, keuze en gezond.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Ik heb hier net met mijn schoondochter een heerlijke salade met kip en rode currypasta gegeten en dat was werkelijk heerlijk. Erbij een heerlijke thee en een rode vruchtensap en dat was een groot succes. Het was een grote portie en voldoende maagvullend. Jammer dat ze niet ook dichterbij Arnhem een filiaal hebben.