SkyView DinnerWheel De Pier

Strandweg 156 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Gezellig tafelen op grote hoogte! Letterlijk dus, want in een groot reuzenrad dat zich op de Pier in Scheveningen bevindt, kun je in een gesloten gondel voor 6 personen lunchen of dineren. En dat terwijl het reuzenrad draait en je dus een ongelooflijk mooi uitzicht hebt op de kade, Scheveningen en Den Haag. Heb je last van hoogtevrees? Kun je ook gewoon op het terras een hapje en een drankje bestellen. Minder hoogdravend, maar wél lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    U vindt Het SkyView DinnerWheel op de Pier van Scheveningen.
  • : Parkeergarages Kurhaus, Zwarte Pad, Scheveningen Bad, Nieuwe Parklaan

Lisette E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Emile K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Het was echt een geweldige ervaring, het eten was erg goed en de service was ook geweldig.
Enorm van genoten en ik kan het iedereen aanraden.
Adrianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
het was fantastisch voor elkaar, hartelijke ontvangst, een lekkere high tea, ruim en gevarieerd en een prachtige locatie!!
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Jammer dat alles beslagen was waardoor je geen uitzicht had eten bediening service was allemaal goed we gaan zeker nog een keer
Karina C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Alles was zeer positief, complimenten aan de kok en de bediening. We werden goed, netjes en snel bediend. Zeker voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik wilde mijn schoonzus een speciale lunch geven, nou dat is gelukt! We werden hartelijk ontvangen, alles werd snel geregeld en we konden gelijk instappen. Wij boften dat we precies de start van de finale van de Red Bull Knockout zagen vanuit de gondel. En omdat het erg rustig was mochten we zo lang we wilden in de gondel blijven! Hierdoor hebben wij genoten van de race en het uitzicht. De lunch zelf was prima, maar de beleving was echt top!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuk om in alle rust met je date een hapje te eten zonder meeluisteraars om je heen. Een halfuur is wel zo voorbij, want broodje werd na 10 minuten gebracht. Een kwalitatief beter broodje dan dit witte puntje zou wel fijn zijn. Moet kunnen voor dit geld.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten kwam allemaal uit frituur
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten, wij hadden Beach Steak, was heel erg lekker en mals. Genoeg drankjes, ieder 2 flesjes/4 glazen. Door zoveel drinken en omdat het een beetje koud was in de cabine moesten we beiden naar toilet en hebben toen ons dessert maar aan tafel bij de opstapplaats gegeten. Daarna kan je niet meer terug in cabine maar dat maakte niet uit , wij hadden al een goed uur in reuzenrad rondgedraaid.
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke ervaring en lekkergegeten zeer vriendelijk personeel
Bernadet J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij hadden een lunch geboekt. Het was goedkoper geweest om de broodjes en drankjes los te bestellen. Er was niks extra's. Geen borden of glazen en simpele witte bolletjes. We hadden wel iets meer luxe verwacht, net iets extra's ipv de Hollandse "ik neem mn eigen broodjes mee" ervaring.
visser V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super leuk en origineel
wij hebben genoten.
het personeel liep met plezier te werken,
\\wij vonden het leuk, vrolijk en gezellig
Matty B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
we waren met 5 personen en hadden allemaal de varkenshaas genomen maar voor ons was ie te droog kwa smaak Al met al hebben we zeker genoten van het uitzicht wat zeker een 10 was en het personeel was echt super en 1 puntje er kan wel een muziekje bij als je daar eet maar dat is maar een tip maar we ko.en zeker nog een keer terug
MPJM K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Dit was cadeau voor onze zoon die 50 is geworden en hij zijn dochter en echtgenote hebben erg genoten nvan het diner en het uitzicht. Hartelijk dank.

Martien en Lida Koek.
Jacco L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was heerlijk alleen het desert liet wel beetje op zich wachten. Verder prachtige avond gehad. Mooi uitzicht gehad over Scheveningen en de Noordzee
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super leuke ervaring! Prijs-kwaliteit ook goed, leuk en gezellig ontvangst, eten was ook erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Qua beleving en de 35€ per persoon die je ervoor betaalt, kun je geen Michelin maaltijd verwachten. Het magere eten (gefrituurde vis, doorgekookte groenten, 2 schepijs bolletjes) hebben we voor lief genomen, en zouden het iedereen desalniettemin aanraden!
Ricardo K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was snel en heerlijk, hele aardige mensen en een prachtig uitzicht. S'avonds nog in de vip gondel geweest met het vuurwerk op de achtergrond. Was een top avond. Een echte aanrader!!!!
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Fantastisch! Na een toertje of 5 hadden wij gedaan met eten maar mochten blijven zitten tot wanneer wij zelf op het knopje vd alarmbel drukten! Tich wel n uur erin gebleven! Super vriendelijke mensen allemaal!
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een ontzettend leuke ervaring om in een reuzenrad te dineren! We kregen alle tijd om van het uitzicht en eten te genieten. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prettig dat er airco aan boord is.