SkyView DinnerWheel De Pier

Strandweg 156 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Gezellig tafelen op grote hoogte! Letterlijk dus, want in een groot reuzenrad dat zich op de Pier in Scheveningen bevindt, kun je in een gesloten gondel voor 6 personen lunchen of dineren. En dat terwijl het reuzenrad draait en je dus een ongelooflijk mooi uitzicht hebt op de kade, Scheveningen en Den Haag. Heb je last van hoogtevrees? Kun je ook gewoon op het terras een hapje en een drankje bestellen. Minder hoogdravend, maar wél lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    U vindt Het SkyView DinnerWheel op de Pier van Scheveningen.
  • : Parkeergarages Kurhaus, Zwarte Pad, Scheveningen Bad, Nieuwe Parklaan

9,1

Jouw recensie over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Nick V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heel erg aardig personeel, vrolijk en behulpzaam. Al met al een erg leuke ervaring!
Uniek S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was heerlijk en mooi bereid! Werknemers waren ook erg vriendelijk. Misschien nèt iets langer de tijd voor het eten van het hoofdgerecht.
Teus O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten bij SkyView DinnerWheel is een geweldige belevenis. Over het eten had ik niet hele hoge verwachtingen, maar het viel best mee. Het zag er over het algemeen verzorgt uit en de het was goed te eten.
Wat voor mij echter een enorme tegenvaller was, dat was het broodje bij de Angusburger. Dit was niets anders dan een gewoon wit bolletje uit de supermarkt. Hier moeten ze echt een iets luxer broodje bij serveren, dit moet voor de betaalde prijs echt wel kunnen.
betty S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
vriendelijke ontvangst ,eten gewoon simpel maar goed , vond wel dat er tussen de gerechten vlug weer verder gegaan werd , eigenlijk waren wij nog in gesprek toen we eruit gehaald warden dat was jammer . ik weet niet hoeveel tijd er staat voor het ritje met diner .was aparte ervaring dus gewoon erg leuk dat wel .
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was onze trouwdag en ik wilde iets bijzonders !!
Dat was gelukt alleen was er op die dag ( 26 mei )
Zeedamp dat vond ik erg jammer er was geen uitzicht,
Ik had het wel netjes gevonden als ik een berichtje had gekregen en dat dan de keuze had om
wel of niet had kunnen gaan groetjes margreet Vinkestijn
Aleck L.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was onwijs leuk, eten was lekker en het personeel was heel vriendelijk. Een hele leuke ervaring en zeker iets wat je een keer moet doen.
Edna G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Jammer dat het weer zo snel voorbij was.
Wij waren wat aan de late kant maar gelukkig was dat niet een probleem en werden we goed ontvangen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Luch was heerlijk en uitzicht was top. Airco in de cabine was zeer aangenaam. Wij komen zeker terug.
RJ D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het enige wat wij miste was een wc. Verder een super leuke ervaring, heel vriendelijk personeel en genoeg vrijheid om wat langer te blijven zitten.
Mariaa R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Erg vriendelijk personeel en een leuke ervaring! Als je in Scheveningen ergens wilt lunchen kun je het beste er meteen een combinatie van maken met een attractie! Erg leuk!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Personeel top. Ze staan allemaal voor alles klaar en maken dat je je zeer welkom voelt. Kok geweldig! Het is zeer leuke ervaring.
Francoise J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuk gedaan . Eten en 1 uur in het reuzenrad was super gaaf. Leuke bediening en vriendelijk personeel. Eten was goed en je had een keuze uit de gerechten.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Ontvangst was allerhartelijkst. Eten was prima. Leuk uitje,
Negin R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten kon wel wat netter geserveerd worden.
Heel vriendelijk personeel. Mooie uitzicht. Alles was prima. Behalve het eten
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Unieke ervaring om hier te eten. Service is uitstekend, zeer vriendelijk personeel. Ik ga de volgende keer zeker een keer de high tea of lunch uitproberen!
Abrakenhoff .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De verwarming kan wel een stuk beter.
We hebben met jas sjaal en muts gegeten.
De deuren sloten ook niet goed en met de koude wind waren we behoorlijk verkleumd.
De ervaring opzich was zeer leuk en met warmere tijden zeker een aanrader
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We werden super goed ontvangen en onze gondel was snel klaar en lekker verwarmd maar toch bleef het wel wat frisjes maar ja het weer was natuurlijk ook niet stralend. Het eten daarin tegen wel wat simpel maar gewoon wel goed.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Wat een fantastische belevenis, eten in een reuzenrad en nog goed eten ook. Kleine kaart, maar voor ons genoeg lekkers. Je kan kiezen tussen een hoofdgerecht en 2 bolletjes luxer ijs. Wij waren gister zonder kinderen, maar het kindermenu mag iets uitgebreider zijn dan alleen frites en kipnuggets. Er staat 45 tot 60 minuten in de gondel, maar wij hebben denk wel 85 minuten erin gezeten met prachtig zicht op Den Haag en uiteraard de zee. Het was super en raad het iedereen aan.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik heb mijn vriendin hier ten huwelijk gevraagd. Het personeel was zeer vriendelijk, de gondel was lekker warm en er waren hartjes opgehangen, super. Daarnaast kon er een fles prosecco geregeld worden, bonus!
Het eten was niet heel warm, maar zowel de vis als de kip bali smaakte prima.
Nicolien B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heel attent personeel
Toine V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Samen met een vriendin heerlijk genoten van het eten, de bediening, het uitzicht en het rad .
Aanrader.