SkyView DinnerWheel De Pier

Strandweg 156 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Gezellig tafelen op grote hoogte! Letterlijk dus, want in een groot reuzenrad dat zich op de Pier in Scheveningen bevindt, kun je in een gesloten gondel voor 6 personen lunchen of dineren. En dat terwijl het reuzenrad draait en je dus een ongelooflijk mooi uitzicht hebt op de kade, Scheveningen en Den Haag. Heb je last van hoogtevrees? Kun je ook gewoon op het terras een hapje en een drankje bestellen. Minder hoogdravend, maar wél lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    U vindt Het SkyView DinnerWheel op de Pier van Scheveningen.
  • : Parkeergarages Kurhaus, Zwarte Pad, Scheveningen Bad, Nieuwe Parklaan

9,2

Jouw recensie over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Jacco L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was heerlijk alleen het desert liet wel beetje op zich wachten. Verder prachtige avond gehad. Mooi uitzicht gehad over Scheveningen en de Noordzee
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super leuke ervaring! Prijs-kwaliteit ook goed, leuk en gezellig ontvangst, eten was ook erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Qua beleving en de 35€ per persoon die je ervoor betaalt, kun je geen Michelin maaltijd verwachten. Het magere eten (gefrituurde vis, doorgekookte groenten, 2 schepijs bolletjes) hebben we voor lief genomen, en zouden het iedereen desalniettemin aanraden!
Ricardo K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was snel en heerlijk, hele aardige mensen en een prachtig uitzicht. S'avonds nog in de vip gondel geweest met het vuurwerk op de achtergrond. Was een top avond. Een echte aanrader!!!!
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Fantastisch! Na een toertje of 5 hadden wij gedaan met eten maar mochten blijven zitten tot wanneer wij zelf op het knopje vd alarmbel drukten! Tich wel n uur erin gebleven! Super vriendelijke mensen allemaal!
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een ontzettend leuke ervaring om in een reuzenrad te dineren! We kregen alle tijd om van het uitzicht en eten te genieten. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prettig dat er airco aan boord is.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuke ervaring , eten in een reuzenrad met uitzicht over de zee en Scheveningen, ondanks de behoorlijk harde wind ( windkracht 6 a 7) blijft de gondel redelijk stabiel en valt of glijdt je eten niet van je bord! Eten was waar naar zijn geld, niet hoogstand maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Ook snel opgediend door uiterst vriendelijk personeel. Ontvangst bij reservering voor eten mag wat ons betreft iets anders dan aan moeten sluiten in de rij voor de verkoop van de reguliere kaartjes. Ook leuk om met je kinderen te doen, het is wel handig dat je geen hoogtevrees hebt, In de VIP Gondel zit een doorzichtbare bodem. Zeer leuk uitje.
Tatjana V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Was echt een geweldige ervaring
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Simpel maar lekker eten en vriendelijk personeel
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heel bijzondere omgeving om te eten en te genieten van het uitzicht. We kregen van het vriendelijke personeel alle tijd. Zelfs na 1,5 uur genieten hoefden we nog niet uit te stappen. Een aanrader!
Ralph T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hadden een Skyluncharrangement in het reuzenrad. Had gelukkig korting, want normale prijs is aan de dure kant. Broodje en koffie smaakte prima.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Superleuke ervaring om in het reuzenrad te lunchen. 2-gangen lunch bestaat alleen uit een broodje met koffie, wat wij niet helemaal vonden passen bij de term '2-gangen lunch'. Maar de vriendelijkheid en service van de medewerkers (zowel bij de cabines al beneden bij de catering) was top.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geweldige avond gehad met top service en lekker eten.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen instructies hoe alles werkte.
In de cabine was het schoon en verzorgd.
Eten werd keurig geserveerd en smaakte goed.
Kortom een succes
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding, simpele maar lekkere gerechten en een fantastisch uitzicht. Een aanrader om een keer te doen.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Geweldige locatie voor een high-tea! Het eten was prima. Erg lekker allemaal. Het uitzicht was fantastisch! Ik kan het iedereen aanraden die een romantische date wil.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heel erg aardig personeel, vrolijk en behulpzaam. Al met al een erg leuke ervaring!
Uniek S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Eten was heerlijk en mooi bereid! Werknemers waren ook erg vriendelijk. Misschien nèt iets langer de tijd voor het eten van het hoofdgerecht.
Teus O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten bij SkyView DinnerWheel is een geweldige belevenis. Over het eten had ik niet hele hoge verwachtingen, maar het viel best mee. Het zag er over het algemeen verzorgt uit en de het was goed te eten.
Wat voor mij echter een enorme tegenvaller was, dat was het broodje bij de Angusburger. Dit was niets anders dan een gewoon wit bolletje uit de supermarkt. Hier moeten ze echt een iets luxer broodje bij serveren, dit moet voor de betaalde prijs echt wel kunnen.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
vriendelijke ontvangst ,eten gewoon simpel maar goed , vond wel dat er tussen de gerechten vlug weer verder gegaan werd , eigenlijk waren wij nog in gesprek toen we eruit gehaald warden dat was jammer . ik weet niet hoeveel tijd er staat voor het ritje met diner .was aparte ervaring dus gewoon erg leuk dat wel .
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was onze trouwdag en ik wilde iets bijzonders !!
Dat was gelukt alleen was er op die dag ( 26 mei )
Zeedamp dat vond ik erg jammer er was geen uitzicht,
Ik had het wel netjes gevonden als ik een berichtje had gekregen en dat dan de keuze had om
wel of niet had kunnen gaan groetjes margreet Vinkestijn