SkyView DinnerWheel De Pier

Strandweg 156 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Gezellig tafelen op grote hoogte! Letterlijk dus, want in een groot reuzenrad dat zich op de Pier in Scheveningen bevindt, kun je in een gesloten gondel voor 6 personen lunchen of dineren. En dat terwijl het reuzenrad draait en je dus een ongelooflijk mooi uitzicht hebt op de kade, Scheveningen en Den Haag. Heb je last van hoogtevrees? Kun je ook gewoon op het terras een hapje en een drankje bestellen. Minder hoogdravend, maar wél lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    U vindt Het SkyView DinnerWheel op de Pier van Scheveningen.
  • : Parkeergarages Kurhaus, Zwarte Pad, Scheveningen Bad, Nieuwe Parklaan

Dinner: donderdag t/m zondag van 17.00 uur tot 20.30 uur
Lunch: maandag t/m zondag van 11.00 uur tot 16.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Toine V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Samen met een vriendin heerlijk genoten van het eten, de bediening, het uitzicht en het rad .
Aanrader.
Bjorn G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het vlees leek uit de diepvries te komen en het was flink droog.

Wel een goede portie al waren er wat veel aardappel wedges.

De cabine was half lek dus het waaide binnen (windkracht 5). Hier kunnen zij weinig aan doen maar de afwerking van de cabine laat wel wat te wensen over.

De ervaring was uniek en ik raad mensen wel aan om dit te doen. Kies echter wel een moment wanneer het niet zo hard waait want dat was op sommige momenten wat eng en lastig met je bord en drinken op tafel houden.
Ruby S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Was een beetje fris (door het harde waaien) de verwarming kon het niet zo goed aan. Het eten was lekker en het uitzicht moooooii! Gezelschap top. Al met al een hele leuke ervaring!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Dessert mocht wat gevarieerder dan alleen maar ijs keuzes.
En misschien handig om online al een keuze door te geven. Heb die mogelijkheid niet gezien (of over het hoofd gezien misschien).
Els K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Fantastische avond gehad, supervriendelijke bediening, prachtig uitzicht en een warme cabine! Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil of iemand wil verrassen!
W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Supervriendelijk personeel, snelle service. Eten is niet van topkwaliteit, maar zeker niet slecht. De belevenis van eten in de gondel maakt het onvergetelijk. Al met al een grote aanrader!
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuk en voor een redelijke prijs lekker gegeten, het uitzicht is super en in de bakjes is het goed te doen!
Zeker een aanrader om dit een keer te doen.
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
natuurlijk een recensie, want we hebben heerlijk gegeten in een gezlelige sfeer met mooi uitzicht over de zee en een groot deel van Scheveningen. Het eten was heerlijk en goed warm. een hele kunst om alles logistiek te regelen. Er was vriendelijk en behulpzaam personeel e we werden op een leuke manier welkom geheten
Maarten Z.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Super leuk om te eten in het reuzenrad! echt een aanrader deze beleving.
ontvangst was top. Verwacht geen culinair hoogstandje, maar lekker eenvoudig eten!
Vooral zeer vriendelijk personeel.
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Door dat de deurennopen gaan en lang open blijven staan verlies je heel vee warmte waRdoor het eten snel afkoelt en je na 10 minuten al koud aan het eten bent in de winter. Maar verder was alles super! Bedankt :)
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Een zacht broodje en geen koffie, want er zou geen water zijn!
concept is leuk, wij misten wat muziek op de achtergrond
Svala B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Erg goede ervaring. Wij bestelden kipfilet Bali, die was lekker pittig. Prima service. Goede kwaliteit/prijsverhoging. Zeker een aanrader. Wij hadden het geluk dat er vuurwerk op het strand werd afgevuurd. Geweldige beleving om te dineren op deze hoogte!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
We hadden de koudste dag van het jaar uitgezocht maar de ontvangst was hartelijk. Binnen de cabines was het warm! Natuurlijk is een culinair hoogstandje niet te realiseren, als je de schotels een reuzenrad in moet schuiven, maar smakelijk was het wel. We hebben zeker een uur rondjes gedraaid met drankjes en de twee-gangenmaaltijd. Onze gasten uit India hebben zich ook prima vermaakt.
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Super service, met leuke mensen, alleen het eten was zeer snel koud, maar dat kan ook komen door de weersomstandigheden, ook de verwarming in de cabine mag iets warmer , als ik het een cijfer moet geven ,een 9
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg leuk om te doen en goed eten. Ruimschoots de tijd hiervoor. Jammer dat het koud was in de gondel en we onze jassen aan moesten.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk idee en was zeker wel genieten.
Had alleen meer van de lunch verwacht, als je dat zo op de site ziet staan. We kregen het zo in een papieren tas op tafel gegooid.. ala afhaal tankstation... hadden net zo goed zelf wat kunnen afhalen ergens! Kan zeker beter!! Voor de rest leuk om is te doen!
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We kregen een warm onthaal terwijl de regen naar beneden plenste. Al snel werden we een gondel in geholpen. Het eten was snel klaar en zag er prima uit. Ook qua kwaliteit prima in orde! We hebben genoten:)
Enige wat misschien nog wat sfeervoller kan is misschien wat (kerst)lampjes in de gondeltjes en wat dennengroen oid. Verder waren we erg tevreden! Bedankt
ankhil .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We voelden ons erg welkom. Wat een hartelijke ontvangst. Eten was goed, zeker in relatie tot de prijs. Smakelijk, maar niet culinair.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk diner met drankjes in het reuzenrad op de Pier van Scheveningen. Speciale ingang voor gasten die diner hebben gereserveerd. Vriendelijke en professionele ontvangst. Welkomstdrankjes en keuzemenu. Als de gerechten bereid zijn, worden gasten naar de gondel gebracht inclusief tweede drankje. Uitzicht is uiteraard fantastisch. Na ongeveer half uur wordt dessert geserveerd. Erg genoten van ambiance.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
1 woord genieten! Alles was TOP! Lekker eten, mooi uitzicht, supervriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar! TOPPER