SkyView DinnerWheel De Pier

Strandweg 156 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Gezellig tafelen op grote hoogte! Letterlijk dus, want in een groot reuzenrad dat zich op de Pier in Scheveningen bevindt, kun je in een gesloten gondel voor 6 personen lunchen of dineren. En dat terwijl het reuzenrad draait en je dus een ongelooflijk mooi uitzicht hebt op de kade, Scheveningen en Den Haag. Heb je last van hoogtevrees? Kun je ook gewoon op het terras een hapje en een drankje bestellen. Minder hoogdravend, maar wél lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    U vindt Het SkyView DinnerWheel op de Pier van Scheveningen.
  • : Parkeergarages Kurhaus, Zwarte Pad, Scheveningen Bad, Nieuwe Parklaan

9,2

Jouw recensie over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Mark H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuk om in alle rust met je date een hapje te eten zonder meeluisteraars om je heen. Een halfuur is wel zo voorbij, want broodje werd na 10 minuten gebracht. Een kwalitatief beter broodje dan dit witte puntje zou wel fijn zijn. Moet kunnen voor dit geld.
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Eten, wij hadden Beach Steak, was heel erg lekker en mals. Genoeg drankjes, ieder 2 flesjes/4 glazen. Door zoveel drinken en omdat het een beetje koud was in de cabine moesten we beiden naar toilet en hebben toen ons dessert maar aan tafel bij de opstapplaats gegeten. Daarna kan je niet meer terug in cabine maar dat maakte niet uit , wij hadden al een goed uur in reuzenrad rondgedraaid.
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Leuke ervaring en lekkergegeten zeer vriendelijk personeel
Bernadet J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wij hadden een lunch geboekt. Het was goedkoper geweest om de broodjes en drankjes los te bestellen. Er was niks extra's. Geen borden of glazen en simpele witte bolletjes. We hadden wel iets meer luxe verwacht, net iets extra's ipv de Hollandse "ik neem mn eigen broodjes mee" ervaring.
visser V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Super leuk en origineel
wij hebben genoten.
het personeel liep met plezier te werken,
\\wij vonden het leuk, vrolijk en gezellig
Matty B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
we waren met 5 personen en hadden allemaal de varkenshaas genomen maar voor ons was ie te droog kwa smaak Al met al hebben we zeker genoten van het uitzicht wat zeker een 10 was en het personeel was echt super en 1 puntje er kan wel een muziekje bij als je daar eet maar dat is maar een tip maar we ko.en zeker nog een keer terug
MPJM K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Dit was cadeau voor onze zoon die 50 is geworden en hij zijn dochter en echtgenote hebben erg genoten nvan het diner en het uitzicht. Hartelijk dank.

Martien en Lida Koek.
Jacco L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was heerlijk alleen het desert liet wel beetje op zich wachten. Verder prachtige avond gehad. Mooi uitzicht gehad over Scheveningen en de Noordzee
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Super leuke ervaring! Prijs-kwaliteit ook goed, leuk en gezellig ontvangst, eten was ook erg lekker, zeker voor herhaling vatbaar!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Qua beleving en de 35€ per persoon die je ervoor betaalt, kun je geen Michelin maaltijd verwachten. Het magere eten (gefrituurde vis, doorgekookte groenten, 2 schepijs bolletjes) hebben we voor lief genomen, en zouden het iedereen desalniettemin aanraden!
Ricardo K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het eten was snel en heerlijk, hele aardige mensen en een prachtig uitzicht. S'avonds nog in de vip gondel geweest met het vuurwerk op de achtergrond. Was een top avond. Een echte aanrader!!!!
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Fantastisch! Na een toertje of 5 hadden wij gedaan met eten maar mochten blijven zitten tot wanneer wij zelf op het knopje vd alarmbel drukten! Tich wel n uur erin gebleven! Super vriendelijke mensen allemaal!
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een ontzettend leuke ervaring om in een reuzenrad te dineren! We kregen alle tijd om van het uitzicht en eten te genieten. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Prettig dat er airco aan boord is.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuke ervaring , eten in een reuzenrad met uitzicht over de zee en Scheveningen, ondanks de behoorlijk harde wind ( windkracht 6 a 7) blijft de gondel redelijk stabiel en valt of glijdt je eten niet van je bord! Eten was waar naar zijn geld, niet hoogstand maar prima prijs/kwaliteit verhouding. Ook snel opgediend door uiterst vriendelijk personeel. Ontvangst bij reservering voor eten mag wat ons betreft iets anders dan aan moeten sluiten in de rij voor de verkoop van de reguliere kaartjes. Ook leuk om met je kinderen te doen, het is wel handig dat je geen hoogtevrees hebt, In de VIP Gondel zit een doorzichtbare bodem. Zeer leuk uitje.
Tatjana V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Was echt een geweldige ervaring
Myrthe D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Simpel maar lekker eten en vriendelijk personeel
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heel bijzondere omgeving om te eten en te genieten van het uitzicht. We kregen van het vriendelijke personeel alle tijd. Zelfs na 1,5 uur genieten hoefden we nog niet uit te stappen. Een aanrader!
Ralph T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hadden een Skyluncharrangement in het reuzenrad. Had gelukkig korting, want normale prijs is aan de dure kant. Broodje en koffie smaakte prima.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Superleuke ervaring om in het reuzenrad te lunchen. 2-gangen lunch bestaat alleen uit een broodje met koffie, wat wij niet helemaal vonden passen bij de term '2-gangen lunch'. Maar de vriendelijkheid en service van de medewerkers (zowel bij de cabines al beneden bij de catering) was top.
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Geweldige avond gehad met top service en lekker eten.
We werden vriendelijk ontvangen en kregen instructies hoe alles werkte.
In de cabine was het schoon en verzorgd.
Eten werd keurig geserveerd en smaakte goed.
Kortom een succes