SkyView DinnerWheel De Pier

Strandweg 156 2586 JW Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Gezellig tafelen op grote hoogte! Letterlijk dus, want in een groot reuzenrad dat zich op de Pier in Scheveningen bevindt, kun je in een gesloten gondel voor 6 personen lunchen of dineren. En dat terwijl het reuzenrad draait en je dus een ongelooflijk mooi uitzicht hebt op de kade, Scheveningen en Den Haag. Heb je last van hoogtevrees? Kun je ook gewoon op het terras een hapje en een drankje bestellen. Minder hoogdravend, maar wél lekker!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Tram, bus
  • Kom je met de auto?
    U vindt Het SkyView DinnerWheel op de Pier van Scheveningen.
  • : Parkeergarages Kurhaus, Zwarte Pad, Scheveningen Bad, Nieuwe Parklaan

Dinner: donderdag t/m zondag van 17.00 uur tot 20.30 uur
Lunch: maandag t/m zondag van 11.00 uur tot 16.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant SkyView DinnerWheel De Pier

Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Erg leuk om te doen en goed eten. Ruimschoots de tijd hiervoor. Jammer dat het koud was in de gondel en we onze jassen aan moesten.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk idee en was zeker wel genieten.
Had alleen meer van de lunch verwacht, als je dat zo op de site ziet staan. We kregen het zo in een papieren tas op tafel gegooid.. ala afhaal tankstation... hadden net zo goed zelf wat kunnen afhalen ergens! Kan zeker beter!! Voor de rest leuk om is te doen!
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We kregen een warm onthaal terwijl de regen naar beneden plenste. Al snel werden we een gondel in geholpen. Het eten was snel klaar en zag er prima uit. Ook qua kwaliteit prima in orde! We hebben genoten:)
Enige wat misschien nog wat sfeervoller kan is misschien wat (kerst)lampjes in de gondeltjes en wat dennengroen oid. Verder waren we erg tevreden! Bedankt
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk diner met drankjes in het reuzenrad op de Pier van Scheveningen. Speciale ingang voor gasten die diner hebben gereserveerd. Vriendelijke en professionele ontvangst. Welkomstdrankjes en keuzemenu. Als de gerechten bereid zijn, worden gasten naar de gondel gebracht inclusief tweede drankje. Uitzicht is uiteraard fantastisch. Na ongeveer half uur wordt dessert geserveerd. Erg genoten van ambiance.
ankhil .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We voelden ons erg welkom. Wat een hartelijke ontvangst. Eten was goed, zeker in relatie tot de prijs. Smakelijk, maar niet culinair.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
1 woord genieten! Alles was TOP! Lekker eten, mooi uitzicht, supervriendelijk personeel! Zeker voor herhaling vatbaar! TOPPER
sharonburger4 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Leuk concept!
Wij vonden op een gegeven moment koud worden.
Misschien een idee om kleedjes mee te geven?
En we misten het bakje koffie/ thee achteraf.
Verder prima avond gehad!
mo_westzaan .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Super leuke ervaring. We zouden 1 uur in het reuzenrad zitten, maar het was uiteindelijk 1.45uur. Erg leuk. De kinderen hebben genoten en het eten was ook echt prima. Leuke sfeer zo in je eigen gondel en super vriendelijk personeel
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten was prima rekening houdend met wat mogelijk is in een gondel. De service en bediening was perfect en de lokatie schitterend en de tijd in de gondel ruim voldoende.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hadden smiddags om half 1 gereserveerd en werden 13.10 in de gondelgezet TERWIJL WIJ WEL GERESERVEERD HADDENde mensen waren wel aardig en behulpzaam alleen van de lunch 1 klein broodje was een beetje weinig en toen ik wilde reserveren vroegen ze wil je thee of koffie toen zei ik hebben jullie ook melk uw nee maar uit eindelijk kon het dan wel en kreeg ik helaas houdbare melk voor de rest was het wel gezellig maar omdaar te lunchen mij niet meer gezien
Michelinnie .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Fantastische locatie om te eten!! Het eten was eenvoudig, maar goed en meer dan genoeg. Eten op deze plek doe je met name voor de ervaring. We hebben genoten!!
René R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Leuke beleving.
Raymundo H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zeer geslaagde ervaring. Mijn vriendin vond het 'uiteten hoog boven de pier in Scheveningen' een verrassende belevenis! Ontvangst was netjes, nadat we aangegeven hadden wat onze dinerwensen waren (keuze uit drie hoofdgerechten; vis, steak of varkenshaas en een nagerecht) kon het avontuur beginnen.
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hebben enorm genoten van het heerlijke eten en het mooie uitzicht. Ontvangst door kassamedewerker en later door gastvrouw was super. Aanrader als je geen hoogtevrees hebt.
Astrid Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wat een geweldige ervaring en wat hebben we lekker gegeten. Het personeel was zeer vriendelijk. Echt een aanrader!!!! ☺☺
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Echt lekker eten,
Luidruchtige airco, niet regelbaar wel lekker :)
GEEN all in maar twee drankjes pp
Wel een leuke ervaring
babette V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Natuurlijk een geweldige ervaring om te mogen eten op zon locatie! Service is prima en uitzicht is fantastisch! Eten verdient nog wel wat extra aandacht maar daar komen de meeste mensen waarschijnlijk niet voor op deze locatie?!