SKYrestaurant Pi

Schepenbergweg 50 1105 AT Amsterdam Nederland Kaart
31-203113670

Over het restaurant SKYrestaurant Pi

Een futuristische toren met een prachtig uitzicht op het opkomende stadsdeel Amsterdam Zuidoost: in SKYlounge & bar Pi zal uw avond altijd een bijzondere ervaring zijn. Neem plaats aan de elf meter lange bar in de SKYbar, met daarboven kroonluchter ‘the dream’ van maar liefst negen meter breed. In de stijlvolle bar kunt u eindeloos genieten van diverse fingerfoods en een heerlijk bijpassend glas wijn.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SKYrestaurant Pi

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag tot 22.00 uur.

Jouw recensie over het restaurant SKYrestaurant Pi

Ben R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Het vlees Kon wat langer gebakken, maar het geheel was smakelijk.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Geschikt voor een zakelijk diner. Bediening laat soms te wensen. De wijn was vergeten maar verder vriendelijke bediening. De stoelen en banken mogen wel worden ge-update.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Het geheel maakt, met uitzondering van een enkele attente serveerster, een sleetse en onverzorgde indruk. Versleten en smoezelige inrichting, smoezelige kleding en vaak net niet de aandacht die een gast verdient.
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Last minute besloten om te gaan eten. Heerlijke gerechten en cocktails zijn een aanrader.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben een gezellige high tea gehad. Gastvrouw was helemaal top. Jammer dat tafels niet optimaal gebruik maken van het unieke uitzicht. Zoete hapjes waren denk ik niet allemaal zelfgemaakt, bleef wat gewoontjes. Soepje vooraf en fruit toe waren prima.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bijzondere locatie met matige kwaliteit service en eten.
Koud en tochtig in het restaurant, vrij nieuw maar toch al een beetje viezige banken ,tafels en stoelen. .
Gereserveerd maar niemand vraagt hierna en je bij binnenkomst dan ook een beetje verloren. Personeel achter de bar zegt goedendag maar dan snel weer verder met hun bezigheden.
Geen echt gevoel van welkom dus. Kaart matig met weinig keuze. Sushi leek ons de beste keuze maar was op(?) om zeven uur op zaterdag.. op is geen optie mbt sushi dan is er wat anders aan de hand toch qua planning en inkoop.
Wijn redelijk en het alternatief de burger matig.
Al met al dus een tegenvaller.. zonde en kan echt beter, alle ingrediënten zijn juist aanwezig om er iets moois neer te zetten met een goede chef en structuur met juiste regels in de bediening.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Op zondagavond gedineerd met partner in het sky restaurant (18e etage); niet te verwarren met de sky lounge en pi restaurant (17eetage etage), ook ik maakte deze vergissing als zovelen. Het 4-gangen verassingsmenu met een prima bijpassend wijnarrangement genomen. Gestart met een stukje rauwe zalm (redelijk) waarna een voortreffelijk coquille tussengerecht. Hoofdgerecht was een uitstekende lamskotelet met daarbij nog heerlijk zacht lamsvlees, alles met een prachtige opmaak. Als desert het kaasplankje genomen (geen spannende kazen helaas). Dit alles verzorgd door een jonge bedieningsbrigade (de vrouwelijke bediening verdient nog wel enige verbetering) onder aanvoering van een kundige Spaanse jongenman die perfect Nederlands sprak. Een zeer geslaagde avond tegen een zeker uitstekende betaalbare prijs- kwaliteitsverhouding.
John01 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gewoon even op een doordeweekse dag gelunched. Prachtig uitzicht en ontspannen sfeer, veel zakelijke besprekingen en ontmoetingen. Salade en uitsmijter waren prima, evenals de wijnen. Ietwat aan de prijzige kant maar verder een aanrader.
Che Chong H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ben al meedere keren geweest. Telkens valt mij op dat het eten goed is, maar de bediening is zo slecht. Gasten die lang moeten wachten voor ze bediend worden en bediening probeert de bestelling te onthouden wat niet lukt. Pak een notitieblokje en schrijf de bestelling op.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgelopen zaterdag met echtgenote gelunched. Mooi uitzicht en moderne inrichting. We namen de lunchaanbieding en deze was uitstekend. Naast versu jus en koffie toe een witlofsoep die een neefje van de mosterdcremesoep had kunnen zijn en een brood (broodje dekt de lading niet) overheerlijke tonijnsalade met rode ui.
Goede keurige bediening maakte de lunch compleet
Lous H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke lunch met vriendelijk personeel
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hier het wildstoofarrangement gegeten. De ontvangst en de sfeer in zowel restaurant PI en Sky-lounge is aangenaam. Jammer dat het een mistige avond was, hierdoor konden we niet van het uitzicht genieten. Er was wat verwarring over in welk restaurant de wildstoof geserveerd zou worden, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. De wildstoof zelf betrof een combinatie van haas en fazant aldus onze gastheer. Het smaakte uitstekend met o.a. de zilveruitjes, uien en kool er doorheen. Als bijgerecht waren er aardappelkroketjes en een frisse appelmoes. Alles bij elkaar waren de porties nogal afgemeten voor ons, maar de prijs was daarentegen goed. De erbij gedronken merlot en chardonnay waren ook een goede keuze. Prettig was de verontschuldiging van de gastheer dat hijzelf vond dat het nagerecht wat lang op zich had laten wachten. De enerzijds verse vruchten met drie ijsbollen en anderzijds de crème brulee vielen ook goed in de smaak. Al met al een geslaagde avond.
MarikoM .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een high tea met de familie op tweede kerstdag. We troffen het met het weer, dus het uitzicht was schitterend, ook toe het donker werd.
De high tea was bijzonder geslaagd. Drankje vooraf, vervolgens een uiensoep en daarna de etagères met heerlijke sandwiches en verschillende warme hapjes. Helemaal bovenaan de scones en andere zoete lekkernijen. We waren met zes personen en allemaal hebben we heerlijk gegeten en genoten van de fijne ambiance.
Ons is opgevallen dat Fletcher de akoestiek goed onder controle heeft. Hoewel het steeds drukker werd, merk je daar wat geluidsniveau betreft helemaal niets van.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
heerlijk eten en een gezellige kerstavond gehad.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Minstens 10 minuten gewacht voordat iemand kwam vragen of we iets wilde drinken, verkeerde soep geserveerd, stokbrood erbij uit dat uit de supermarkt leek te komen en veel te duur voor de kwaliteit en kwantiteit die geserveerd wordt.
Men maakt misbruik van de unieke lokatie!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ontvangst bij de receptie was teleurstellend. Drie dames waren druk met een stelletje aan de balie. Ze lieten ons wachten. Een beetje jammer, maar dat werd door Sim in het restaurant helemaal goed gemaakt.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Hier genoten van een uitgebreide high tea waar het ons aan niks ontbrak. Aan alles was gedacht. De bediening kan wel wat vlotter en het is jammer dat niet elke ober Nederlands spreekt. Verder wel vriendelijk. We waren erg onder de indruk van het uitzicht want op de 17e etage zie je heel veel. Ook de inrichting is netjes en modern.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Alleen al vanwege het geweldige uitzicht zou iedereen hier eens moeten aanschuiven. Perfect gelegen naast de A2 voor de zakenreizigers, uitstekende parkeer faciliteiten.

Interieur is hip en strak en een leuke kaart waarbij je kunt opteren voor een meer gangen menu of a la carte.

Geiten kaas en een tomaten soepje vooraf en een goed bereide entrecote als hoofdgerecht. Prijzen zijn wel pittig maar voor decorum dient betaald te worden dus geen probleem.
dam0014 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
bediening vriendelijk eten goed alleen de bank waar wij op zaten onder de vlekken en kringen stoel los van de voet jammer ( als je ziet dat het personeel zo goed hun best doet) mvrgr jos van dam
Marieke De B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vooral vanwege het spectaculaire uitzicht vanaf de 17de verdieping gingen wij naar de Pi Skylounge. Clubsandwich en salade niçoise waren minder spectaculair: erg simpel en in snelheid bereid. Meer tevreden waren we over de bediening die, ondanks de drukte, attent en hartelijk was.