Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

Schepenbergweg 50 1108 DE Amsterdam Nederland Kaart
31-203113670

Over restaurant Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

Eet je op grote hoogte een slag in de rondte

Zakelijk of privé, Skyrestaurant Pi is de ideale locatie voor lunch en diner! In een imposant rond gebouw tussen Amsterdam en Abcoude krijg je heerlijke gerechten voorgeschoteld in een origineel en trendy decor. Los van een indrukwekkend uitzicht op onze prachtige hoofdstad, heb je hier ook uitzicht op de open keuken waarin de chefs zich drie slagen in de ‘rondte’ werken om jou een culinaire beleving te bezorgen die je niet snel vergeet. Hierbij ligt de nadruk op gezonde producten. Laat je deze ervaring niet ontnemen!

Meer informatie over restaurant Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

7,1
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke locatie, mooi uitzicht. Eten is ook lekker, maar het duurt verschrikkelijk lang voor je alles hebt als je voor het 6-gangenmenu gaat. En daarnaast zijn de gerechten erg klein voor veel geld. Dus als je honger hebt of weinig geld dan vooral niet doen. Wil je leuke avond uit en weer eens wat anders, dan wel doen.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie en creatieve gerechten. Personeel en service goed en eenpPrachtig uitzicht (vanaf 18e verdieping) over Amsterdam!!
D D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
goed restaurant top gegeten en service was perfect niks te klagen , uitzicht geweldig natuurlijk op die hoogte aanrader gaan zeker terug!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was verre van top. Locatie is wel leuk, maar ben je snel klaar mee. Uiteindelijk zijn maar weinig mensen geschikt voor de bediening, het is echt een vak: rennende studentjes en 3 verschillende aan je tafel, kan echt niet. Lekker goedkoop zeker.
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ik had via internet gereserveerd en vermeld dat we met z'n drieen kwamen met mijn moeder van 88 jaar in een rolstoel. Er was al een tafel klaar waar daar ook rekening mee was gehouden. We hebben voor het 6-gangen menu gekozen, wat heerlijk was. Alle gerechten werden op een rustige manier geserveerd, met niet te lange tussen pauzes zoals wij hadden aangegeven. Heel goede. duidelijke servering van de gerechten aan tafel. Net voor het dessert werd mijn moeder gevraagd of zij een prosecco wilde, zij gaf aan dat zij genoeg had, toen kregen wij een rode wijn in mindering gebracht op de rekening en het bord van mijn moeder werd geserveerd met in chocolade geschreven letters "gefeliciteerd". Heel attend, zeer door ons allen gewaardeerd. Super service, super avond gehad, mijn moeder heeft genoten. Dank u wel voor deze fantastische avond.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het is een hele leuke locatie en wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten.Wij hadden het amuse menu en dat was verrassend lekker.
Ook de huiswijn (Merlot)is prima.
Karaf water erbij waar je niet voor hoeft te betalen.
Wij gaan er zeker vaker eten.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij eten geregeld buiten de deur, maar deze keer was fantastisch, het eten ,de bediening en vooral de entourage, ongelofelijk mooi uitzicht op de 18e verdieding, je waant je als een koning!
Wij hadden gekozen voor de 6 gangen menu, met een heerlijke Merlot, was deze avond een vorstelijk!
Als we een hoger cijfer dan 10 mochten kiezen zouden wij dat zeker doen, we gaan zeker vaker daar dineren!
Chapeau !
Gerry Hey
Skwist .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Een grote verrassing! Naast de normale kaart boden ze een 6 gangen menu aan van 39.euro.
Prachtige kleine gerechten,amuse, werden opgediend als schilderijtjes, schitterend om te zien en alles was bijzonder. Een aardige ober, sprak goed nederlands met klein beetje duits accent, bleek dat hij een duitse moeder heeft en een spaanse vader> wat ons bijzonder opviel van hem het keurig serveren met 1 hand keurig op zijn rug.Zoals het vroeger gepast was zo te iets te presenteren.

Graag wil ik erop attent maken, dat koffie of thee niet bij het nagerecht hoort, maar zo aangeboden wordt alsof dat wel zo is.

Verder was dit echt ÜIT"zijn.
Dank voor deze gezellige verrukkelijke avond

m
Harrybeijer B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Lekker gegeten bediening vriendelijk en vlot
Nan B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Nan /Second Lifestyle Maison,
Wat een verademing , met 3 gasten op grote hoogte gegeten.
Ondanks de drukte een vloeiend geheel , zeer prettige bediening en ontvangst , goede menu uitleg en beschrijving van de gerechten.
Echt een aanrader , en nog bedankt voor de fijne avond.
Groetjes Nan en 3 tevreden gasten.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij hebben op deze zondag avond heerlijk gegeten in het Skyrestaurant pi. Bediening tip top in orde. Wij hadden gekozen voor het 6 gangen menu en werden bij iedere gang weer verrast. Tevens het bijpassende wijn arrangement genomen, het personeel is zeer vakkundig en weten waar ze over praten, van het toelichten van de wijnen bij de gerechten tot aan de port bij de kaas. Erg tevreden, de volgende reservering staat al gepland!
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdagavond met mijn familie gegeten bij Skyrestaurant Pi. Zalig menu, tevens ook goede uitleg bij het menu van de gerechten. De bediening was heel vriendelijk en zeer attent. Dit hebben wij als fijn ervaren. Ook ontzettend genoten van het uitzicht. Wij komen zeker terug!
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk gegeten op de 18e verdieping, prachtig uitzicht over Amsterdam.
Het geserveerde menu was een belevenis van smaken en Deze medewerkers van de bediening hebben nog verstand van gastheerschap. Chapeau!!!! wij komen zeker terug met andere gasten.
Anitaa2612 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten. 6-gangen menu. Verrassende combinaties in gerechten. Vriendelijk personeel. Uitzicht natuurlijk fantastisch
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prachtige lokatie met mooi uitzicht over de stad. Prima menu concept met 6 kleinere hapjes. De service was goed; de bediening kon de gereveerde gerchten prima toelichten. Het kleine zesje voor service werd veroorzaakt, dat de service het aan het eind helemaal liet afweten. Niemand meer te bekennen. Om koffie gevraagd, die niet werd geserveerd; de rekening gevraagd die niet werd gebracht, waardoor wij wachtend aan de balie uiteindelijk in staat werden gesteld de rekening te betalen. Een povere afsluiting van een leuke avond.
C.g.welle .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hadden een 6 gangen menu, allemaal heerlijke kleine hapjes, prima, alleen jammer dat de wentelteefjes licht waren aangebrand. Wij hadden geen fles wijn besteld, maar wijn per glas, echter de hoeveelheid geserveerde wijn was zo enorm weinig dat wij geen 2e glas meer hebben genomen, en er werd wat bijgeschonken uit een nieuwe fles !!
P B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Genoten van het 6-gangen menu. De gerechtjes waren prima op smaak, vers, mals en de hoeveelheid van het menu was voldoende.

Bediening was attent en vriendelijk.

Decor/uitzicht vanaf de 18de verdieping was zeer fraai.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Adjong1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prettig restaurant op aparte, hooggelegen, locatie. Vriendelijke bediening en goed eten. Door de inrichting en uitstraling meer geschikt voor een zakelijk diner dan een intiem etentje.
Snof_uit_Almere .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening. Goed concept van 6 hele smakelijke gangen En natuurlijk een bijzondere plek zo boven Amsterdam. Goede parkeergelegenheid!
Donald.hekscher .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ik had in het kader van de sliptongetjes-actie gereserveerd voor drie personen. Wat denkt u : er waren niet genoeg sliptongetjes!! Ik ben er bijna zeker van, dat de mensen, die al dan niet na ons kwamen ( en wier reservering kennelijk wel de 17de etage had bereikt), wel de drie beloofde visjes kregen. Wij moesten het met eén sliptongetje plus een stukje zalm en een heel klein stukje dorade doen. Ook lekker, maar we kwamen voor uw aanbieding. Dat er niet genoeg sliptongetjes waren, is werkelijk te gek voor woorden.
Goedemiddag Donald Hekscher,
Wat vervelend om te horen dat u de beloofde sliptongen niet heeft kunnen krijgen. Hiervoor onze excuses. Op de avond zelf had ik het idee dat wij het naar wens hadden opgelost, zowaar lees ik dus van niet. Jammer! Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen bij Fletcher Hotel Amsterdam, wij zullen er dan alles aan doen het u naar de zin te maken.
Gastvrije groet,
Team Sky Restaurant Pi.