Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

Schepenbergweg 50 1108 DE Amsterdam Nederland Kaart
31-203113670

Over het restaurant Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

Eet je op grote hoogte een slag in de rondte

Zakelijk of privé, Skyrestaurant Pi is de ideale locatie voor lunch en diner! In een imposant rond gebouw tussen Amsterdam en Abcoude krijg je heerlijke gerechten voorgeschoteld in een origineel en trendy decor. Los van een indrukwekkend uitzicht op onze prachtige hoofdstad, heb je hier ook uitzicht op de open keuken waarin de chefs zich drie slagen in de ‘rondte’ werken om jou een culinaire beleving te bezorgen die je niet snel vergeet. Hierbij ligt de nadruk op gezonde producten. Laat je deze ervaring niet ontnemen!

Meer informatie over restaurant Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 09:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Skyrestaurant Pi (Fletcher Hotels)

Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gisteren gegeten en vergaderd bij Pi. Topplek. Hielden prima rekening met ons programma en tijd die we hadden voor eten. Heerlijke tartaar en parelhoen. Lekker aperitiefje van het huis. Na eten naar de boardroom, twee verdiepingen lager, van alle gemakken voorzien. Tot slot een drankje in de prachtige skylounge. Inrichting en uitzicht magnifiek! Ik vind t zicht op de wegen erg leuk. Ook parkeren goed geregeld.
Heleen K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Gisteravond met drie vriendinnen gedineerd in dit restaurant. Zeer goed bevallen, driegangen diner: alles heerlijk, smaakvol, verfijnd en mooi opgediend. Prettige bediening, lekkere wijn. Kortom wij komen graag terug. Smaakvol ingericht restaurant, waar het fijn toeven is.
Rosalie S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten en goede service met een bijzonder uitzicht vanaf de 18e verdieping!
linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prima gegeten en aardige bediening
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Prachtig dat uitzicht en dan gecomineerd met heerlijk eten, kom zeker weer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gerechten waren creatief, lekker. Wijnarrangement werd geschonken in hele kleine glaasjes. Dat is jammer, want daardoor 'mis' je een deel van de wijn, namelijk de neus. Leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!
John F.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Dames heren bedankt, we zijn te gast geweest met ons directieteam. Tijdens de borrel enige agendapunten besproken welke we tijdens het diner verder zouden doornemen. We waren dusdanig onder de indruk van het diner en de gerechten, dat er van vergaderen niets meer is gekomen, dat is jammer.. Maar zegt wel het nodige over uw kaart en de gerechten. Dank het was gezellig waarbij we ook nog even aangenaam hebben gelachen met de bediening, die uitermate gastvrij en correct is maar ook veel humor bezit.. Er werd de volgende dag op kantoor nog over gesproken en hebben 's ochtends de vergadering voortgezet..
Dank we komen zeker nog een keertje ACTA
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Een top diner op een top locatie.
Wat helpt is top gezelschap.
Aanrader!!
Goed te bereiken en uitstekende parkeergelegenheid.
johnstoop .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima plek, goed eten, lekker bijpassend wijnarrangement, en natuurlijk gewldig uitzicht
Franse fusionkok doet goed zijn best
Ernst W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben genoten van het bezoek aan de Sky lounge, het eten, de sfeer en het geweldige uitzicht vanaf de 17e verdieping. Het personeel was erg vriendelijk en op verzoek konden we een kamer bekijken. Ook dit is zeker de moeite waard. Alles bij elkaar een geweldige avond gehad. Als bijkomende voordeel nu eens niet naar de parkeermeter om af te rekenen. Vrij parkeren in de parkeergarage. Wat een geweldige ervaring. EEN AANRADER!!!
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten voor mijn 70ste verjaardag met familie en vrienden.(25 pers)Vooraf overleg gepleegd met de Banqueting sales manager Tamara en de chef-kok Andy Hendriks.Wij hebben het 6 gangen Amuse menu gegeten wat van een voortreffelijke kwaliteit was.Al mijn gasten waren ook zeer enthousiast.Prachtige verfijnde gerechten en super lekker.Van ons krijgt de chef-kok Andy een Ster.Wij hebben genoten.Ellis Leemberg
Paulina O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
bij binnenkomst niemand die je opvangt zelf iemand moeten zoeken tafel was nog niet klaar dus ergens anders neergezet was achteraf ook fout weer ergens anders plaats moeten nemen na half uur eindelijk een menu kaart gehad maar daar hebben we wel zelf even om moeten vragen heb gekozen voor gamba,s net ff te gaar en welgeteld 11 stuks en dat was het kosten 25 euro sorry we zijn daarna nog echt even wat gaan eten wat een teleurstellende afsluiting van een heerlijk dagje uit bah ik heb iedereen al verteld dat het een hele slechte gang van zaken wij gaan heel veel uit eten maar dit heb ik in al die jaren nog niet meegemaakt in 1 woord SLECHT
Ruby P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten was heerlijk! De kaart lijkt regelmatig te veranderen. Dat bevalt mij wel. Ik ben zwanger dus mocht niet alles eten, maar de alternatieven waar ik normaal gesproken niet voor zou kiezen, waren geweldig. Ik kom er vaker, ook voor lunch en het is altijd goed geweest.
Emiel K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke locatie, mooi uitzicht. Eten is ook lekker, maar het duurt verschrikkelijk lang voor je alles hebt als je voor het 6-gangenmenu gaat. En daarnaast zijn de gerechten erg klein voor veel geld. Dus als je honger hebt of weinig geld dan vooral niet doen. Wil je leuke avond uit en weer eens wat anders, dan wel doen.
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie en creatieve gerechten. Personeel en service goed en eenpPrachtig uitzicht (vanaf 18e verdieping) over Amsterdam!!
d D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
goed restaurant top gegeten en service was perfect niks te klagen , uitzicht geweldig natuurlijk op die hoogte aanrader gaan zeker terug!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het was verre van top. Locatie is wel leuk, maar ben je snel klaar mee. Uiteindelijk zijn maar weinig mensen geschikt voor de bediening, het is echt een vak: rennende studentjes en 3 verschillende aan je tafel, kan echt niet. Lekker goedkoop zeker.
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ik had via internet gereserveerd en vermeld dat we met z'n drieen kwamen met mijn moeder van 88 jaar in een rolstoel. Er was al een tafel klaar waar daar ook rekening mee was gehouden. We hebben voor het 6-gangen menu gekozen, wat heerlijk was. Alle gerechten werden op een rustige manier geserveerd, met niet te lange tussen pauzes zoals wij hadden aangegeven. Heel goede. duidelijke servering van de gerechten aan tafel. Net voor het dessert werd mijn moeder gevraagd of zij een prosecco wilde, zij gaf aan dat zij genoeg had, toen kregen wij een rode wijn in mindering gebracht op de rekening en het bord van mijn moeder werd geserveerd met in chocolade geschreven letters "gefeliciteerd". Heel attend, zeer door ons allen gewaardeerd. Super service, super avond gehad, mijn moeder heeft genoten. Dank u wel voor deze fantastische avond.
Ellis L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het is een hele leuke locatie en wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten.Wij hadden het amuse menu en dat was verrassend lekker.
Ook de huiswijn (Merlot)is prima.
Karaf water erbij waar je niet voor hoeft te betalen.
Wij gaan er zeker vaker eten.
Gerry H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Wij eten geregeld buiten de deur, maar deze keer was fantastisch, het eten ,de bediening en vooral de entourage, ongelofelijk mooi uitzicht op de 18e verdieding, je waant je als een koning!
Wij hadden gekozen voor de 6 gangen menu, met een heerlijke Merlot, was deze avond een vorstelijk!
Als we een hoger cijfer dan 10 mochten kiezen zouden wij dat zeker doen, we gaan zeker vaker daar dineren!
Chapeau !
Gerry Hey