Skylounge & bar Pi

• : Parkeerplaats

Kan beter
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgelopen zaterdag met echtgenote gelunched. Mooi uitzicht en moderne inrichting. We namen de lunchaanbieding en deze was uitstekend. Naast versu jus en koffie toe een witlofsoep die een neefje van de mosterdcremesoep had kunnen zijn en een brood (broodje dekt de lading niet) overheerlijke tonijnsalade met rode ui.
Goede keurige bediening maakte de lunch compleet
Lous H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke lunch met vriendelijk personeel
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hier het wildstoofarrangement gegeten. De ontvangst en de sfeer in zowel restaurant PI en Sky-lounge is aangenaam. Jammer dat het een mistige avond was, hierdoor konden we niet van het uitzicht genieten. Er was wat verwarring over in welk restaurant de wildstoof geserveerd zou worden, maar uiteindelijk kwam het allemaal goed. De wildstoof zelf betrof een combinatie van haas en fazant aldus onze gastheer. Het smaakte uitstekend met o.a. de zilveruitjes, uien en kool er doorheen. Als bijgerecht waren er aardappelkroketjes en een frisse appelmoes. Alles bij elkaar waren de porties nogal afgemeten voor ons, maar de prijs was daarentegen goed. De erbij gedronken merlot en chardonnay waren ook een goede keuze. Prettig was de verontschuldiging van de gastheer dat hijzelf vond dat het nagerecht wat lang op zich had laten wachten. De enerzijds verse vruchten met drie ijsbollen en anderzijds de crème brulee vielen ook goed in de smaak. Al met al een geslaagde avond.
MarikoM .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een high tea met de familie op tweede kerstdag. We troffen het met het weer, dus het uitzicht was schitterend, ook toe het donker werd.
De high tea was bijzonder geslaagd. Drankje vooraf, vervolgens een uiensoep en daarna de etagères met heerlijke sandwiches en verschillende warme hapjes. Helemaal bovenaan de scones en andere zoete lekkernijen. We waren met zes personen en allemaal hebben we heerlijk gegeten en genoten van de fijne ambiance.
Ons is opgevallen dat Fletcher de akoestiek goed onder controle heeft. Hoewel het steeds drukker werd, merk je daar wat geluidsniveau betreft helemaal niets van.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
heerlijk eten en een gezellige kerstavond gehad.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Minstens 10 minuten gewacht voordat iemand kwam vragen of we iets wilde drinken, verkeerde soep geserveerd, stokbrood erbij uit dat uit de supermarkt leek te komen en veel te duur voor de kwaliteit en kwantiteit die geserveerd wordt.
Men maakt misbruik van de unieke lokatie!
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ontvangst bij de receptie was teleurstellend. Drie dames waren druk met een stelletje aan de balie. Ze lieten ons wachten. Een beetje jammer, maar dat werd door Sim in het restaurant helemaal goed gemaakt.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Hier genoten van een uitgebreide high tea waar het ons aan niks ontbrak. Aan alles was gedacht. De bediening kan wel wat vlotter en het is jammer dat niet elke ober Nederlands spreekt. Verder wel vriendelijk. We waren erg onder de indruk van het uitzicht want op de 17e etage zie je heel veel. Ook de inrichting is netjes en modern.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Alleen al vanwege het geweldige uitzicht zou iedereen hier eens moeten aanschuiven. Perfect gelegen naast de A2 voor de zakenreizigers, uitstekende parkeer faciliteiten.

Interieur is hip en strak en een leuke kaart waarbij je kunt opteren voor een meer gangen menu of a la carte.

Geiten kaas en een tomaten soepje vooraf en een goed bereide entrecote als hoofdgerecht. Prijzen zijn wel pittig maar voor decorum dient betaald te worden dus geen probleem.
dam0014 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
bediening vriendelijk eten goed alleen de bank waar wij op zaten onder de vlekken en kringen stoel los van de voet jammer ( als je ziet dat het personeel zo goed hun best doet) mvrgr jos van dam
Bosbewoonster .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vooral vanwege het spectaculaire uitzicht vanaf de 17de verdieping gingen wij naar de Pi Skylounge. Clubsandwich en salade niçoise waren minder spectaculair: erg simpel en in snelheid bereid. Meer tevreden waren we over de bediening die, ondanks de drukte, attent en hartelijk was.
jaim2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prachtig decor en geweldig uitzicht wat helaas in het niets is opgegaan door de slechte service. Onduidelijk wanneer lunch stopt en over gaat in het diner. Zelf goedendag zeggen bij binnenkomst en de kaart vragen vind ik onnodig. Jammer had dit niet verwacht
Dhr-J-Onko .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag heerlijk genoten van een Pi clubsandwich Traditioneel. En heerlijk "ice cold" bier van Heineken. Het broodje mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De 2 jongens in de keuken hebben het prima onder controle! Een geweldig uitzicht vanaf de 17de etage! Mooi zicht over de oudekerkerplas of amsterdam arena! Dan over de bediening: een mooie dame die met een vrolijke lach elke keer weer langskomt. Als ik correct ben was haar naam Nathalie Ze toont veel intresse en weet precies wat wij wensen. Ook is er een vlotte jongeman langsgekomen genaamd Jelle. Mijn complimenten voor hem zeer gastgericht gastvriendelijk. Kortom gezegd een geweldige ervaring!
nieuwendijk107 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Soms lunch ik met collega's in de Skylounge, nu was ik met familie. Zoals gewoonlijk heerlijk geluncht, mooie locatie en (kind) vriendelijk personeel.
Prijs kwaliteit verhouding is goed, vooral zo houden!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Het eten is goed van smaak. Wij hadden de clubsandwich met tonijnsalade. De tonijnsalade was ver te zoeken. Je proefde er een vleugje van. Het was eigenlijk meer sla, ui, en tomaat. De bediening was niets op aan te merken. Prima.
gdevries1 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Door ons was een tafel besproken om dat de ervaring heeft geleerd dat er veel gebruik wordt gemaakt van de Skylounge. Op zich zegt dit al genoeg.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij aankomst bleek dat onze reservering niet doorgekomen was. Gelukkig was er plek genoeg en konden we genieten van heerlijke hapjes. Vooral het donker worden vanaf de 17e verdieping is een erg mooi gezicht. Bediening verder vlot en het eten is prima!
Brainwave .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Prima geluncht, lekkere hamburger. Mooie ambiance met fantastisch uitzicht. De bediening was erg vriendelijk, maar had wel wat sneller gemogen.
Adenanita .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Prachtig uitzicht en prima bediening. De gerechten die ze serveren passen goed bij een hotelbar, geen culinair hoogstandje. Goede sfeer en mooi interieur.
oedekenomers .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De gelegenheid is heel bijzonder. Zicht op nieuw Nederland.
De menukaart voor de lunch was simpel, mar wel goed klaargemaakt.
Jammer dat er weinig aankleding (bijv .een tafelkleed) is en dat de stoelen bij het raam vol vlekken zitten.