Skylounge & bar Pi

Meer informatie over restaurant Skylounge & bar Pi

• : Parkeerplaats

Dick K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
De ontvangst bij de receptie was teleurstellend. Drie dames waren druk met een stelletje aan de balie. Ze lieten ons wachten. Een beetje jammer, maar dat werd door Sim in het restaurant helemaal goed gemaakt.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Alleen al vanwege het geweldige uitzicht zou iedereen hier eens moeten aanschuiven. Perfect gelegen naast de A2 voor de zakenreizigers, uitstekende parkeer faciliteiten.

Interieur is hip en strak en een leuke kaart waarbij je kunt opteren voor een meer gangen menu of a la carte.

Geiten kaas en een tomaten soepje vooraf en een goed bereide entrecote als hoofdgerecht. Prijzen zijn wel pittig maar voor decorum dient betaald te worden dus geen probleem.
Dam0014 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
bediening vriendelijk eten goed alleen de bank waar wij op zaten onder de vlekken en kringen stoel los van de voet jammer ( als je ziet dat het personeel zo goed hun best doet) mvrgr jos van dam
Bosbewoonster .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vooral vanwege het spectaculaire uitzicht vanaf de 17de verdieping gingen wij naar de Pi Skylounge. Clubsandwich en salade niçoise waren minder spectaculair: erg simpel en in snelheid bereid. Meer tevreden waren we over de bediening die, ondanks de drukte, attent en hartelijk was.
Jaim2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prachtig decor en geweldig uitzicht wat helaas in het niets is opgegaan door de slechte service. Onduidelijk wanneer lunch stopt en over gaat in het diner. Zelf goedendag zeggen bij binnenkomst en de kaart vragen vind ik onnodig. Jammer had dit niet verwacht
Dhr-J-Onko .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Vandaag heerlijk genoten van een Pi clubsandwich Traditioneel. En heerlijk "ice cold" bier van Heineken. Het broodje mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. De 2 jongens in de keuken hebben het prima onder controle! Een geweldig uitzicht vanaf de 17de etage! Mooi zicht over de oudekerkerplas of amsterdam arena! Dan over de bediening: een mooie dame die met een vrolijke lach elke keer weer langskomt. Als ik correct ben was haar naam Nathalie Ze toont veel intresse en weet precies wat wij wensen. Ook is er een vlotte jongeman langsgekomen genaamd Jelle. Mijn complimenten voor hem zeer gastgericht gastvriendelijk. Kortom gezegd een geweldige ervaring!
Nieuwendijk107 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Soms lunch ik met collega's in de Skylounge, nu was ik met familie. Zoals gewoonlijk heerlijk geluncht, mooie locatie en (kind) vriendelijk personeel.
Prijs kwaliteit verhouding is goed, vooral zo houden!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Het eten is goed van smaak. Wij hadden de clubsandwich met tonijnsalade. De tonijnsalade was ver te zoeken. Je proefde er een vleugje van. Het was eigenlijk meer sla, ui, en tomaat. De bediening was niets op aan te merken. Prima.
Gdevries1 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Door ons was een tafel besproken om dat de ervaring heeft geleerd dat er veel gebruik wordt gemaakt van de Skylounge. Op zich zegt dit al genoeg.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij aankomst bleek dat onze reservering niet doorgekomen was. Gelukkig was er plek genoeg en konden we genieten van heerlijke hapjes. Vooral het donker worden vanaf de 17e verdieping is een erg mooi gezicht. Bediening verder vlot en het eten is prima!
Brainwave .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Prima geluncht, lekkere hamburger. Mooie ambiance met fantastisch uitzicht. De bediening was erg vriendelijk, maar had wel wat sneller gemogen.
Adenanita .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Prachtig uitzicht en prima bediening. De gerechten die ze serveren passen goed bij een hotelbar, geen culinair hoogstandje. Goede sfeer en mooi interieur.
Oedekenomers .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De gelegenheid is heel bijzonder. Zicht op nieuw Nederland.
De menukaart voor de lunch was simpel, mar wel goed klaargemaakt.
Jammer dat er weinig aankleding (bijv .een tafelkleed) is en dat de stoelen bij het raam vol vlekken zitten.
Yuky L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Rond 22.00 uur wat gedronken daar.
Gezellig, je kunt echt lekker zitten met mooie uitzicht.
Rode wijn besteld, water bij gevraagd, niet gekregen.
Pi warme bite besteld, verwacht wel dat een beetje leuk uitziet.
Helaas 12 hapjes,2 sauzen. niet aangekleed ( met komkommer,tomaat ofzo )
zelfs moet ik servetjes er bij vragen.
Ondanks dat hebben we leuke avond gehad.
En voor herhaling vatbaar.

Laura991 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik had gereserveerd voor mijn vriend en mij op 13 februari. Toen wij aankwamen en aangaven dat ik had gereserveerd voor 2 personen gaf een medewerker aan dat dit niet mogelijk was omdat men alleen kan reserveren voor groepen boven 20 personen. Aangezien het de dag voor Valentijnsdag was, konden wij geen plekje meer vinden. Wij zouden dan aan de bar moeten staan en wachten tot er plek vrij zou komen... Nogmaals op mijn email de reservering gecontroleerd, klopte allemaal! Nooit meer voor ons, gelukkig elders in de stad een ander leuk restaurant kunnen vinden.
L-tan .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Ik ben er nu twee keer geweest om daar te eten, een keer prive en een keer zakelijk en beide keren erg goed bevallen! eten zag er mooi uit en het smaakte ook heerlijk! de porties waren ook niet te groot, precies goed. nadeel, je wordt hierdoor wel makkelijker verleid om een nagerecht te nemen wat voor mij echt toppunt was (ben toetjes mens).
Service was ook erg goed, leuke, behulpzame mensen die er werken en ze iedereen zegt je netjes gedag, zowel de mensen in de beniening als keukenpersoneel.
Decor, ik zou zeggen gewoon gaan en zelf zien :) je krijgt er geen spijt van.
Lann .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Een geweldige locatie om elkaar te zitten en wat te drinken. Het uitzicht over Amsterdam is subliem en de opzet van de Skylounge is geweldig. Het concept met kleine hapjes is leuk voor bij een drankje echter kan ik niet aanraden als diner. De kwaliteit van de hapjes waren goed niet bijzonder. Inmiddels ben ik nu 3 maal in de lounge geweest. De service is normaal echt wel goed. Helaas liet dat de betreffende avond (donderdag 4 februari j.l.) te wensen over. Bestek werd vergeten, de ober serveerde uit over het bord van mijn vriendin, we hebben uiteindelijk zelf om drinken gevraagd, gebruikte glazen en flesjes werden niet weg gehaald, iets na bij de koffie was niet mogelijk en ook mochten we blijkbaar niet naar het restaurant op de 18e etage om alsnog van een dessert gebruik te maken.
Geweldige locatie om iets te drinken en klein hapje te eten.
Kevin.ramnandanlal .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance bovenin het fletcher hotel en een uiterst vriendelijke service. Zeker voor herhaling vatbaar!
O'Neill O.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben genoten van de mooie decoratie en uitzicht. Goede bediening. Eten is oke. Was heel gezellig. Iedereen moet sowieso een keer heen.
Marijke F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Hier de high tea gedaan. Was erg lekker en goed verzorgd. Erg royaal, heerlijke scones, sandwiches en mooie formaat mini van alles. Een high tea zoals het hoort te zijn. Uitzicht prachtig. De bediening was erg goed en heel attent. Een aanrader