SkyLounge Amsterdam

6,2
5,6
Kada .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
De sfeer is goed en uitzicht prachtig, maar het eten is beneden peil. Een salade geserveerd zonder zout of peper. Geen dressing en niet opgediend met een tomaat of andere enig groente soort. Het brood was leuk verpakt in een zwart papiertje maar smaakte "supermarkt gewoon". De salade niet opgegeten en de zaak verlaten zonder enige ambitie om ooit nog terug te komen.
Roland W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voor het eerst én voor het laatst een borrel gedronken op het terras met geweldig uitzicht. Bij binnenkomst een Mojito en een Margarita besteld, gevolgd door een portie nachos en een fles water. Die laatste twee kwamen vlot, de cocktails bleven uit. Herhaaldelijk verontschuldigde onze waiter zich voor het uitblijven en na een uur (!) verdween hij zelf enige tijd; wij hebben het vermoeden dat hij van ellende zelf de cocktails maar gemixt heeft naar eigen idee: de Mojito ging nog, de Margarita was voornamelijk tequila met een drupje limoen, van de cointreau niet veel teruggevonden. En dat dan voor € 15,- per cocktail die we gehaast opgedronken hebben vanwege een dinerreservering elders. Jammer.
Doorn2212 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Prachtige locatie, maar vreselijke bediening. Arrogant en onaardig! zo jammer, als de bediening top zou zijn, heb je echt wel een hele fijne avond hier.
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Als ik Amsterdam bezoek moet ik gewoon de Skylounge bezoeken. De plek vind ik zo heerlijk trendy en het uitzicht magnifique. Als je buiten zit is de bediening traag, binnen ervaar ik geen probleem. Wel is het zo dat de wijn erg duur is. Je betaalt minimaal acht euro voor een glas en ik denk dan, is dit nu echt nodig? Voor de mensen die nog niet eerder zijn geweest... Ook kun je schrikken van de prijs van een kop koffie of thee, maar deze worden wel geserveerd met drie versnaperingen. Voor de tweede kop/glas betaal je niet extra. Even een weetje.
Waanzinnig uitzicht over Amsterdam! Heerlijke plek in het voorjaar of zomer om buiten te zitten.
Kikilara B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Bij binnenkomst krijg je popcorn die niet te eten is en wordt er te snel gevraagd wat je wilt drinken. Als je eenmaal klaar bent om te bestellen is de bediening in geen velden of wegen te bekennen. Als we per ongeluk de verkeerde snack bestellen is daar na 5 seconden al niks meer aan te veranderen.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ik was hier al enige tijd niet meer geweest en ik vond het dit keer echt minder goed. Zeker het uitzicht is mooi, maar verder doet het allemaal wat versleten aan. Het tapijt is vies en de meubels zijn ook aan vervanging toe.
We gingen voor een hapje en een drankje voorafgaand aan een diner elders in de stad. Het zoeken van een plaatstje verliep moeizaam het is druk en er staan bordjes op tafels die wij in ieder geval niet begrepen. Maar goed een plekje gevonden en een biertje besteld kregen een tap biertje in plaatst van het bestelde flesje voor 7E. Voor dit bedrag verwacht je snelle service en in ieder geval het bestelde product wat wel in de kaart staat maar ze niet hebben. Bij het biertje komt een soort van popcorn met ik neem aan kerrie, echt een vreemd keuze mijn hele handen waren geel en niet meer schoon te krijgen.
Verder verliep alles een beetje moeizaam bestellen, afrekenen ik sla het maar een tijdje over...
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Voor het eten hoef je hier niet naar toe. Een borrelhapje is prima en de kaart is beperkt. Maar veel erger is dat het eten slecht is. De pizza simpel, klein en de korst te donker. De fish en chips is ook geen aanrader. Vier dikke frieten en weinig en te hard gebakken vis met een scheve verhouding vis en deeg. Bij de Febo of New York Pizza eet je zonder overdrijven beter en natuurlijk veel goedkoper.
Het uitzicht is echter super.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Natuurlijk ga je hierheen voor het uitzicht en de internationale vibe. En die krijg je! Helaas past de kwaliteit van het eten en het personeel niet bij de entourage. Een half uur wachten op je cocktail, het verkeerde krijgen, en dan weer 20 minuten wachten. Not done, zeker niet zonder excuses aan te bieden. De salade duurde even zolang om bij onze tafel te arriveren en was ondergedompeld in saus. Omdat de bediening met drie vrouw sterk achter de bar aandacht voor andere zaken had, ben ik naar binnengelopen om te betalen. Daar bleek die dag een nieuw betalingssysteem ingevoerd te zijn, waardoor er niet met creditcard betaald kon worden. Erg onhandig als je geen cash bij je hebt, en ook hier moesten we wachten voordat er een oplossing voorhanden was. We rekenden uiteindelijk voor 2 drankjes en 2 salades 60 euro af. Hilton maakt hier een zeer onprofessionele indruk - hopelijk gaan ze er snel wat aan doen, want de locatie verdient het!