Skyline Beachbar

Meer informatie over restaurant Skyline Beachbar

• Terras
DianauitAmstelveen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gezellige eettent, uitzicht op zee. Personeel is aardig. Helaas vonden wij de saté en diepvries wedges erg slecht. Een snelle opgewarmde hap zonder zorg en smaak. Dit wel doorgegeven en misschien vanaf vandaag gaat de saté wel lekker smaken op het mooie terras.
Jeetjemina .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Nog even genieten van misschien wel de laatste zonnige avond van het jaar. Omdat de first wave (de relaxte surfschool) daar zit streken we toch maar weer bij skyline aan. Ook dit keer viel het weer tegen. De bediening doet zijn best maar je merkt dat ze van de baas streng moeten doen tegen spelende kinderen en honden. Dat kan ik snappen als er een vol terras zit maar dat was niet zo en niemand had er last van ( alleen de baas? ) Ook hadden ze wederom niks meer wat op de kaart stond. Alles al op omdat het het einde van het seizoen was maar ook midden in de zomer hebben we dit al eerder meegemaakt. Dat geeft op zich niet maar biedt dan een drankje aan om het goed te maken of doe gewoon vriendelijk.
Het eten was niet bijzonder, ook nog niet eens wat er besteld was. Wederom niet tevreden over deze eettent. Dit was voor ons de laatste keer, na het surfen maar even kijken bij de buren!
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Al meerdere keren hier gegeten en gedronken en het is altijd goed. De sfeer in losjes en iedereen is direct op z'n gemak bij het betreden van het terras. De vaste crew weet gewoon hoe het hoort en dus zal het je aan niks ontbreken. Het eten is altijd lekker en dus kan ik deze tent alleen maar aanraden. Dus ben je in Zandvoort en wil een lekker (niet te ingewikkeld) hapje eten? Dan moet je hier zijn. Sappige saté, mooie entrecote of een goed vullende salade.
Nog een groot pluspunt; ze serveren ook 0% bier! Dus ook de Bob kan hier gezellig meedoen.
Zwemmertje .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Wat ons direkt opviel is de geweldige sfeer. Lekker ontspannen met een goed wijntje ( Marlborough) en genieten van het strand,de zee en de surfers aldaar na het vreselijke weer van de afgelopen week. Je waant je niet in Nederland als je daar bent. Mijn man had een entrecote en ik had spareribs, werkelijk geweldig ! Heerlijke gebakken aardappelen ( de lekkerste sinds jaren, deze maken ze ook zelf volgens de zeer vriendelijke bediening) en de entrecote lag op een bedje van gebakken groenten.
Redelijke prijzen en vlotte vriendelijke bediening. Wij komen terug :-) Bedankt .
Smakkelijketen .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
We hebben voor de Spareribs gekozen bij Skyline. Wat een feest.
Met liefde klaar gemaakt en met een glimlach geserveerd.
Zo heerlijk gezeten en voor een schappelijke prijs.
Já dit is echt een aanrader.
Foodexpert1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Voorheen was Skyline een Australische tent, waar ze dit seizoen vanaf zijn gestapt. Ondanks deze verandering is volgens mij alleen de vlag niet meer Australisch. De sfeer is nog steeds hetzelfde. En dat is maar goed ook!!
Als je op de boulevard loopt en naar beneden kijkt zie je een paar golfplaten en lijkt het een beetje rommelig, maar zodra je naar beneden loopt is het één geheel. Het heeft wat weg van een surfdorpje. Er is een hoofdtent, waar je de Australische tinten nog wel tegenkomt, de Wallaby Creek (die niet open was toen wij er waren, maar die gebruikt wordt voor besloten feestjes) en er is een surfschool.
Het personeel lijkt ook net weggelopen uit een surf film en past helemaal bij het decor. Ze stralen uit dat ze echt plezier hebben in hun werk. Op aanraden van een van deze surfdudes bestelde ik de Spare-Ribs. Dat bleek een hele goede keuze. Ze waren mals, vielen bijna van het bot af, en heerlijk gemarineerd. Mijn vriend had de Grill of the Day, wat vandaag een Entrecote was. Ook deze was perfect gegaard en perfect op smaak. Ook de aardappeltjes met rosemarijn smaakten erg goed! Er was niet veel keuze in nagerechten, maar de cheesecake die wel op de kaart stond was echt lekker!
Ik kom hier zeker terug want dit is naar mijn mening de strandtent met de meest relaxte sfeer en veruit de beste bediening van Zandvoort!
Nu nog een beetje zon!!
Snoepkontje .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Skyline Beachbar is het tegenwoordig, het australische is er af omdat, zoals men zegt, het moeilijk is om australische biertjes te krijgen en omdat men vondt dat het concept een nieuwe wending nodig had.
Gelukkig is de heerlijke sfeer behouden en het eten is erg sterk verbeterd dit jaar, ik had een entrecote met pepersaus en mijn vriendin de vis van de dag, echt lekker en zeer betaalbaar allemaal.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, daar kunnen veel strandtenten een voorbeeld aan nemen.
Ik was er met mooi weer en het terras was goed vol, maar alles liep op rolletjes, compliment hoor!
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik had de catch of de day, heerlijke zeewolf met wokgroenten, eerst buiten gezeten maar vanwege het weer daarna binnen gaan eten. Het eten was super lekker en de bediening heel vriendelijk. Er kwam een grote groep binnen om te eten maar alles liep op rolletjes.
Tantejozefien .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Favoriete plek, blij dat ze weer geopend zijn! Kon niet kiezen tussen grill van de dag en catch van de dag, de vis is ook altijd perfect hier. Toch gekozen voor de ribeye en geen spijt van gekregen : een heerlijk stuk vlees met pepersaus. groente en aardappeltjes precies goed. Gelukkig als vooraf alleen brood met aioli genomen want zat helemaal vol na het hoofdgerecht. Vriendelijke, vrolijke jongeman in de bediening maakte het een gezellige avond!
Jesikaas .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Heel lekker gegeten bij Skyline13, een hele fijne plek voor een ontspannen avond uit. . Als hoofdgerecht een heerlijk malse entrecote, met zorg bereidt en genoten van de ongedwongen sfeer en het prachtige uitzicht. Een plek om veel vaker dit soort avonden te hebben..
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Vanavond in de avondzon heerlijk gegeten bij deze gezellige strandtent. Gebruik gemaakt van een Social Deal. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. De entrecote was super mals, de patat heerlijk en de bediening heel vriendelijk. Wij komen deze zomer nog wel eens terug!
Henkdetank .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Afgelopen zaterdag hier in de avond gegeten en het viel helaas erg tegen. Wij hadden gekozen voor de tasmanian burger en spare ribs en vooral de burger was niet hetgeen wat wij ervan hadden verwacht. Hij was droog en vooral saai, het zag er goed uit maar qua smaak was het gewoon niets.

De spare ribs waren wel lekker en hetgeen wat erbij geserveerd werd was ook van prima kwaliteit. De service is erg netjes en attent, je voelt je echt welkom.

Onze tip: voor de lunch raad ik skyline aan, avondeten zou ik elders doen.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
prime sfeer en heerlijk eten. De Beef nacho wordt leuk geserveerd in een soort platte pan. Erg lekker! Ook de spareribs zijn lekker van smaak en het vlees laat goed lors van het bot. Een leuke kaart, waar voor iedereen wel iets tussen zit.
De bediening is inderdaad relaxt, maar heeft jaren ervaring en weet wat ze doen. Kortom, zoek je een leuke strandtent om te eten? Ga eens naar Skyline!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Basic food, geserveerd door een relaxte bediening. De lokatie is prima, een no nonsens strandtent, maar wel relaxed. Zeker terugkomen daar.