Skoop

Alphenseweg 8 2771 XK Boskoop Nederland Kaart

Over restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Meer informatie over restaurant Skoop

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:30

Cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De carpaccio was heerlijk, en NIET koud, precies op de goede temperatuur. Grote stukken vlees aan de spies, en de vis van de dag bestond uit twee soorten vis. De creme bulee zag er lekker, uit hij smaakte ook heerlijk.
Aparte inrichting, en een paar hele vriendelijke gastvrije serveersters liepen er rond.
Kortom we gaan weer terug
Michel.kershof .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuk restaurant op een unieke locatie. Ontvangst was vriendelijk en de sfeer in het restaurant is goed.
Eten was goed en de hoeveelheid eten was voldoende voor een gemiddelde eter.
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig restaurant met een relaxte sfeer en plezierige bediening. Het eten was goed, het toetje met de chocolade lava cake was super!. De kippesoep was ook zeer goed. We hebben lekker gegeten en werden snel geholpen.
Mees B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellige sfeer, lieve medewerkers, heerlijk gegeten.
Wel belangrijk om van te voren te vermelden dat de kosten die de restauranthouder moet afdragen aan Iens bij de de klant in rekening wordt gebracht. Wij waren daarvan niet op de hoogte.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel en een mooie locatie, Leuk ingericht, we komen hier zeker nog een keer terug!
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Met de AH Iens bon zijn wij wezen dineren in Skoop.
Skoop is een gezellig restaurant in zomerse sferen. We werden gastvrij ontvangen. Het AH Iens menu stond al op tafel, maar werd ook nog apart aan ons toegelicht.
Er was keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 2 nagerechten.

Wij namen beide vooraf de carpaccio, gevolgd door de kip Curacao en de Braziliaanse spies. Als nagerecht lavacake en pannacotta. Ook namen wij nog een broodplankje vooraf.

Helaas werd de carpaccio veel te koud geserveerd, waardoor het gerecht niet goed tot zijn recht kwam. Wij hebben nog even gewacht met eten om het gerecht op temperatuur te laten komen, maar voelde ons toch wat bezwaard om het voorgerecht lange tijd niet aan te raken zodat we het toch, iets te snel, zijn gaan eten.
De sla onder en bovenop de carpaccio waren al vooraf aangebracht op het gerecht en meegegaan de koeling in. Hierdoor was de sla slap geworden.
Jammer, want het vlees was van goede kwaliteit. Verbeterpuntje voor de chef.

De hoofdgerechten waren allebei heerlijk en werden mooi opgediend. Vooral de kip Curacao was een topper.
Ook over de nagerechten niets dan lof. Mooi opgemaakt, goed van smaak.

De geschonken huiswijnen waren van goede kwaliteit. Bij de huiswijnen is er keuze uit wijnsoorten. Dat is toch wel een luxe.

De prijs van het AH Iens menu was nergens vooraf gemeld. Uiteindelijk bedroeg de menuprijs 36,50.
Omdat we met de bon met 2 personen voor de prijs van 1 aten was de prijs prima, maar als er echt 36,50 moet worden betaald per persoon is de prijs / kwaliteitsverhouding niet goed.
Een menuprijs tussen de 27,50 en 29,50 is beter voor hetgeen wat geboden werd.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een gezellige ontvangst. Wat een sfeertje!!
Vooraf een goed bereid soepje, daarna een exotisch kipgerecht met mooie smaakcombinatie van abrikoos en basilicum, en ene hemelse panna cotta na.
Melina R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Perfect avondje gehad, goed eten , lieve bediening en gezellige inrichting , zeker voor herhaling vatbaar , tevens netjes qua kosten
Anco V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gezellig restaurant op een leuke lokatie langs de Gouwe. Je voelt je er op je gemak. Inrichting top, personeel top, eten top. Al met al top!
André S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Rommelig maar wel leuk en gezellig ingericht restaurant. Lijkt door terras aan het water vooral in de zomer leuk om te gaan zitten. Het duurde na het gaan zitten lang voordat de service op gang kwam, maar daarna liep het wel ok. Service verder vriendelijk.

De rekening viel niet mee. Als je daar dan op kijkt, dan zie je dat een kannetje (kraan!) water naast je wijn bijna vier euro moet kosten. Bizar. Dát is reden om niet meer terug te gaan.
Nicolevanmelsen .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuke plek aan het water, originele huisvesting en leuk ingericht.
Heerlijk gegeten! Borden worden ook prachtig opgemaakt.
Rafael G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We vonden het interieur heel leuk en heel apart. Locatie ligt ook mooi aan het water. We troffen het, het was een prachtige zonnige dag. De bediening was ook heel vriendelijk en het eten was voortreffelijk. We hebben echt genoten van het middag, en we komen beslist weer eens terug.
Vlinder-1974 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Skoop was al bekend bij mij, maar ik had er nog nooit gegeten. Deze week voor het eerst daar gedineerd.
De locatie, aan de Gouwe, is gezellig en kleurrijk ingericht. Tijdens het eten kwamen er een aantal binnenvaartschepen voorbij. Geweldig.
Bij het terras buiten aan de Gouwe, krijg je meteen een zomers gevoel en binnen waan je je, door de vrolijke inrichting, in een exotisch land.
De bediening was goed, heel vriendelijk personeel.
Als voorgerecht had ik een exotische kipsalade, als hoofdgerecht Kip Curacao en als nagerecht Pannacotta. De gerechten waren allemaal lekker, maar niet verrassend. Er was veel aandacht besteed aan de garnering, waardoor eten nog meer een feestje werd.
Ik ga zeker nog een keer terug naar Skoop en kan het anderen ook zeker aanraden. Ben benieuwd naar de andere gerechten van de menukaart. En ik wil ook graag een keer 's zomers op het terras aan de Gouwe zitten.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Zeer vriendelijk personeel en goede bediening. Het 3-gangen keuze menu voorzag in alle wensen. De carpaccio was erg smaakvol (ik had een recensie gezien dat deze niet zo smaakvol was, dus ik was huiverig, maar was zeer positief verrast!). Als hoofdgerecht hadden we beiden iets anders gekozen (Spies Brazil en Catch of the Day) en beiden was erg goed. Nagerechten waren ook erg lekker met zelfgemaakt ijs.
Anne-moniquevanson .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Carpaccio en kipsalade, echt lekker. Spies brasil was prima en de catch volgens de liefhebbers top!
Mtavosman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Leuk en sfeervol restaurant. Exotische kipsalade erg lekker, carpaccio vrij flauw wat smaak betreft. Als hoofdgerechten kip Curacao die erg lekker was. Van de Spies Brasil was de biefstuk ook weer aan de flauwe kant. De friet die erbij geserveerd wordt is overheerlijk. De nagerechten Pannacotta en de lavacake, worden beiden geserveerd met wat vruchtjes en een bolletje ijs en slagroom en waren verrukkelijk.
Een AH erlebnis was dat het menu zonder kaart van de AH restaurantactie zo te zien € 5 goedkoper is.
Pivanzanten .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker eten dat ook mooi geserveerd wordt. De exotische kipsalade was verrassend. En de toetjesliefhebber kan zijn hart ophalen. En het klinkt gek, maar zelfs het toilet is een aanrader.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij Skoop. De voorgerechten, carpaccio en een kipsalade smaakte prima. Als hoofdgerecht had ik de vangst van de dag, roodbaars met gamba's. Erg lekker! Mijn partner had kip Curaçao. Kipfilet omwikkeld met spek en gevuld met pruimen in een rode wijn saus. Ook erg goed. Er zaten lekkere verse groenten bij en de frietjes waren echt heerlijk. De entourage is er erg leuk. Helaas waaide het iets te hard om buiten te eten, maar bij mooi weer hebben ze een leuk terras aan het water. Een heel leuk restaurant met vriendelijke bedoening. Gaan we zeker nog een keer eten.
Hawiveer .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het is daar erg apart wat de inrichting betreft. De mensen zijn heel vriendelijk en de bediening is prettig en vlot.
Leuke locatie als je hebt ontdekt hoe je er moet komen.
Tonneijk .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was lekker, maar niet bijzonder. De smaken waren standaard. Kan wat meer een eigen uitgeproken smaak krijgen, past beter bij de inrichting waar veel zorg aan is besteed.