Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Meer informatie over restaurant Skoop

• : Gratis parkeren naast restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Skoop

Sjaak H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed eten en fraaie presentatie, ongedwongen sfeer en prima prijs kwaliteit verhouding.
deesdesie S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten en goede service.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
het was er gezellig en lekker gegeten
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was weer heerlijk en super lekker gegeten dank je wel Ruud voor jr gasvrijheid Danny & Mieke
martineten .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig was het bij Skoop, het zat er vol.
We hebben er lekker gegeten. Ik denk dat je 's zomers lekker zit daar aan het water.
famstamschijf .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke ambiance, vriendelijk personeel. We konden kiezen uit verschillende gerechten. Als voorgerecht hebben we voor carpaccio gekozen, was een mooi opgemaakt bord, met een flinke hoeveelheid carpaccio, goed van kwaliteit en smaak. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor scholfilet, dit werd opgediend met diverse groenten en een schaaltje patat, erg lekker allemaal. Het nagerecht was een bord met 2 soorten ijs en een bolletje mousse en wat stukjes fruit, dit was een lekkere afsluiting van een geslaagde avond. Best wel een aanrader om eens te gaan eten bij SKOOP.
heidispiering .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Via AH-actie gegeten bij Skoop. Zeer hartelijke ontvangst, originele inrichting. Lekker gegeten van het drie-gangenkeuze menu ( keuze uit 3 voor/hoofd en -nagerechten) Prijs drie gangen menu iets duurder dan losse gerechten volgens menukaart.
D. Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vriendelijke en hartelijke eigenaar. De sfeer is erg gezellig, lekker ruim opgezet en toch nog knus.
Het eten is van goede kwaliteit en de porties zijn (bijna te) groot. Daar gegeten met de AH-actie, dus nog niet eens de volledige kaart kunnen zien.
Bep H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het was gezellig en lekker af en toe wat tocht gevoeld deur achter ons open was niet zo lekker!
jmstorre1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We vonden het restaurant er heel leuk uitzien. Levendig en kleurrijk. De bediening was super en we werden heel
goed geadviseerd zodat we een goede keuze konden maken. We hadden AH-restaurant vouchers en bij sommige restaurants krijg je dan een minder goede tafel maar bij dit restaurant niet. Kortom, wanneer je van ongedwongen houdt en van lekker eten ga naar SKOOP.
Nicoline T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten, wensen, saus los bijv. kwamen goed door. Onze A.H bonnen waren ,bleek later, niet bij iedereen bekend. Bij binenkomst meteen gemeld en het stond op,het reserveringsbriefje op de tafel!
Maar ons verrassingsmenu werd toch voor de actieprijs berekend. Chapeau!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ik en familie waren zeer tevreden over entourage en eten!
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Skoop is een wat aparte zaak in de restaurantwereld. Ligging aan de Gouwe is super, maar in september en 's avonds zie je daar weinig van. Inrichting is bijzonder, maar heel gezellig.
Eten voldeed aan de verwachting en de bediening was heel attent. Zullen er beslist nog eens terugkomen.
Cees K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Jammer dat je een aangepast menu krijgt.
Die indruk gaf het niet met het reserveren.
Kan niet begrijpen dat een ondernemer zich laat misleiden door dit vooraf niet te melden.
Wees eerlijk met wat je doet, nu is je imago geschaad en leverd niets op!
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met vrienden. De gastvrijheid was super! Mooi opgediend, heerlijke smaken en leuke sfeer! Inrichting wat hysterisch maar dat heeft wel wat. De locatie was iets verstopt, maar vooral heerlijk voor de zomer aan het water. Aanrader!
Bep H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We willen al onze vrienden en bekende jullie restaurant zeker aanbevelen, was goed gezellig, we voelden ons er zeker op gemak . Ga zo door dan komen we zeker nog een keer.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was weer super gezellig & het eten wederom heerlijk mijn complimenten dank je wel voor de gezelligheid & gastvrijheid Ruud !!
Jac H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De inrichting van het restaurant is ruim van opzet en heeft een eenvoudige maar vrolijke uitstraling. De kwaliteit van het diner is prima. Alleen moet ik achteraf constateren dat de prijs niet in overeenstemming is met de opgave.
Geen 34 euro, maar 36,50 euro
Ge H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij Skoop zijn ze hartelijk en vriendelijk geven je genoeg tijd. Bij slecht weer is het lekker behaaglijk binnen zitten.
Kortom een prettige sfeer.