Over het restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Meer informatie over restaurant Skoop

• : Gratis parkeren naast restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
John J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Karsmakers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Lekker uit eten met de AH-restaurantactie. Ik ging m.b.v. www.ahrestaurantactie.nl op zoek naar een leuk restaurant in de buurt van Gouda voor zondag om 18.30. Ik wil graag zelf kunnen kiezen en bij Skoop stond dat er à la carte gegeten kon worden. Ik heb toen op de website van Skoop gekeken en de kaart sprak me aan. Vooral het dessert Dame Blanche 2017 leek me geweldig. Zondagavond half zeven, waren we ter plekke en het beviel me op het eerste gezicht goed. Leuk terras (al vonden we het daarvoor te fris), leuke inrichting én gezellige muziek. De eerste teleurstelling kwam toen de serveerster met een krijtbordje ons kwam uitleggen hoe het keuzemenu werkte. Keuzemenu? We mochten toch à la carte eten? Ik heb haar verteld dat het zo niet op de website van de actie stond. Zij was hiervan niet op de hoogte. Ik vroeg haar me ook de gewone kaart te brengen, zodat ik kon beslissen of ik wel of niet met de restaurantactie wilde eten. Op een bord naast de keuken werd sangria aangeprezen, dus vroeg ik wel alvast om een glaasje sangria. Daar kwam teleurstelling nummer 2: geen sangria. De serveerster zei dat ze dat toch echt tegen haar vader (de eigenaar) had gezegd, dat dat weg moest.
Dan maar wat anders en wachten op de kaart. Toen de kaart na nog eens vragen kwam, stond de Dame Blanche 2017 niet op het menu, terwijl hij wel op de website van het restaurant zelf staat. Ik vroeg of het dessert er wel was. Helaas, teleurstelling nummer drie. Teleurstelling vier vind ik dat de serveerster ons niet alsnog aanbood om à la carte te eten. Het stond kennelijk fout op de website van de actie, maar dat was een mooi gebaar geweest naar ons. We zijn wel blijven zitten en hebben gekozen van het keuzemenu. Ik had een salade met asperge en aardappel vooraf (mijn man had de aspergesoep), een jambalaya (mijn man de sate babi) en als dessert kozen we allebei voor de churros met kokosijs. De salade en de soep waren lekker. De sate was prima, maar de jambalaya had wat hoger op smaak gekund. Jammer ook dat de 3 gamba's niet waren schoongemaakt. Eéntje had wel een inkeping op de rug, maar het darmkanaal zat er nog in, net zoals bij de andere 2 gamba's. De churros waren echt teleurstellend. Het waren geen zelfgemaakte, maar van die churros uit een diepvrieszak (dun en droog).
We zullen hier denk ik niet meer komen. Hooguit voor een wijntje op het mooie terras aan het water.
Judith W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We gingen hierheen met de AH restaurantactie. Vergeleken met de normale kaart was mn het hoofdgerecht simpel en het menu aan de dure kant. Eten was lekker en goed verzorgd. Temperatuur van het voorgerecht beetje laag.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heel gezellig etentje gehad met de AH restaurant actie, last minute geboekt.
Hartelijk ontvangen, lekker eten en muziek op de achtergrond.
De inrichting is erg speciaal en maakt het geheel erg sfeervol.
Witte wijn op aanraden van de bediening, en idd erg lekker!
En het zelfgemaakte ijs is echt een aanrader!!!
Kortom een super avond gehad, we komen zeker weer!
gerrie N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heel sfeervol restaurant. Gezellig om er te eten, Fijn om er te zijn!
Het eten is Heerlijk en er wordt op een fijne manier uitleg gegeven over de gerechten en de wijn.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten. Ben benieuwd hoe het nieuwe menu (per 1 mei) eruit gaat zien!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Afgelopen zondag hier gegeten met vier personen. Een prachtig zonnige dag, dus het was druk bij Skoop. Hoewel twee van ons later dan afgesproken arriveerden, werd er enthousiast geïmproviseerd zodat ook wij heerlijk een tafel aan de waterkant kregen. Er was live muziek, een superleuke band! Het eten was goed verzorgd en de bediening spontaan en niet overdreven. Eigenaar Ruud had goed de controle over het geheel. Een paar maanden eerder waren we hier door het geocachen per ongeluk verzeild geraakt en kregen een gratis consumptie. We waren enthousiast over wat er hier is neergezet en nu we hier zijn gaan eten werd ons goede voorgevoel waargemaakt. Lekker relaxed en casual. Skoop is niet gemakkelijk te vinden, maar als je er bent heb je ook wat! Bedankt, we komen weer terug!
>J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het is er gezellig en leuk ingericht. de menukaart was anders dan in Jan.2017,ik miste het voorgerecht de
carpartio, het eten was goed ,maar ik ben een fan van de vorige kaart.
Wies S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
De kleurrijke inrichting blijft verrassend en vrolijk. Het menu is vrij klein, maar wel erg lekker. De staf is attent en vriendelijk. Onze hond is altijd welkom.
Maggy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassend restaraunt. Veel variatie in smaak, had alleen iets meer mogen wezen (grote porties). De sfeer was gezellig en persoonlijk.
Gwen L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Sfeer was heel gezellig.....leuke backgroud-music...heel goede bediening.
Het eten was ook goed en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezien de ligging van het restaurant zal het zeker in het voorjaar en in de zomer heel gezellig zijn met de gezellige zitjes aan het water... gaan we zeer zeker doen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Je wordt enthousiast ontvangen met een kort gezellig praatje en je wordt vriendelijk naar je tafel geleid, terwijl nog gemeld wordt dat je eventueel ook nog een andere plek kunt uitkiezen. Het menu en de gerechten worden kort toegelicht en heel snel heb je je drankje en eventueel broodplankje op tafel. De tijd tussen de gerechten kun je rekken als je wilt, want de bediening vraagt na elk gerecht of je nog even wilt wachten of dat ze het volgende gerecht al kunnen klaarmaken. Er is totaal geen tijdsdruk. Af en toe komen Ruud en Ana voor nog een praatje langs en de sfeer is bijzonder relaxt. Heerlijk gegeten, fantastische sfeer en zeer aan te raden. Wij gaan in elk geval weer terug als we ook maar íets te vieren hebben. En wij vieren voortaan álles.
Anoukgempiet .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was even zoeken om de accommodatie te vinden ( mijn Tom Tom is niet up to date!) , waardoor wij wat later dan afgesproken was, arriveerden.De ontvangst was er niet minder hartelijk om en wij mochten in het "liefdesnestje" in de hoek van het restaurant plaats nemen. Via de AH actie kwamen wij op deze zaak, maar hebben beloofd in de zomer zeker weer eens terug te komen. Het idyllische terras aan het water ontlokte ons die afspraak.
S_S .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We kwamen via de AH actie en er was een menu waar we uit konden kiezen. Vanaf het voorgerecht tot het dessert was het top en de bediening was ook super. We komen zeker terug..
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een gezellig bijzonder restaurant! En wat een prijs / kwaliteit verhouding!!! Diner menutje besteld, voor- en nagerecht heerlijk, hoofdgerecht eenvoudig, maar niet verkeerd. Wij komen hier beslist terug, zeker als we in de zomer op het aangename terras kunnen zitten.
wilwerk .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op Donderdag 5 januari met vrienden bij Scoop gegeten van de AH aktie. De ontvangst was erg hartelijk en plezierig. Het 3-gangen menu was goed variabel. Het eten was lekker van smaak en de opmaak van de borden zag er leuk en aantrekkelijk uit. De inrichting kan misschien iets gezelliger maar heeft zeker geen invloed op een prettige avond.Een aanbeveling om er in de toekomst (in de Zomer op het terras aan de Rijn) weer te gaan eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer is rustig. De drankjes vinden wij wat aan de dure kant. Maar over het algemeen hebben we een heerlijke avond gehad bij Skoop.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
gezellige ambiance, leuke en goede bediening. Het hoofdrecht is leuk opgemaakt en smaakt voortreffelijk. Het is zeker een aanrader voor grote eters.