Over het restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Meer informatie over restaurant Skoop

• : Gratis parkeren naast restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Skoop

Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met vrienden. De gastvrijheid was super! Mooi opgediend, heerlijke smaken en leuke sfeer! Inrichting wat hysterisch maar dat heeft wel wat. De locatie was iets verstopt, maar vooral heerlijk voor de zomer aan het water. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het was weer super gezellig & het eten wederom heerlijk mijn complimenten dank je wel voor de gezelligheid & gastvrijheid Ruud !!
Ge V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Bij Skoop zijn ze hartelijk en vriendelijk geven je genoeg tijd. Bij slecht weer is het lekker behaaglijk binnen zitten.
Kortom een prettige sfeer.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alleen prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Een 3-gangen diner met saté en patat voor 36,50 vind ik te hoog.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
25 euro is niet in verhouding met wat je krijgt, glas verse jus een broodje met gerookte kip en een bolletje ijs, slagroom en 5 stukjes churros.
Ik was erg teleur gesteld. Er is soep van de dag of verse jus, hadden ze niet een ander voor gerecht erbij kunnen bedenken. Er was ook maar een keuze van 3 broodjes.
Eigenaar gaf aan dat het wel in verhouding was : glas jus 3.85, broodje 9.75 en na gerecht 9.75 . Min berekening was : verse jus 4 euro , broodje 7.50 en nagerecht, 6 of zeven euro gezien de hoeveelheid.
Het is jammer maar mij zien ze hier niet terug.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Echt een aanrader.
C K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gewoon lekker gegeten, lekker verrassingsmenu. Leuke locatie met scheepvaart die bijna langs je tafel gaat. Apart ingericht.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zonder te reserveren konden wij zo terecht en Ruud het was weer een feestje om bij jullie te zijn en te genieten van het heerlijke eten dank je wel tot weer heel snel !!!
L V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een bijzondere plek...een tafel aan het water. Superleuke inrichting en een ongedwongen sfeer. Vakantiegevoel... Kom zeker terug.
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Helaas viel het tegen. We vonden het menu geen 34 euro waard. Vorig jaar veel beter. Mooie locatie, beetje chaotisch bediening.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het was weer genieten en de sfeer is er ook heel bijzonder zou er iedere week wel heen kunnen gaan top lokatie.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Verrassend goed eten in een omgeving die je daar niet zou verwachten. Het was voor ons de eerste keer dat wij in een golfplaten schuur hebben gegeten. Maar zeker niet voor de laatste keer!
Wij gaan graag nog eens terug!
P S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg leuke grappige plek met fleurige inrichting aan het water waar de vrachtschepen langs je bord varen. Gezellige ontvangst en niks-mis-mee eten.
Olga K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten en leuke ambiance!
Marita G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We waren in deze gelegenheid voor de derde maal. Alle tafels waren bezet. Het bestelde hoofdgerecht was in 1 geval niet juist doorgegeven aan de keuken, waardoor dit na foutief serveren hersteld moest worden. Dit gebeurde overigens redelijk snel. De wachttijd voor het dessert was gevoelsmatig erg lang. Door de eigenaar was tevoren een kaartje verzonden vanwege de verjaardag van mijn vrouw. Hierop zouden wij een feestelijk drankje ontvangen. Echter omdat we geboekt hadden met AH diner-zegels kwamen we daarvoor niet in aanmerking. Jammer en wat kinderachtig.
y_van_es .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een heerlijk menu, met gezellig interieur, goeie wijn en perfecte service!
Is niet onze eerste keer hier, we weten al het bovenstaande, dus we komen hier graag!
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een heerlijke plek, prachtige aankleding, genoten op het terras buiten aan het water. Top gegeten! Hier genieten we nog lang van na!
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was weer heel erg heerlijk heel erg gezellig & het was weer super om bij jullie te zijn tot de volgende keer.

Joost Jet Wouter Sandra & Mieke X
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een hele leuke gezellige tent. Grappig ingericht, met gezellige vrolijke bonte kleuren en accessoires, PIPstyle.
Vriendelijke bediening. Buiten een super gaaf terras met uitzicht over het water. Erg leuk !! Wij gaan hier vaker heen. Carpaccio was goed en de tapas voor 2 personen was niet bijzonder voor 45 euro maar wel lekker.
J.C V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een ongebruikelijke bediening. Er was o.a. een jonge man in een rolstoel die erg snel alle lege spullen ophaalde en eten bezorgde. Vriendelijk net als het vrouwelijk personeel!
Het eten was erg lekker.