Over het restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Skoop

• : Gratis parkeren naast restaurant

Maandag en Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maggy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Verrassend restaraunt. Veel variatie in smaak, had alleen iets meer mogen wezen (grote porties). De sfeer was gezellig en persoonlijk.
Gwen L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Sfeer was heel gezellig.....leuke backgroud-music...heel goede bediening.
Het eten was ook goed en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezien de ligging van het restaurant zal het zeker in het voorjaar en in de zomer heel gezellig zijn met de gezellige zitjes aan het water... gaan we zeer zeker doen.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Je wordt enthousiast ontvangen met een kort gezellig praatje en je wordt vriendelijk naar je tafel geleid, terwijl nog gemeld wordt dat je eventueel ook nog een andere plek kunt uitkiezen. Het menu en de gerechten worden kort toegelicht en heel snel heb je je drankje en eventueel broodplankje op tafel. De tijd tussen de gerechten kun je rekken als je wilt, want de bediening vraagt na elk gerecht of je nog even wilt wachten of dat ze het volgende gerecht al kunnen klaarmaken. Er is totaal geen tijdsdruk. Af en toe komen Ruud en Ana voor nog een praatje langs en de sfeer is bijzonder relaxt. Heerlijk gegeten, fantastische sfeer en zeer aan te raden. Wij gaan in elk geval weer terug als we ook maar íets te vieren hebben. En wij vieren voortaan álles.
Anoukgempiet .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het was even zoeken om de accommodatie te vinden ( mijn Tom Tom is niet up to date!) , waardoor wij wat later dan afgesproken was, arriveerden.De ontvangst was er niet minder hartelijk om en wij mochten in het "liefdesnestje" in de hoek van het restaurant plaats nemen. Via de AH actie kwamen wij op deze zaak, maar hebben beloofd in de zomer zeker weer eens terug te komen. Het idyllische terras aan het water ontlokte ons die afspraak.
S_S .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We kwamen via de AH actie en er was een menu waar we uit konden kiezen. Vanaf het voorgerecht tot het dessert was het top en de bediening was ook super. We komen zeker terug..
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een gezellig bijzonder restaurant! En wat een prijs / kwaliteit verhouding!!! Diner menutje besteld, voor- en nagerecht heerlijk, hoofdgerecht eenvoudig, maar niet verkeerd. Wij komen hier beslist terug, zeker als we in de zomer op het aangename terras kunnen zitten.
wilwerk .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Op Donderdag 5 januari met vrienden bij Scoop gegeten van de AH aktie. De ontvangst was erg hartelijk en plezierig. Het 3-gangen menu was goed variabel. Het eten was lekker van smaak en de opmaak van de borden zag er leuk en aantrekkelijk uit. De inrichting kan misschien iets gezelliger maar heeft zeker geen invloed op een prettige avond.Een aanbeveling om er in de toekomst (in de Zomer op het terras aan de Rijn) weer te gaan eten.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de sfeer is rustig. De drankjes vinden wij wat aan de dure kant. Maar over het algemeen hebben we een heerlijke avond gehad bij Skoop.
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
gezellige ambiance, leuke en goede bediening. Het hoofdrecht is leuk opgemaakt en smaakt voortreffelijk. Het is zeker een aanrader voor grote eters.
europracticum .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een leuk en vrolijk ingericht restaurant. Niet gemakkelijk te vinden, maar het ligt mooi en zeker in de zomer een aanrader. De kwaliteit van het eten was goed en leuk geserveerd. Leuke eigenaar en heel sportief en de inrichting herinnerde ons meteen aan onze vakantie in Portugal . Maar het zou ook Braziliaans kunnen zijn. Heel verrassend in Nederland.
c J.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlik gegeten
gezellig ingericht
vriendelijk personee/vlot
Komen zeker een keer terug om op het terras buiten te zitten
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goed gegeten maat vond de gerechten wel klein. Weinig groente, salades kipheerlijk maar bijna geen sla.
Wel goed gegeten,
mma.van.der.zijden .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het is altijd een feest bij Skoop, er aandacht genoeg, er is ruimte en vrijheid genoeg om met vriend te kunnen praten. Het eten zag er mooi opgemaakt uit en was heerlijk. Mijn vriend hier maak je graag een omweg voor
Annie L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg genoten van ons bezoek aan Skoop, sfeervolle inrichting, ongedwongen sfeer, leuk personeel en lekker eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hele gezellige en vrolijke sfeer met veel vrolijke kleuren en prints. Lekker gegeten, alleen duurde het wel wat lang voor we het eten kregen en ook tussen de gangen door duurde het vrij lang.
cgroot527 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De carpaccio was heerlijk, en NIET koud, precies op de goede temperatuur. Grote stukken vlees aan de spies, en de vis van de dag bestond uit twee soorten vis. De creme bulee zag er lekker, uit hij smaakte ook heerlijk.
Aparte inrichting, en een paar hele vriendelijke gastvrije serveersters liepen er rond.
Kortom we gaan weer terug
michel.kershof .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Leuk restaurant op een unieke locatie. Ontvangst was vriendelijk en de sfeer in het restaurant is goed.
Eten was goed en de hoeveelheid eten was voldoende voor een gemiddelde eter.
LPleunis .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gezellig restaurant met een relaxte sfeer en plezierige bediening. Het eten was goed, het toetje met de chocolade lava cake was super!. De kippesoep was ook zeer goed. We hebben lekker gegeten en werden snel geholpen.
Mees B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellige sfeer, lieve medewerkers, heerlijk gegeten.
Wel belangrijk om van te voren te vermelden dat de kosten die de restauranthouder moet afdragen aan Iens bij de de klant in rekening wordt gebracht. Wij waren daarvan niet op de hoogte.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijk personeel en een mooie locatie, Leuk ingericht, we komen hier zeker nog een keer terug!