Skoop

Alphenseweg 8 2771 Boskoop Nederland Kaart

Over het restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Meer informatie over restaurant Skoop

• : Gratis parkeren naast restaurant

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Skoop

Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke high tea en een vriendelijke bediening. Lekkere gebakjes, genoeg tkeuze en precies genoeg. Een echte aanrader.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gelunchd met pap????
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten was heerlijk.
Misschien iets doen aan het geluid. De ruimte heeft een akoestiek van een zwembad. Het was erg rumoerig, ook doordat er een groep was die flink dronk. We vroegen of ze wat zachter konden praten, maar dat had geen zin. We waren met familie, met zn 6-en. We moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. We waren met mn moeder van 80 jaar, voor haar was het vermoeiend, ze kon niets volgen, zelfs niet van iemand die naast haar zat.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Alles helemaal prima
T. Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellig omgevng, het was zomers weer dus fijn aan het et water gezeten, sfeervolle inrichting, leuk hondje wat rondliep, huiselijke sfeer en ook nog eens heerlijk gegeten!
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Leuke tent gezellig ingericht met een ontspannen sfeer. Het eten en de service zijn goed. Leuke locatie aan het waternet goede parkeernormen
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Geweldige locatie maar ietwat lastig om te vinden. Mooi uitzicht en terras. Heerlijk gegeten van de proeverij en de tapasschaal en alle tijd genomen en gekregen. Een eigenaar die heel relaxt alles voor je regelt. Je waant je op vakantie.
Conny A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Na 2 maanden dicht te zijn geweest is Skoop eindelijk weer open. Maar wat jammer!: waar andere restaurants verfijnder en beter worden, hier een nieuwe (dure!!) kaart, een hoog frituurgehalte en weinig groente. Het haalt het vrolijke helemaal weg. We zijn al jaren fan van dit restaurant, hopelijk zet deze trend niet door.
yvdelft1 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten van de vernieuwde kaart, Braziliaanse Tapasschotel is echte aanrader. Sfeer was wederom gezellig en knus.
Pim R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Er staan weer nieuwe en lekkere gerechten op de kaart die zeker een keer de moeite zijn........................................
Gabi J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
We hebben heerlijk met z'n vieren gegeten.
Ellen F.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Bediening zeer vriendelijk en gemoedelijk, kleurrijke, sfeervolle locatie en heerlijke pompoensoep!
(Door omstandigheden moest ik een uur wachten op mijn gezelschap. Er is zowel binnen als buiten zeer veel te zien, dus dit was totaal geen punt)
Evert D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor de tweede keer geweest en weer was de ontvangst zeer hartelijk. Prima eten, en zullen zeker aan anderen verder vertellen hoe lekker het was.
Sjaak H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed eten en fraaie presentatie, ongedwongen sfeer en prima prijs kwaliteit verhouding.
deesdesie S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten en goede service.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
het was er gezellig en lekker gegeten
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Lekker gegeten in een goede sfeer
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was weer heerlijk en super lekker gegeten dank je wel Ruud voor jr gasvrijheid Danny & Mieke
martineten .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig was het bij Skoop, het zat er vol.
We hebben er lekker gegeten. Ik denk dat je 's zomers lekker zit daar aan het water.
famstamschijf .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke ambiance, vriendelijk personeel. We konden kiezen uit verschillende gerechten. Als voorgerecht hebben we voor carpaccio gekozen, was een mooi opgemaakt bord, met een flinke hoeveelheid carpaccio, goed van kwaliteit en smaak. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor scholfilet, dit werd opgediend met diverse groenten en een schaaltje patat, erg lekker allemaal. Het nagerecht was een bord met 2 soorten ijs en een bolletje mousse en wat stukjes fruit, dit was een lekkere afsluiting van een geslaagde avond. Best wel een aanrader om eens te gaan eten bij SKOOP.