Skoop

Alphenseweg 8 2771 Boskoop Nederland Kaart

Over het restaurant Skoop

Het leven is mooi

De eigenaar Ruud Rijnbeek brengt hier zijn eigen droom in de praktijk. Een zonnige droom waar hij jou graag van mee laat genieten. Achter de cocktailbar is hij het stralende middelpunt van de zaak. Met verve presenteert hij je de lunchkaart van Skoop, een heerlijke onderbreking van de dag. Kom je hier dineren, dan laat Boskoop zich van zijn zonnigste kan zien. De heerlijke geuren van mals vlees, verse vis, knapperige groenten en veelzijdige tapas brengen je meteen in vakantiesferen.

Meer informatie over restaurant Skoop

helaas
  • Kom je met de auto?
    Navigeren naar Rijneveld 2
  • : Gratis parkeren naast restaurant

Maandag en Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Skoop

Thea D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Sfeervolle inrichting, heerlijk geluncht, mooie locatie
Marja F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Wat een teleurstellende ervaring. De wachttijd voordat wij eens opgemerkt werden en een drankje kregen, nog eens zo ervaring met het voorgerecht. Dit was van goede kwaliteit maar kan iedere amateurkok ook maken, het zondermeer zeer slechte hoofdgerecht dat na uren wachten werd geserveerd. Eigenlijk kon het dessert niets meer goedmaken. Na het afrekenen was er maar één conclusie. Ons eerste bezoek aan Skoop was tevens onze laatste.
Rico V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
De kok had ontslag genomen en hij was nu tijdens zijn laatste werkdagen de boel aan het frustreren... Wij hadden om 18.00uur gereserveerd om 20.30uur kregen wij pas ons hoofdgerecht... De groente bij de entrecote van 100 gram was aan snot gekookt ..Heel Jammer ...
Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke plek met vriendelijke bediening. Porties aan de ruime kant. Muziek te overheersend, komt de sfeer niet ten goede. kwaliteit eten prima.
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gezellig, vriendelijke bediening en het eten is goed.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Voor een wat grotere eten was het net genoeg.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was de eerste keer dat we bij Scoop hebben gegeten, en het is fantastisch. Voor herhaling vatbaar.
We hebben wel even op ons eten moeten wachten, omdat we met z,n 4 tjes waren was het niet zo erg.
Maar een echte aanrader.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de Ah actie
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Leuke sfeer, leuk personeel, zeer goed eten, maar de alertheid van de bediening kan een stuk beter, duurde allemaal erg lang, maar was het wachten waard.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De inrichting is niet onze smaak. Wij zijn al op leeftijd. De bediening en het eten waren goed.
Hennie A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten via AH actie. Eten was prima, mooi opgediend, en gezellige plek buiten aan het water. Gezellige vrouw in de bediening.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fijn informeel restaurant aan het water. We hebben heerlijk geluncht, goede service. Gerechten waren goed geprijsd en prima van kwaliteit.
Pmj M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Een gezellig terras langs de Gouwe. Het eten is goed, maar het duurde wat lang. Wellicht omdat het zo druk was.
Gezellige bediening.
Lucie W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Vriendelijke bediening. Normaal, smakelijk eten.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijke en gevarieërde Braziliaanse tapas mix en een keur van prima bieren uit brouwerij Maallust uit Veenhuizen. Het was weer prima!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een gezellige high tea gehad met heerlijke hapjes en goede service op een leuke plek aan het water! Voor herhaling vatbaar!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Super gegeten, leuke sfeer, buiten op het terras gezeten aan het water, heerlijke wijn en een lekker biertje!
Een heel fijn en goed restaurant met veel biologische producten.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke high tea en een vriendelijke bediening. Lekkere gebakjes, genoeg tkeuze en precies genoeg. Een echte aanrader.
Rianne P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gelunchd met pap????
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten was heerlijk.
Misschien iets doen aan het geluid. De ruimte heeft een akoestiek van een zwembad. Het was erg rumoerig, ook doordat er een groep was die flink dronk. We vroegen of ze wat zachter konden praten, maar dat had geen zin. We waren met familie, met zn 6-en. We moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. We waren met mn moeder van 80 jaar, voor haar was het vermoeiend, ze kon niets volgen, zelfs niet van iemand die naast haar zat.