Skek

Zeedijk 4-8 1012 AX Amsterdam Nederland Kaart
31-204270551

Meer informatie over restaurant Skek

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Skek

Sofia_ .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Super knus, lekker eten, fijne bediening. Wordt geheel gerund door studenten, knap wat ze daar samen neerzetten! Ik heb mijn stamkroeg wel gevonden!
ChantalEgberts .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Je verwacht niet veel als je binnenloopt. Je verwacht geen culinair hoogstaand diner, je verwacht geen brandschone WC's. Je verwacht geen tip top service. En dat maakt dit een leuk plekje om een snelle hap te eten. Verwacht niet teveel en je loop tevreden naar buiten
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Studentikoos en wat houtje touwtje maar op een leuke manier. Heel leuk interieur, vrolijke behulpzame bediening. Het eten liet op zich wachten, oke van smaak, gewoon lekker, niks hoogstaands maar dat hoeft niet in deze entourage. De meeste gerechten die we bestelden bleken halverwege ook op of te weinig voor onze groep van vier, de aardige bediening maakte dat wel weer goed.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wat een super leuk tentje zo dichtbij CS. Afgelopen zondag hier voor het eerst een hapje gaan eten. Ik ging voor de ravioli van de dag, ravioli met vulling van pompoen en champignonsaus. Een tikkeltje droog, maar goed op smaak. De bediening kwam zo vaak aan tafel dat het bijna opdringerig was al leek dit niet zijn intentie te zijn. Overigens wel vriendelijke bediening. Ook een leuke plek om biertjes te drinken voor een redelijke prijs!
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Met pasta vd dag heerlijk gegeten! Bediening iets te enthousiast, kwam wel erg vaak vragen... Lekker toetje okk
Verder toplocatie :-)
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Samen met een kennis van mij gaan lunchen bij Skek! Ik wilde even een lekker broodje en als het kan wat anders dan gebruikelijk, dat is gelukt. De dame met wie ik was had een hoop allergieën en vaak merk je dan toch wat wrok als dit doorgegeven wordt, hier niet. De kok zelf kwam het broodje van de dag met een grote grijns aanprijzen: Een broodje met prei, zongedroogde tomaatjes, paprika, pesto, pijnboompitjes en kaas. Nou tweemaal maar dan 1 zonder de pesto en de pijnboompitjes. De eerste keer lag het helaas nog op notenbrood maar dit was binnen een minuut omgewisseld. Aardige bediening, lekker eten en een gezellige locatie. Complimenten aan de kok want die maakte er gewoon een feestje van in de keuken, en dat is toch iets wat ik graag zie. Leuke serveerster ook nog ;)
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Heeeerlijk gegeten bij Skek voor een erg leuk prijsje. De bediening was erg vriendelijk en de wijn was ook goed. De fruitvliegjes plaag was wel lichtelijk vervelend, maar daar kunnen zij ook niets aan doen en de volgende dag zou er bestrijding komen.
Ik kom hier snel weer terug.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vlakbij Amsterdam CS zit dit gezellige stekje. Bijzondere, relaxte inrichting en leuk ook dat er met regelmaat live-optredens plaatsvinden.
Vorige week donderdagavond hier gegeten met drie personen: twee bietenburgers en een BBQ-burger, geserveerd met frietjes. Op het eten niets aan te merken - lekkere burgers en broodjes + goede friet.
Prima bediening ook: vriendelijk en meedenkend.
Fijn dat er relatief veel vegetarische opties zijn. We komen zeker eens terug om de andere opties van de menukaart te proberen!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Skek is best een leuke tent met een gezellige ongedwongen sfeer.
Helaas was de bediening erg druk. Hierdoor duurde het erg lang voordat we een drankje konden bestellen. Waarna het vervolgens ook vrij lang duurde voordat deze werden gebracht. Ook voor het bestellen van het hoofdgerecht was het moeilijk om de aandacht van de ober te trekken. Het eten was lekker, maar helaas was er geen appel te bekennen in de hete bliksem. Verder smaakte de stampot wel erg goed. Ook werd er nog een drankje vergeten en duurde het 10min voordat we de rekening kregen waar we om hadden gevraagd. Gelukkig was het eten lekker en het personeel vriendelijk maar skek kan nog wel een paar dingen verbeteren.
frank G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Betaalbaar en goed eten in studenten omgeving, enthousiaste bediening en een goede vega keuze! Lekker rommelige kroeg verder.
ESmit .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
De menu-kaart was veelbelovend en ik keek echt uit naar mijn etentje bij Skek. We gingen eten met een groep vrienden, voor een feestelijke avond. We hadden gereserveerd en waren met z'n tienen in totaal.

Allereerst hebben we erg lang moeten wachten totdat we uiteindelijk konden gaan zitten, want er was eigenlijk helemaal geen ruimte voor ons. Voordat er drinken kwam, duurde ook zeer lang. Naar mijn mening, TE lang.

Toen we uiteindelijk mochten bestellen, was de helft niet meer op voorraad en niet te bestellen. Maar na een uur was onze bestelling er nog steeds niet. De bediening was vergeten deze door te geven. We kregen een gratis dessert als goedmaker. Helaas waren de desserts ook op. Net als de patat, dus kregen we extra grote 'broodjes' bij onze burgers. Ja groot waren deze broodjes zeker, belachelijk groot. Maar dat maakt het ontbreken van frietjes niet goed.

De menu-kaart: geweldig.
Alleen de logistiek is slecht. De bediening. De inkoop. Verder alles. Sfeervol is het niet echt. Maar dat neem je voor lief als het eten goed is. Ondanks dat ik de hele menukaart nog wil proeven, kom ik hier echt niet meer terug. Het was een teleurstelling.
David K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Afgelopen woensdag gegeten en de ongedwongen sfeer trad je tegemoet. Ondanks dit een studentenetablissement is, is dit verre van storend, het creëert de eerdergenoemde ongedwongen sfeer. De kaart was ietwat beperkt door de introweek en bood ons de keuze tussen twee hamburgers. Uiteindelijk gekozen voor de vegaburger die overheerlijk was, geen extra saus was nodig en zeer redelijk geprijsd (13,-). Als extra meevaller krijg je als student 25% op je maaltijden, waardoor we uiteindelijk iets onder de tien euro kwijt waren voor de burger.
MyriamB .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Afgelopen dinsdag hier gegeten met een vriendin. Kaart is klein; maar alle gerechten zien er even lekker uit. We hadden vooraf gefrituurde paddenstoelen gedeeld, en beide een ander hoofdgerecht. Het eten is meer dan prima voor de prijs. De bediening was naar mijn mening iets te los; vergeten (na meerdere malen vragen) om een vork te brengen en drankjes waren ook vergeten. Echter bleven de dames van de bediening steeds opgewekt en vrolijk. Voor een zacht prijsje eten dichtbij CS is dit prima.
Kb27 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
We wilden afgelopen donderdag ergens wat eten. Skek ligt lekker dicht bij CS en een vriendin was daar eerder geweest en vond het toen leuk. Een vriendin en ik hadden het bierstoofvlees, wat echt fantastisch was, heel mals vlees, lekkere kruidenboter erbij, qua grootte ook een prima portie. Daarbij had ik een Leffe Bruin, echt super. De derde van ons had de ravioli van de week en was ook super tevreden.
Wij vonden de bediening echt super aardig en werden ook snel geholpen. Daar moet ik dan wel bij zeggen dat we er redelijk vroeg waren en het dus nog vrij rustig was. Enige foutje dat gebeurde was dat er melk bij de koffie besteld was, maar het bleef bij een gewone koffie. Kan gebeuren, helemaal niet erg.
Qua sfeer super gezellig en knus, kan me voorstellen dat het iets te knus is wanneer het druk is.
Ik zou dit restaurantje zeker aanraden. Lekker amsterdams ook, terwijl het midden in het centrum is, heb geen een toerist gezien.
Hana H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Leuk restaurantje! Het is heel duidelijk dat het gericht is op studenten: het is er lawaaierig, de bediening is nonchalant doch vriendelijk, en er staan hamburgers op het menu. Desalniettemin heb ik ervan genoten. De bediening was erg vriendelijk en betrokken (mijn complimenten aan het meisje met het rode haar), zo werd er excuses aangeboden toen men de jus bij de stamppot was vergeten en werd de (heerlijke, niet-standaard) jus daarna rijkelijk geserveerd. Al oogde de menukaart vrij simpel, was het eten was voor herhaling vatbaar. Grote porties en heerlijke frietjes, we zaten daarna goed vol. Voor een studententent is het zeker een van de beste, een aanrader dus!
Izabel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Vroeger als student al vaak bij 'skek wezen eten door de goedkope prijzen en gezellige studentensfeer. Vaak live muziek of andere feesten maken het tot een levendige sfeer die als een huiskamer aanvoelt. Goed, nu ik geen student meer ben, ben ik ook kritischer geworden dus ik was benieuwd of ik nog steeds van die 'soms kneuterige' sfeer die er hangt kon genieten. En het stelde me niet teleur, net als het eten! De frieten zijn nog steeds de lekkerste die ik ken en altijd aan anderen aanraadt. En ook de burger was zeer smakelijk. De bediening was super vrolijk en behulpzaam. Kortom helemaal top, ook als niet-student!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Leuke, gezellige tent. Personeel is niet heel beleefd, maar wel heel vriendelijk. Het eten is meestal goed. Ze hebben meestal van alles wat en als vegetarier vind ik het erg leuk dat ze iedere keer weer een andere huisgemaakte vegetarische burger op de kaart zetten. Ik heb wel een keer meegemaakt dat de friet (die overigens meestal heerlijk is hier) erg zout was. Hierdoor twijfel ik wat betreft het eten een beetje tussen een 7 en een 8. De porties zijn hier groot.

Een nadeel vind ik wel dat de tafels extreem dicht op elkaar staan.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
De tent zat vol afgelopen vrijdag maar na een half uurtje was er plaats, we werden (hoewel erg laat) nog heel vriendelijk geholpen en het eten was zalig, mn de patat en de ravioli! Voor weinig geld (nog geen 70 euro met 3 personen) een topavond gehad in een gezellige sfeer, live-muziek op de achtergrond.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Weinig keuze op de kaart (hamburger, champignonburger, spinazietaart en nog 2 dingen), maar wel heerlijke spinazietaart! Dat zeg ik niet snel als echte carnivoor. Alleen was het puntje taart echt te weinig als hoofdgerecht (voor een man). Toen ik dat zei tegen de lieve meisjes in de bediening kreeg ik gratis appeltaart. Leuk, eerlijk eetcafé.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
wat een fijne restaurantje is Skek toch, elke keer weer genieten! de warme nacho's met kaas en huisgemaakte dipjes zijn echt onvergetelijk! heerlijk als voorgerecht om te delen of als late snack naast een biertje! maar ook de hoofd en nagerechten zijn altijd weer verassend goed! de bediening is altijd lief, verzorgend en vriendelijk. het eten komt niet altijd even snel, maar als je je daar van te voren op in stelt is het ook geen probleem. een extra gezellig detail is dat er bij Skek overal spelletjes rond slingeren. altijd gezellig, en dat maakt het wachten op het eten ook een stuk leuker! de koffie is ook heel erg lekker. kortom; een plek om vaak naar terug te komen!