Sjors

Zaterdag en Zondag 15:00 - 21:30

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Shakila R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
High wine duurde laaaang. Twee uur tussen twee gang en werden tussendoor gevraagd om meer drank te bestellen tussendoor? Service erg langzaam, lang zonder drank of eten. Plastic in de carpaccio. Prosecco zonder bubbels is ook g??n prosecco, dus is dure huiswijn in kleine glaasjes, geen succes. Ook werd niet overzien dat we met 8 waren in plaats van zeven bij de tweede gang. Werd gezegd dat het vullend was, maar toch echt weinig. Kleine glaasjes wijn, dessertwijn was echt niet lekker. Ook geen tot weinig uitleg over de drankjes. Prijs wel goed en het eten was wel lekker. Weg met de huis'prosecco'.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Na wat teleurstellende ervaringen met de onsympathieke bediening/eigenaar in het verleden, ondanks de goed kwaliteit van de keuken, deze zaak wat genegeerd. Recentelijk vernomen dat de zaak was overgenomen dus maar weer een langs gewipt.

De inrichting is praktisch hetzelfde gebleven, het heeft de uitstraling van een kleine bistro, een prettige omgeving om te dineren. De bediening is ook vriendelijk, attent en vlot.

Helaas laat de keuken deze zaak in de steek, als voorgerecht een bisque die nergens smaakte en een zeer eenvoudige kalkoensalade. Als hoofdgerecht een paar gambas in een veel te sterke limoncello saus (wilde het eerst toeschrijven aan een verkeerde keus van ondergetekende), maar toen mijn tafelgenoot een visstoofpotje voorgeschoteld kreeg, dat nergens op leek (in eerste instantie nog het meest op een tortilla) en ook niet goed smaakte kwam ik wel tot de conclusie dat er iets niet klopt met de keuken. Het nagerecht was goed maar ook niet wereldschokkend.

Ons ziet men hier niet mee terug. Ook nog omdat de prijs/kwaliteitsverhouding helemaal uit balans is. Jammer.

Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
We hebben hier lekker gegeten. Zeker de duivelse saus is een aanrader. Minpuntje was dat we meer dan een uur op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten. Uiteindelijk bleek dat de keuken niet had doorgekregen dat ze aan ons hoofdgerecht moesten beginnen. Het personeel maakte overigens uitgebreid excuus en we kregen een consumptie van het huis aangeboden. Al met al vonden we het prima opgelost, dus zijn we met een heel positief gevoel weer weggegaan.
RetgalsMB .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Bij binnenkomst werden we gegroet met een glimlach, en naar onze tafel begeleid. Gelijk werd er drank opgenomen. Het was qua sfeer heel warm restaurant en de temperatuur was zeer aangenaam. Ondanks dat het drinken wat langer duurde was het goed herstelt door een broodje. Daarna het eten besteld en binnen 15 minuten stond het op tafel. Het was een heerlijke sate en verrukkelijke spareribs. De bediening was vriendelijk en gastvrij maar misschien nog niet echt ervaren, bijvoorbeeld het inzetten vanaf links en voorlangs gaan. Verder een top ervaring!
Davidpoulsen .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2012
Gewoon lekker gegeten in een sfeervolle ambiance na een dagje Roosendaal.Niet te grote maar ook zeker niet te kleine porties.Vriendelijke bediening!
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Heel gezellig eetcafe waar je lekker kunt eten voor een redelijke prijs.We hebben heerlijk gegeten mosselen.De salade was goed en de frites waren ook lekker.Het dessert appelstrudel met kaneelijs was heerlijk.