Sjon

Dierenselaan 103 2573 KD Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sjon

Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Hier vanmiddag met mijn vriend weer een heerlijk broodje gegeten. Hij een broodje pittige kip en ik een broodje Tja sieuw. Heerlijke warme broodjes, goed belegd alles super vers. Verse peper erbij indien gewensd..het wordt er dus niet standaard op gedaan. Wel lekker zuur er bij. We komen hier vaker. Zeer de moeite waard. En zeker niet duur. Het interieur is niet geweldig, maar prima om even een broodje te eten.
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Een van mijn favoriete toko's in Den haag.
Over het algemeen kom ik hier om een broodje te halen maar neem ook weleens een normale maaltijd mee.
Het eten is goed en de portie's zijn groot en vers.

Moksie metie met Nasi is aan te raden.

Voor het decor moet je niet bij Sjon zijn, maar wel om het eten.
Vrij ruime keuze aan gerechten en broodjes, zowel chinees als surinaams.
Van bloedworst of kippenlevertjes tot Cha sieuw en Fa chong er is een ruim assortiment aan lekkere dingen.

Kom er zeker een x per week en het valt nooit tegen!

Fuut7 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Ben van de week hier gaan lunchen , en het viel zeker niet tegen . Heerlijke schotel genomen met kip , die inrichting is wat simpel , maar oogt zeker fris . De bediening is vlot en de algehele indruk is goed. Het plaatje , prijs ,kwalietijd is hier wel ok ! Ik ga hier zeker nog een keerte eten .
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2012
We komen hier al vele jaren om diverse Surinaamse gerechten af te halen en daarvan thuis op de bank te genieten.Je krijgt ruime porties en de smaken zijn goed. Mijn favoriet is de Nasi Moksi Metti (kip & gemengd varkensvlees) en daarbij een beker met hete saté saus. De inrichting van de zaak is eenvoudig en je wordt altijd vriendelijk geholpen. De prijs/kwaliteit combinatie is erg goed. Wij zijn in ieder geval vaste klant!