Sjoerd

Meer informatie over restaurant Sjoerd

De bus naar Nes / Buren stopt bij de strandovergang
  • Kom je met de auto?
    Strandovergang Nes

Dagelijks open vanaf 10.00 uur.
Donderdag t/m maandag tevens open voor diner aan zee.
Tijdens de feestdagen en buiten het seizoen kunnen de openingstijden afwijken, houd hiervoor onze website in de gaten.

Jouw recensie over het restaurant Sjoerd

Jenieke H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Het was perfect voor elkaar. En natuurlijk een super locatie aan het strand
Hartelijk bedankt voor de recensie en complimenten. Fijn dat het bezoek naar wens geweest is. Graag tot ziens bij Sjoerd!
Maaike G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima plek! Kleine maar gevarieerde kaart, leuke en snelle bediening, mooi uitzicht. Zowel binnen als buiten prima zitten.
Hartelijk dank voor de review en complimenten en graag tot ziens bij Sjoerd!
Meinte B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten,het was voortreffelijk! Prachtige lokatie met een fijne bediening!...alleen wat last van de zon...
Hartelijk dank voor de review en complimenten. Graag tot ziens bij Sjoerd!
Trijnie T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Onze “wijnsaus” was geen wijnsaus maar vreselijk zoute “jus”.
Wij hebben dit gemeld maar daar hebben zij niks mee gedaan!
Beetje jammer
Bedankt voor het bericht. Het spijt me dat uw opmerking over de jus niet helemaal serieus genomen is door de collega's van Sjoerd. Ik hoop dat de rest van het gerecht wel gesmaakt heeft. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd.
Lindsey G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Gister hier gegeten. Het eten was lekker. Alleen de bediening leek ons constant te vergeten. De drankjes werden vrij laat opgenomen terwijl de tafels om ons heen die later kwamen zitten al de menu kaart hadden. Aangegeven dat we wat wilde weten en mevrouw gaf aan de menu kaart te komen brengen. Deze kwam alleen niet dus nog maals gevraagd. Ik bestelde een drankje maar deze kwam maar niet terwijl andere mensen al weer een 2de drankje hadden. Dus weer vragen... en zo ging de hele avond verder. 1 foutje maken kan gebeuren maar wij vonden het erg jammer dat dit zowat bij elke bestelling/vraag gebeurde.
Bedankt voor uw review. Wij zijn erg blij te horen dat het eten goed gesmaakt heeft, daar de bediening wat steken heeft laten vallen tijdens uw bezoek. Vervelend dat dit steeds bij jullie heeft moeten gebeuren, dit is Sjoerd niet gewend van zijn personeel... Maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. We hopen dat u Sjoerd nog eens een kans geeft te laten zien dat het ook anders kan. Graag tot de volgende keer!

Groet,
Sjoerd en team.
Maike B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Bij de reservering duidelijk aangegeven dat we buiten wilden zitten, kregen echter een tafel binnen aangewezen. Daarna ruim een UUR op ons eten gewacht en in deze tijd is er geen medewerker bij ons geweest voor extra drinken. Personeel kijkt erg onvriendelijk en warrig uit de ogen. Portie van het hoofdgerecht was erg minimaal. Wij hadden een schnitzel, die erg droog was, en de saté. Mijn maag was zeker niet gevuld. En dat voor een hoofdgerecht van 19 euro per stuk. Echt een dikke afrader. Achteraf nu ik de andere recensies lees, hadden we dit helaas kunnen weten...
Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het vervelend te horen dat uw bezoek niet helemaal naar wens geweest is. Wij nemen buiten helaas geen reserveringen aan, u mag het wel aangeven en als er buiten plaats vrij is mag u ook zeker buiten gaan zitten. Echter is het voor ons niet mogelijk om buiten tafels te reserveren, zoals bij vele drukbezochte restaurants/strandpaviljoens. Uiteraard mag ondanks de drukte de kwaliteit van het eten niet tegenvallen. Dit zou natuurlijk eens kunnen gebeuren (iedereen maakt weleens een fout), maar is absoluut niet de bedoeling. Ik hoop dat u dit ook uitgesproken hebt tijdens uw bezoek, dan kan er direct gekeken worden of er allicht iets misgegaan is. Graag zouden wij met u in contact willen komen, om uw verhaal te horen. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen per e-mail (info@sjoerd-ameland.nl)? Alvast bedankt en graag tot ziens.
Groet, Sjoerd en team
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Als ik iets bestelde kreeg ik tot twee keer toe iets anders , jammer en dat met hulp van elektronica waar ze de bestelling op doen .
Hallo Eric,
Bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat Sjoerd's collega's tijdens uw bezoek wat verstrooid waren en ondanks de mooie technologie toch nog een verkeerde bestelling brengen/doorgeven. Ik hoop dat het uiteindelijk gelukt is en u alsnog heeft mogen genieten van een drankje / hapje bij Sjoerd. Graag tot de volgende keer!
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten is erg matig, maar niet vies. Vis is niet vers. Prijs kwaliteits verhouding is ver te zoeken en dit is erg jammer. We hadden er gezien de beoordelingen meer van verwacht. Mijn dochter had een hamburger waar geen ketchup bij aanwezig was. Hier rekenen ze 0,60 extra voor op de rekening. Mijn zoon wilde graag garnalen op z'n pizza, maar dit was alleen mogelijk als we een grote pizza bestelden met gamba's. Beetje overdreven zo' n grote pizza voor een kleine jongen, maar prima. Aan het eind kregen we te horen dat er alleen een kinderijsje ( Let wel: een raketje) voor mijn dochter was. Mijn zoon had geen kindermenu dus ook geen ijsje. Belachelijk en nooit weer. Dikke vette afrader
Bedankt voor de recensie. Wij vinden het vervelend dat uw bezoek niet helemaal naar wens geweest is. Sjoerd is een groot strandpaviljoen, met veel gasten en ook veel personeel. Uitzonderingen maken is daardoor lastig. Dingen als gamba’s op een kinderpizza lijkt makkelijk (we hebben immers gamba’s), echter is het een handeling waardoor kans op fouten groter is met een o.a. wachttijd tot gevolg. Om die reden hebben wij besloten de meeste uitzonderingen niet te maken helaas. Wat betreft het ijsje; bij een pizza hoort deze niet, vandaar deze reactie. Nu gaat het niet om het ijsje van 1€ en had u die in dit geval kunnen krijgen van ons, uitzonderingen in de drukte onderscheppen en erop in spelen is lastig. Ik vind het vervelend dat het gebeurd is, ik hoop op uw begrip hiervoor. Wij zouden graag met u in contact komen om het op te lossen en te bespreken wat wij de evt. anders zouden kunnen doen om dit soort situaties te voorkomen. Zou u contact op willen nemen per mail? Bedankt en graag tot ziens bij Sjoerd.
Nepalfan .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Prachtige ligging en vriendelijke bediening. Eten was niet zo bijzonder. Het was erg druk en lang wachten. Maar de uitzicht fantastisch...!
Bedankt voor de recensie. Fijn te horen dat u genoten heeft van het uitzicht bij Sjoerd. Sjoerd is inderdaad druk bezocht, hierdoor kan het op de pieken soms iets langer duren dan dat u gewend bent. Excuses hiervoor. Graag tot ziens bij Sjoerd.
G. J.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Eten was goed maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk, wel kwamen ze af en toe met de verkeerde gerechten. Het voorste gedeelte van de tent is leuk eigentijds ingericht voor een strandtent maar het achterste gedeelte, waar wij werden geplaatst, omdat we met een groep kwamen denk ik, leek verdacht veel op een eetschuur wat de sfeer wel minder gezellig maakte. De akoestiek was niet geweldig. Veel lawaai. Je kon elkaar slecht verstaan. Het gebouw 'an sich' staat wel mooi op het strand, zo op palen gebouwd. Duurzaamheid op de menukaart is erg aantrekkelijk en belangrijk maar de kwaliteit kan m.i. wel beter. Jammer! Ik ging met hoge verwachtingen door de recensies naar u toe.
Bedankt voor uw review. Wij vinden het vervelend te horen dat uw bezoek niet geheel naar wens geweest is. Als het erg druk is en er veel reserveringen zijn, zitten groepen inderdaad vaak in de oostzaal. Waarschijnlijk heeft op de dag van uw komst Sjoerd heel vol gezeten en met wat luidruchtige buren kan ik me voorstellen dat u dan allicht niet helemaal lekker zit. Duurzaamheid is voor Sjoerd inderdaad erg belangrijk, zowel in de menukaart als in het gebouw, zoals u misschien wel gemerkt heeft. Kwaliteit staat uiteraard ook hoog in vaandel bij Sjoerd. Sjoerd is van mening dat hij van zijn 'fouten' kan leren en staat altijd open voor feedback. Mocht u verder willen toelichten betreft de kwaliteit, mag u gerust contact opnemen met ons per e-mail (info@sjoerd-ameland.nl). Graag tot ziens bij Sjoerd.
Groeten,

Sjoerd en collega's.
jj63 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Had hier toch iets meer van verwacht had de Wagyu burger voor slechts 23,50 verheugde mij er op

Maar in plaats van een heerlijk stuk gemasseerd en sappige handgemaakte burger was het een plat geslagen, meer lijkende op een fabriekshamburger, lap vlees op een broodje wat uit elkaar viel

Het toetje was ook niet echt boeiend noch overdreven lekker

De bediening vriendelijk doch zeer warrig

Leuk dat ze duurzaam zijn en voor kwaliteit willen gaan maar helaas lukt dat tweede deel nog niet echt
Bedankt voor uw review. Vervelend dat de Wagyu burger niet geheel naar wens geweest is. Normaal gesproken zal dit namelijk wel echt een kwaliteitsproduct betreffen van wagyu vlees. Ik hoop dat u dit bij de collega's van Sjoerd heeft aangegeven tijdens uw bezoek, zodat we zeker weten dat er niet iets misgegaan is bij uw bestelling. Het kan natuurlijk gebeuren dat er tijdens de bereiding iets mis gegaan is. Mocht u nog vragen / opmerkingen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen per mail, wij staan u dan graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd en collega's
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Waren er na een druk weekend. Was te merken, personeel niet heel attend. Bestelde voor 2 personen tapas plank viel tegen. Kwaliteit was matig. Blijft mooie locatie maar kan beter.
Bedankt voor uw review. Jammer dat de tapasplank niet geheel naar wens geweest is. Ik hoop dat u dit aangegeven heeft bij de collega's van Sjoerd, zodat de we hebben kunnen kijken of dit niet een fout geweest is. Hopenlijk alsnog tot ziens bij Sjoerd.
Rint V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk streekgerecht gegeten. Personeel was super attent en gastvrij. En aan het strand is de ambiance natuurlijk altijd top. Al met al echt een aanrader
Hartelijk bedankt voor de recensie en complimenten. We zijn blij te horen dat het bezoek naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer.

Groet, Sjoerd.
cdevries .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Mooi opgeknapt. Gezellige sfeer. Mooi uitzicht naar de zee en strand. Aardig personeel. Kan ook kekker buiten zitten in de zon. Lekkere cappuccino.
Hartelijk bedankt voor de recensie. Fijn dat het bezoek naar wens geweest is en graag tot ziens.

Groet, Sjoerd en team.
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heel erg leuke strandtent. Zomers een mooi terras en swinters kun je binnen gezellig een drankje drinken bij de open haard. Leuk ingericht en heerlijk eten. Vlotte bediening. Als we op ameland zijn eten we hier graag!!
Hartelijk bedankt voor de review en complimenten, we zijn blij dat uw bezoeken naar wens geweest zijn. Graag tot ziens.

Groet, Sjoerd.
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De leukste strandtent van Ameland. Modern ecologisch ingericht en een hele attente bediening. De menukaart is OK, al vindt ik dat deze overal op Ameland beter kan.
Hartelijk dank voor de recensie. Graag tot ziens bij Sjoerd.
Jelte Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mooie locatie aan het strand met een top terras. Lekker en goed eten aardige bediening zeker eens de moeite waard om te gaan kijken
Hartelijk dank voor de review en graag tot de volgende keer bij Sjoerd.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten en vooral de Hamburgers zijn er helemaal top! Lekker bier en relaxed zitten.. ik ben fan! Nette faciliteiten en goed
Bereikbaar..
Hartelijk dank voor de recenise en de complimenten. Het is leuk om te horen dat Sjoerd fans heeft. Graag tot de volgende keer.
Ada Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kom jaarlijks een weekje met mijn moeder op het eiland. Locatie is er goed op vooruitgegaan na verbouw en nieuwe naam. Ook beter benaderbaar vanaf de toegang naar strand. Voor ieder is er wat wils; lekker lounchen, in de schaduw op stoel/bankje of in de zon. Het zit er heerlijk. Misschien kan nog wat nagedacht worden over weerbestendigheid, want met harde wind vliegen lossen (zoals plantjes op tafel) spullen je soms wel om de oren. Bediening is redelijk vlot, maar sommige konden wat meer de service met een smile brengen. Maar we vermoeden dat stemming personeelslid ook te maken had met wat vervelende gasten vlak in de buurt. Mijn term redelijk vlot is dat er soms snel soms kwartier duurt voordat men je opmerkt als nieuwe gast. Een beetje wachten vind ik niet erg. Wel fijn dat ze niet continu vragen of ze wat voor je kunnen doen, maar relaxt kan zitten en ze wel oog hebben als je wel wat wil. Toiletruimte zegt mij altijd veel over hoe in de rest van restaurant wordt gewerkt. Deze is goed. Zand aantreffen op vloer is wel inherent aan strandpaviljoen en op slippers soms beetje glijden. Afhankelijk van weer komen we er steevast voor wat drinken met de tortillachips of de warme chocolademelk met rum. Maar ook gezien dat andere gerechten er goed uitzien. Variabel van bordje friet, de beroemde burger en andere lunchgerechten. Kwaliteit-prijs verhouding klopt voor strandtent en ken duurdere. We komen zeker een keer terug :)
Hartelijk bedankt voor deze uitgebreide recensie over Sjoerd. We zijn blij dat u altijd met veel plezier bij Sjoerd komt. Graag tot de volgende keer!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het mooiste strandpaviljoen op Ameland en het personeel is echt het vriendelijkst ! Het eten is goed ; de visstoof moet je zeker proberen en het broodplankje is een aanrader.
Hartelijk dank voor de recensie. De visstoof is inderdaad een aanrader. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd.