Meer informatie over restaurant Sjoerd

De bus naar Nes / Buren stopt bij de strandovergang
  • Kom je met de auto?
    Strandovergang Nes

Dagelijks open vanaf 10.00 uur. Woensdag tot en met zondag tevens diner aan zee met een prachtig uitzicht over de Noordzee.

Jelte Jan H.
Eke K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
tychodekker .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Samen met m'n vriendin deze zomer weer een weekje op ameland geweest en daar een paar keer weer prima gegeten bij Sjoerd. het is een leuke strandtent met gezellig personeel. De ome dirk burger is zeker een aanrader en de pizza's zijn een leuke (en lekkere) toevoeging op het menu. Komende zomer ga ik er zeker weer heen!
Bedankt voor de review. Sjoerd is blij jullie het naar jullie zin gehad hebben. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd!
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Super strandtent!!! Gezellig en vriendelijk personeel. Lekkere loungebanken (iemand klaagt over diep, maar zet een kussen in je rug en probleem is opgelost). En anders ga je aan een tafel zitten. Lekkere hapjes ook. Het juttersplankje en de bitterballen zijn heerlijk!
Hartelijk dank voor uw recensie. Sjoerd vindt het fijn te horen dat jullie bezoek naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd!
L K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Slechte service. Duurt lang voor de bestelling wordt opgenomen en de banken zijn veel te diep.
Ook moesten we lang wachten op onze tosti's. Daarbij waren de tostis ook al koud.
Bedankt voor deze recensie. Het betreurt Sjoerd dat het bezoek niet naar wens geweest is. Het is uiteraard niet de bedoeling om de tosti's koud te serveren. Sjoerd is van mening dat hij van zijn fouten kan leren en zou graag in persoonlijk contact met jullie komen om er achter te komen wat er precies mis gegaan is. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar info@sjoerd-ameland.nl? Dan bespreekt Sjoerd het graag.

Groeten,

Sjoerd.
bpemathon .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijke lamskroket, maar wat jammer dat ie op een half koud klef wit kadetje lag. Zo'n mooie kroket verdient een dikke plak donkerbruin stoer brood. De appeltaart was ook net uit de koeling. Zonde!
Het uitzicht was prachtig.
Bedankt voor de recensie. Vervelend dat het eten niet helemaal naar wens geweest is. Sjoerd hoopt dat u dit tijdens het bezoek aangegeven heeft, Sjoerd doet zijn uiterste best om iedereen tevreden te houden. Wel fijn dat u in ieder geval van het uitzicht heeft genoten. Hopenlijk tot ziens bij Sjoerd.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eind januari; koud op het strand met lekkere wind; gelukkig is Sjoerd open. Met een zeer vriendelijke gastvrouw die ons een WOW-momentje van vriendelijkheid bezorgd. Mooie prijs, goed eten en vooral vriendelijkheid. Wat wil een wandelaar nog meer.
Hallo Paul,

Hartelijk dank voor deze positieve woorden, daar wordt Sjoerd erg blij van. Graag tot ziens bij Sjoerd.
U V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een tegenvallend bezoek. Het belangrijkste punt is werken aan de service en het personeel. Het personeel heeft weinig overzicht en komt laat bij je aan tafel. Als je vraagt naar de portie wordt er naar een andere tafel gewezen, beetje gek. Hwt duurt lang voordat de nacho's er zijn. Daarna wordt met een chagerijnig gezicht de nacho's op tafel gezet. De nacho's zijn versierd met een enkele sliert ui en wat chilisaus aan de zijkant. Niet om erg blij van te worden.
Bedankt voor uw recensie. Uw bezoek is duidelijk niet naar wens geweest en dat betreurt Sjoerd ten zeerste. Graag zou Sjoerd met u in contact komen, zodat we kunnen bespreken wat er gebeurd is en hier een oplossing voor kunnen vinden. Zou u contact met ons willen opnemen via info@sjoerd-ameland.nl? Dan praat Sjoerd graag met u verder. Alvast bedankt en hopelijk tot ziens.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik heb hier twee achtereenvolgende avonden met veel plezier gegeten; de eerste avond was zo goed bevallen dat we graag nog een keer terugkwamen. De kaart is erg divers (lamsvlees, pizza's, burgers, vlees en vis). Met 5 personen hebben we dat zo'n beetje wel allemaal kunnen proeven - heerlijk. De gerechten zijn ook mooi opgemaakt.
Hartelijk bedankt voor de positieve woorden, hier wordt Sjoerd natuurlijk blij van. Graag tot ziens op het paviljoen.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
fijn personeel en gevarieerde kaart. Voor elk wat wils. Gezellige sfeer in Sjoerd en prachtig uitzicht! Heerlijk om een strandwandeling af te sluiten bij Sjoerd
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik had me erg verheugd op dit bezoek, tenslotte kwam ik laren lang bij de Buren van Nes, maar het werd een teleurstelling.
Van buiten ziet het er schitterend uit, maar wat een sfeerloos interieur. En in een strandpaviljoen mag het personeel informeel gekleed zijn, ik zit niet te wachten op ''inkijk'' door een erg laag hangende broek.
En toen was er die lange strip plastic in mijn broodje... er werd sorry gemompeld, maar ik had toch iets meer verwacht. Een kopje koffie van het huis, bijvoorbeeld?
Bedankt voor uw recensie. Er zijn duidelijk dingen misgelopen bij uw bezoek aan Sjoerd, Sjoerd betreurt dit ten zeerste. Onze oprechte excuses hiervoor. Graag zou Sjoerd met u in contact komen, zodat we kunnen bespreken wat er precies is gebeurd en hier een oplossing voor kunnen vinden. Zou u contact met ons willen opnemen via info@sjoerd-ameland.nl? Dan praat Sjoerd graag met u verder. Alvast bedankt.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Om half vijf met man en 2 kinderen neergestreken bij Sjoerd. Er kwam net een zonnig tafeltje vrij met aan een kant een mooie stoere bank. Bediening was vlot en vriendelijk. We vonden het eerst wat jammer dat je pas om half zes van de "dinerkaart" konden bestellen maar konden ook een goede keuze maken van de lunchkaart. Salade met vis en carpacio Japanse stijl waren heerlijk. Lekkere verse sla met respectievelijk vis en natuurlijk carpacio. Die was aangemaakt met sesam/wasabi dressing. Daarbij nacho's met kaas besteld en de lekkerste mostersoep ooit! (Sjoerd kunnen we het recept krijgen?) de kinderen waren blij met poffertjes (lekkere boter mam) en patat. De patat was lekker maar ik zou toch aanraden om die in een emmertje/bakje/zakje te serveren want ze koelen op een plat bord supersnel af. Eten kwam vlot genoeg. Omdat je er zo heerlijk zit wat langer gebleven en nog de pizza Mozarella/rucola besteld. Ook prima! Kortom een aanrader!
Hartelijk bedankt voor deze recensie. Het is inderdaad jammer dat er pas vanaf half 6 van de grote kaart besteld kan worden, helaas heeft Sjoerd hierin geen keus. Sjoerd heeft ontzettend veel zitplaatsen en het is vaak dusdanig druk dat de keuken even tijd nodig heeft om om te kunnen schakelen van lunch naar diner. Gelukkig heeft u een goede keus kunnen maken van de lunchkaart en bent u lang genoeg blijven zitten om Sjoerds verse pizza te proeven. Bedankt voor de tip m.b.t. de patat, we zullen het in beraad nemen. Sjoerd hoopt u nog eens te mogen verwelkomen op zijn paviljoen.
I-G .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Tijdens onze vakantie heerlijk gegeten! De kippendij saté was heerlijk, de bediening vriendelijk en wat een mooi en gezellig terras! Erg van genoten, zullen zeker nog eens terug komen!
Hartelijk bedankt voor deze recensie, fijn te horen dat alles naar wens was. Sjoerd ziet je graag nog eens terug op zijn paviljoen!
NBD .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Sfeervolle, mooie, nieuwe strandtent op Ameland met vriendelijke bediening! We waren met de kinderen een hapje eten en vroegen voor hen spaghetti met saus apart geserveerd (lastige eters ;-) Helaas ging dit fout, maar werd meteen hersteld door serveerster. Diegene die onze bestelling had opgenomen, kwam gelijk haar excuses aanbieden. Kan gebeuren en haar oprechtheid maakte dit goed! Gerechten: kipsaté (satésaus was erg smaakvol) en schnitzel waren heerlijk en ook de kindertoetjes en het kokos-ananas dessert waren genieten. Voor ons voor herhaling vatbaar!
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u tevreden bent over het eten en de service. Sjoerd ziet jullie graag een keer terug in zijn paviljoen.
MaddyMadley .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Eenvoudig (schnitzel) maar lekker gegeten. Bediening duurde wat lang en er werden veel foutjes gemaakt. Ligging is prachtig met uitzicht op zee.
Hartelijk bedankt voor deze recensie. Sjoerd is sinds dit jaar open en helaas loopt nog niet alles op rolletjes. Sjeord doet uiteraard ons best dit op te lossen. Sjoerd hoopt jullie weer terug te zien op zijn terras.