Meer informatie over restaurant Sjoerd

De bus naar Nes / Buren stopt bij de strandovergang
  • Kom je met de auto?
    Strandovergang Nes

Dagelijks open vanaf 10.00 uur. Donderdag tot en met zaterdag tevens diner aan zee met een prachtig uitzicht over de Noordzee.

Jouw recensie over het restaurant Sjoerd

Rint V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
cdevries .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Mooi opgeknapt. Gezellige sfeer. Mooi uitzicht naar de zee en strand. Aardig personeel. Kan ook kekker buiten zitten in de zon. Lekkere cappuccino.
Hartelijk bedankt voor de recensie. Fijn dat het bezoek naar wens geweest is en graag tot ziens.

Groet, Sjoerd en team.
barte V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heel erg leuke strandtent. Zomers een mooi terras en swinters kun je binnen gezellig een drankje drinken bij de open haard. Leuk ingericht en heerlijk eten. Vlotte bediening. Als we op ameland zijn eten we hier graag!!
Hartelijk bedankt voor de review en complimenten, we zijn blij dat uw bezoeken naar wens geweest zijn. Graag tot ziens.

Groet, Sjoerd.
Harold S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De leukste strandtent van Ameland. Modern ecologisch ingericht en een hele attente bediening. De menukaart is OK, al vindt ik dat deze overal op Ameland beter kan.
Hartelijk dank voor de recensie. Graag tot ziens bij Sjoerd.
Jelte Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Mooie locatie aan het strand met een top terras. Lekker en goed eten aardige bediening zeker eens de moeite waard om te gaan kijken
Hartelijk dank voor de review en graag tot de volgende keer bij Sjoerd.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten en vooral de Hamburgers zijn er helemaal top! Lekker bier en relaxed zitten.. ik ben fan! Nette faciliteiten en goed
Bereikbaar..
Hartelijk dank voor de recenise en de complimenten. Het is leuk om te horen dat Sjoerd fans heeft. Graag tot de volgende keer.
Ada Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Kom jaarlijks een weekje met mijn moeder op het eiland. Locatie is er goed op vooruitgegaan na verbouw en nieuwe naam. Ook beter benaderbaar vanaf de toegang naar strand. Voor ieder is er wat wils; lekker lounchen, in de schaduw op stoel/bankje of in de zon. Het zit er heerlijk. Misschien kan nog wat nagedacht worden over weerbestendigheid, want met harde wind vliegen lossen (zoals plantjes op tafel) spullen je soms wel om de oren. Bediening is redelijk vlot, maar sommige konden wat meer de service met een smile brengen. Maar we vermoeden dat stemming personeelslid ook te maken had met wat vervelende gasten vlak in de buurt. Mijn term redelijk vlot is dat er soms snel soms kwartier duurt voordat men je opmerkt als nieuwe gast. Een beetje wachten vind ik niet erg. Wel fijn dat ze niet continu vragen of ze wat voor je kunnen doen, maar relaxt kan zitten en ze wel oog hebben als je wel wat wil. Toiletruimte zegt mij altijd veel over hoe in de rest van restaurant wordt gewerkt. Deze is goed. Zand aantreffen op vloer is wel inherent aan strandpaviljoen en op slippers soms beetje glijden. Afhankelijk van weer komen we er steevast voor wat drinken met de tortillachips of de warme chocolademelk met rum. Maar ook gezien dat andere gerechten er goed uitzien. Variabel van bordje friet, de beroemde burger en andere lunchgerechten. Kwaliteit-prijs verhouding klopt voor strandtent en ken duurdere. We komen zeker een keer terug :)
Hartelijk bedankt voor deze uitgebreide recensie over Sjoerd. We zijn blij dat u altijd met veel plezier bij Sjoerd komt. Graag tot de volgende keer!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Het mooiste strandpaviljoen op Ameland en het personeel is echt het vriendelijkst ! Het eten is goed ; de visstoof moet je zeker proberen en het broodplankje is een aanrader.
Hartelijk dank voor de recensie. De visstoof is inderdaad een aanrader. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd.
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Aantal keren heerlijk geluncht, prima locatie en leuk personeel. Erg jammer van de 1,50 eu die ik extra moest betalen om een bruin broodje te krijgen ipv het standaard witte. #nietklantvriendelijk
Hartelijk dank voor uw review. Sjoerd is zelf een tijdje terug ook tot de conclusie gekomen dat het wellicht niet klantvriendelijk is om € 1,50 extra te vragen voor bruin brood. Sinds het begin van het seizoen is dit dus ook afgeschaft en krijgt u als gast gewoon bruin brood als u dat wil. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd!
Eke K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hele fijne plek om te zitten met fijn uitzicht. Er wordt ook meegedacht als je veganistische opties zoekt. De vega burger en falafel wrap kan makkelijk met een ander sausje. Ook is er nu de Dutch Weed burger dus ik ben super blij! Aardig personeel die ondanks de drukte hard en goed blijft werken.
Bedankt voor de review. Een goed menu voor vegetariërs / veganisten aanbieden past natuurlijk helemaal binnen de duurzame kijk van Sjoerd. Graag tot ziens bij Sjoerd.
tychodekker .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Samen met m'n vriendin deze zomer weer een weekje op ameland geweest en daar een paar keer weer prima gegeten bij Sjoerd. het is een leuke strandtent met gezellig personeel. De ome dirk burger is zeker een aanrader en de pizza's zijn een leuke (en lekkere) toevoeging op het menu. Komende zomer ga ik er zeker weer heen!
Bedankt voor de review. Sjoerd is blij jullie het naar jullie zin gehad hebben. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd!
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We komen vaak bij Sjoerd. De lunchkaart is verrukkelijk. Maar ook voor t diner prima keuze. Ook voor vega.
Bediening altijd vlot en vriendelijk.
We waren bang dat de gemoedelijke sfeer zou verdwijnen na de verbouwing. Maar die angst bleek totaal ongegrond.
Het is nog steeds even vertrouwd en we voelen ons elke keer heel welkom!
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat u zich ook bij Sjoerd op uw gemak voelt, ondanks dat het ietsje groters is dan De Buren van Nes. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Super strandtent!!! Gezellig en vriendelijk personeel. Lekkere loungebanken (iemand klaagt over diep, maar zet een kussen in je rug en probleem is opgelost). En anders ga je aan een tafel zitten. Lekkere hapjes ook. Het juttersplankje en de bitterballen zijn heerlijk!
Hartelijk dank voor uw recensie. Sjoerd vindt het fijn te horen dat jullie bezoek naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer bij Sjoerd!
L K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Slechte service. Duurt lang voor de bestelling wordt opgenomen en de banken zijn veel te diep.
Ook moesten we lang wachten op onze tosti's. Daarbij waren de tostis ook al koud.
Bedankt voor deze recensie. Het betreurt Sjoerd dat het bezoek niet naar wens geweest is. Het is uiteraard niet de bedoeling om de tosti's koud te serveren. Sjoerd is van mening dat hij van zijn fouten kan leren en zou graag in persoonlijk contact met jullie komen om er achter te komen wat er precies mis gegaan is. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar info@sjoerd-ameland.nl? Dan bespreekt Sjoerd het graag.

Groeten,

Sjoerd.
bpemathon .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijke lamskroket, maar wat jammer dat ie op een half koud klef wit kadetje lag. Zo'n mooie kroket verdient een dikke plak donkerbruin stoer brood. De appeltaart was ook net uit de koeling. Zonde!
Het uitzicht was prachtig.
Bedankt voor de recensie. Vervelend dat het eten niet helemaal naar wens geweest is. Sjoerd hoopt dat u dit tijdens het bezoek aangegeven heeft, Sjoerd doet zijn uiterste best om iedereen tevreden te houden. Wel fijn dat u in ieder geval van het uitzicht heeft genoten. Hopenlijk tot ziens bij Sjoerd.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Eind januari; koud op het strand met lekkere wind; gelukkig is Sjoerd open. Met een zeer vriendelijke gastvrouw die ons een WOW-momentje van vriendelijkheid bezorgd. Mooie prijs, goed eten en vooral vriendelijkheid. Wat wil een wandelaar nog meer.
Hallo Paul,

Hartelijk dank voor deze positieve woorden, daar wordt Sjoerd erg blij van. Graag tot ziens bij Sjoerd.
U V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een tegenvallend bezoek. Het belangrijkste punt is werken aan de service en het personeel. Het personeel heeft weinig overzicht en komt laat bij je aan tafel. Als je vraagt naar de portie wordt er naar een andere tafel gewezen, beetje gek. Hwt duurt lang voordat de nacho's er zijn. Daarna wordt met een chagerijnig gezicht de nacho's op tafel gezet. De nacho's zijn versierd met een enkele sliert ui en wat chilisaus aan de zijkant. Niet om erg blij van te worden.
Bedankt voor uw recensie. Uw bezoek is duidelijk niet naar wens geweest en dat betreurt Sjoerd ten zeerste. Graag zou Sjoerd met u in contact komen, zodat we kunnen bespreken wat er gebeurd is en hier een oplossing voor kunnen vinden. Zou u contact met ons willen opnemen via info@sjoerd-ameland.nl? Dan praat Sjoerd graag met u verder. Alvast bedankt en hopelijk tot ziens.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik heb hier twee achtereenvolgende avonden met veel plezier gegeten; de eerste avond was zo goed bevallen dat we graag nog een keer terugkwamen. De kaart is erg divers (lamsvlees, pizza's, burgers, vlees en vis). Met 5 personen hebben we dat zo'n beetje wel allemaal kunnen proeven - heerlijk. De gerechten zijn ook mooi opgemaakt.
Hartelijk bedankt voor de positieve woorden, hier wordt Sjoerd natuurlijk blij van. Graag tot ziens op het paviljoen.
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
fijn personeel en gevarieerde kaart. Voor elk wat wils. Gezellige sfeer in Sjoerd en prachtig uitzicht! Heerlijk om een strandwandeling af te sluiten bij Sjoerd
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik had me erg verheugd op dit bezoek, tenslotte kwam ik laren lang bij de Buren van Nes, maar het werd een teleurstelling.
Van buiten ziet het er schitterend uit, maar wat een sfeerloos interieur. En in een strandpaviljoen mag het personeel informeel gekleed zijn, ik zit niet te wachten op ''inkijk'' door een erg laag hangende broek.
En toen was er die lange strip plastic in mijn broodje... er werd sorry gemompeld, maar ik had toch iets meer verwacht. Een kopje koffie van het huis, bijvoorbeeld?
Bedankt voor uw recensie. Er zijn duidelijk dingen misgelopen bij uw bezoek aan Sjoerd, Sjoerd betreurt dit ten zeerste. Onze oprechte excuses hiervoor. Graag zou Sjoerd met u in contact komen, zodat we kunnen bespreken wat er precies is gebeurd en hier een oplossing voor kunnen vinden. Zou u contact met ons willen opnemen via info@sjoerd-ameland.nl? Dan praat Sjoerd graag met u verder. Alvast bedankt.