Sjoddy

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
9,2
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Na de nieuwe start hier van de gastheren, is het eten gelukkig nog steeds prima. De hoofdgerechten, vis en steak: vakwerk. Mijn nagerecht was origineel, a'taart in blik, maar ook nogal vlak van smaak en droog. De wijnen per glas krijgen van ons een 9. Maar gezien de behoorlijke prijzen, vond ik het eten toch een beetje te veel eetcafé sfeer. Ik miste ineens de oude stek tegenover het standbeeld van Mata Hari. Waar je zo lekker zat en meer keus had.
Angelique378 V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het eten was erg lekker, de borden waren mooi opgemaakt. De porsie grote was ook precies goed. De gastvrouw zorgt goed voor haar gasten, ze let er goed op of alles nog naar wens is. Zeker voor herhaling vatbaar.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
altijd heerlijk gegeten. Ben er nu keer of vijf geweest en de kookkunsten van Douwe in combinatie met de gastvrijheid van Ypie zijn zeer de moeite waard!
Hessel O.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sfeervol, gastvrij, prima eten en heerlijke en bijzondere wijnen. Helaas niet meer de verfijndheid van het vorige restaurant (By Us), maar begreep van de gastvrouw dat deze formule een bewuste keuze is.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
De ontvangst in dit restaurant was correct. Wij hadden niet gereserveerd, maar kregen toch een mooie plaats. De bediening was eveneens correct en bovendien deskundig en gevat. Voorgerechten kervelsoep en makreel waren goed van smaak. Bij de makreel kunnen de stukjes rauwe ui beter worden weggelaten. Die overheersen de smaak van de heerlijke makreel. De rib roast was zacht en smaakte prima. De hoeveelheid was ruim. De bijgerechten gebakken aardappeltjes en salade waren goed. De witte belleruche en de rode Spaanse syrah waren aangename begeleiders van de maaltijd. Wij hadden geen ruimte meer voor een dessert. Inrichting van het restaurant is netjes, maar niet bijzonder. Over de ligging wat buiten de drukte van het centrum zijn geen opvallende zaken te melden. De prijs-kwaliteit verhouding is gunstig. Dit restaurant is veelbelovend. De jonge restaurantbrigade straalt enthousiasme uit. En dat is een goed teken.
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Op een heel gemoedelijke manier eten en drinken. Met lekkere wijnen, bieren en goede producten. Er is veel persoonlijke aandacht voor de gasten doordat het redelijk kleinschalig is opgezet. De rib-eye van de green egg is een aanrader!
Feiko B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vrijdag voor de tweede keer hier gegeten en er zullen nog vele keren volgen. Gewoon echt lekker eten voor schappelijke prijzen. Ben met name een groot fan van de visgerechten. Het voorgerecht met makreel was voortreffelijk en ook de zeewolf perfect was perfect bereid. Nog afgesloten met een niet te zuinig kaasplankje. En dit alles met heerlijke wijnen er bij. Ga zo door!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier wordt goed gekookt. Steekwoorden: lekker eenvoudig met mooie spullen. Uitstekende Italiaanse huiswijn. Gezellig op het terras buiten op de Tweebaksmarkt of in de smaakvol ingerichte zaak. Favoriet: bloemkoolsoep met chorizo.
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Op een zonnige einde middag ,hier heerlijk een soort van tussenmaaltijd genoten. Het lekkerste spek wat ik ooit heb gegeten. In combinatie met een zalige wijn. Het is hier goed toeven.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Leuke nieuwe formule van de voormalige eigenaren van By Us. De kwaliteit die ze daar leverden zetten ze voort op Sjoddy maar dan in een wat meer ontspannen sfeer